Klikquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:40 schreef EllesD het volgende:
Ik mag dan wel een beetje blond zijn enzo, maar hoor ook wel eens wat van Bioplast.. Wat is dat dan?
Maar mijn ervaring ermee is dat het fijner is. Geen last van die zooi als zweet enzo. En hij valt er niet zo makkelijk uit omdat hij dus "volzuigt" En je tunnelgat blijft dus een stuk "schoner" aangezien die vuiligheid niet ophoopt OP je piercing zoals hij bij een stalen tunnel wel doet..quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:23 schreef Empathologica het volgende:
Ik denk nog steeds dat het hoorn is, hout is matter en minder egaal.
Hoorn is vaak gelakt of geolied, dus zuigt ook niet vast, wat met hout wel kan (en ik ook altijd heb, en dat doet zeer)
Meer dan genoeg, maar niet genoeg om dood aan te gaan, en dat is uiteindelijk het belangrijste :pquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:22 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
denk niet dat hij dan genoeg pijn heeft gedaanme tattoo over me bovenrug was ook pijnlijk, maar niet zo erg dat ik weerhouden word, in tegenstelling tot die 2 die ik opnoemde, terwijl dat maar een prikje is hebben die me meer leed ooit bezorgd.
waar is je tragus er btw uit?![]()
ik heb dat ding nu al... 5 a 6 jaar ofzo
Daar heb je dan ook weer helemaal gelijk in ja, die shit die je er af en toe afschraapt bij staal of glas is te ranzig voor woorden. Maar ik vind het ook wel een vies idee dat dat allemaal ín een houten tunnel of plug gaat zittenquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Maar mijn ervaring ermee is dat het fijner is. Geen last van die zooi als zweet enzo. En hij valt er niet zo makkelijk uit omdat hij dus "volzuigt" En je tunnelgat blijft dus een stuk "schoner" aangezien die vuiligheid niet ophoopt OP je piercing zoals hij bij een stalen tunnel wel doet..
nee dat werkt idd niet nee ik heb daarom ook geen piercings in me gezicht, heb een labret gehad en 2 jaar later zie je het gat nog steedsquote:Op zondag 5 april 2009 07:11 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Meer dan genoeg, maar niet genoeg om dood aan te gaan, en dat is uiteindelijk het belangrijste :p
Hij genas voor geen meter, ik heb werk waarbij ik alle sieraden af en uit moet doen elke dag. Dat werkt niet samen met een verse piercing....
Hoe doe ik dat? Gewoon veel vaseline op mijn oor en op het pinnetje?quote:Op zondag 5 april 2009 11:44 schreef saaw het volgende:
Die pinnetjes zijn toch meestal wel een milimeter of 1.5 a 2 dus dat word wel een klein stukje stretchen dan.
Verstoppen hoeft niet, en gaat niet eens (mmm, haar in een haarnetje, dan valt er weinig meer te verstoppen, behalve het netje over je oren trekken, maar echt subtiel is dat niet). Uit moeten zequote:Op zondag 5 april 2009 10:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nee dat werkt idd niet nee ik heb daarom ook geen piercings in me gezicht, heb een labret gehad en 2 jaar later zie je het gat nog steedsal mijn piercings heb ik verstopt
alleen tragus en helix, maar die zijn heel subtiel
ik zit in een andere industrie, maar ook wederom een industrie waar ze toch liever mensen zonder zien. maar ik weet idd dat ze in de horeca oid uit moeten, mag ook geen doorzichtig in als je bijvoorbeeld broodjes smeert ofzo had ik gehoordquote:Op zondag 5 april 2009 14:57 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Verstoppen hoeft niet, en gaat niet eens (mmm, haar in een haarnetje, dan valt er weinig meer te verstoppen, behalve het netje over je oren trekken, maar echt subtiel is dat niet). Uit moeten ze
Ik heb in mijn helix een labretsieraad, blijft ook geen haar achterhangen!quote:Op zondag 5 april 2009 15:35 schreef miss-piggy het volgende:
ze gebruiken toch ook wel een labretsierraad in een tragus?
denk dat ik in ieder geval wat labrets ga bestellen voor mijn normale oorbellen. Achterkantjes van normale oorbellen gaan altijd zo irriteren doordat ze in mijn huid gaan drukken (huid is beetje zwak).
bij mij werkt een plat achterkantje niet, ik heb gewoon toendertijd een staafje met 2 balletjes erin gedaan, inimini is dat dingquote:Op zondag 5 april 2009 15:35 schreef miss-piggy het volgende:
ze gebruiken toch ook wel een labretsierraad in een tragus?
denk dat ik in ieder geval wat labrets ga bestellen voor mijn normale oorbellen. Achterkantjes van normale oorbellen gaan altijd zo irriteren doordat ze in mijn huid gaan drukken (huid is beetje zwak).
Nee niet altijd, alleen daar waar het een potentieel gevaar voor het product vormt en met een haarnetje om je oren ontdoe je jezelf sowieso niet van de regels "geen sieraden"quote:Op zondag 5 april 2009 15:07 schreef Empathologica het volgende:
Maar moeten je oren niet altijd in een haarnetje? Dan zijn ze toch wel verstopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |