quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Winslet?
Ik vind eigenlijk dat de man ook iets te zeggen moet hebben, maar dat is ethisch gezien niet zo makkelijk op te lossen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
als man iets te zeggen bij foutje op komst?
Je hebt ook achterbakse wijven die er alles voor over hebben om aan een kind te komen, en ook graag hun hand ophouden voor die alimentatie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je als man geen kind wil moet je er een rubbertje om doen.
Nee, ik was vroeg op, weet je nog. Slaaptekort.quote:High? Zit je aan de drugs??
We hebben de film van dat boek al gezien, hele goede filmquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil De Voorlezer weer eens herlezen.
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:16 schreef fotoloog het volgende:
Vluchten kan niet meer......schuilen nog wel.
Toppie!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
The Mounties, Piet en René.
Mooie plaat
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:15 schreef Scrutinizer het volgende:
De dichter die beter portier had kunnen worden.
Ik snap ook niet dat DWDD met hem in zee is gegaan. Ik vind hem meer bij Geen Stijl, PowNed c.s. passenquote:
Hij is ook 1x per week bij Giel... ik vind hem ook soms grappig....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat DWDD met hem in zee is gegaan. Ik vind hem meer bij Geen Stijl, PowNed c.s. passen
Ik ben ook soms grappig maar loop daar niet zo mee te koop.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is ook 1x per week bij Giel... ik vind hem ook soms grappig....
Ik zou jou best willen zien bij DWDD door hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ook soms grappig maar loop daar niet zo mee te koop.
Ik zou het liefst Kamagurka op die plek zien, die is namelijk altijd grappigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou jou best willen zien bij DWDD door hoor
Sterker nog... je verbergt het enorm goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ook soms grappig maar loop daar niet zo mee te koop.
Die ken ik niet zo goed, die heeft van die striptekeningetjes of niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou het liefst Kamagurka op die plek zien, die is namelijk altijd grappig
Ik doe m'n best, peaceman. Saai en serieus, daar hou ik vanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sterker nog... je verbergt het enorm goed.
nee Kamagurka zijn niet die lui van het zogenaamd grappige fokke en sukkequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die ken ik niet zo goed, die heeft van die striptekeningetjes of niet?
Ook. Of beter: dat is de hoofdmoot inderdaad. Vlaams absurdisme, altijd fijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die ken ik niet zo goed, die heeft van die striptekeningetjes of niet?
Dit is zijn sitequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook. Of beter: dat is de hoofdmoot inderdaad. Vlaams absurdisme, altijd fijn
Als tafelgast is hij Hilarisch! Die "Imca Marina" scene is legendarisch! Was dat niet bij Dit was het nieuws?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook. Of beter: dat is de hoofdmoot inderdaad. Vlaams absurdisme, altijd fijn
Dat weet ik ook wel Peacequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee Kamagurka zijn niet die lui van het zogenaamd grappige fokke en sukke
Yep, was idd bij DWHN. Die kan ik me ook nog herinneren, vooral de timing van de opmerking maakte het grappig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:45 schreef peaceman het volgende:
Die "Imca Marina" scene is legendarisch! Was dat niet bij Dit was het nieuws?
Dat is vanaf komende zaterdag verleden tijd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
die gratis blaadjes in de trein... en die lees ik weleens.
Toen was ik zeker in slaap gevallen, want ik kan het me niet herinneren...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, was idd bij DWHN. Die kan ik me ook nog herinneren, vooral de timing van de opmerking maakte het grappig.
De gratis krantjes???quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is vanaf komende zaterdag verleden tijd.
Inderdaad. Superdroog kwam het eruit en Harm Edens had t niet meer...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, was idd bij DWHN. Die kan ik me ook nog herinneren, vooral de timing van de opmerking maakte het grappig.
Deze is ook leukquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Inderdaad. Superdroog kwam het eruit en Harm Edens had t niet meer...
Ow op die fiets.. ik krijg geen gratis krantje bij mn autootje, maar ik blijf wel met de trein naar mn werk gaan: dat krijg ik wel vergoed en gaat - als de trein op tijd rijdt - sneller dan met de auto.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat jij die zal lezen, bedoel ik. Of krijg je ook een gratis krantje bij je autootje?
Peace heeft me net gezegd hoe het ging, maar ik kan het me niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Inderdaad. Superdroog kwam het eruit en Harm Edens had t niet meer...
Raden is zooooo 2008..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Enfin: wie raadt die zoetzure jazz-zangeres even?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
Is ze Nederlands?
Ik ook niet, van die pie-de-lie-de-doe -ma-wep-weep.quote:Ik ben eigenlijk niet zo van de jazz-zangeressen..
Ach, jazz is een verzamelnaam voor heel veel, veelal geïmproviseerde muziek.quote:ik vind Jazz vaak zenuwachtige muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |