abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2009 @ 21:21:55 #276
235571 EllesD
Eris quod sum
pi_67774077
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:38 schreef Mirjam het volgende:

[..]

een jaar lang na het zetten mag het niet
Waarom niet? Ben beetje een nitwit op dat gebied... (A)
Se essiste un Dio, non puó scodarsi di me... anche se
Fra lui e me c'é un cielo nero nero senza fine
  maandag 6 april 2009 @ 21:28:35 #277
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_67774368
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:34 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dat had ik ook ik voelde er helemaal niets van
Ik voelde tot 4 niets
  maandag 6 april 2009 @ 22:21:19 #278
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_67776866
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:15 schreef GotC het volgende:
Ik heb nu ongeveer..8? maanden m'n anti-tragus. Nog altijd niks anders erin gedaan, heb gewoon mn trainingstaafje erin zitten. Maarrrr...ik wil best iets anders erin (zit erg ruim), maar geen idee hoe of wat! Iemand tips?

Heb trouwens veel meer problemen gehad met mn tragus in verhouding met m'n anti-tragus . Beetje onverwacht!
Niemand?
pi_67777806
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef EllesD het volgende:

[..]

ivm stoffen die je eventueel door kan geven geloof ik te menen?
de mensjes die vaak bloed krijgen hebben geen sterk imuunsysteem dus denk dat het helemaal schoon moet zijn ..
  maandag 6 april 2009 @ 22:52:35 #280
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_67778230
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef EllesD het volgende:

[..]

omdat je bij piercen kans loopt op hepatitis, en zo voorkomen ze dat het ongemerkt in het systeem komt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_67869549
ik heb gehoord dat het kon zijn dat het niet helemaal steriel gebeurd en dat je daardoor infectieziekten kan overbrengen.

Specifiek over hepatitis heb ik niks gehoord. Ben trouwens al gevaccineerd tegen hepatitis. Nou ja... tegen hep. B., i.v.m. werken in de medische sector.

En je hebt met het piercen een wond (en wondjes mogen niet met bloed geven!), die een lange tijd erover doet om te genezen.

En tijdens elke bloeddonatie wordt je weer gecheckt op o.a. hepatitis. Alleen sommige bloedeigenschappen zijn niet lang houdbaar en worden binnen een week nog gegeven aan de patiënt.
  donderdag 9 april 2009 @ 19:15:17 #282
92409 Twinky
Little star.
pi_67873253
Pff. Ik heb dus nou sinds augustus een tongpiercing en ik heb er veel meer last van dan plezier (nauwelijks). Maar waarom ik 'm er dan niet uithaal weet ik ook niet! Kennen jullie dat?
  donderdag 9 april 2009 @ 19:18:13 #283
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_67873353
Ik heb nu nog erg veel plezier van mijn tongpiercing. Maar ik ken het fenomeen wel ja.

Maandag dus mijn oren gedaan met titanium ringetjes. Ene oor begon al snel te ontsteken. Inmiddels ziet het er dus echt niet meer uit, een soort rode bult, nattig, komt zooi uit en korstjes op en het jeukt en doet pijn. En toch heb ik ze laten zitten. Tot nu dan. Vanavond gaan ze eruit. Met heel veel verdriet want het stond zo leuk.

Al mijn hoop voor wat betreft mijn oren is nu gevestigd op het organische materiaal
L'Enfer, c'est les autres.
pi_67873740
@ Twinky; Dat heb ik op zich ook wel hoor, maar net wat anders.
Ben m'n plugs beu, voor mijn stage moet ik ze uit (alle sieraden) dus kan ze net zo goed dicht laten groeien. Komt goed uit, maar toch vind ik het ergens zonde..
pi_67875200
Yeah, heb me piercings van CF binnen en ben nu compleet, heb namelijk alles titanium goudkleurig nu, moet tepel en vch nog wisselen.
Tepelstaafje lijkt rood maar is ook titanium goudkleurig, wel istie int midden verkleurd naar normaal tit. maar denk dat het door de lichtingeving komt en me bovenste navelpiercing zit niet te strak, is van bovenaf genomen want anders heb ik zo;'n rond buikje
  donderdag 9 april 2009 @ 20:19:21 #286
92409 Twinky
Little star.
pi_67875336
Maar wat voor plezier heb je ervan dan Maria? Ik kan echt niks bedenken wat ik er fijn aan vind. Behalve dat ik ermee kan spelen ofzo en omdat ik het mooi vind...
pi_67875477
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:19 schreef Twinky het volgende:
Maar wat voor plezier heb je ervan dan Maria? Ik kan echt niks bedenken wat ik er fijn aan vind. Behalve dat ik ermee kan spelen ofzo en omdat ik het mooi vind...
misschien kleinere balletjes een optie? dat je hem dan misschien minder voelt?
  donderdag 9 april 2009 @ 20:42:22 #288
92409 Twinky
Little star.
pi_67876036
ja dan komt dat probleem op: ik druk mijn tong tegen mijn gehemelte en dus drukt het balletje in mijn tong. Ik heb nu 6mm en dat is het minimale: kleiner dan dat en dan sluit mijn tong boven het balletje. Dat veroorzaakt veel pijn enzo...
pi_67876680
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:42 schreef Twinky het volgende:
ja dan komt dat probleem op: ik druk mijn tong tegen mijn gehemelte en dus drukt het balletje in mijn tong. Ik heb nu 6mm en dat is het minimale: kleiner dan dat en dan sluit mijn tong boven het balletje. Dat veroorzaakt veel pijn enzo...
6 mm is echt groot dus dat verklaard een hoop, maar snap ook wel dat het niet anders kan..
  donderdag 9 april 2009 @ 21:17:08 #290
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67877085
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:16 schreef Kleintje19 het volgende:
Yeah, heb me piercings van CF binnen en ben nu compleet, heb namelijk alles titanium goudkleurig nu, moet tepel en vch nog wisselen.
Tepelstaafje lijkt rood maar is ook titanium goudkleurig, wel istie int midden verkleurd naar normaal tit. maar denk dat het door de lichtingeving komt en me bovenste navelpiercing zit niet te strak, is van bovenaf genomen want anders heb ik zo;'n rond buikje
[ afbeelding ]
Heee, waar heb je bij CF goudkleurige titanium nabelpiercings gevonden?
In me Burberry......
  donderdag 9 april 2009 @ 21:19:25 #291
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_67877160
zit erover te denken om binnenkort m'n microdermal weer opnieuw te laten zetten, ga volgende week eens bellen voor wat meer info
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_67877708
@Kleintje19: hoeveel mm balletje zit op je tragus?
pi_67877832
quote:
Op donderdag 9 april 2009 21:17 schreef Chav het volgende:

[..]

Heee, waar heb je bij CF goudkleurige titanium nabelpiercings gevonden?
http://www.crazy-factory.com/index.php?cat=c369_Titanium.html
De mijne is dan een clithood, die navelpiercings die ik in heb zijn echt goud beide gekregen.
bij cf gewoon YE (yellow) nemen ik wist niet zeker wat ik er van moest verwachten ze zijn ook iets donkerder dan de rest van me tit. gouden piercings maar erg netjes
quote:
Op donderdag 9 april 2009 21:37 schreef miss-piggy het volgende:
@Kleintje19: hoeveel mm balletje zit op je tragus?
Het is een ballclosure met... ik schat.. 4 mm balletje, heb hem al 4 jaar standaard in, komt van de v&d dangerzone, erg goede kwaliteit titanium hadden ze daar, maar kostte ook wat
  donderdag 9 april 2009 @ 21:53:52 #294
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_67878254
Tja, wat voor plezier....Ik heb zelf ook balletjes van 6 mm overigens. Het is gewoon de wetenschap dat hij er zit. Ik vind het erg mooi. Mijn man is er ook erg blij mee
Ik speel er vrij weinig mee, het is puur dus de wetenschap dat ik hem heb, dat is voor mij voor nu voldoende plezier.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_67878776
Als ik een ringetje voor de tragus wil, wil ik een 2-3 mm balletje denk ik.

In ieder geval: klein maar fijn

En vast een heel gepruts om m goed te krijgen, de kleine balletjes
  donderdag 9 april 2009 @ 23:01:00 #296
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67880720
quote:
Op donderdag 9 april 2009 21:41 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

http://www.crazy-factory.com/index.php?cat=c369_Titanium.html
De mijne is dan een clithood, die navelpiercings die ik in heb zijn echt goud beide gekregen.
bij cf gewoon YE (yellow) nemen ik wist niet zeker wat ik er van moest verwachten ze zijn ook iets donkerder dan de rest van me tit. gouden piercings maar erg netjes
[..]

Het is een ballclosure met... ik schat.. 4 mm balletje, heb hem al 4 jaar standaard in, komt van de v&d dangerzone, erg goede kwaliteit titanium hadden ze daar, maar kostte ook wat
Ik ziet t al Jammer, ze hebben alleen goud/wit maar dat heb ik al, zoek juist andere kleurtjes.
In me Burberry......
pi_68011654
Ok, het gaat niet over een piercing maar ik weet zeker dat hier mensen het juiste antwoord kunnen geven.... Ik heb normaal altijd oorbellen in mijn gaatjes in mijn oren (gewoon, de cliché, geschoten, gaatjes) maar gisteren irriteerde het en heb ik deze eruit gehaald. Nu ik ze vanochtend in wilde doen was een van de gaatjes van achteren dicht en heb ik hem met veel pijn en moeite zelf terug doorgeprikt. Dat bloedde behoorlijk en het is nu aardig geïrriteerd.

Waarmee kan ik nu het beste het gaatje schoonhouden? Ik weet dat sterilon een no-go is, maar wat wel?
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:38:04 #298
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_68012538
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Ok, het gaat niet over een piercing maar ik weet zeker dat hier mensen het juiste antwoord kunnen geven.... Ik heb normaal altijd oorbellen in mijn gaatjes in mijn oren (gewoon, de cliché, geschoten, gaatjes) maar gisteren irriteerde het en heb ik deze eruit gehaald. Nu ik ze vanochtend in wilde doen was een van de gaatjes van achteren dicht en heb ik hem met veel pijn en moeite zelf terug doorgeprikt. Dat bloedde behoorlijk en het is nu aardig geïrriteerd.

Waarmee kan ik nu het beste het gaatje schoonhouden? Ik weet dat sterilon een no-go is, maar wat wel?
Gekookt water, zout erin, beetje laten afkoelen en met een wattenstaafje oid schoonmaken Goed afdrogen, maar niet met een wattenstaafje, kan erachter blijven hangen enzo .
Niet eraan gaan zitten frutsen, gaat alleen maar meer irriteren.
pi_68019140
Thanx, zal het zo even doen!
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 14 april 2009 @ 20:57:16 #300
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_68019226
Als je een shotglaasje vult met je zoutoplossing kun je ook je oorlel er een poosje in te laten weken!
En afdrogen is imho niet nodig. Het droogt vrij snel [zeker als je water gebruikt dat nog warm is] en met drogen wrijf je vrij makkelijk weer troep er in.
an urge to help mankind overcomes me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')