Oh, ik dacht dat ik dat wasquote:
Nu ben jij het weer. Wyccie is slechts waarnemend topicfeeks.quote:
Ja.quote:Ze staat op het Binnenhof, politica?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:55 schreef wyccie het volgende:
Ze ziet er toch echt niet uit.
Dat heeft ze dan stiekem gedaan. Turks it is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ze is toch echt in Marokko geboren.
Dat vind ik van Viviënne van den Assem.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het wel een prettige verschijning.
Nedim Imac. Oud-voorzitter en geldschieter van het eveneens ter ziele gegane Türkiyemspor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Wie was eigenlijk die doodgeschoten gast van het vorige topique?
Sybil?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
SB
Oh ja. Wel over gelezen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Nedim Imac. Oud-voorzitter en geldschieter van het eveneens ter ziele gegane Türkiyemspor.
Dat klinkt Turks noch Arabischquote:
Moah. Ze gebruikte trouwens voordat ze de tweede kamer inging de achternaam van haar moeder, Abbos.quote:Waarschijnlijk een oh-jaatje.
Ja, die naam ken ik wel!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Moah. Ze gebruikte trouwens voordat ze de tweede kamer inging de achternaam van haar moeder, Abbos.
Yeahquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, die naam ken ik wel!
Samira Abbos.
Ik vind haar altijd een beetje viezig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe dan ook, de boel zit er niet goed in.
Yep!quote:
Valt toch wel mee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind haar altijd een beetje viezig.
Ik vind het wel leuk. Dat liedje hoor ik de laatste tijd veel op de radio.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep!![]()
Hou je daar van? Als je dingen had die op andere dingen pasten dan zou je dit clipje even kunnen kijken en luisteren
Jaren 50 muziek uit het begin van de jaren 80quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Maar het moet toch een jaar of twintig geleden zijn.
Verdeurie, wat snelquote:
Whehehe, ik dacht dat wyccie dit had gepost. Of jullie zitten weer te fokken met verschillende avatarsquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind haar altijd een beetje viezig.
Toch wel. Wie kijken hier de verkeerde kant op?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verdeurie, wat snelZe ziet er toch echt niet als zichzelf uit.
Nee hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe, ik dacht dat wyccie dit had gepost.
Huh? Wat bedeol je?quote:Of jullie zitten weer te fokken met verschillende avatars
Oh, een tijd geleden had jij de avatar van wyccie en andersom en zo. Dat had ik eerst niet zo goed in de gaten. Weet je dat niet meer?quote:
Indeedquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
The Specials.
Ik wel. Ghosttownquote:Daar had ik nooit wat mee.
Ik wist helemaal niet dat dat konquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, een tijd geleden had jij de avatar van wyccie en andersom en zo. Dat had ik eerst niet zo goed in de gaten. Weet je dat niet meer?
Wat voor kleur heb ik?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:05 schreef wyccie het volgende:
Ik heb mijn instellingen zo staan dat de berichten van de TS een ander kleurtje hebben.
Wat is daar het nut van?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:05 schreef wyccie het volgende:
Ik heb mijn instellingen zo staan dat de berichten van de TS een ander kleurtje hebben.
De TS is blauw.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat voor kleur heb ik?
Dan had je in één oogopslag gezien dat ik het niet gezegd kon hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is daar het nut van?
Kun je aanhangers van Wilders en ander reactionair extreem-rechts tuig ook een speciaal kleurtje geven?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
De TS is blauw.
Ik heb ook nog wel geprobeerd om mijn eigen berichten een kleur te geven, maar dat vond ik toch te veel.
Ja hèhè.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:14 schreef wyccie het volgende:
Dan had je in één oogopslag gezien dat ik het niet gezegd kon hebben.
Dat lijkt me zeker handig. Ik heb het nu even geprobeerd, ik zit op turkoois, maar dat doet pijn aan mijn ogen. Misschien moet ik op heel erg lichtgeel gaan zitten of zo. Dit doet pijn aan mijn ogen, erg blokkerig ook.quote:In een lang topic is het ook handig om door te kunnen scrollen naar de relevante berichten, van de TS.
Is dat nodig?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Kun je aanhangers van Wilders en ander reactionair extreem-rechts tuig ook een speciaal kleurtje geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |