Nahquote:
Haha, pff, kom naar huis danquote:
Okeequote:
Ik dacht eerst dat het iets anders wasquote:
a dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het iets anders was
Nee schat dat was een beenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het iets anders was
Da's een ding dat zeker isquote:
Geen derde beenquote:
Nog nietquote:
Heyhey, dat mag niet!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:57 schreef Harajuku. het volgende:
Vanavond om 19:01 neem ik even een moment om excuses te aanvaarden
Ik snap die post niet helemaalquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Heyhey, dat mag niet!
''1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.''
Rebel with a causequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Heyhey, dat mag niet!
''1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.''
DAt je op Lek moet stemmen als je dorp bent en wil winnenquote:
Dat heb ik al gedaan en als hij geen maffia is dat jij dan nr 1 verdachte bent zo ver ben ik al maar die post snap ik niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DAt je op Lek moet stemmen als je dorp bent en wil winnen
Oh jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan en als hij geen maffia is dat jij dan nr 1 verdachte bent zo ver ben ik al maar die post snap ik niet.
Het is een waarschuwing dat ze als ze dalijk dood is het spel niet mag beinvloeden met posts.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan en als hij geen maffia is dat jij dan nr 1 verdachte bent zo ver ben ik al maar die post snap ik niet.
Je excuses mogen ook via PM, no probquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:07 schreef ajf het volgende:
[..]
Het is een waarschuwing dat ze als ze dalijk dood is het spel niet mag beinvloeden met posts.
Hoezo hara is gewoon een deelnemer aan het spel en ze mag dat dus wel maar Lynda nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:07 schreef ajf het volgende:
[..]
Het is een waarschuwing dat ze als ze dalijk dood is het spel niet mag beinvloeden met posts.
hihiquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh jaYay Trev
Syb impliceert dat ik dood ga
Je mist het deel 'als ze straks dood is'quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo hara is gewoon een deelnemer aan het spel en ze mag dat dus wel maar Lynda niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |