abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67713166
Ik denk nog steeds dat het hoorn is, hout is matter en minder egaal.
Hoorn is vaak gelakt of geolied, dus zuigt ook niet vast, wat met hout wel kan (en ik ook altijd heb, en dat doet zeer )
  zaterdag 4 april 2009 @ 21:40:54 #227
235571 EllesD
Eris quod sum
pi_67713678
Ik mag dan wel een beetje blond zijn enzo, maar hoor ook wel eens wat van Bioplast.. Wat is dat dan?
Se essiste un Dio, non puó scodarsi di me... anche se
Fra lui e me c'é un cielo nero nero senza fine
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 4 april 2009 @ 21:44:29 #228
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_67713762
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 21:40 schreef EllesD het volgende:
Ik mag dan wel een beetje blond zijn enzo, maar hoor ook wel eens wat van Bioplast.. Wat is dat dan?
Klik
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 4 april 2009 @ 21:47:16 #229
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_67713847
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 21:23 schreef Empathologica het volgende:
Ik denk nog steeds dat het hoorn is, hout is matter en minder egaal.
Hoorn is vaak gelakt of geolied, dus zuigt ook niet vast, wat met hout wel kan (en ik ook altijd heb, en dat doet zeer )
Maar mijn ervaring ermee is dat het fijner is. Geen last van die zooi als zweet enzo. En hij valt er niet zo makkelijk uit omdat hij dus "volzuigt" En je tunnelgat blijft dus een stuk "schoner" aangezien die vuiligheid niet ophoopt OP je piercing zoals hij bij een stalen tunnel wel doet..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zaterdag 4 april 2009 @ 21:47:58 #230
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67713862
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 21:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Klik
In me Burberry......
pi_67716582
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 21:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Klik
HAHAHAHA omg, die moet ik hebben
*opgeslagen als bladwijzer*
pi_67719093
heey,
Sinds oktober 2008 heb ik mijn tongpiercing. Nou ben ik de afgelopen 2 dagen wakker geworden met mijn piercing redelijk vast in mijn tong. één tikje eraan en hij zat weer normaal. Heb zo'n idee dat ik me zorgen moet gaan maken..??
pi_67720462
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 15:22 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

denk niet dat hij dan genoeg pijn heeft gedaan me tattoo over me bovenrug was ook pijnlijk, maar niet zo erg dat ik weerhouden word, in tegenstelling tot die 2 die ik opnoemde, terwijl dat maar een prikje is hebben die me meer leed ooit bezorgd.

waar is je tragus er btw uit?
ik heb dat ding nu al... 5 a 6 jaar ofzo
Meer dan genoeg, maar niet genoeg om dood aan te gaan, en dat is uiteindelijk het belangrijste :p

Hij genas voor geen meter, ik heb werk waarbij ik alle sieraden af en uit moet doen elke dag. Dat werkt niet samen met een verse piercing....
pi_67721429
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 21:47 schreef theKiD het volgende:

[..]

Maar mijn ervaring ermee is dat het fijner is. Geen last van die zooi als zweet enzo. En hij valt er niet zo makkelijk uit omdat hij dus "volzuigt" En je tunnelgat blijft dus een stuk "schoner" aangezien die vuiligheid niet ophoopt OP je piercing zoals hij bij een stalen tunnel wel doet..
Daar heb je dan ook weer helemaal gelijk in ja, die shit die je er af en toe afschraapt bij staal of glas is te ranzig voor woorden. Maar ik vind het ook wel een vies idee dat dat allemaal ín een houten tunnel of plug gaat zitten
Heb ooit palmhouten squarespirals gehad, goed ingeolied en al, maar na een halfuurtje kreeg ik ze niet meer uit. Toch eruit gekregen en dat deed toen zo'n zeer dat ik mezelf zwoer nooit meer hout te dragen
pi_67721900
quote:
Op zondag 5 april 2009 07:11 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Meer dan genoeg, maar niet genoeg om dood aan te gaan, en dat is uiteindelijk het belangrijste :p

Hij genas voor geen meter, ik heb werk waarbij ik alle sieraden af en uit moet doen elke dag. Dat werkt niet samen met een verse piercing....
nee dat werkt idd niet nee ik heb daarom ook geen piercings in me gezicht, heb een labret gehad en 2 jaar later zie je het gat nog steeds al mijn piercings heb ik verstopt alleen tragus en helix, maar die zijn heel subtiel
  zondag 5 april 2009 @ 11:31:38 #236
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_67722718
Hoorn klinkt me in elk geval lekkerder in de oren dan hout.
Maarre....Ik heb wel gewone oorbelgaatjes, niet gestretched. Daar kunnen die pinnen van de oorbellen die ik postte toch wel doorheen? Zit me ineens te bedenken dat het misschien wel voor gestretchte gaatjes is
L'Enfer, c'est les autres.
  zondag 5 april 2009 @ 11:44:12 #237
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_67723010
Die pinnetjes zijn toch meestal wel een milimeter of 1.5 a 2 dus dat word wel een klein stukje stretchen dan.
an urge to help mankind overcomes me
  zondag 5 april 2009 @ 11:56:58 #238
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_67723336
quote:
Op zondag 5 april 2009 11:44 schreef saaw het volgende:
Die pinnetjes zijn toch meestal wel een milimeter of 1.5 a 2 dus dat word wel een klein stukje stretchen dan.
Hoe doe ik dat? Gewoon veel vaseline op mijn oor en op het pinnetje?
En als ik ze niet in heb, zie je het dan goed? Was eerlijk gezegd niet direct van plan om te gaan stretchen, zeker omdat ik niet zeker weet of ik wel tegen die oorbellen kan. Maar als je er weinig van ziet als ik ze niet in heb dan kan ik het altijd proberen.
  zondag 5 april 2009 @ 12:11:34 #239
74276 saaw
pi_67723868
Je zou een gewone piercing er in kunnen stoppen op te beginnen.
Een normaal oorbel gaatje is een halve milimeter o.i.d en een gewone piercing is 1.6 mm
Beetje insmeren met vaseline en dan zou het geen al te groot probleem moeten zijn.
En dat zie je zeker niet, is zo'n klein verschil!

Zou sowieso even wachten tot je ze in huis hebt, misschien dat het, als je het voorzichtig doet, wel lukt.
  zondag 5 april 2009 @ 12:21:01 #240
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_67724237
Dank voor je reactie! Ik ben echt een nitwit op dit gebied.
Ik wilde sowieso wachten tot ze er zijn, dan kan ik inschatten hoe dik ze precies zijn. Ze verlopen natuurlijk van dun naar dik ook dus wie weet is het deel wat door mijn oor moet wel dun genoeg om het meteen te doen.

Alleen zijn het wel ringetjes, niet simpel in te houden 's nachts. Is dat een probleem denk je, moet ik ze echt een aantal weken inhouden?
  zondag 5 april 2009 @ 12:22:13 #241
74276 saaw
pi_67724275
Stel dat je het eerst een stukje moet stretchen zou ik dat eerst met een gewone piercing doen en even wachten tot het genezen is. Dan kun je daarna de ringetjes in doen en snachts uithouden.
  zondag 5 april 2009 @ 12:37:27 #242
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_67724833
Thanks
Nooit zo over nagedacht maar als ik het toch moet doen dan ga ik ook van die mini mini tunneltjes bestellen, die vind ik wel errug leuk
pi_67729595
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:51 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

nee dat werkt idd niet nee ik heb daarom ook geen piercings in me gezicht, heb een labret gehad en 2 jaar later zie je het gat nog steeds al mijn piercings heb ik verstopt alleen tragus en helix, maar die zijn heel subtiel
Verstoppen hoeft niet, en gaat niet eens (mmm, haar in een haarnetje, dan valt er weinig meer te verstoppen, behalve het netje over je oren trekken, maar echt subtiel is dat niet). Uit moeten ze
pi_67729866
Maar moeten je oren niet altijd in een haarnetje? Dan zijn ze toch wel verstopt?
pi_67730108
quote:
Op zondag 5 april 2009 14:57 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Verstoppen hoeft niet, en gaat niet eens (mmm, haar in een haarnetje, dan valt er weinig meer te verstoppen, behalve het netje over je oren trekken, maar echt subtiel is dat niet). Uit moeten ze
ik zit in een andere industrie, maar ook wederom een industrie waar ze toch liever mensen zonder zien. maar ik weet idd dat ze in de horeca oid uit moeten, mag ook geen doorzichtig in als je bijvoorbeeld broodjes smeert ofzo had ik gehoord
pi_67730596
ze gebruiken toch ook wel een labretsierraad in een tragus?

denk dat ik in ieder geval wat labrets ga bestellen voor mijn normale oorbellen. Achterkantjes van normale oorbellen gaan altijd zo irriteren doordat ze in mijn huid gaan drukken (huid is beetje zwak).
  zondag 5 april 2009 @ 16:30:39 #247
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67732389
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:35 schreef miss-piggy het volgende:

denk dat ik in ieder geval wat labrets ga bestellen voor mijn normale oorbellen. Achterkantjes van normale oorbellen gaan altijd zo irriteren doordat ze in mijn huid gaan drukken (huid is beetje zwak).
Ik heb in mijn helix een labretsieraad, blijft ook geen haar achterhangen!
In me Burberry......
pi_67732662
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:35 schreef miss-piggy het volgende:

bij mij werkt een plat achterkantje niet, ik heb gewoon toendertijd een staafje met 2 balletjes erin gedaan, inimini is dat ding nu zit er een ballclosurering in, dat staafje zit in mn helix.
pi_67732681
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:07 schreef Empathologica het volgende:
Maar moeten je oren niet altijd in een haarnetje? Dan zijn ze toch wel verstopt?
Nee niet altijd, alleen daar waar het een potentieel gevaar voor het product vormt en met een haarnetje om je oren ontdoe je jezelf sowieso niet van de regels "geen sieraden" Mensen zonder haar hebben ook een haarnetje te dragen

Ik droeg trouwens een gewoon 1,2mm staafje in mijn oor met twee balletjes. Voornamelijk ook omdat 1,6mm staafjes of labretstaafjes gewoon nergens kleiner te krijgen zijn dan 5mm. Er zit nu 5mm/1,6mm in mijn conch en die steekt zelfs nog een mm of 2 uit.. Anorexia-oren
  zondag 5 april 2009 @ 16:51:44 #250
74276 saaw
pi_67732965
Ik heb in mn tragus gewoon een mini staafje met 2 balletjes maar in mn conch wel een labret sieraad, 6mm/1.6mm. Is echt precies goed en zo blijft er inderdaad geen haar achter hangen, heerlijk.

Tragus blijft in principe ook niets achter hangen, al is het misschien wel handig als je oordopjes in wil. Bij mij kan dat wel maar gaat het na een tijdje wel irriteren. Maar ik draag sowieso altijd grote headphones.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')