Waarom niet? Ben beetje een nitwit op dat gebied... (A)quote:Op maandag 6 april 2009 20:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een jaar lang na het zetten mag het niet
Ik voelde tot 4 nietsquote:Op maandag 6 april 2009 19:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat had ik ookik voelde er helemaal niets van
Niemand?quote:Op zondag 5 april 2009 21:15 schreef GotC het volgende:
Ik heb nu ongeveer..8? maanden m'n anti-tragus. Nog altijd niks anders erin gedaan, heb gewoon mn trainingstaafje erin zitten. Maarrrr...ik wil best iets anders erin (zit erg ruim), maar geen idee hoe of wat! Iemand tips?
Heb trouwens veel meer problemen gehad met mn tragus in verhouding met m'n anti-tragus. Beetje onverwacht!
ivm stoffen die je eventueel door kan geven geloof ik te menen?quote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef EllesD het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben beetje een nitwit op dat gebied... (A)
omdat je bij piercen kans loopt op hepatitis, en zo voorkomen ze dat het ongemerkt in het systeem komtquote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef EllesD het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben beetje een nitwit op dat gebied... (A)
misschien kleinere balletjes een optie? dat je hem dan misschien minder voelt?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:19 schreef Twinky het volgende:
Maar wat voor plezier heb je ervan dan Maria? Ik kan echt niks bedenken wat ik er fijn aan vind. Behalve dat ik ermee kan spelen ofzo en omdat ik het mooi vind...
6 mm is echt grootquote:Op donderdag 9 april 2009 20:42 schreef Twinky het volgende:
ja dan komt dat probleem op: ik druk mijn tong tegen mijn gehemelte en dus drukt het balletje in mijn tong. Ik heb nu 6mm en dat is het minimale: kleiner dan dat en dan sluit mijn tong boven het balletje. Dat veroorzaakt veel pijn enzo...
Heee, waar heb je bij CF goudkleurige titanium nabelpiercings gevonden?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:16 schreef Kleintje19 het volgende:
Yeah, heb me piercings van CF binnen en ben nu compleet, heb namelijk alles titanium goudkleurig nu, moet tepel en vch nog wisselen.
Tepelstaafje lijkt rood maar is ook titanium goudkleurig, wel istie int midden verkleurd naar normaal tit. maar denk dat het door de lichtingeving komten me bovenste navelpiercing zit niet te strak, is van bovenaf genomen want anders heb ik zo;'n rond buikje
![]()
[ afbeelding ]
http://www.crazy-factory.com/index.php?cat=c369_Titanium.htmlquote:Op donderdag 9 april 2009 21:17 schreef Chav het volgende:
[..]
Heee, waar heb je bij CF goudkleurige titanium nabelpiercings gevonden?
Het is een ballclosure met... ik schat.. 4 mm balletje, heb hem al 4 jaar standaard in, komt van de v&d dangerzone, erg goede kwaliteit titanium hadden ze daar, maar kostte ook watquote:Op donderdag 9 april 2009 21:37 schreef miss-piggy het volgende:
@Kleintje19: hoeveel mm balletje zit op je tragus?
Ik ziet t alquote:Op donderdag 9 april 2009 21:41 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
http://www.crazy-factory.com/index.php?cat=c369_Titanium.html
De mijne is dan een clithood, die navelpiercings die ik in heb zijn echt goud beide gekregen.
bij cf gewoon YE (yellow) nemen ik wist niet zeker wat ik er van moest verwachten ze zijn ook iets donkerder dan de rest van me tit. gouden piercings maar erg netjes![]()
[..]
Het is een ballclosure met... ik schat.. 4 mm balletje, heb hem al 4 jaar standaard in, komt van de v&d dangerzone, erg goede kwaliteit titanium hadden ze daar, maar kostte ook wat
Gekookt water, zout erin, beetje laten afkoelen en met een wattenstaafje oid schoonmakenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Ok, het gaat niet over een piercing maar ik weet zeker dat hier mensen het juiste antwoord kunnen geven.... Ik heb normaal altijd oorbellen in mijn gaatjes in mijn oren (gewoon, de cliché, geschoten, gaatjes) maar gisteren irriteerde het en heb ik deze eruit gehaald. Nu ik ze vanochtend in wilde doen was een van de gaatjes van achteren dicht en heb ik hem met veel pijn en moeite zelf terug doorgeprikt. Dat bloedde behoorlijk en het is nu aardig geïrriteerd.
Waarmee kan ik nu het beste het gaatje schoonhouden? Ik weet dat sterilon een no-go is, maar wat wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |