Ik hoopte het nog.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:26 schreef Schiedammert het volgende:
zijn er nog steeds mensen hier die echt denken dat we negende worden
ja och, je kan niet alles hebben hequote:Op zondag 8 maart 2009 15:31 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik hoopte het nog tegen beter weten in blijkt achteraf.
Heb je inderdaad niets aan.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:48 schreef TC03 het volgende:
Makaay is echt weer onzichtbaar, je speelt gewoon met tien man.
ik denk dat we kampioen wordenquote:Op zondag 8 maart 2009 15:26 schreef Schiedammert het volgende:
Nou, zat er dus bij en heeft zijn eerste kwartiertje te pakken!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:35 schreef methodmich het volgende:
Jordão Pattinama mogelijk weer bij de groep, maar is afhankelijk van de fitheid van Biseswar.
En een assist dus.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, zat er dus bij en heeft zijn eerste kwartiertje te pakken!
Die poll.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:26 schreef TC03 het volgende:
Nu hier F5'en:
http://www.derat.nl/int/nl/hoofd/index.asp
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die poll.
Hoe gaan we zondag met de nerds om?
Zonder punten de Moerdijkbrug over schoppen
Punten in Breda en hard uitlachen
tomtom geven met alleen Nederlandse kaart (europees toch niet nodig)
Uitleggen waar veendam ligt
Schijt aan, we staan in halve finale!
Touchez.![]()
![]()
![]()
.
I second thatquote:
het publiek nog ergerquote:Op zondag 8 maart 2009 16:28 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk valt het mee met Hofland, want zag er naar uit.
En wat een gefrustreerde ploeg is NAC zeg.
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:30 schreef beatlover het volgende:
Europees is echt nog wel een optie hoor, zoals ik al zei.
ik heb gestemd op 'Zonder punten de Moerdijkbrug over schoppen'quote:Op zondag 8 maart 2009 16:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die poll.
Hoe gaan we zondag met de nerds om?
Zonder punten de Moerdijkbrug over schoppen
Punten in Breda en hard uitlachen
tomtom geven met alleen Nederlandse kaart (europees toch niet nodig)
Uitleggen waar veendam ligt
Schijt aan, we staan in halve finale!
Touchez.![]()
![]()
![]()
.
ondanks dat hij bij een corner er ook vreselijk naast zat hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 16:32 schreef Gert het volgende:
Tomasson.![]()
En Wijnaldum speelde ook een puike pot.
Van Dijk in de goal geeft een stuk meer rust achterin zeg! Ook plaatst hij de uittrappen echt, ipv ze lukraak ergens heen te schieten.
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:32 schreef Ruud het volgende:
[..]
ik heb gestemd op 'Zonder punten de Moerdijkbrug over schoppen'
boefje dat je er bentquote:Op zondag 8 maart 2009 16:32 schreef Ruud het volgende:
[..]
ik heb gestemd op 'Zonder punten de Moerdijkbrug over schoppen'
Mja.. helemáál vlekkeloos was het niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:33 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ondanks dat hij bij een corner er ook vreselijk naast zat hoor
Mee eens. Bahía doet het trouwens ook heel aardig. Het is niet geheel toevallig dat het aantal tegendoelpunten tot een minimum beperkt wordt sinds Hofland en Bahía ineens goed beginnen te spelen.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:35 schreef Crane het volgende:
NiceDit had Feyenoord nodig. In verdedigend opzicht staat het de laatste tijd best aardig valt me op. Klote van Hofland.
Alleen wanneer gaat Vlemmings doorkrijgen dat je 11 man mag opstellen en niet 10?
\quote:
Bahia speelt in zulke wedstrijden best aardig ja. Alleen jammer dat ie zodra ie tegen Ajax ofzo moet meteen weer zwaar door de mand valt. Maar vergeet Leerdam niet, die hield Lulring echt uit de wedstrijd. Vaak ook op kracht, erg mooi om te zien.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mee eens. Bahía doet het trouwens ook heel aardig. Het is niet geheel toevallig dat het aantal tegendoelpunten tot een minimum beperkt wordt sinds Hofland en Bahía ineens goed beginnen te spelen.
Dat vraag ik me ook af ja. Ook met de steun van Tomasson en Slory mist hij die paar kansen die hij per wedstrijd krijgt.quote:Makaay opstellen is vrij nutteloos inderdaad. Zoals ik al zei, je ziet hem zelfs niet bij voorzetten vanaf de achterlijn. Wat doet hij dan wel vraag ik me af?
Zal wel een hersenschudding zijn, ga er maar vanuit dat ie er 2 weken uitligt.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:40 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
\
wordt onderzocht bij neuroloog omdat hij buiten westen is geweest, vooralsnog lijkt het niks ernstigs
bron is vlemmings op eredivisie live
Mooi zo. PSV thuis toch wordt nog lastigquote:Op zondag 8 maart 2009 16:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
'Slechts' lichte hersenschudding voor Hofland
Radio Rijnmond meldt dat in een ziekenhuis in Breda is geconstateerd dat de blessure van Kevin Hofland relatief meevalt. Hij heeft aan het incident een lichte hersenschudding overgehouden. Mogelijk is hij daardoor op tijd hersteld voor de wedstrijd van volgende week tegen PSV
Goed nieuws.
jij blijft hopen tegen beter weten in hequote:Op zondag 8 maart 2009 16:42 schreef Crane het volgende:
[..]
Maar Schiedammert, Europees weer een klein beetje in zicht nu.Zie je wel?
Nee, ik ga altijd voor het beste en ik wil dat Feyenoord dat ook doet.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:43 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
jij blijft hopen tegen beter weten in he
Zonde dan dat je het tegen Vitesse niet af kan maken.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:45 schreef Palmboom313 het volgende:
Eerlijk is eerlijk gaat de laatste weken toch goed.
Die 2 punten kon je goed gebruiken.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:47 schreef Crane het volgende:
[..]
Zonde dan dat je het tegen Vitesse niet af kan maken.
Met dank aan Henk.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:47 schreef Crane het volgende:
[..]
Zonde dan dat je het tegen Vitesse niet af kan maken.
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:49 schreef Schiedammert het volgende:
feyenoord verrassend drie punten, joden gelijk gespeeld tegen ado, mijn weekend is weer goed!!!!
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:36 schreef TC03 het volgende:
Geen Biseswar.Drie punten zijn bij voorbaat al verkeken.
Ben het niet echt met jullie eens hier over Makaay. Hij trekt wel veel man naar zich toe, en creeërt veel ruimte als je goed oplet. Alleen hij mist wel al zijn kansen, wat natuurlijk niet kan. Snel een nieuwe spits (liefst jong) aantrekken voor volgend jaar.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:26 schreef Schiedammert het volgende:
1 doelpunt maken wil niet zeggen dat je voor de rest niets meer hoeft te doen he?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij maakte de gelijkmaker tegen Vitesse, dus in dit geval niet.
Ik ben het met je eens dat Makaay weet wat hij doet zonder balbezit, en dat is ook een kwaliteit. Maar iedereen zegt dat Makaay op een eiland staat en een geen aanvoer krijgt, en hier is ook wel wat voor te zeggen, maar vandaag heb ik toch genoeg aanvoer gezien waarbij Makaay in geen velden of wegen te bekennen was. Tja.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:51 schreef Rots het volgende:
Veel negatieve reacties voor de wedstrijd hier trouwens. Blijf een beetje in je club geloven joh.
[..]
[..]
Ben het niet echt met jullie eens hier over Makaay. Hij trekt wel veel man naar zich toe, en creeërt veel ruimte als je goed oplet. Alleen hij mist wel al zijn kansen, wat natuurlijk niet kan. Snel een nieuwe spits (liefst jong) aantrekken voor volgend jaar.
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:56 schreef Crane het volgende:
Als dit zo doorgaat heb je nog kans dat we dit seizoen 2 keer tegen Ajax moeten.
Nee, maar jij zegt dat we vooral door Makaay niet wonnen van Vitesse terwijl dat niet zo isquote:Op zondag 8 maart 2009 16:55 schreef Crane het volgende:
[..]
1 doelpunt maken wil niet zeggen dat je voor de rest niets meer hoeft te doen he?
Vitesse en NEC zijn (zwaar) uit vorm, terwijl Feyenoord steeds beter begint te spelen. Ajax zal 4e of 5e worden denk ik, dus zeker niet onmogelijk dat we die tegenkomen in de PO's.quote:
Dat gebrek aan scorend vermogen is gewoon iets van het hele team. Fer, Slory, Wijnaldum etc etc... iedereen faalt steeds. Het is ook niet iets van de laatste weken, maar van het hele seizoen.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, maar jij zegt dat we vooral door Makaay niet wonnen van Vitesse terwijl dat niet zo is. Timmer stond weer als een debiel te keepen en bleef stilstaan bij houdbare ballen. Zo'n irritant trekje is dat van Timmer, op die manier probeert hij ballen onhoudbaar er uit te laten zien om z'n eigen falen te onderdrukken ofzo
.
Inderdaadquote:
Inderdaad, als de rollen omgedraaid zouden zijn stond er iets van 'Feyenoord rekent zich te vroeg rijk' oid.quote:
Lekker toch, als de teleurstelling eraf druipt.quote:
Idd.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Toen Vitesse een punt stal in De Kuip stond er ook niet dat Vitesse ruim beloond werd.
Inderdaad, dat was ook tenenkrommendquote:Op zondag 8 maart 2009 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker toch, als de teleurstelling eraf druipt.
Die vervelende Barbara Barend kwam in de rust zowat klaar door wel drie keer te snateren dat NAC "volkómen verdiend!!!" op voorsprong stond en dat Feyenoord "niets, helemaal niets" in Europa heeft te zoeken. Wat dat neuzinnetje op een voetbalveld te zoeken heeft behalve met een schelle stem onzin blaten, ontgaat me.
Niets over de kansen van Feyenoord in de eerste paar minuten die ook een voorsprong voor Feyenoord hadden kunnen opleveren. Vervolgens wordt de tweede helft extreem zakelijk beschreven, terwijl er ook gewoon had kunnen staan dat een beter Feyenoord mooi de gelijkmaker maakte en beide teams daarna op jacht ging naar de winst en Feyenoord uiteindelijk aan het langste eind trok.quote:**Feyenoord heeft aan het uitduel met
NAC Breda drie punten overgehouden.Met
de zege (2-1) werd Feyenoord wel ruim
beloond,want NAC was de betere ploeg.
Feyenoord kwam voor rust amper op de
helft van NAC,dat via Boukhari (kopbal
overgetikt door Van Dijk) al een beste
kans kreeg.De verdiende voorsprong kwam
er alsnog na een charge op Kwakman van
Leerdam,de vervanger van Hofland,die na
een kopduel groggy werd afgevoerd.
Net na de pauze maakte de tot dan toe
onzichtbare Wijnaldum er 1-1 van na een
een-tweetje met Fer.NAC ging daarna op
jacht naar een tweede treffer,maar die
viel aan de andere kant (Tomasson).In
blessuretijd schoot Lurling net naast.
ach, laat gaan joh...quote:Op zondag 8 maart 2009 17:18 schreef Merkie het volgende:
Dat verslag ook:
[..]
Niets over de kansen van Feyenoord in de eerste paar minuten die ook een voorsprong voor Feyenoord hadden kunnen opleveren. Vervolgens wordt de tweede helft extreem zakelijk beschreven, terwijl er ook gewoon had kunnen staan dat een beter Feyenoord mooi de gelijkmaker maakte en beide teams daarna op jacht ging naar de winst en Feyenoord uiteindelijk aan het langste eind trok.
Feyenoord was gewoon de betere in de 2e helft, maar daar zeggen ze idd niets over.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:18 schreef Merkie het volgende:
Dat verslag ook:
[..]
Niets over de kansen van Feyenoord in de eerste paar minuten die ook een voorsprong voor Feyenoord hadden kunnen opleveren. Vervolgens wordt de tweede helft extreem zakelijk beschreven, terwijl er ook gewoon had kunnen staan dat een beter Feyenoord mooi de gelijkmaker maakte en beide teams daarna op jacht ging naar de winst en Feyenoord uiteindelijk aan het langste eind trok.
De link jood-teletekst zou inderdaad vrij logisch zijnquote:Op zondag 8 maart 2009 17:15 schreef Rots het volgende:
Barbara Barend sowieso![]()
Zou me niks verbazen als een jood die teletekstpagina invoert.
Er is niet veel reden om positief te zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:51 schreef Rots het volgende:
Veel negatieve reacties voor de wedstrijd hier trouwens. Blijf een beetje in je club geloven joh.
Nja, ben ik niet met je eens. Laatste weken speelt Feyenoord gewoon goed, alleen de kansen moeten efficiënter afgemaakt worden. Verdediging staat goed, wat het belangrijkste is. En de eerste competitiehelft moet je gewoon snel vergeten, als je hele tijd daar op terug kijkt is er inderdaad niet veel reden om positief te zijn/blijven.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Er is niet veel reden om positief te zijn.
Feyenoord speelt niet echt 'goed'. Maar zeker wel met vlagen heel redelijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:24 schreef Rots het volgende:
[..]
Nja, ben ik niet met je eens. Laatste weken speelt Feyenoord gewoon goed, alleen de kansen moeten efficiënter afgemaakt worden. Verdediging staat goed, wat het belangrijkste is. En de eerste competitiehelft moet je gewoon snel vergeten, als je hele tijd daar op terug kijkt is er inderdaad niet veel reden om positief te zijn/blijven.
NAC is in de tweede helft nauwelijks gevaarlijk geweest. Wijnaldum had nog een grote kopkans.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:18 schreef Merkie het volgende:
Dat verslag ook:
[..]
quote:
quote:7 maart 2009
Voorbeschouwing NAC - f'noord
Kakkerlakken, droeftoeters, schepenschrobbers, blankenstein: feyenoordzwijn: het is weer tijd voor het jaarlijkse bezoek van die club uit dordt-noord waarbij de aanhang gemiddeld genomen een iq heeft wat ver onder het niveau van bonnie st claire ligt.
Toch is het dit jaar enorm genieten met de droeftoeters.
Nederlaag op nederlaag, een constant jankende spelersgroep, een schuldenlast die zijn weerga niet kent en een chronisch gebrek aan visie en beleid bij de leiding.
Tel hierbij op, dat ‘gevestigde’ namen als van bronckhorst, makaay en hofland volop meegaan in de malaise en het feest voor menig tegenstander kan niet op!.
Positief lichtpuntje in dit geheel is wel het feit dat de droeftoeters zondagavond zo goed als uitgeschakeld zijn voor de plee-offs (tenminste voor de europese plee-offs dan wel te verstaan... ).
Scheelt weer een kansloos optreden buiten de landsgrenzen en het bijbehorende spoor van vernieling wat de hersendode ‘supporters’ uit dordt-noord achterlaten...
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:30 schreef Joeriii het volgende:![]()
![]()
![]()
Wat heb ik een schijt hekel aan NAC, mooi dat we gewonnen hebben daar.
Geen idee, maar de term "wedstrijd van het jaar" valt daar altijd als ze tegen Feyenoord spelenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:43 schreef Crane het volgende:
Wat hebben die sukkeltjes eigenlijk tegen ons? Ooit iets voorgevallen met supporters ofzo?
Jammer hè.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog steeds geen wedstrijdverslag op die site
Hoe lang moet je die avatar nog houden?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Kolkka, Lurling, Mtilliga etc. maken NAC zeker niet slechter.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:50 schreef Happel het volgende:
Enkele jaren terug moesten ze schuilen onder de biljarttafel. Denk dat dat het voornaamste is, anders weet ik het ook niet.
Zouden ze er moeite mee hebben dat er zoveel Feijenoorders spelen bij NAC?
Cairo.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Kolkka, Lurling, Mtilliga etc. maken NAC zeker niet slechter.
zit te f5-enquote:Op zondag 8 maart 2009 17:48 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:24 schreef Rots het volgende:
[..]
Laatste weken speelt Feyenoord gewoon goed, alleen de kansen moeten efficiënter afgemaakt worden.
Zijn ze niet goed genoeg voor de top 5. Middenmoot is het maximaal haalbare met deze selectie. Groot probleem vind ik nog steeds het middenveld. Werd vandaag weer pijnlijk duidelijk. Te langzaam in de omschakeling. Makaay mag overigens een tijdje plaats nemen op de bank.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:05 schreef Rots het volgende:
Wat jij wilt jongen.
Misschien spelen ze niet constant goed, maar bij vlagen, zoals Crane al eerder aangeef, spelen ze redelijk goed. Zwaar middelmatige ploeg is onzin, je moet met deze selectie gewoon top5 halen, maargoed dat is op papier he.
op papier wel ja, maar hoe ze spelen toch echt echt echt niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:05 schreef Rots het volgende:Wat jij wilt jongen.
Misschien spelen ze niet constant goed, maar bij vlagen, zoals Crane al eerder aangeef, spelen ze redelijk goed. Zwaar middelmatige ploeg is onzin, je moet met deze selectie gewoon top5 halen, maargoed dat is op papier he.
Dat dacht ik al, hopelijk kan hij inderdaad meedoen!quote:Op zondag 8 maart 2009 16:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
'Slechts' lichte hersenschudding voor Hofland
Radio Rijnmond meldt dat in een ziekenhuis in Breda is geconstateerd dat de blessure van Kevin Hofland relatief meevalt. Hij heeft aan het incident een lichte hersenschudding overgehouden. Mogelijk is hij daardoor op tijd hersteld voor de wedstrijd van volgende week tegen PSV
Goed nieuws.
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:08 schreef Happel het volgende:
Makaay mag overigens een tijdje plaats nemen op de bank.
Das Phantom en zijn alom geroemde onzichtbaarheid.quote:
Hij neemt die benaming bij ons wel heel letterlijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Das Phantom en zijn alom geroemde onzichtbaarheid.
gewoon echt hequote:Op zondag 8 maart 2009 18:29 schreef Crane het volgende:
[..]
Hij neemt die benaming bij ons wel heel letterlijk.
Krijgt ook practisch geen goede ballen + loopt teveel rond het middenveld.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Das Phantom en zijn alom geroemde onzichtbaarheid.
Hiij krijgt praktisch geen goede ballen, maar als er wel goede ballen gegeven worden moeten Wijnaldum of Jon Dahl ze intikken.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Krijgt ook practisch geen goede ballen + loopt teveel rond het middenveld.
Inval van Patinama was wel aardig.. Leuke eerste actie en een assistje meegepikt
Klopt. Zeg toch ook dat'ie teveel rond de middenlijn/ het middenveld loopt?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hiij krijgt praktisch geen goede ballen, maar als er wel goede ballen gegeven worden moeten Wijnaldum of Jon Dahl ze intikken.
Dat hij een paar doelpunten maaktquote:Op zondag 8 maart 2009 19:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daar in amsterdam zullen ze wel balen over de ontwikkeling van diego
Heerlijk toch?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, het is wel een ajaxspelertje eigenlijk;
Arrogant overkomend en graag een actie maken..
Ben je weer dronkenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
N4T UIT DE KANTINE. wat s er met hofland?
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, het is wel een ajaxspelertje eigenlijk;
Arrogant overkomend en graag een actie maken..
Mooi he dat beeld? Een straatvechtertje die Biseswar. Sokken naar beneden, heerlijk om naar te kijken. Geef hem maar de bal, dan heb je hem tenminste even.quote:
Hij heb zijn nek gebroken en is helaas overleden.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
N4T UIT DE KANTINE. wat s er met hofland?
Bekende tekstquote:Op zondag 8 maart 2009 19:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Mooi he dat beeld? Een straatvechtertje die Biseswar. Sokken naar beneden, heerlijk om naar te kijken. Geef hem maar de bal, dan heb je hem tenminste even.
Rode kaart?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij heb zijn nek gebroken en is helaas overleden.
hij is dood.quote:
Ach, het is niet zo dat hij nu ineens domme dingen gaat zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |