Ik ben er ook al 2,5 jaar over aan het twijfelen, ben echt zo'n watjequote:Op donderdag 2 april 2009 17:23 schreef stephanie_xx het volgende:
Kan uit eigen ervaring vertellen dat een Tragus zetten echt geen zeer doet hoor!
Ik kan uit ervaring vertellen dat het onwijs veel zeer doet. Maar boeiend, dat doet alles en zit het staafje er eenmaal in, is dat ook weer over.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:23 schreef stephanie_xx het volgende:
Kan uit eigen ervaring vertellen dat een Tragus zetten echt geen zeer doet hoor!
denk niet dat hij dan genoeg pijn heeft gedaanquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:27 schreef Evil-Cherry het volgende:
Tuurlijk verschilt dat per persoon, daarom reageer ik ookIk wil hem wel terug trouwens, pijn of geen pijn.
Ik wilde net zetten, ik moet er echt absoluut niet aan denken om iets door mijn tepels te boren, bij de gedachte alleen al zit ik met m'n armen over m'n borstenquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:16 schreef Maria2.0 het volgende:
Tragus heb ik geen ervaring mee maar pijn is zo persoonlijk. Ik zou dus zelf nooit een tragus durven laten zetten ondanks dat ik ze wel mooi vind.
Tepels heb ik beiden gepierced 5 jaar geleden en een paar weken geleden was het plan ze weer opnieuw te piercen. Dat ging niet dus dat werd met een stretchnaald gedaan. Dat duurt veel langer dan piercen en waar ik het piercen nog prima trok vond ik de stretchnaald echt heel onprettig.
Eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op, ik flip als ik eraan denk dat ze door kraakbeen heen gaan poeren maar ik laat wel mijn tepelgaten oprekken
Binnenkort wel als het goed is [wil tegelijk een rook laten zetten, in het oor waar ook mn tragus zit]quote:
crazy factoryquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb trouwens mijn bestelling van crazy factory binnen. Wat een leuk spul![]()
Meteen ringetjes in mijn tepels gedaan, een paarse en een blauwe. En ik heb zooooo'n lieve tongpiercing nu, blauw met een roze bloemetje![]()
![]()
Ik ga nu weer even wat bestellen
Ik heb me net weer bizar zitten uitleven. 6 Tongbarbells, 3 paar tepelpiercings en 2 paar oorbellen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:37 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
crazy factorymijn bestelling is 1 april verzonden
volgende week ergens krijg ik t binnen
Ah okee. Dan zou de kans groter moeten zijn dat ik daar wel tegen kan neem ik aan?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:51 schreef Empathologica het volgende:
Organisch materiaal is bv hoorn, bot of hout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |