Oh, ik dacht dat ik dat wasquote:
Nu ben jij het weer. Wyccie is slechts waarnemend topicfeeks.quote:
Ja.quote:Ze staat op het Binnenhof, politica?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef wyccie het volgende:
Ze ziet er toch echt niet uit.
Dat heeft ze dan stiekem gedaan. Turks it is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ze is toch echt in Marokko geboren.
Dat vind ik van Viviënne van den Assem.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het wel een prettige verschijning.
Nedim Imac. Oud-voorzitter en geldschieter van het eveneens ter ziele gegane Türkiyemspor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Wie was eigenlijk die doodgeschoten gast van het vorige topique?
Sybil?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
SB
Oh ja. Wel over gelezen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Nedim Imac. Oud-voorzitter en geldschieter van het eveneens ter ziele gegane Türkiyemspor.
Dat klinkt Turks noch Arabischquote:
Moah. Ze gebruikte trouwens voordat ze de tweede kamer inging de achternaam van haar moeder, Abbos.quote:Waarschijnlijk een oh-jaatje.
Ja, die naam ken ik wel!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Moah. Ze gebruikte trouwens voordat ze de tweede kamer inging de achternaam van haar moeder, Abbos.
Yeahquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, die naam ken ik wel!
Samira Abbos.
Ik vind haar altijd een beetje viezig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe dan ook, de boel zit er niet goed in.
Yep!quote:
Valt toch wel mee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind haar altijd een beetje viezig.
Ik vind het wel leuk. Dat liedje hoor ik de laatste tijd veel op de radio.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep!![]()
Hou je daar van? Als je dingen had die op andere dingen pasten dan zou je dit clipje even kunnen kijken en luisteren
Jaren 50 muziek uit het begin van de jaren 80quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Maar het moet toch een jaar of twintig geleden zijn.
Verdeurie, wat snelquote:
Whehehe, ik dacht dat wyccie dit had gepost. Of jullie zitten weer te fokken met verschillende avatarsquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind haar altijd een beetje viezig.
Toch wel. Wie kijken hier de verkeerde kant op?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verdeurie, wat snelZe ziet er toch echt niet als zichzelf uit.
Nee hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe, ik dacht dat wyccie dit had gepost.
Huh? Wat bedeol je?quote:Of jullie zitten weer te fokken met verschillende avatars
Oh, een tijd geleden had jij de avatar van wyccie en andersom en zo. Dat had ik eerst niet zo goed in de gaten. Weet je dat niet meer?quote:
Indeedquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
The Specials.
Ik wel. Ghosttownquote:Daar had ik nooit wat mee.
Ik wist helemaal niet dat dat konquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, een tijd geleden had jij de avatar van wyccie en andersom en zo. Dat had ik eerst niet zo goed in de gaten. Weet je dat niet meer?
Wat voor kleur heb ik?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:05 schreef wyccie het volgende:
Ik heb mijn instellingen zo staan dat de berichten van de TS een ander kleurtje hebben.
Wat is daar het nut van?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:05 schreef wyccie het volgende:
Ik heb mijn instellingen zo staan dat de berichten van de TS een ander kleurtje hebben.
De TS is blauw.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat voor kleur heb ik?
Dan had je in één oogopslag gezien dat ik het niet gezegd kon hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is daar het nut van?
Kun je aanhangers van Wilders en ander reactionair extreem-rechts tuig ook een speciaal kleurtje geven?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
De TS is blauw.
Ik heb ook nog wel geprobeerd om mijn eigen berichten een kleur te geven, maar dat vond ik toch te veel.
Ja hèhè.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:14 schreef wyccie het volgende:
Dan had je in één oogopslag gezien dat ik het niet gezegd kon hebben.
Dat lijkt me zeker handig. Ik heb het nu even geprobeerd, ik zit op turkoois, maar dat doet pijn aan mijn ogen. Misschien moet ik op heel erg lichtgeel gaan zitten of zo. Dit doet pijn aan mijn ogen, erg blokkerig ook.quote:In een lang topic is het ook handig om door te kunnen scrollen naar de relevante berichten, van de TS.
Is dat nodig?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Kun je aanhangers van Wilders en ander reactionair extreem-rechts tuig ook een speciaal kleurtje geven?
Ja, ik vind dat hele blok eromheen irritant, ik heb het weer uitgezet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:24 schreef wyccie het volgende:
Wa, ik heb het zo. Ik gebruik FokSilver.
[ afbeelding ]
Ik weet niet of Fok dat doet. Dan kun je niks meer lezen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Kun je dat blok ook zwart maken?
Het scheelt wel dat je zelf ook een kleur mag kiezen. Dit komt zo rechtstreeks uit mijn vingerverfdoos.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ziet er een beetje kinderachtig uit zo.
Dat kan heel veel tijd schelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:30 schreef wyccie het volgende:![]()
[..]
Ik weet niet of Fok dat doet. Dan kun je niks meer lezen.
Dat is zonde. Dan zie ik mijn mooie iMac niet meerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:39 schreef wyccie het volgende:
Als je je ogen dichtdoet, heeft dat min of meer hetzelfde effect.
Of je handen voor je ogen doen en dan stiekempjes tussen je vingers door kijken.
Dan moet je natuurlijk niet net aan het vingerverven zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:39 schreef wyccie het volgende:
Of je handen voor je ogen doen en dan stiekempjes tussen je vingers door kijken.
quote:To finger paint is not a sin
I put my middle finger in
Your monthly blood is what I win
I'm in your house now let me spin
Die hele tekst is nogal raar. Onder invloed van heroïne geschreven, lijkt het.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:47 schreef wyccie het volgende:
Dit heb ik altijd een beetje raar gevonden:
Red Hot Chili Peppers Purple Stain Lyrics:
[..]
Tekst kan eerder geschreven zijn natuurlijk of gebaseerd op eerdere ervaringen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:53 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik ben niet zo bekend met ze, maar ik dacht eigenlijk dat dit hun drugsvrije periode was.
Dat weet ik. Dat is het jongste album dat ik van RHCP heb.quote:Het komt van Californication.
Blood Sugar Sex Magik is toch wel hun beste. Die ligt eigenlijk altijd wel ergens in de uitverkoop voor 5 euro of zo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:59 schreef wyccie het volgende:
Dat is de enige cd die ik van ze heb, denk ik.
Ik ben echt helemaal uit de muziek. Ik heb dit jaar 1 cd gekocht, vorig jaar misschien 3.
Vroeger kocht ik wel eens gemiddeld 5 per maand. En nu ben ik toch blutter.![]()
Ik koop vooral cd's en ga graag naar concerten. Live-muziek is toch wel het mooiste.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:08 schreef wyccie het volgende:
Films koop ik ook al veel minder.
Alleen boeken blijf ik kopen. Nu lees ik ook wel iets meer.
Ik kan ook heel goed cadeautjes bedenken voor anderen. Ik neem een vriendin mee naar 3 concerten in De Melkweg de komende maanden. Dat vond ik ook een leuk cadeautje.quote:
Nee, blijkbaar past mijn muzieksmaak niet zo bij me? Of.....ik heb gewoon geen vrienden?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Selecteer je je vrienden/vriendinnen niet op muzieksmaak?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar past mijn muzieksmaak niet zo bij me? Of.....ik heb gewoon geen vrienden?
quote:
Ik denk er hetzelfde over. Trusten wycciequote:Ik ga slapen. Voel me toch al niet zo goed, en morgen wil ik wel veel gedaan hebben.
Welterusten.
Of deze... die toch wel veel mooier is dan dat overgewaardeerde Under The Bridge:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Prachtig nummer, gek genoeg zo goed als niet op YouTube te vinden.
Ik vind het intro van Under the Bridge toch wel erg goed hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of deze... die toch wel veel mooier is dan dat overgewaardeerde Under The Bridge:
Hé, Gwaenlios.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:55 schreef Gellius het volgende:
Het loopt voor geen mèter bij de buren, beste dummies. Ik kom hier even hangen hoor.
Hoi. Colbie Caillat?quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:08 schreef Gellius het volgende:
Gewoon even hangen, Tokay. Ik heb niet aan hun plaatjes gezeten.
True, maar verder is het niet heel bijzonder, maar dat komt wellicht ook omdat je het nummer zo vaak op de radio hoort.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het intro van Under the Bridge toch wel erg goed hoor.
Waarschijnlijk wel. Is echt wel een sterk nummer. Tegen het eind, voordat het weer "klein" wordt, is het wel wat gladjes.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:26 schreef peaceman het volgende:
maar dat komt wellicht ook omdat je het nummer zo vaak op de radio hoort.
Druk? Voetbal? Neuh, ik nietquote:Op zondag 8 maart 2009 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
Tja, weekend he? Druk, druk en voetbal, voetbal....
Een Mercedes?quote:We hebben gisteren een 2e autootje gekocht voor mij![]()
Hier wel...quote:
nee natuurlijk niet, dat is toch niets voor mij. Gewoon een mooi klein goedkoop autootje waarmee ik me kan redden in de stad met de kinderen en niet lopend/fietsend door het vieze, natte, koude weer hoef.quote:Een Mercedes?
Ik hoop dat jullie flink afgedongen hebben.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
nee natuurlijk niet, dat is toch niets voor mij. Gewoon een mooi klein goedkoop autootje waarmee ik me kan redden in de stad met de kinderen en niet lopend/fietsend door het vieze, natte, koude weer hoef.
Was niet echt nodig.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie flink afgedongen hebben.
Het was particulier, de dame (20) in kwestie begon al met een lager bedrag dan de vraagprijs en ik heb gezegd dat ik nog wat vervangen wil zien en voldoende brandstof en dat ze dan het bedrag krijgt wat ze zei. (lees: niet de vraagprijs dus)quote:Op zondag 8 maart 2009 20:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De handel ligt op z'n kont, daar kun je aardig je voordeel mee doen.
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt toch wel tegen de banden getrapt, hè?
Halsband om, aan de lijn en hup het park mee in!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:37 schreef wyccie het volgende:
En de uitlaat? Wat doe je daarmee?
Terwijl hij er 0 verstand van heeft, maar hij heeft wel het oliemeetding gevonden.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
En onder de motorkap gekeken met een heel serieus gezicht.
Met een adreskokertje, toch?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:37 schreef peaceman het volgende:
Halsband om, aan de lijn en hup het park mee in!
De oliepeilstok.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Terwijl hij er 0 verstand van heeft, maar hij heeft wel het oliemeetding gevonden.
Tattoo in het oor.quote:
En dan een beetje gemompeld van: Jeezusss, o o o, nou ... dat valt tegen ?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
En onder de motorkap gekeken met een heel serieus gezicht.
Hier en daar aan wat klepjes gerommeld, oliepeil nagekeken... en niet te enthousiast gekeken.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan een beetje gemompeld van: Jeezusss, o o o, nou ... dat valt tegen ?
Precies, een tweedehands auto kopen blijft hoe dan ook een gok, of je nou particlier koopt of bij een handelaar.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hier en daar aan wat klepjes gerommeld, oliepeil nagekeken... en niet te enthousiast gekeken.
Ach je weet gewoon dat je een oudje koopt. Zaten wel nieuwe banden onder, vond ik een pré! Gewoon een aardig autootje voor een redelijke prijs. Eerlijk is eerlijk, bij een handelaar was ik minder makkelijk geweest.
Aangezien wyccie er vanochtend al zo vroeg bij was verwacht ik de eerste Welterusten toch ook over niet al te lange tijd.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:58 schreef peaceman het volgende:
En zo zijn we alweer bij Goede avond beland.
Siepiequote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Winslet?
Ik vind eigenlijk dat de man ook iets te zeggen moet hebben, maar dat is ethisch gezien niet zo makkelijk op te lossen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
als man iets te zeggen bij foutje op komst?
Je hebt ook achterbakse wijven die er alles voor over hebben om aan een kind te komen, en ook graag hun hand ophouden voor die alimentatie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je als man geen kind wil moet je er een rubbertje om doen.
Nee, ik was vroeg op, weet je nog. Slaaptekort.quote:High? Zit je aan de drugs??
We hebben de film van dat boek al gezien, hele goede filmquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil De Voorlezer weer eens herlezen.
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:16 schreef fotoloog het volgende:
Vluchten kan niet meer......schuilen nog wel.
Toppie!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
The Mounties, Piet en René.
Mooie plaat
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:15 schreef Scrutinizer het volgende:
De dichter die beter portier had kunnen worden.
Ik snap ook niet dat DWDD met hem in zee is gegaan. Ik vind hem meer bij Geen Stijl, PowNed c.s. passenquote:
Hij is ook 1x per week bij Giel... ik vind hem ook soms grappig....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat DWDD met hem in zee is gegaan. Ik vind hem meer bij Geen Stijl, PowNed c.s. passen
Ik ben ook soms grappig maar loop daar niet zo mee te koop.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is ook 1x per week bij Giel... ik vind hem ook soms grappig....
Ik zou jou best willen zien bij DWDD door hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ook soms grappig maar loop daar niet zo mee te koop.
Ik zou het liefst Kamagurka op die plek zien, die is namelijk altijd grappigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou jou best willen zien bij DWDD door hoor
Sterker nog... je verbergt het enorm goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ook soms grappig maar loop daar niet zo mee te koop.
Die ken ik niet zo goed, die heeft van die striptekeningetjes of niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou het liefst Kamagurka op die plek zien, die is namelijk altijd grappig
Ik doe m'n best, peaceman. Saai en serieus, daar hou ik vanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sterker nog... je verbergt het enorm goed.
nee Kamagurka zijn niet die lui van het zogenaamd grappige fokke en sukkequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die ken ik niet zo goed, die heeft van die striptekeningetjes of niet?
Ook. Of beter: dat is de hoofdmoot inderdaad. Vlaams absurdisme, altijd fijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die ken ik niet zo goed, die heeft van die striptekeningetjes of niet?
Dit is zijn sitequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook. Of beter: dat is de hoofdmoot inderdaad. Vlaams absurdisme, altijd fijn
Als tafelgast is hij Hilarisch! Die "Imca Marina" scene is legendarisch! Was dat niet bij Dit was het nieuws?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook. Of beter: dat is de hoofdmoot inderdaad. Vlaams absurdisme, altijd fijn
Dat weet ik ook wel Peacequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee Kamagurka zijn niet die lui van het zogenaamd grappige fokke en sukke
Yep, was idd bij DWHN. Die kan ik me ook nog herinneren, vooral de timing van de opmerking maakte het grappig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:45 schreef peaceman het volgende:
Die "Imca Marina" scene is legendarisch! Was dat niet bij Dit was het nieuws?
Dat is vanaf komende zaterdag verleden tijd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
die gratis blaadjes in de trein... en die lees ik weleens.
Toen was ik zeker in slaap gevallen, want ik kan het me niet herinneren...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, was idd bij DWHN. Die kan ik me ook nog herinneren, vooral de timing van de opmerking maakte het grappig.
De gratis krantjes???quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is vanaf komende zaterdag verleden tijd.
Inderdaad. Superdroog kwam het eruit en Harm Edens had t niet meer...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, was idd bij DWHN. Die kan ik me ook nog herinneren, vooral de timing van de opmerking maakte het grappig.
Deze is ook leukquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Inderdaad. Superdroog kwam het eruit en Harm Edens had t niet meer...
Ow op die fiets.. ik krijg geen gratis krantje bij mn autootje, maar ik blijf wel met de trein naar mn werk gaan: dat krijg ik wel vergoed en gaat - als de trein op tijd rijdt - sneller dan met de auto.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat jij die zal lezen, bedoel ik. Of krijg je ook een gratis krantje bij je autootje?
Peace heeft me net gezegd hoe het ging, maar ik kan het me niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Inderdaad. Superdroog kwam het eruit en Harm Edens had t niet meer...
Raden is zooooo 2008..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Enfin: wie raadt die zoetzure jazz-zangeres even?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
Is ze Nederlands?
Ik ook niet, van die pie-de-lie-de-doe -ma-wep-weep.quote:Ik ben eigenlijk niet zo van de jazz-zangeressen..
Ach, jazz is een verzamelnaam voor heel veel, veelal geïmproviseerde muziek.quote:ik vind Jazz vaak zenuwachtige muziek.
Je hoeft niemand goed te vinden. Om de muziek van Zappa te kunnen waarderen moet je er wel de moeite voor doen. Hij voedde in weze zijn publiek muzikaal op. Ik ben er mee opgegroeid omdat mijn broers het luisterden, met name zijn satirische periode uit de jaren '70. Later ben ik pas gaan luisteren naar zijn andere werk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:37 schreef peaceman het volgende:
Zappa is zo iemand die je eigenlijk goed moet vinden als muziekpurist, maar ik blijf er moeite mee hebben.
True, misschien heb ik er niet voldoende rust voor om mezelf echt te dwingen om hele albums te gaan luisteren.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hoeft niemand goed te vinden. Om de muziek van Zappa te kunnen waarderen moet je er wel de moeite voor doen. Hij voedde in weze zijn publiek muzikaal op. Ik ben er mee opgegroeid omdat mijn broers het luisterden, met name zijn satirische periode uit de jaren '70. Later ben ik pas gaan luisteren naar zijn andere werk.
You're Jewish?,love your nails....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hoeft niemand goed te vinden. Om de muziek van Zappa te kunnen waarderen moet je er wel de moeite voor doen. Hij voedde in weze zijn publiek muzikaal op. Ik ben er mee opgegroeid omdat mijn broers het luisterden, met name zijn satirische periode uit de jaren '70. Later ben ik pas gaan luisteren naar zijn andere werk.
Hot Rats, mijn avatar, is een aanraderquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
True, misschien heb ik er niet voldoende rust voor om mezelf echt te dwingen om hele albums te gaan luisteren.
Precies, die periode. Begreep pas veel later wat hij bedoelde met een Jewish Princess.quote:
Ik beloof niks, maar bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hot Rats, mijn avatar, is een aanraderOm mee te beginnen is Apostrophe' denk ik beter.
Omdat wij de topicfeeksen zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom worden er tijdens mijn afwezigheid wel drie of vier plaatjes gepost?
Nou, doe maar gauw een nieuwe danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom worden er tijdens mijn afwezigheid wel drie of vier plaatjes gepost?
wyccie en ik maken nooit ruzie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Catfight, while I was in the shower?
JIJ lijkt het meeste op FOTOLOOG. Toevallig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
JULLIE posten plaatjes als ik er niet ben en nu moet IK een plaatje postenDaggutnie.
Waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
JIJ lijkt het meeste op FOTOLOOG. Toevallig.
Soms zou ik dat willen maar niet vaak.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:20 schreef wyccie het volgende:
Wil je soms beweren dat Wa een kloon is van fotoloog?
Hij beweert dat Sade en de Black Queen op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:20 schreef wyccie het volgende:
Wil je soms beweren dat Wa een kloon is van fotoloog?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Soms zou ik dat willen maar niet vaak.
Ik ken deze mevrouw.quote:[ afbeelding ]
Ik probeer vaak te voorkomen soms grappig te zijnquote:
Zeg het dan maar.quote:[..]
Ik ken deze mevrouw.
Huh?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik probeer vaak te voorkomen soms grappig te zijn
Is het die vreselijke muts Angela, die zo'n afvalrace won om presentatrice te worden maar die helemaal niets kan en die ik voor het laatst zag toen ik langs Te land, ter zee en in de lucht zaptequote:Zeg het dan maar.
Haquote:
Ernstig hè? Een Curaçaose, presenteert vooral Hollandse muziekprogramma's bij de TROS en haar vriend is muzikant in de Metal-scene, geloof ik. Hoe geloofwaardig ben je dan?quote:[..]
Is het die vreselijke muts Angela, die zo'n afvalrace won om presentatrice te worden maar die helemaal niets kan en die ik voor het laatst zag toen ik langs Te land, ter zee en in de lucht zapte
Je weet wie het is?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat wordt een nachtmerrie in zwart-wit zometeen.
Ik weet wel zeker dat je haar kent. En iedereen die deze reeks bezoektquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarschijnlijk wel. In ieder geval probeer ik die schijn te wekken.
Ik ook?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet wel zeker dat je haar kent. En iedereen die deze reeks bezoekt
Op radio en tv wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:00 schreef brother52 het volgende:
Is ze al zo vaak voorbij gekomen dan?
Dat kan haast niet anders.quote:
Héél bekend van radio en tv. Sinds de jaren zestig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zijn weer hints van lik-me-vestje, Wickedangel.
Ben je aan het raden in je badjas?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, maar ik kan toch moeilijk zeggen dat het hints van lik-me-badjasje zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |