Ik ben er ook al 2,5 jaar over aan het twijfelen, ben echt zo'n watjequote:Op donderdag 2 april 2009 17:23 schreef stephanie_xx het volgende:
Kan uit eigen ervaring vertellen dat een Tragus zetten echt geen zeer doet hoor!
Ik kan uit ervaring vertellen dat het onwijs veel zeer doet. Maar boeiend, dat doet alles en zit het staafje er eenmaal in, is dat ook weer over.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:23 schreef stephanie_xx het volgende:
Kan uit eigen ervaring vertellen dat een Tragus zetten echt geen zeer doet hoor!
denk niet dat hij dan genoeg pijn heeft gedaanquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:27 schreef Evil-Cherry het volgende:
Tuurlijk verschilt dat per persoon, daarom reageer ik ookIk wil hem wel terug trouwens, pijn of geen pijn.
Ik wilde net zetten, ik moet er echt absoluut niet aan denken om iets door mijn tepels te boren, bij de gedachte alleen al zit ik met m'n armen over m'n borstenquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:16 schreef Maria2.0 het volgende:
Tragus heb ik geen ervaring mee maar pijn is zo persoonlijk. Ik zou dus zelf nooit een tragus durven laten zetten ondanks dat ik ze wel mooi vind.
Tepels heb ik beiden gepierced 5 jaar geleden en een paar weken geleden was het plan ze weer opnieuw te piercen. Dat ging niet dus dat werd met een stretchnaald gedaan. Dat duurt veel langer dan piercen en waar ik het piercen nog prima trok vond ik de stretchnaald echt heel onprettig.
Eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op, ik flip als ik eraan denk dat ze door kraakbeen heen gaan poeren maar ik laat wel mijn tepelgaten oprekken
Binnenkort wel als het goed is [wil tegelijk een rook laten zetten, in het oor waar ook mn tragus zit]quote:
crazy factoryquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb trouwens mijn bestelling van crazy factory binnen. Wat een leuk spul![]()
Meteen ringetjes in mijn tepels gedaan, een paarse en een blauwe. En ik heb zooooo'n lieve tongpiercing nu, blauw met een roze bloemetje![]()
![]()
Ik ga nu weer even wat bestellen
Ik heb me net weer bizar zitten uitleven. 6 Tongbarbells, 3 paar tepelpiercings en 2 paar oorbellen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:37 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
crazy factorymijn bestelling is 1 april verzonden
volgende week ergens krijg ik t binnen
Ah okee. Dan zou de kans groter moeten zijn dat ik daar wel tegen kan neem ik aan?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:51 schreef Empathologica het volgende:
Organisch materiaal is bv hoorn, bot of hout
Klikquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:40 schreef EllesD het volgende:
Ik mag dan wel een beetje blond zijn enzo, maar hoor ook wel eens wat van Bioplast.. Wat is dat dan?
Maar mijn ervaring ermee is dat het fijner is. Geen last van die zooi als zweet enzo. En hij valt er niet zo makkelijk uit omdat hij dus "volzuigt" En je tunnelgat blijft dus een stuk "schoner" aangezien die vuiligheid niet ophoopt OP je piercing zoals hij bij een stalen tunnel wel doet..quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:23 schreef Empathologica het volgende:
Ik denk nog steeds dat het hoorn is, hout is matter en minder egaal.
Hoorn is vaak gelakt of geolied, dus zuigt ook niet vast, wat met hout wel kan (en ik ook altijd heb, en dat doet zeer)
Meer dan genoeg, maar niet genoeg om dood aan te gaan, en dat is uiteindelijk het belangrijste :pquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:22 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
denk niet dat hij dan genoeg pijn heeft gedaanme tattoo over me bovenrug was ook pijnlijk, maar niet zo erg dat ik weerhouden word, in tegenstelling tot die 2 die ik opnoemde, terwijl dat maar een prikje is hebben die me meer leed ooit bezorgd.
waar is je tragus er btw uit?![]()
ik heb dat ding nu al... 5 a 6 jaar ofzo
Daar heb je dan ook weer helemaal gelijk in ja, die shit die je er af en toe afschraapt bij staal of glas is te ranzig voor woorden. Maar ik vind het ook wel een vies idee dat dat allemaal ín een houten tunnel of plug gaat zittenquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Maar mijn ervaring ermee is dat het fijner is. Geen last van die zooi als zweet enzo. En hij valt er niet zo makkelijk uit omdat hij dus "volzuigt" En je tunnelgat blijft dus een stuk "schoner" aangezien die vuiligheid niet ophoopt OP je piercing zoals hij bij een stalen tunnel wel doet..
nee dat werkt idd niet nee ik heb daarom ook geen piercings in me gezicht, heb een labret gehad en 2 jaar later zie je het gat nog steedsquote:Op zondag 5 april 2009 07:11 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Meer dan genoeg, maar niet genoeg om dood aan te gaan, en dat is uiteindelijk het belangrijste :p
Hij genas voor geen meter, ik heb werk waarbij ik alle sieraden af en uit moet doen elke dag. Dat werkt niet samen met een verse piercing....
Hoe doe ik dat? Gewoon veel vaseline op mijn oor en op het pinnetje?quote:Op zondag 5 april 2009 11:44 schreef saaw het volgende:
Die pinnetjes zijn toch meestal wel een milimeter of 1.5 a 2 dus dat word wel een klein stukje stretchen dan.
Verstoppen hoeft niet, en gaat niet eens (mmm, haar in een haarnetje, dan valt er weinig meer te verstoppen, behalve het netje over je oren trekken, maar echt subtiel is dat niet). Uit moeten zequote:Op zondag 5 april 2009 10:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nee dat werkt idd niet nee ik heb daarom ook geen piercings in me gezicht, heb een labret gehad en 2 jaar later zie je het gat nog steedsal mijn piercings heb ik verstopt
alleen tragus en helix, maar die zijn heel subtiel
ik zit in een andere industrie, maar ook wederom een industrie waar ze toch liever mensen zonder zien. maar ik weet idd dat ze in de horeca oid uit moeten, mag ook geen doorzichtig in als je bijvoorbeeld broodjes smeert ofzo had ik gehoordquote:Op zondag 5 april 2009 14:57 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Verstoppen hoeft niet, en gaat niet eens (mmm, haar in een haarnetje, dan valt er weinig meer te verstoppen, behalve het netje over je oren trekken, maar echt subtiel is dat niet). Uit moeten ze
Ik heb in mijn helix een labretsieraad, blijft ook geen haar achterhangen!quote:Op zondag 5 april 2009 15:35 schreef miss-piggy het volgende:
ze gebruiken toch ook wel een labretsierraad in een tragus?
denk dat ik in ieder geval wat labrets ga bestellen voor mijn normale oorbellen. Achterkantjes van normale oorbellen gaan altijd zo irriteren doordat ze in mijn huid gaan drukken (huid is beetje zwak).
bij mij werkt een plat achterkantje niet, ik heb gewoon toendertijd een staafje met 2 balletjes erin gedaan, inimini is dat dingquote:Op zondag 5 april 2009 15:35 schreef miss-piggy het volgende:
ze gebruiken toch ook wel een labretsierraad in een tragus?
denk dat ik in ieder geval wat labrets ga bestellen voor mijn normale oorbellen. Achterkantjes van normale oorbellen gaan altijd zo irriteren doordat ze in mijn huid gaan drukken (huid is beetje zwak).
Nee niet altijd, alleen daar waar het een potentieel gevaar voor het product vormt en met een haarnetje om je oren ontdoe je jezelf sowieso niet van de regels "geen sieraden"quote:Op zondag 5 april 2009 15:07 schreef Empathologica het volgende:
Maar moeten je oren niet altijd in een haarnetje? Dan zijn ze toch wel verstopt?
durf ik toch niet te zeggen, mijne is geprikt op 1.2 mmquote:Op zondag 5 april 2009 17:15 schreef Chav het volgende:
Stomme vraag misschien, maar is een bolletje (schroefdraad) van een labret meestal 1,6mm?
Heb je op je hyves al antwoord gegeven johquote:
nee hoor, op een 1.2mm (waar hij meestal mee word geprikt) is hij 4 mm :j ik zet zelf ook overal 4 mm op, ook op mijn 1.6 piercings, vind die andere echt te groot.quote:Op zondag 5 april 2009 17:24 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik praatte poep, bericht verwijderd.
Bolletje van een labret is 5 of 6 mm standaard.
Klopt. Ik ging uit van de standaard maat 1,6. Daar zijn ze vaak (vanuit de piercer) toch 5 of 6 mmquote:Op zondag 5 april 2009 21:19 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nee hoor, op een 1.2mm (waar hij meestal mee word geprikt) is hij 4 mm :j ik zet zelf ook overal 4 mm op, ook op mijn 1.6 piercings, vind die andere echt te groot.
5 euro bezorgkosten voor 5 balletjes?quote:Op zondag 5 april 2009 21:46 schreef Chav het volgende:
Ik heb net 5 balletjes voor mn helix besteld bij Crazy Factory, schade:....... 5,75 EUR Muahahahaaha! Totaal 10,75
Dat had ik ookquote:Op maandag 6 april 2009 19:21 schreef Maria2.0 het volgende:
Okee, 1,2 mm door oorbelgaatjes heen stelt dus echt geen reet voor![]()
Ik roste ze er zo doorheen, het lastigste was nog die balletjes erop krijgen.
Het is dat ik alleen tongpiercings heb in 1,6 anders had ik dat wel gedaan.
Bij mij wel. Beetje vaseline erop en het was net als normaal oorbellen indoen. Ik zou naar 1,2 dus ook lekker zelf doen, niet door een piercer.quote:Op maandag 6 april 2009 19:32 schreef miss-piggy het volgende:
dus 1.2 gaat heel makkelijk?
mijn oortjes gaan ook naar 1.2 binnenkort (als ik mijn tragus heb en bestelling binnen is)
ik kan niet wachten!!! Alleen ik moet nog lang geduld hebbeneerst schouderoperatie en dan nog x bloeddoneren en dan mag het
Hoogstwaarschijnlijk wel.. ook al weegt een 1.2mm vrij weinig, het kan door zijn eigen gewicht net genoeg zijn om je tunneltje een klein beetje op te rekken.. genoeg om die 1.6 er door te drukken zonder veel weerstand/ pijnquote:Op maandag 6 april 2009 19:36 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Bij mij wel. Beetje vaseline erop en het was net als normaal oorbellen indoen. Ik zou naar 1,2 dus ook lekker zelf doen, niet door een piercer.
Nu vermoed ik overigens wel dat ook 1,6 bij mij heel makkelijk zal gaan
een jaar lang na het zetten mag het nietquote:Op maandag 6 april 2009 20:32 schreef Twinky het volgende:
maar piggy, je mag toch niet donoren met piercings?
ik zou de valseline weg laten, je oorlel glijd toch wel. ik heb al vanaf baby af aan oorbellen, er ging dus zonder probleen een 1.6 in, ik heb overigens gewoon standaard kleine gouden oorbellen in. knopjesquote:Op maandag 6 april 2009 19:36 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Bij mij wel. Beetje vaseline erop en het was net als normaal oorbellen indoen. Ik zou naar 1,2 dus ook lekker zelf doen, niet door een piercer.
Nu vermoed ik overigens wel dat ook 1,6 bij mij heel makkelijk zal gaan
Ik heb snel geïrriteerde oren, vandaar de vaseline. Ben in elk geval blij dat het zo makkelijk ging.quote:Op maandag 6 april 2009 21:13 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik zou de valseline weg laten, je oorlel glijd toch wel. ik heb al vanaf baby af aan oorbellen, er ging dus zonder probleen een 1.6 in, ik heb overigens gewoon standaard kleine gouden oorbellen in. knopjes
Waarom niet? Ben beetje een nitwit op dat gebied... (A)quote:Op maandag 6 april 2009 20:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een jaar lang na het zetten mag het niet
Ik voelde tot 4 nietsquote:Op maandag 6 april 2009 19:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat had ik ookik voelde er helemaal niets van
Niemand?quote:Op zondag 5 april 2009 21:15 schreef GotC het volgende:
Ik heb nu ongeveer..8? maanden m'n anti-tragus. Nog altijd niks anders erin gedaan, heb gewoon mn trainingstaafje erin zitten. Maarrrr...ik wil best iets anders erin (zit erg ruim), maar geen idee hoe of wat! Iemand tips?
Heb trouwens veel meer problemen gehad met mn tragus in verhouding met m'n anti-tragus. Beetje onverwacht!
ivm stoffen die je eventueel door kan geven geloof ik te menen?quote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef EllesD het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben beetje een nitwit op dat gebied... (A)
omdat je bij piercen kans loopt op hepatitis, en zo voorkomen ze dat het ongemerkt in het systeem komtquote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef EllesD het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben beetje een nitwit op dat gebied... (A)
misschien kleinere balletjes een optie? dat je hem dan misschien minder voelt?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:19 schreef Twinky het volgende:
Maar wat voor plezier heb je ervan dan Maria? Ik kan echt niks bedenken wat ik er fijn aan vind. Behalve dat ik ermee kan spelen ofzo en omdat ik het mooi vind...
6 mm is echt grootquote:Op donderdag 9 april 2009 20:42 schreef Twinky het volgende:
ja dan komt dat probleem op: ik druk mijn tong tegen mijn gehemelte en dus drukt het balletje in mijn tong. Ik heb nu 6mm en dat is het minimale: kleiner dan dat en dan sluit mijn tong boven het balletje. Dat veroorzaakt veel pijn enzo...
Heee, waar heb je bij CF goudkleurige titanium nabelpiercings gevonden?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:16 schreef Kleintje19 het volgende:
Yeah, heb me piercings van CF binnen en ben nu compleet, heb namelijk alles titanium goudkleurig nu, moet tepel en vch nog wisselen.
Tepelstaafje lijkt rood maar is ook titanium goudkleurig, wel istie int midden verkleurd naar normaal tit. maar denk dat het door de lichtingeving komten me bovenste navelpiercing zit niet te strak, is van bovenaf genomen want anders heb ik zo;'n rond buikje
![]()
[ afbeelding ]
http://www.crazy-factory.com/index.php?cat=c369_Titanium.htmlquote:Op donderdag 9 april 2009 21:17 schreef Chav het volgende:
[..]
Heee, waar heb je bij CF goudkleurige titanium nabelpiercings gevonden?
Het is een ballclosure met... ik schat.. 4 mm balletje, heb hem al 4 jaar standaard in, komt van de v&d dangerzone, erg goede kwaliteit titanium hadden ze daar, maar kostte ook watquote:Op donderdag 9 april 2009 21:37 schreef miss-piggy het volgende:
@Kleintje19: hoeveel mm balletje zit op je tragus?
Ik ziet t alquote:Op donderdag 9 april 2009 21:41 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
http://www.crazy-factory.com/index.php?cat=c369_Titanium.html
De mijne is dan een clithood, die navelpiercings die ik in heb zijn echt goud beide gekregen.
bij cf gewoon YE (yellow) nemen ik wist niet zeker wat ik er van moest verwachten ze zijn ook iets donkerder dan de rest van me tit. gouden piercings maar erg netjes![]()
[..]
Het is een ballclosure met... ik schat.. 4 mm balletje, heb hem al 4 jaar standaard in, komt van de v&d dangerzone, erg goede kwaliteit titanium hadden ze daar, maar kostte ook wat
Gekookt water, zout erin, beetje laten afkoelen en met een wattenstaafje oid schoonmakenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Ok, het gaat niet over een piercing maar ik weet zeker dat hier mensen het juiste antwoord kunnen geven.... Ik heb normaal altijd oorbellen in mijn gaatjes in mijn oren (gewoon, de cliché, geschoten, gaatjes) maar gisteren irriteerde het en heb ik deze eruit gehaald. Nu ik ze vanochtend in wilde doen was een van de gaatjes van achteren dicht en heb ik hem met veel pijn en moeite zelf terug doorgeprikt. Dat bloedde behoorlijk en het is nu aardig geïrriteerd.
Waarmee kan ik nu het beste het gaatje schoonhouden? Ik weet dat sterilon een no-go is, maar wat wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |