quote:Op zondag 8 maart 2009 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt toch wel tegen de banden getrapt, hè?
Halsband om, aan de lijn en hup het park mee in!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:37 schreef wyccie het volgende:
En de uitlaat? Wat doe je daarmee?
Terwijl hij er 0 verstand van heeft, maar hij heeft wel het oliemeetding gevonden.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
En onder de motorkap gekeken met een heel serieus gezicht.
Met een adreskokertje, toch?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:37 schreef peaceman het volgende:
Halsband om, aan de lijn en hup het park mee in!
De oliepeilstok.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Terwijl hij er 0 verstand van heeft, maar hij heeft wel het oliemeetding gevonden.
Tattoo in het oor.quote:
En dan een beetje gemompeld van: Jeezusss, o o o, nou ... dat valt tegen ?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
En onder de motorkap gekeken met een heel serieus gezicht.
Hier en daar aan wat klepjes gerommeld, oliepeil nagekeken... en niet te enthousiast gekeken.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan een beetje gemompeld van: Jeezusss, o o o, nou ... dat valt tegen ?
Precies, een tweedehands auto kopen blijft hoe dan ook een gok, of je nou particlier koopt of bij een handelaar.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hier en daar aan wat klepjes gerommeld, oliepeil nagekeken... en niet te enthousiast gekeken.
Ach je weet gewoon dat je een oudje koopt. Zaten wel nieuwe banden onder, vond ik een pré! Gewoon een aardig autootje voor een redelijke prijs. Eerlijk is eerlijk, bij een handelaar was ik minder makkelijk geweest.
Aangezien wyccie er vanochtend al zo vroeg bij was verwacht ik de eerste Welterusten toch ook over niet al te lange tijd.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:58 schreef peaceman het volgende:
En zo zijn we alweer bij Goede avond beland.
Siepiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |