durf ik toch niet te zeggen, mijne is geprikt op 1.2 mmquote:Op zondag 5 april 2009 17:15 schreef Chav het volgende:
Stomme vraag misschien, maar is een bolletje (schroefdraad) van een labret meestal 1,6mm?
Heb je op je hyves al antwoord gegeven johquote:
nee hoor, op een 1.2mm (waar hij meestal mee word geprikt) is hij 4 mm :j ik zet zelf ook overal 4 mm op, ook op mijn 1.6 piercings, vind die andere echt te groot.quote:Op zondag 5 april 2009 17:24 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik praatte poep, bericht verwijderd.
Bolletje van een labret is 5 of 6 mm standaard.
Klopt. Ik ging uit van de standaard maat 1,6. Daar zijn ze vaak (vanuit de piercer) toch 5 of 6 mmquote:Op zondag 5 april 2009 21:19 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nee hoor, op een 1.2mm (waar hij meestal mee word geprikt) is hij 4 mm :j ik zet zelf ook overal 4 mm op, ook op mijn 1.6 piercings, vind die andere echt te groot.
5 euro bezorgkosten voor 5 balletjes?quote:Op zondag 5 april 2009 21:46 schreef Chav het volgende:
Ik heb net 5 balletjes voor mn helix besteld bij Crazy Factory, schade:....... 5,75 EUR Muahahahaaha! Totaal 10,75
Dat had ik ookquote:Op maandag 6 april 2009 19:21 schreef Maria2.0 het volgende:
Okee, 1,2 mm door oorbelgaatjes heen stelt dus echt geen reet voor![]()
Ik roste ze er zo doorheen, het lastigste was nog die balletjes erop krijgen.
Het is dat ik alleen tongpiercings heb in 1,6 anders had ik dat wel gedaan.
Bij mij wel. Beetje vaseline erop en het was net als normaal oorbellen indoen. Ik zou naar 1,2 dus ook lekker zelf doen, niet door een piercer.quote:Op maandag 6 april 2009 19:32 schreef miss-piggy het volgende:
dus 1.2 gaat heel makkelijk?
mijn oortjes gaan ook naar 1.2 binnenkort (als ik mijn tragus heb en bestelling binnen is)
ik kan niet wachten!!! Alleen ik moet nog lang geduld hebbeneerst schouderoperatie en dan nog x bloeddoneren en dan mag het
Hoogstwaarschijnlijk wel.. ook al weegt een 1.2mm vrij weinig, het kan door zijn eigen gewicht net genoeg zijn om je tunneltje een klein beetje op te rekken.. genoeg om die 1.6 er door te drukken zonder veel weerstand/ pijnquote:Op maandag 6 april 2009 19:36 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Bij mij wel. Beetje vaseline erop en het was net als normaal oorbellen indoen. Ik zou naar 1,2 dus ook lekker zelf doen, niet door een piercer.
Nu vermoed ik overigens wel dat ook 1,6 bij mij heel makkelijk zal gaan
een jaar lang na het zetten mag het nietquote:Op maandag 6 april 2009 20:32 schreef Twinky het volgende:
maar piggy, je mag toch niet donoren met piercings?
ik zou de valseline weg laten, je oorlel glijd toch wel. ik heb al vanaf baby af aan oorbellen, er ging dus zonder probleen een 1.6 in, ik heb overigens gewoon standaard kleine gouden oorbellen in. knopjesquote:Op maandag 6 april 2009 19:36 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Bij mij wel. Beetje vaseline erop en het was net als normaal oorbellen indoen. Ik zou naar 1,2 dus ook lekker zelf doen, niet door een piercer.
Nu vermoed ik overigens wel dat ook 1,6 bij mij heel makkelijk zal gaan
Ik heb snel geïrriteerde oren, vandaar de vaseline. Ben in elk geval blij dat het zo makkelijk ging.quote:Op maandag 6 april 2009 21:13 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik zou de valseline weg laten, je oorlel glijd toch wel. ik heb al vanaf baby af aan oorbellen, er ging dus zonder probleen een 1.6 in, ik heb overigens gewoon standaard kleine gouden oorbellen in. knopjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |