Wat is er mis mee om Moslim te zijn?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:39 schreef Shizzah het volgende:
[..]
Zal best, maar dat is niet mijn punt.. Ik probeer te zeggen dat een hoog percentage het moslim geloof aanhangt.
En ik dat iets minder dan de de helft daarvan ook werkelijk het Nederlanderschap draagt. De jeugd kan je makkelijker kneden, daar kan wel verbetering in.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:39 schreef Shizzah het volgende:
[..]
Zal best, maar dat is niet mijn punt.. Ik probeer te zeggen dat een hoog percentage het moslim geloof aanhangt.
Ik heb liever dat niemand misdaden pleegt. Maar goed, dat gaat niet gebeuren. Verder heb je het over het afschaffen van taakstraffen, dus mensen verdienen automatisch gevangenisstraf?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:38 schreef Shizzah het volgende:
[..]
Jij hebt ze dus liever weer op straat? In een gevangenis kun gedetineerden ook laten werken. zodat het enigzins compenseert. Gevangenis straffen zijn altijd te hoog, tot iemand jou of je familie en vrienden iets aan doet. dan is op eens geen enkele straf te laag.
http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_the_Netherlandsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan wel vol blijven houden maar je schiet er geen reet mee op kereltje.![]()
850.000 in 2007
http://www.trouw.nl/nieuws/article1496635.ece
Ik heb liever mensen die een keer kattekwaad uithalen in de bak dan een pedofiel na een jaar weer op straat. en en gaat moeilijk lukken, niet in deze tijd in iedergeval. dus in een of of situatie heb ik dat liever.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:45 schreef Solaar het volgende:
[..]
Ik heb liever dat niemand misdaden pleegt. Maar goed, dat gaat niet gebeuren. Verder heb je het over het afschaffen van taakstraffen, dus mensen verdienen automatisch gevangenisstraf?
Natuurlijk zijn gevangisstraffen niet altijd te hoog, ik zeg ook niet dat ze niet hoger mogen. Maar het argument dat mensen emotioneel reageren als een geliefde of henzelf iets wordt aangedaan ondersteunt je argument van geen kanten. Juist deze mensen moeten hier geen stem in hebben.
Het is wel duidelijk dat jij het linkje van Mutant01 niet bekeken hebt...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:50 schreef Shizzah het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_the_Netherlands
944.000, Anders jij wel meisie
Je kan er namelijk niet vanuit gaan dat iedereen uit Turkije, Marokko of welk land dan ook moslim is en al helemaal niet als het gaat om 2e of 3e generaties die hier zijn opgegroeid en 's avonds gezellig een broodje kaas mee-eten.quote:Het CBS maakt sinds kort gebruik van enquêtegegevens om het aantal islamieten in Nederland te schatten. Dat resulteert in betere schattingen dan de eerdere werkwijze, licht het statistiekenbureau toe. In de enquête geven de mensen zelf aan tot welke kerkelijke gezindte zij zich rekenen.
Tot voor kort schatte het CBS het aantal islamieten in Nederland door per allochtone herkomstgroep het aantal islamieten te bepalen. Optelling van deze aantallen gaf het totale aantal islamieten.
Lezen. Ik zeg dat mensen geen stem moeten hebben in de strafmaat van criminelen als er net een misdaad tegen henzelf of een familielid is gepleegd. Omdat ze dan vanuit emotie reageren, in plaats van rationaliteit. Strafmaat bepaling moet gedaan worden door mensen die daarvoor gekwalificeerd zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:53 schreef Shizzah het volgende:
[..]
Ik heb liever mensen die een keer kattekwaad uithalen in de bak dan een pedofiel na een jaar weer op straat. en en gaat moeilijk lukken, niet in deze tijd in iedergeval. dus in een of of situatie heb ik dat liever.
En mensen die een ander stemrecht willen ontnemen omdat ze een andere mening hebben
Ok, dus een jongetje dat in november vuurwerk afsteekt moet de cel in. En die pedofiel komt na drie jaar vrij in plaats van één jaar en doet het dan gewoon opnieuw. Is dat hoe je het wilt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:53 schreef Shizzah het volgende:
[..]
Ik heb liever mensen die een keer kattekwaad uithalen in de bak dan een pedofiel na een jaar weer op straat. en en gaat moeilijk lukken, niet in deze tijd in iedergeval. dus in een of of situatie heb ik dat liever.
En mensen die een ander stemrecht willen ontnemen omdat ze een andere mening hebben
Wilders zelf wil anders ook mensen die een ander mening hebben stemrecht ontnemen, door een verbod op een politieke partij voor pedofielen. Erg vreemd voor iemand die vindt dat hij zelf alles moet kunnen roepen zonder consequenties en een partij voor vrijheid opricht. Kortom, alleen vrijheid voor de mensen die hij goedkeurt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:53 schreef Shizzah het volgende:
[..]
En mensen die een ander stemrecht willen ontnemen omdat ze een andere mening hebben![]()
Dat is een berekening van het Centraal Plan Bureau. Als je even zoekt op hun site of die van een krant (want het heeft in alle kranten wel gestaan afgelopen weken) kom je het vanzelf tegen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:05 schreef Shizzah het volgende:
[..]
Heb je ook een Bron waar in staat dat de EU meer dan het tienvoudige oplevert dan het ons kost?
Die straffen verhogen hoeft niet zo zeer echt te helpen. zie het meer van uit dit punt, stel je hebt een dochter van 8 en je buurman past wel is op haar en zit aan haar. hoe zou jij het vinden dat als hij wel de bak in moet, maar vervolgens na een jaartje er weer uit mag? omdat hij vrijwillig in therapie gaat.
Ik denk niet dat je dat als moeder leuk zou vinden.
Minimum straffen invoeren zorgt er voor dat gevangenis straffen weer afschrikwekkend gaan werken. Hebben we meteen weer werk gelegenheid in die LEEGSTAANDE gevangenissen.
Wikipediaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:50 schreef Shizzah het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_the_Netherlands
944.000, Anders jij wel meisie
idd, want alles wat op wiki staat is een leugenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:18 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wikipedia![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)s-primaire-bron.html
Hmm, het is meer dat op Wikipedia de verkeerde cijfers zijn overgenomen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:22 schreef Shizzah het volgende:
[..]
idd, want alles wat op wiki staat is een leugen
Volgens Wales is Wikipedia ideaal om een globaal beeld te krijgen van een bepaald onderwerp. Gebruikers moeten echter niet verwachten dat er uitgebreide of diepgaande informatie is te vinden, die staat vooralsnog - evenals bij papieren encyclopediën overigens - altijd in specifiekere werken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:22 schreef Shizzah het volgende:
[..]
idd, want alles wat op wiki staat is een leugen
Precies, wiki gaat gewoon uit van CBS stats, waarvan zelfs het CBS heeft gezegd dat ze te hoog zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, het is meer dat op Wikipedia de verkeerde cijfers zijn overgenomen.
Tellingen naar geloof zijn moeilijk omdat niet iedere Marokkaan, Turk, etc Moslim is.
Zeker als het gaat om 2e of 3e generatie.
Daarom wordt er nu anders geteld dmv enquetes.
Wel grappig, als Wilders al zijn plannen wil doorvoeren heeft hij wel goede vliegtuigen nodig.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:53 schreef henkway het volgende:
Dan schaffen we de Antillen af
en raken heel veel politici de mogelijkheid kwijt om voor een koopje een bungalow op een tropisch eiland te krijgen
Dan kopen we geen oorlogsvliegtuigen
Dan gaat de boevennesten Roemenie en Bulgarije weer uit de EU
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:21 schreef BassTrap82 het volgende:
Wilders krijgt het zwaar volgens de Paravisie!
vliegtuigen zijn nutteloos, speeltjes voor jongens, toys voor boysquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:38 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wel grappig, als Wilders al zijn plannen wil doorvoeren heeft hij wel goede vliegtuigen nodig.
Ja, want Nederland krijgt dat in zijn eentje voor elkaar met schreeuwert Wilders.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:53 schreef henkway het volgende:
Dan gaat de boevennesten Roemenie en Bulgarije weer uit de EU
Ja maar dat zegt ie nu niet meer zo hardquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:58 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, want Nederland krijgt dat in zijn eentje voor elkaar met schreeuwert Wilders.
Wilders wil helemaal niet in de EU, het Schengenverdrag afschaffen, en grenscontroles weer invoeren. Wat er met andere EU landen gaat gebeuren, inclusief wel/niet Turkije is niet eens intresssant, Wilders wil er sowieso uit.
En stroomt er minimaal 60 miljard terug via de economie.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:00 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt ie nu niet meer zo hard
alhoewel ik geloof dat NL zich zonder EU ook goed zou redden tijdens de creditcrunch
D e EU als handelszone was genoeg en daar moeten we naar terug , waarom zou Nederland krom liggen de subsidie voor de Franse wijnboeren / chateaus??
Van de 10 miljard die NL betaald gaat 5 miljard naar de EU landbouwsubsidies en daarvan komt slecht 25% terug naar NL boeren
En je denkt dat dat zonder de EU en het betalen van al die onzin subsidies niet gelukt was?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef JoaC het volgende:
[..]
En stroomt er minimaal 60 miljard terug via de economie.
Ja, omdat iedereen in de EU geld in dezelfde markt steekt, en Nederlanders al handelaars het meeste van profiteren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En je denkt dat dat zonder de EU en het betalen van al die onzin subsidies niet gelukt was?
The master has taught is apprentice well....quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:19 schreef Maeghan het volgende:
Komt echt geen zinnig argument uit en ze probeert alles te verdraaien.
Nou, eigenlijk juist niet. Wilders komt geloofwaardig over. Zelfs ik (en ik ben toch niet de domste, al zeg ik het zelf) heb bij Wilders soms even een paar seconden nodig om te bedenken wat er nou niet klopt aan zijn argumentatie. Of soms doorzie ik het meteen, maar voel ik een soort vreemde bewondering voor de manier waarop hij mensen beinvloedt. Maar bij Agema is het echt doorzichtig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:05 schreef Argento het volgende:
[..]
The master has taught is apprentice well....
Lekker duidelijk voor de gewone manquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:54 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk juist niet. Wilders komt geloofwaardig over. Zelfs ik (en ik ben toch niet de domste, al zeg ik het zelf) heb bij Wilders soms even een paar seconden nodig om te bedenken wat er nou niet klopt aan zijn argumentatie. Of soms doorzie ik het meteen, maar voel ik een soort vreemde bewondering voor de manier waarop hij mensen beinvloedt. Maar bij Agema is het echt doorzichtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |