Zal wel een hersenschudding zijn, ga er maar vanuit dat ie er 2 weken uitligt.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:40 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
\
wordt onderzocht bij neuroloog omdat hij buiten westen is geweest, vooralsnog lijkt het niks ernstigs
bron is vlemmings op eredivisie live
Mooi zo. PSV thuis toch wordt nog lastigquote:Op zondag 8 maart 2009 16:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
'Slechts' lichte hersenschudding voor Hofland
Radio Rijnmond meldt dat in een ziekenhuis in Breda is geconstateerd dat de blessure van Kevin Hofland relatief meevalt. Hij heeft aan het incident een lichte hersenschudding overgehouden. Mogelijk is hij daardoor op tijd hersteld voor de wedstrijd van volgende week tegen PSV
Goed nieuws.
jij blijft hopen tegen beter weten in hequote:Op zondag 8 maart 2009 16:42 schreef Crane het volgende:
[..]
Maar Schiedammert, Europees weer een klein beetje in zicht nu.Zie je wel?
Nee, ik ga altijd voor het beste en ik wil dat Feyenoord dat ook doet.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:43 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
jij blijft hopen tegen beter weten in he
Zonde dan dat je het tegen Vitesse niet af kan maken.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:45 schreef Palmboom313 het volgende:
Eerlijk is eerlijk gaat de laatste weken toch goed.
Die 2 punten kon je goed gebruiken.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:47 schreef Crane het volgende:
[..]
Zonde dan dat je het tegen Vitesse niet af kan maken.
Met dank aan Henk.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:47 schreef Crane het volgende:
[..]
Zonde dan dat je het tegen Vitesse niet af kan maken.
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:49 schreef Schiedammert het volgende:
feyenoord verrassend drie punten, joden gelijk gespeeld tegen ado, mijn weekend is weer goed!!!!
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:36 schreef TC03 het volgende:
Geen Biseswar.Drie punten zijn bij voorbaat al verkeken.
Ben het niet echt met jullie eens hier over Makaay. Hij trekt wel veel man naar zich toe, en creeërt veel ruimte als je goed oplet. Alleen hij mist wel al zijn kansen, wat natuurlijk niet kan. Snel een nieuwe spits (liefst jong) aantrekken voor volgend jaar.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:26 schreef Schiedammert het volgende:
zijn er nog steeds mensen hier die echt denken dat we negende worden
1 doelpunt maken wil niet zeggen dat je voor de rest niets meer hoeft te doen he?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij maakte de gelijkmaker tegen Vitesse, dus in dit geval niet.
Ik ben het met je eens dat Makaay weet wat hij doet zonder balbezit, en dat is ook een kwaliteit. Maar iedereen zegt dat Makaay op een eiland staat en een geen aanvoer krijgt, en hier is ook wel wat voor te zeggen, maar vandaag heb ik toch genoeg aanvoer gezien waarbij Makaay in geen velden of wegen te bekennen was. Tja.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:51 schreef Rots het volgende:
Veel negatieve reacties voor de wedstrijd hier trouwens. Blijf een beetje in je club geloven joh.
[..]
[..]
Ben het niet echt met jullie eens hier over Makaay. Hij trekt wel veel man naar zich toe, en creeërt veel ruimte als je goed oplet. Alleen hij mist wel al zijn kansen, wat natuurlijk niet kan. Snel een nieuwe spits (liefst jong) aantrekken voor volgend jaar.
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:56 schreef Crane het volgende:
Als dit zo doorgaat heb je nog kans dat we dit seizoen 2 keer tegen Ajax moeten.
Nee, maar jij zegt dat we vooral door Makaay niet wonnen van Vitesse terwijl dat niet zo isquote:Op zondag 8 maart 2009 16:55 schreef Crane het volgende:
[..]
1 doelpunt maken wil niet zeggen dat je voor de rest niets meer hoeft te doen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |