Trustenquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:58 schreef Beach het volgende:
goeie op [ afbeelding ]
en welterusten allen
slaap zequote:Op woensdag 4 maart 2009 22:58 schreef Beach het volgende:
goeie op [ afbeelding ]
en welterusten allen
dronken? heul nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:47 schreef ajf het volgende:
[..]
Tussen dronken en een Dominicaanse dans zit nog wel een groot verschil
Maar cool. Ik heb een Spaanse mama
Omdat we hem ontmaskerd hebben, hij toegaf, en daardoor nu boos is.quote:
Wat niet? Baracha betekent dronkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dronken? heul niet
tof man, spaanse keuken =
mag ik ff een linkje naar de desbetreffende post?(ben lui)quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat we hem ontmaskerd hebben, hij toegaf, en daardoor nu boos is.
Was via MSNquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
mag ik ff een linkje naar de desbetreffende post?(ben lui)
omdat ze niet weet wat er staat..quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:09 schreef ajf het volgende:
Waarom heeft Hara trouwens pech?
Omdat de TT stiekem lekker toch Spaans is?quote:
als het niet zo is ben jij zeer verdachtquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Was via MSNZijn boze post staat in het vorige deel [ afbeelding ]
Daar ben ik mij van bewust, ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
als het niet zo is ben jij zeer verdacht
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke dan is dat ook weer duidelijk
Volgt de lijdster
## VOTE Lekiamh
Lekiamh (3) Hara, Trevland
Dealquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
als hij geen maffia is dan moet jij het wel zijn
Nou Hara?quote:
¡Que descanses!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:23 schreef Trevland het volgende:
Ik ga na bed![]()
Ik moet uitrusten voor mij vrije dag morgen.
Trustenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:23 schreef Trevland het volgende:
Ik ga na bed![]()
Ik moet uitrusten voor mij vrije dag morgen.
Babelfish is kutquote:
Ik gebruik ook alles behalve babelfish eik, maar die klik ik willekeurig aan in google dus zei ik gewoon BAbelfishquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:29 schreef ajf het volgende:
[..]
Babelfish is kutSerieus. Je kan beter de Googlevertaler nemen
http://www.google.com/ig/adde?hl=nl&moduleurl=dictionary.xml&source=imag
Ja maar die vertaalt heel raarquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik gebruik ook alles behalve babelfish eik, maar die klik ik willekeurig aan in google dus zei ik gewoon BAbelfish
Dat is waar. Google vertaalt ook sommige dingen letterlijkquote:
Hola bienquote:
Het boeit mij ook geen twee lades!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:38 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat is waar. Google vertaalt ook sommige dingen letterlijk![]()
Vertaal dit maar eens met babel : No me importa dos cajones
zijn er niet maar hara zij dat ze wat heeft en als ze het fout heeft is het een hele grote kans dat ze maffia is.quote:
Idd, het gaat te makkelijk. Waarom Lekiam? En waarom volgt iedereen zo makkelijk? Als er toch iemand dood moet, kunnen we net zo goed gewoon iemand nemenquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:58 schreef Beach het volgende:
## Hara
Lekiamh (5) Hara, Trevland, krioro, tripack
Harajuku (3) Ladidadida, ajf, beach
Mee eens... lijkt wel alsof die 4 haar zomaar volgen zonder zelf na te denken.
Nu ben ik natuurlijk niet zeker van Hara, maar eens goed wakkerschudden kan geen kwaad.
ik welquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:39 schreef Etcetera het volgende:
Not a chance in hell dat ik dat ga geloven
*popcorn pakt*quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:40 schreef lynda het volgende:
Zelf weten.. dom is het iig wel
Waarom zou ik dr over liegen als ik toch al dood ben
Waarom heb jij dan nog niet gestemd?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:34 schreef lynda het volgende:
Hey mijn gesprek ook
Daarna een reactie op fok van Lekmiah
ze is al doodquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom heb jij dan nog niet gestemd?
leg uitquote:
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:40 schreef lynda het volgende:
Zelf weten.. dom is het iig wel
Waarom zou ik dr over liegen als ik toch al dood ben
aha op die fietsquote:
Onder andere, en:quote:
en:quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:29 schreef lynda het volgende:
Of je had gister wat beter opgelet dan had je kunnen weten dat Hara gewoon gelijk heeft..
SL-ers mogen wat mij betreft wat meer letten op spelbeïnvloeding.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:34 schreef lynda het volgende:
Hey mijn gesprek ook
Daarna een reactie op fok van Lekmiah
mja okee... wat kunnen ze er tegen doen? als sanctie bedoel ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Onder andere, en:
[..]
en:
[..]
SL-ers mogen wat mij betreft wat meer letten op spelbeïnvloeding.
een random dorp kill naar keuze ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:26 schreef tripack het volgende:
[..]
mja okee... wat kunnen ze er tegen doen? als sanctie bedoel ik
daar spreek je jezelf een beetje tegenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
een random dorp kill naar keuze ?
Modkillen. Nou is lynda al dood, maar dan maar een ronde niet meedoen ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:26 schreef tripack het volgende:
[..]
mja okee... wat kunnen ze er tegen doen? als sanctie bedoel ik
een behoorlijke pleonasme iddquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:33 schreef tripack het volgende:
[..]
daar spreek je jezelf een beetje tegen![]()
random of naar keuze bedoel je?
nee contradictiequote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:49 schreef tripack het volgende:
[..]
nee contradictie![]()
niet dat mijn nederlands verder zo goed is hoor
een vb van pleonasme is witte sneeuw
Wat doe jequote:
Ja maar dat zijn de regels ook. Mensen die dood zijn mogen geen spelgerelateerde posts meer plaatsen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:47 schreef Etcetera het volgende:
Het interesseert me niet zoveel: ik vond het raar dat iedereen achter Hara aanhuppelt vóórdat lynda zich er mee ging bemoeien en ik vind het nu nog steeds raar.
Verder vind ik wel dat dooien gewoon hun muil moeten houden over het spel
Edit regel 1 NB:quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:52 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn de regels ook. Mensen die dood zijn mogen geen spelgerelateerde posts meer plaatsen.
Nouja de avond was een post die nog aan de dag/ nacht was verbonden, dus ik noemde het maar even avondquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:53 schreef -SG- het volgende:
Wat is het verschil tussen avond en nacht?
Me vervelenquote:
quote:
Prima regel, maar het schiet niet op als die verbroken wordt en er wordt niets tegen gedaan hequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:53 schreef ajf het volgende:
[..]
Edit regel 1 NB:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
Heb je vermaak nodig?quote:
avond tussen 18:00 en 22:00 blijkbaarquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:53 schreef -SG- het volgende:
Wat is het verschil tussen avond en nacht?
quote:
Nahquote:
Haha, pff, kom naar huis danquote:
Okeequote:
Ik dacht eerst dat het iets anders wasquote:
a dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het iets anders was
Nee schat dat was een beenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het iets anders was
Da's een ding dat zeker isquote:
Geen derde beenquote:
Nog nietquote:
Heyhey, dat mag niet!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef Harajuku. het volgende:
Vanavond om 19:01 neem ik even een moment om excuses te aanvaarden
Ik snap die post niet helemaalquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Heyhey, dat mag niet!
''1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.''
Rebel with a causequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Heyhey, dat mag niet!
''1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.''
DAt je op Lek moet stemmen als je dorp bent en wil winnenquote:
Dat heb ik al gedaan en als hij geen maffia is dat jij dan nr 1 verdachte bent zo ver ben ik al maar die post snap ik niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DAt je op Lek moet stemmen als je dorp bent en wil winnen
Oh jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan en als hij geen maffia is dat jij dan nr 1 verdachte bent zo ver ben ik al maar die post snap ik niet.
Het is een waarschuwing dat ze als ze dalijk dood is het spel niet mag beinvloeden met posts.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan en als hij geen maffia is dat jij dan nr 1 verdachte bent zo ver ben ik al maar die post snap ik niet.
Je excuses mogen ook via PM, no probquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:07 schreef ajf het volgende:
[..]
Het is een waarschuwing dat ze als ze dalijk dood is het spel niet mag beinvloeden met posts.
Hoezo hara is gewoon een deelnemer aan het spel en ze mag dat dus wel maar Lynda nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:07 schreef ajf het volgende:
[..]
Het is een waarschuwing dat ze als ze dalijk dood is het spel niet mag beinvloeden met posts.
hihiquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh jaYay Trev
Syb impliceert dat ik dood ga
Je mist het deel 'als ze straks dood is'quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo hara is gewoon een deelnemer aan het spel en ze mag dat dus wel maar Lynda niet
Zit jij niet altijd fout?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil wel op hints afgaan maar hey, die zijn er niet
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je excuses mogen ook via PM, no prob
Ja, het is zoals het is. Kan het wel mooier maken, maar dat heeft ook weinig nut hèquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:31 schreef Etcetera het volgende:
Voorspelbare PMMaar zal het in overweging nemen
Heb nog anderhalf uur
Oh wees niet getreurd, voor jou ben ik bereid een extra momentje te nemen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:31 schreef Ladidadida het volgende:
Excuses om 19:00? Heh, dan ben ik weg. Balen
Hoeveel setjes heb je al aan etc. geshowed?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit Nederland uitgeweest.
Als ik BM word show ik mn nieuwe kleren![]()
Boh, dan gaat ze helemaal antiquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Hoeveel setjes heb je al aan etc. geshowed?
Hah, vanochtend al gedownload. Vanavond in het donker kijken, wanneer mijn broer weg is (geluid op extra volume ^,^) en de dagkill is geweest.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
Oh dear lordIk vergeet helemaal Lost te downloaden
je kan stemmen hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:38 schreef -SG- het volgende:
Is er nog iets gebeurd of alleen SC?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:39 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Hah, vanochtend al gedownload. Vanavond in het donker kijken, wanneer mijn broer weg is (geluid op extra volume ^,^) en de dagkill is geweest.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Hoeveel setjes heb je al aan etc. geshowed?
quote:
Wat valt er nou niet te vertrouwen aan een BM?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:24 schreef Etcetera het volgende:
## Hara
Lekiamh (5) Hara, Trevland, krioro, tripack
Harajuku (4) Ladidadida, ajf, beach, Etc
Gewoon omdat ik het niet vertrouw
Je hoeft mijn liefdesverklaringen niet gelijk openbaar te makenquote:
dat blijft tussen ons ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hoeft mijn liefdesverklaringen niet gelijk openbaar te maken
hey suus, is het doorgekomen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:36 schreef Susi het volgende:
## Lekiamh
Lekiamh (8) Hara, Trevland, krioro, tripack, Fastfox91, -SG-, Susi
Harajuku (4) Ladidadida, ajf, beach, Etc
Geef eens door waarom Hara verdacht wordt
Dus stem je maar op Hara? Je kan toch ook op iemand anders stemmen dan Lek of Hara. Ik stem nu eigenlijk ook voor Hara, ipv tegen Lek. Als iemand anders nou op iemand anders stemt volg ik misschien.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:53 schreef Etcetera het volgende:
Hara is bij mij verdacht omdat volgens haar Lek maffia is. Bewijs is bij haar te vinden - in een msn gesprekverder volgt iedereen braaf Hara en dat kan nooit goed gaan.
Maar lek wordt toch gelynched blijkbaar dus ik hoef m'n vote niet te veranderen
Ondertussen: Rotonde opgeneukt met Teletubbies
je bent me voorquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je excuses mogen ook via PM, no prob
Nee, dat zou dom mafia gedrag zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:02 schreef Syb-rund. het volgende:
Ja heel leuk, maar om maar even je moment te verpesten; zonder enige hints beschuldigen is 88% van de tijd maffia gedrag, en de uitzonderingen die er hier en daar zijn zal mensen niet stoppen van enig wantrouwen
deja-vuquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dat zou dom mafia gedrag zijn
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
Pleonasme, hiihihihih
Nog steeds geen reden toe hoorquote:
Objectiviteit heb je wel gelijk in. Maar het was Hara of Lek, dus weinig keus.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nog steeds geen reden toe hoor
Maffia tactiek: offer maffialeden op om vertrouwen te winnen. Het kán, simpel. Alsof maffia geen burgemeester kan zijn
Edit: nee, ik wil niet hoe dan ook Hara beschuldigen, ik wil een beetje objectiviteit inbouwen
Nee god, weet je, ik denk dat Lekiamh dorp is! Maar pin me er niet op vast.quote:
Nee, ik ga weer lekker de verkeerde vertrouwen. Dat heeft me ook zo ver geholpen vorige ronde.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee god, weet je, ik denk dat Lekiamh dorp is! Maar pin me er niet op vast.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:29 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee, ik ga weer lekker de verkeerde vertrouwen. Dat heeft me ook zo ver geholpen vorige ronde.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:21 schreef krioro het volgende:
BTW VORIGE RONDE HAD IK OOK AL GELIJK VANAF HET BEGIN HÈ
Die toets links van de A, gebruik die even wil jequote:Op donderdag 5 maart 2009 19:15 schreef krioro het volgende:
BLABLAOHNOESZONDERHINTOPLOSSINGENTEPOSTENSTEMMENISVERDACHTGEDRAGBLABLA
Hou op zeg, ik post niet gelijk al mijn bevindingen. Dan zou de maffia ook gelijk alles weten hm.
DOEI
OH THANKS, ITS SO MUCH EASIER TO WRITE NOWquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die toets links van de A, gebruik die even wil je
En let op je bloeddruk
TYPT WEL MAKKELIJKER ZO ZEG!quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die toets links van de A, gebruik die even wil je
En let op je bloeddruk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
FUUUUUUUUUquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OH THANKS, ITS SO MUCH EASIER TO WRITE NOW
Ja met niemand bedoel ik dus ook jou nietquote:
Ik zal iedereen even toevoegenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:44 schreef ajf het volgende:
En als nou de volgende mafia met Hara gaat MSNen hebben we er weer een
quote:
quote:keeli,teen modeling, teen model, preteen model. ... If you are interested in working with Keeli or anyone you see presented here please contact us
nou kijken wie de nacht overleeft....quote:
en jij maffia?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:01 schreef Ladidadida het volgende:
Zou Hara dan toch te vertrouwen zijn..?
Omdat ik Hara niet volg? Neuh.quote:
Same shit different dayquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar omdat jij vol tegen hara in gaat
Ja, liever dat dan een mak schaapquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar omdat jij vol tegen hara in gaat
Zo zwart wit is het natuurlijk nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, liever dat dan een mak schaap
verklaar je naderquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, liever dat dan een mak schaap
wie zijn de schapen en wie de wolfen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:31 schreef Syb-rund. het volgende:
“Who makes himself a sheep will be eaten by the wolves”
WAT LOOP JE HET SPEL TE BEÏNVLOEDENquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:31 schreef Syb-rund. het volgende:
“Who makes himself a sheep will be eaten by the wolves”
lijkt me wel handigquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
Krijgen we vanavond wel dooien en hints?
nachtpost is om 22.30quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:01 schreef FastFox91 het volgende:
22:00 of 22:30 was 't?
dan zie ik het morgenochtend welquote:
trustequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:12 schreef tripack het volgende:
[..]
dan zie ik het morgenochtend welslaap lekker iedereen
Ja Hara, kom maarquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
Kommakommakomaakomaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jij moet eerst nog komenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja Hara, kom maarIk zei toch dat ik geen cupido was
Wie is "zij"?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
Omg dus toch. Hoe kon zij dan op mafia stemmen
Susi. Wij dachten dat ze spion was, totdat ze op Lekiamh stemde.quote:
Tactiekquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Susi. Wij dachten dat ze spion was, totdat ze op Lekiamh stemde.
Als de frituurpan uit was geweest ookquote:
Tactiek? De spion mag toch gewoon niet op mafia stemmen. Net als dat de spion geen contact met de mafia mag hebben voor die 3 dagen, maar dat schijnt ook ineens te mogenquote:
Oh jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tactiek? De spion mag toch gewoon niet op mafia stemmen. Net als dat de spion geen contact met de mafia mag hebben voor die 3 dagen, maar dat schijnt ook ineens te mogen
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef -SG- het volgende:
ladi en ajf dood kunnen ze gelijk op een wolkje gaan liggen.
Werd vorig spel ook gedaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tactiek? De spion mag toch gewoon niet op mafia stemmen. Net als dat de spion geen contact met de mafia mag hebben voor die 3 dagen, maar dat schijnt ook ineens te mogen
De spion mag inderdaad niet op de maffia stemmen, dus had Susi eigenlijk niet op Lekiamh mogen stemmen. Toen Susi hier achter kwam was de deadline al verstreken, en konden we er dus niets meer aan veranderen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu ja goed, maar niet op mafia stemmen was toch dé regelquote:
Ja, maar hierdoor hadden wij haar dus wel afgeschreven als spion met nu een onschuldige dodequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:57 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
De spion mag inderdaad niet op de maffia stemmen, dus had Susi eigenlijk niet op Lekiamh mogen stemmen. Toen Susi hier achter kwam was de deadline al verstreken, en konden we er dus niets meer aan veranderen.
Het lijkt me duidelijk dat als Susi haar stem nog na 19.00 had mogen veranderen, het nogal duidelijk was geweest dat ze spion is en dat Lekiamh maffia was, en dan zou Lekiamh evengoed gelyncht zijn
1: Voetbalquote:Luidruchtig discussiërend liep de maffia door het dorp:
"Het was gewoon buitenspel, dat had de grensrechter moeten zien!"
"Ja maar..."
"HA! Daar heb ik je toch mooi te pakken!"1
Daarmee was de discussie afgelopen en de maffia liep verden. De maffia vreesden dat ze bij het huis van het doelwit haar hele band aan zouden treffen, aangezien ze nogal vaak repetitie hadden. Toen ze aankwamen bij het doelwit bleek echter dat het doelwit 2blijkbaar vond dat zij haar laatste uren zou moeten besteden aan studeren. De gitaar stond ongebruikt in de hoek van de kamer. "Eindelijk weer eens een makkelijke kill!" zei een van de maffialeden, om vervolgens naar binnen te stormen en Susi (spion) om het leven te brengen met 4 3 gerichte schoten
Nachtwakerkill, dus die laat ik maar links liggenquote:In een klein huisje aan de rand van Fok!Town zat iemand zo hard en vals te zingen dat heel Fok!Town het hoorde. Overal in het dorp gingen ramen en gordijnen dicht in de hoop het geluid tegen te houden, maar het hielp niet: "AQUARIUS! AQUAARIUUUUS!!". De nachtwaker vond dit zo verdacht dat hij richting het huisje liep en na even door het raam gekeken te hebben maar gewoon binnenviel. Binnen stonden 2 honden hem op te wachten die duidelijk hun puppy beschermden. Verder zag hij 2 katten, een aantal parkieten en 12 cavia’s. Het was duidelijk dat de bewoner veel te veel dieren in huis had. Toen Ladidadida (Bodyguard) de kamer binnenkwam, werd zij dan ook zonder pardon doodgeschoten.
Gekke dokter had pech lijkt me, nu weet ik niet zeker of hier hints te vinden zijnquote:Ook nog in dezelfde nacht had een van de bewoners bezoek van een dokter. Deze was bij hem om hem te beschermen tegen eventuele aanvallen van de maffia. Het was achteraf echter niet zo’n goede beslissing. De dokter bleek namelijk psychisch niet helemaal in orde te zijn. Toen aan het einde van de avond de dokter beweging dacht te zien bij het raam (een blaadje dat voorbijwaaide) dacht hij meteen aan een aanval. Hij wierp ajf (Cupido) zo krachtig opzij, dat hij met zijn hoofd in de frituurpan terecht kwam, die toevallig net aanstond. De dokter kwam weer bij zinnen, zag wat hij aangericht had, en vluchtte snel naar huis.
Lijkt me dat alleen t eerste stuk mafiahints bevat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
1: Voetbal
2: 3x doelwit in zo'n kort stukje? Lijkt mij een hint
3: getallen zijn al vaker hints geweest
Veel meer kan ik daar nog niet uithalen.
[..]
Nachtwakerkill, dus die laat ik maar links liggen
[..]
Gekke dokter had pech lijkt me, nu weet ik niet zeker of hier hints te vinden zijn
Dan weet de komende spion in het volgende spel het nu.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu ja goed, maar niet op mafia stemmen was toch dé regel
Lijkt mij ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lijkt me dat alleen t eerste stuk mafiahints bevat?
Ja ja, Im over itquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:59 schreef ajf het volgende:
[..]
Dan weet de komende spion in het volgende spel het nu.
Een goed idee om dat extra duidelijk te maken in de rollen-pmquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:59 schreef ajf het volgende:
[..]
Dan weet de komende spion in het volgende spel het nu.
Dat is waar. Moet eerlijk zeggen dat ik daar pas achterkwam toen ik een pm van je kreeg. Mijn eigen fout dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu ja goed, maar niet op mafia stemmen was toch dé regel
1: Voetbalquote:Luidruchtig discussiërend liep de maffia door het dorp:
"Het was gewoon buitenspel, dat had de grensrechter moeten zien!"
"Ja maar..."
"HA! Daar heb ik je toch mooi te pakken!"1
Daarmee was de discussie afgelopen en de maffia liep verden. De maffia vreesden dat ze bij het huis van het doelwit haar hele band 4 aan zouden treffen, aangezien ze nogal vaak repetitie 4 hadden. Toen ze aankwamen bij het doelwit bleek echter dat het doelwit 2blijkbaar vond dat zij haar laatste uren zou moeten besteden aan studeren5. De gitaar 4stond ongebruikt in de hoek van de kamer. "Eindelijk weer eens een makkelijke kill!" zei een van de maffialeden, om vervolgens naar binnen te stormen en Susi (spion) om het leven te brengen met 4 3 gerichte schoten
ligt er wel dik boven opquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:12 schreef Harajuku. het volgende:
Oh dear lord, check het fotoboek van Juicyhil. Dat is toch te makkelijk, right?Nog niet verder gekeken voor hints bij hem btw.
Inderdaad, zulke hints vertrouw ik dan ook nooitquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb bij niemand nog gekekenMaar damn, dat is alsof je met een flikkerend neonbord loopt te zwaaien 'kies mij! kies mij!'
Maar het betenkt niet dat ie meteen van de verdachte lijst isquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Inderdaad, zulke hints vertrouw ik dan ook nooit
Indeed, zal straks nog even kijken of meerdere hints naar hem wijzen en de rest heb ik ook alleen nog maar even snel bekekenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het betenkt niet dat ie meteen van de verdachte lijst is
Ik nok hem maar eensquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Indeed, zal straks nog even kijken of meerdere hints naar hem wijzen en de rest heb ik ook alleen nog maar even snel bekeken
Er zijn ook al hints gevonden door iemand die naar jou kunnen leidenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:35 schreef Beach het volgende:
Eens bedenken wat ik ga stemmen en waarom.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er zijn ook al hints gevonden door iemand die naar jou kunnen leiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |