Ja met niemand bedoel ik dus ook jou nietquote:
Ik zal iedereen even toevoegenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:44 schreef ajf het volgende:
En als nou de volgende mafia met Hara gaat MSNen hebben we er weer een
quote:
quote:keeli,teen modeling, teen model, preteen model. ... If you are interested in working with Keeli or anyone you see presented here please contact us
nou kijken wie de nacht overleeft....quote:
en jij maffia?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:01 schreef Ladidadida het volgende:
Zou Hara dan toch te vertrouwen zijn..?
Omdat ik Hara niet volg? Neuh.quote:
Same shit different dayquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar omdat jij vol tegen hara in gaat
Ja, liever dat dan een mak schaapquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar omdat jij vol tegen hara in gaat
Zo zwart wit is het natuurlijk nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, liever dat dan een mak schaap
verklaar je naderquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, liever dat dan een mak schaap
wie zijn de schapen en wie de wolfen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:31 schreef Syb-rund. het volgende:
“Who makes himself a sheep will be eaten by the wolves”
WAT LOOP JE HET SPEL TE BEÏNVLOEDENquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:31 schreef Syb-rund. het volgende:
“Who makes himself a sheep will be eaten by the wolves”
lijkt me wel handigquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
Krijgen we vanavond wel dooien en hints?
nachtpost is om 22.30quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:01 schreef FastFox91 het volgende:
22:00 of 22:30 was 't?
dan zie ik het morgenochtend welquote:
trustequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:12 schreef tripack het volgende:
[..]
dan zie ik het morgenochtend welslaap lekker iedereen
Ja Hara, kom maarquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
Kommakommakomaakomaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jij moet eerst nog komenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja Hara, kom maarIk zei toch dat ik geen cupido was
Wie is "zij"?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
Omg dus toch. Hoe kon zij dan op mafia stemmen
Susi. Wij dachten dat ze spion was, totdat ze op Lekiamh stemde.quote:
Tactiekquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Susi. Wij dachten dat ze spion was, totdat ze op Lekiamh stemde.
Als de frituurpan uit was geweest ookquote:
Tactiek? De spion mag toch gewoon niet op mafia stemmen. Net als dat de spion geen contact met de mafia mag hebben voor die 3 dagen, maar dat schijnt ook ineens te mogenquote:
Oh jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tactiek? De spion mag toch gewoon niet op mafia stemmen. Net als dat de spion geen contact met de mafia mag hebben voor die 3 dagen, maar dat schijnt ook ineens te mogen
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:51 schreef -SG- het volgende:
ladi en ajf dood kunnen ze gelijk op een wolkje gaan liggen.
Werd vorig spel ook gedaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tactiek? De spion mag toch gewoon niet op mafia stemmen. Net als dat de spion geen contact met de mafia mag hebben voor die 3 dagen, maar dat schijnt ook ineens te mogen
De spion mag inderdaad niet op de maffia stemmen, dus had Susi eigenlijk niet op Lekiamh mogen stemmen. Toen Susi hier achter kwam was de deadline al verstreken, en konden we er dus niets meer aan veranderen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu ja goed, maar niet op mafia stemmen was toch dé regelquote:
Ja, maar hierdoor hadden wij haar dus wel afgeschreven als spion met nu een onschuldige dodequote:Op donderdag 5 maart 2009 22:57 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
De spion mag inderdaad niet op de maffia stemmen, dus had Susi eigenlijk niet op Lekiamh mogen stemmen. Toen Susi hier achter kwam was de deadline al verstreken, en konden we er dus niets meer aan veranderen.
Het lijkt me duidelijk dat als Susi haar stem nog na 19.00 had mogen veranderen, het nogal duidelijk was geweest dat ze spion is en dat Lekiamh maffia was, en dan zou Lekiamh evengoed gelyncht zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |