9 minuten wat?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:00 schreef Harajuku. het volgende:
Wel 9 minuten volgehouden, knap hoor
Ja je hebt 9 minuten tussen je laatste 2 posts hier zitten. Probeer het is een half uur vol te houden.quote:
Begin jij nu ook al? We proberen net Dago op te voeden!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:12 schreef tripack het volgende:
ff een post om het topic later weer op te pikken
Dago houdt het wel vol iigquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al? We proberen net Dago op te voeden!
Je mag het makenquote:
hij is geschrokkenquote:
ik net 9 chocoladekoekjesquote:
de reactie van jouw is net zo goed een tvpquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al? We proberen net Dago op te voeden!
Woehoe! Goedzo je hebt tussen je laatste 2 post wel 40 minuten tussen zitten! Probeer eens een uur lang hier niet te posten!quote:
Ik had de Fopo op pagina 1, vriendquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:42 schreef tripack het volgende:
[..]
de reactie van jouw is net zo goed een tvp![]()
maja OT
ik ben benieuwd wie BM gaat worden
Ja goed hèquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:36 schreef CaLeX het volgende:
hey ladi jij had toch al op jezelf gestemt :p
quote:
Kan jij niet gewoon 2 weken niet posten?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Woehoe! Goedzo je hebt tussen je laatste 2 post wel 40 minuten tussen zitten! Probeer eens een uur lang hier niet te posten!
Ik heb ontzettend honger ookquote:
Dat kan. Ik ga op 8 augustus op vakantie en dan heb ik voor 2 weken geen internet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon 2 weken niet posten?
Dan gaan we toch maken. Hulp nodig?quote:
Ik ga ergens eind julie backpakke in griekenland 3 weken dus relaxquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat kan. Ik ga op 8 augustus op vakantie en dan heb ik voor 2 weken geen internet.
Altijdquote:
julie is jodenvolkquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga ergens eind julie backpakke in griekenland 3 weken dus relax
Wat voor boarden? snowboarden?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]
julie is jodenvolk
nog 7,5 weekjes en ik mag weer boarden
Ik ben nog nooit Nederland uitgeweest.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:36 schreef Syb-rund. het volgende:
stelletje nichten, ik ben al 4 jaar niet op een fatsoenlijke vakantie geweest en jullie zitten een beetje met een kloppende e-piemel in de hand op scheppen over hoe vaak jullie wel niet op vakantie gaan.
Nog nooit Nederland uitgeweestquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit Nederland uitgeweest.
Als ik BM word show ik mn nieuwe kleren![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:44 schreef Syb-rund. het volgende:
Dagoduck, blijft overal slowchatten en zinloos posten ondanks herhaalde waarschuwingen, week weg.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:36 schreef -SG- het volgende:
Ik wed dat Dago het volhoudt om hier een week lang niet te posten.
I wish.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nog nooit Nederland uitgeweest?
You're kidding me.. Right?
Wasnt mequote:Op woensdag 4 maart 2009 17:44 schreef Syb-rund. het volgende:
Dagoduck, blijft overal slowchatten en zinloos posten ondanks herhaalde waarschuwingen, week weg.
Ook niet met school ofzo, een keer naar belgië of iets?quote:
Ik koos scheikundenatuurkunde en bleef op school ipv Ameland of Duitslandquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ook niet met school ofzo, een keer naar belgië of iets?
Ik al 6 jaar nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:36 schreef Syb-rund. het volgende:
stelletje nichten, ik ben al 4 jaar niet op een fatsoenlijke vakantie geweest en jullie zitten een beetje met een kloppende e-piemel in de hand op scheppen over hoe vaak jullie wel niet op vakantie gaan.
je bent slecht in ak?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef -SG- het volgende:
Als ik geld had dan nam ik je mee op vakantie naar het buitenland.
Maar je voelt hem al zeker aan komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Ik wil evengoed wel op 'm stemmen hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:51 schreef Harajuku. het volgende:
Noh ja, als ie mafia is gaan de eerste hints naar hem dus.
Volgens mij zou dat de eerste unanieme lynch wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |