Trek je er niet te veel van aan, ik (niet dat mijn mening heilig is hoorquote:Op zondag 29 maart 2009 13:55 schreef ElizabethR het volgende:
quote:
Dat is ook een manier om iemand extra punten te gevenquote:Op zondag 29 maart 2009 18:00 schreef Sugar het volgende:
Je hebt er twee keer Nigelator in staan, Kamermans.
Snap ikquote:Op zondag 29 maart 2009 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens heb ik het wel in het stemtopic weggehaald, ER, maar ook die foto die gepost werd (het stond er immers ookal met een linkje).
Mooi zo, dan hoef ik ook niet meer uit te leggen dat het niet als stemmingmakerij bedoeld was.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:06 schreef ElizabethR het volgende:
Afijn, nu is er wel genoeg over gezegd.
quote:Op zondag 29 maart 2009 09:05 schreef Vliegvrager het volgende: Leuk plaatje, lekkere kleuren. Met wat meer aandacht voor belichting had je er een voor aan de muur gehad imo
Grappig, hihi. Ik zal even uitleggen hoe deze foto is ontstaan. Ik was een soort Chinese sambal aan het maken en de kapjes van de chilipepers stonden zo vrolijk op het afvalbordje dat ik dacht, “grappig, even een foto maken”. Camera gepakt, bordje in de vensterbank, *klik*, verder koken. Euh, aandacht voor de belichting?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:12 schreef Ronhui het volgende:
Door de steriele achtergrond en goede belichting een erg prettige plaat om naar te kijken
Leuk een CUL die punten scoort in FOT. Vond je foto erg leuk, creeatief, scherp speels, goed belicht. Zie daar een nieuwe hobbyquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:30 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Grappig, hihi. Ik zal even uitleggen hoe deze foto is ontstaan. Ik was een soort Chinese sambal aan het maken en de kapjes van de chilipepers stonden zo vrolijk op het afvalbordje dat ik dacht, “grappig, even een foto maken”. Camera gepakt, bordje in de vensterbank, *klik*, verder koken. Euh, aandacht voor de belichting?
Misschien zou ik eens een cursus moeten volgen, maar vooralsnog ben ik culler, geen fotter. Mijn finepix cameraatje staat dus ook gewoon altijd op "automatisch". En de zon schijnt of niet. Enige wat ik dan aan belichting doe is de luxaflex open of dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel, en dat hebben ze al eerder gedaan, dus dat zal ook deze keer geen probleem opleverenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:19 schreef Simulacrum het volgende:
Gefeliciteerd ElizabethR met je plek. (en andere met hun respectievelijke plek) Ze zullen blij zijn met het opsturen van je canvas naar Ierland
Thanks! Ben er ook erg blij mee!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:16 schreef Noxa het volgende:
[..]
Leuk een CUL die punten scoort in FOT. Vond je foto erg leuk, creeatief, scherp speels, goed belicht. Zie daar een nieuwe hobby.
Feli winnaarsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:20 schreef PeRi het volgende:
ElizabethR en RobinOok van harte gefeliciteerd!!
Echt wel!! En thanks P.quote:
Een klein invulflitsje had het rood aan de schaduwkant er wat meer uit laten springen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:04 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind de belichting gewoon prima en zie niet in hoe je dit zou (willen) verfijnen.
Blomst , jij weer hierquote:Op woensdag 1 april 2009 17:18 schreef blomst het volgende:
Winnaar gefeliciteerd![]()
Nu een onzin foto??
Daarover moesten we het achter de schermen nog even eens worden.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:03 schreef SchaapjesOpHetDroge het volgende:
Wie is nou diegene geworden die gekozen word door crew enzo?![]()
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
Mja twijfelachtige redenen. de foto an sich is namelijk niet erg goed te noemen.
je mag toch aannemen dat er ook nog enigzins op de technische details gelet wordt. (zoals WaarTF is de scherpte?)
maar dit is in mijn ogen een gevalletje 'laten we vooral de nadruk leggen op de toegankelijkheid en laagdrempeligheid van FOT'
Het is een wedstrijd die aangekondigd was in CUL...voor eventuele leuke samenwerkingquote:Op donderdag 2 april 2009 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
Zoals gezegd, het is een aanmoedigings. Dat de foto technisch niet perfect is (focus verkeerd) doet niks af van het feit dat er wel degelijk goed over de foto nagedacht is. Ik snap het probleem niet zo.
In iedergeval, een beetje laat, maar toch: alle 3 de winnaars van harte gefeliciteerd,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |