Je hoeft niemand goed te vinden. Om de muziek van Zappa te kunnen waarderen moet je er wel de moeite voor doen. Hij voedde in weze zijn publiek muzikaal op. Ik ben er mee opgegroeid omdat mijn broers het luisterden, met name zijn satirische periode uit de jaren '70. Later ben ik pas gaan luisteren naar zijn andere werk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:37 schreef peaceman het volgende:
Zappa is zo iemand die je eigenlijk goed moet vinden als muziekpurist, maar ik blijf er moeite mee hebben.
True, misschien heb ik er niet voldoende rust voor om mezelf echt te dwingen om hele albums te gaan luisteren.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hoeft niemand goed te vinden. Om de muziek van Zappa te kunnen waarderen moet je er wel de moeite voor doen. Hij voedde in weze zijn publiek muzikaal op. Ik ben er mee opgegroeid omdat mijn broers het luisterden, met name zijn satirische periode uit de jaren '70. Later ben ik pas gaan luisteren naar zijn andere werk.
You're Jewish?,love your nails....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hoeft niemand goed te vinden. Om de muziek van Zappa te kunnen waarderen moet je er wel de moeite voor doen. Hij voedde in weze zijn publiek muzikaal op. Ik ben er mee opgegroeid omdat mijn broers het luisterden, met name zijn satirische periode uit de jaren '70. Later ben ik pas gaan luisteren naar zijn andere werk.
Hot Rats, mijn avatar, is een aanraderquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
True, misschien heb ik er niet voldoende rust voor om mezelf echt te dwingen om hele albums te gaan luisteren.
Precies, die periode. Begreep pas veel later wat hij bedoelde met een Jewish Princess.quote:
Ik beloof niks, maar bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hot Rats, mijn avatar, is een aanraderOm mee te beginnen is Apostrophe' denk ik beter.
Omdat wij de topicfeeksen zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom worden er tijdens mijn afwezigheid wel drie of vier plaatjes gepost?
Nou, doe maar gauw een nieuwe danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:35 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom worden er tijdens mijn afwezigheid wel drie of vier plaatjes gepost?
wyccie en ik maken nooit ruzie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Catfight, while I was in the shower?
JIJ lijkt het meeste op FOTOLOOG. Toevallig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
JULLIE posten plaatjes als ik er niet ben en nu moet IK een plaatje postenDaggutnie.
Waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
JIJ lijkt het meeste op FOTOLOOG. Toevallig.
Soms zou ik dat willen maar niet vaak.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:20 schreef wyccie het volgende:
Wil je soms beweren dat Wa een kloon is van fotoloog?
Hij beweert dat Sade en de Black Queen op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:20 schreef wyccie het volgende:
Wil je soms beweren dat Wa een kloon is van fotoloog?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Soms zou ik dat willen maar niet vaak.
Ik ken deze mevrouw.quote:[ afbeelding ]
Ik probeer vaak te voorkomen soms grappig te zijnquote:
Zeg het dan maar.quote:[..]
Ik ken deze mevrouw.
Huh?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik probeer vaak te voorkomen soms grappig te zijn
Is het die vreselijke muts Angela, die zo'n afvalrace won om presentatrice te worden maar die helemaal niets kan en die ik voor het laatst zag toen ik langs Te land, ter zee en in de lucht zaptequote:Zeg het dan maar.
Haquote:
Ernstig hè? Een Curaçaose, presenteert vooral Hollandse muziekprogramma's bij de TROS en haar vriend is muzikant in de Metal-scene, geloof ik. Hoe geloofwaardig ben je dan?quote:[..]
Is het die vreselijke muts Angela, die zo'n afvalrace won om presentatrice te worden maar die helemaal niets kan en die ik voor het laatst zag toen ik langs Te land, ter zee en in de lucht zapte
Je weet wie het is?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat wordt een nachtmerrie in zwart-wit zometeen.
Ik weet wel zeker dat je haar kent. En iedereen die deze reeks bezoektquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarschijnlijk wel. In ieder geval probeer ik die schijn te wekken.
Ik ook?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet wel zeker dat je haar kent. En iedereen die deze reeks bezoekt
Op radio en tv wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:00 schreef brother52 het volgende:
Is ze al zo vaak voorbij gekomen dan?
Dat kan haast niet anders.quote:
Héél bekend van radio en tv. Sinds de jaren zestig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zijn weer hints van lik-me-vestje, Wickedangel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |