quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
Pleonasme, hiihihihih
Nog steeds geen reden toe hoorquote:
Objectiviteit heb je wel gelijk in. Maar het was Hara of Lek, dus weinig keus.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nog steeds geen reden toe hoor
Maffia tactiek: offer maffialeden op om vertrouwen te winnen. Het kán, simpel. Alsof maffia geen burgemeester kan zijn
Edit: nee, ik wil niet hoe dan ook Hara beschuldigen, ik wil een beetje objectiviteit inbouwen
Nee god, weet je, ik denk dat Lekiamh dorp is! Maar pin me er niet op vast.quote:
Nee, ik ga weer lekker de verkeerde vertrouwen. Dat heeft me ook zo ver geholpen vorige ronde.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee god, weet je, ik denk dat Lekiamh dorp is! Maar pin me er niet op vast.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:29 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee, ik ga weer lekker de verkeerde vertrouwen. Dat heeft me ook zo ver geholpen vorige ronde.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:21 schreef krioro het volgende:
BTW VORIGE RONDE HAD IK OOK AL GELIJK VANAF HET BEGIN HÈ
Die toets links van de A, gebruik die even wil jequote:Op donderdag 5 maart 2009 19:15 schreef krioro het volgende:
BLABLAOHNOESZONDERHINTOPLOSSINGENTEPOSTENSTEMMENISVERDACHTGEDRAGBLABLA
Hou op zeg, ik post niet gelijk al mijn bevindingen. Dan zou de maffia ook gelijk alles weten hm.
DOEI
OH THANKS, ITS SO MUCH EASIER TO WRITE NOWquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die toets links van de A, gebruik die even wil je
En let op je bloeddruk
TYPT WEL MAKKELIJKER ZO ZEG!quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die toets links van de A, gebruik die even wil je
En let op je bloeddruk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
FUUUUUUUUUquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OH THANKS, ITS SO MUCH EASIER TO WRITE NOW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |