Die poll.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:26 schreef TC03 het volgende:
Nu hier F5'en:
http://www.derat.nl/int/nl/hoofd/index.asp
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die poll.
Hoe gaan we zondag met de nerds om?
Zonder punten de Moerdijkbrug over schoppen
Punten in Breda en hard uitlachen
tomtom geven met alleen Nederlandse kaart (europees toch niet nodig)
Uitleggen waar veendam ligt
Schijt aan, we staan in halve finale!
Touchez.![]()
![]()
![]()
.
I second thatquote:
het publiek nog ergerquote:Op zondag 8 maart 2009 16:28 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk valt het mee met Hofland, want zag er naar uit.
En wat een gefrustreerde ploeg is NAC zeg.
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:30 schreef beatlover het volgende:
Europees is echt nog wel een optie hoor, zoals ik al zei.
ik heb gestemd op 'Zonder punten de Moerdijkbrug over schoppen'quote:Op zondag 8 maart 2009 16:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die poll.
Hoe gaan we zondag met de nerds om?
Zonder punten de Moerdijkbrug over schoppen
Punten in Breda en hard uitlachen
tomtom geven met alleen Nederlandse kaart (europees toch niet nodig)
Uitleggen waar veendam ligt
Schijt aan, we staan in halve finale!
Touchez.![]()
![]()
![]()
.
ondanks dat hij bij een corner er ook vreselijk naast zat hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 16:32 schreef Gert het volgende:
Tomasson.![]()
En Wijnaldum speelde ook een puike pot.
Van Dijk in de goal geeft een stuk meer rust achterin zeg! Ook plaatst hij de uittrappen echt, ipv ze lukraak ergens heen te schieten.
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:32 schreef Ruud het volgende:
[..]
ik heb gestemd op 'Zonder punten de Moerdijkbrug over schoppen'
boefje dat je er bentquote:Op zondag 8 maart 2009 16:32 schreef Ruud het volgende:
[..]
ik heb gestemd op 'Zonder punten de Moerdijkbrug over schoppen'
Mja.. helemáál vlekkeloos was het niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:33 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ondanks dat hij bij een corner er ook vreselijk naast zat hoor
Mee eens. Bahía doet het trouwens ook heel aardig. Het is niet geheel toevallig dat het aantal tegendoelpunten tot een minimum beperkt wordt sinds Hofland en Bahía ineens goed beginnen te spelen.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:35 schreef Crane het volgende:
NiceDit had Feyenoord nodig. In verdedigend opzicht staat het de laatste tijd best aardig valt me op. Klote van Hofland.
Alleen wanneer gaat Vlemmings doorkrijgen dat je 11 man mag opstellen en niet 10?
\quote:
Bahia speelt in zulke wedstrijden best aardig ja. Alleen jammer dat ie zodra ie tegen Ajax ofzo moet meteen weer zwaar door de mand valt. Maar vergeet Leerdam niet, die hield Lulring echt uit de wedstrijd. Vaak ook op kracht, erg mooi om te zien.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mee eens. Bahía doet het trouwens ook heel aardig. Het is niet geheel toevallig dat het aantal tegendoelpunten tot een minimum beperkt wordt sinds Hofland en Bahía ineens goed beginnen te spelen.
Dat vraag ik me ook af ja. Ook met de steun van Tomasson en Slory mist hij die paar kansen die hij per wedstrijd krijgt.quote:Makaay opstellen is vrij nutteloos inderdaad. Zoals ik al zei, je ziet hem zelfs niet bij voorzetten vanaf de achterlijn. Wat doet hij dan wel vraag ik me af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |