jammer dat je geen PS hebt, negeer dus ook maar mijn post in het CUL topicquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:04 schreef Bluezz het volgende:
Ja! Het bedenken en maken enzo is hardstikke leuk, ik kreeg een brainwave met melk inschenken, dus lekker zitten kliederen in de keuken, en toen zag ik die kommetjes dus daar weer mee aan de slag. Leuk toch
Ik heb geen photoshop ERDus ik rommel met paint en irfanview. Wat bedoel je met contract erin?
En ik heb juist die oortjes zo gedraaid dat er schaduw kwam
kwa software en hardware misschien niet, maar talent zit tussen je oren. Je kan wel goede apparatuur hebben, maar als je geen ideeën hebt, ben je nog nergens...quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga er even mee aan de slag erik
Tnxx voor jullie tips en trux.
Maar ik kan natuurlijk niet tippen aan de echte FOTters he, het is maar huis tuin en keuken werk
wat een kut programma is het toch. ik heb het ff gedownload om te kijken of ik Bluezz een beetje kan helpen, maar de eerste twee keer wilde die al niet opstarten en de derde keer gaat bij de eerste bwerking het licht al uit en kapt die ermeequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Er zijn gratis te downloaden bewerkingsprogramma's zoals bijvoorbeeld http://www.gimp.org/
wauw, ik vind die tweede echt fantastisch!quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik bedenk me ineens nog een paar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze is denk ik teveel geshopt volgens de regels, heb een rand van de glasplaat weggekloond.
[ afbeelding ]
AMENquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:00 schreef ElizabethR het volgende:
Dankjewel P_B. Ik snap wat je bedoelde. Ik ben vandaag weer aan de gang geweest, en het volgende moet het denk ik toch wel worden. Volgens mij zijn hierbij de kleuren in ieder geval een stuk beter.
[ link | afbeelding ]
Dus....
Deze keer gebruik gemaakt van twee broden als bergen, een viertal kruiden als bomen en struiken, wederom de broccoli, de gedroogde pruimen en abrikozen als rotsjes, de zuurkool als waterval en gedroogde erwten, linzen en andere rotzooi waar je broth mee maakt.
Ik hoop dat deze goed genoeg is???
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga er even mee aan de slag erik
Tnxx voor jullie tips en trux.
Maar ik kan natuurlijk niet tippen aan de echte FOTters he, het is maar huis tuin en keuken werk
natuurlijk allemaal modelburgers hier!quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:45 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Half Nederland heeft een illegale kopie van Photoshop op de computer staan. Op FOK! natuurlijk niemand. Alleen modelburgers hier.
Als je er voor wilt betalen is Photoshop Elements misschien een niet zo dure optie. Dat programma is vrij beperkt... misschien meer dan genoeg in jouw geval, maar als je een beginnerscursus Photoshop volgt is het vaak al niet toereikend.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
natuurlijk allemaal modelburgers hier!![]()
Dát en het feit dat er een ban op staat
*proest*quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:17 schreef Chanty het volgende:
Zoal beloofd, ik was op een idee gebrachtDe meloenen wilden helaas niet zoals ik wilde, dus het werden bloemkolen. Fotografisch gezien valt er tot in den treure iets aan op te merken ja
Maar ach, ik heb lol gehad en weet nu dat wasrekken uitstekende statieven zijn om van bovenaf te fotograferen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:33 schreef Chanty het volgende:
Ja alleen zie je dan zoveel arm en dat vind ik erg lelijk dus het is een beetje kiezen
Ahhh, de dag dat bloemkolen hun onschuld verloren...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:17 schreef Chanty het volgende:
Zoal beloofd, ik was op een idee gebrachtDe meloenen wilden helaas niet zoals ik wilde, dus het werden bloemkolen. Fotografisch gezien valt er tot in den treure iets aan op te merken ja
Maar ach, ik heb lol gehad en weet nu dat wasrekken uitstekende statieven zijn om van bovenaf te fotograferen
[ afbeelding ]
Ondanks dat ik, door jouw foto, nu een stupide carnavalskraker in mijn hoofd heb hangen, vind ik je foto werkelijk briljant!! Ik stel me helemaal voor hoe je onder dat wasrek lag, en moest je dan nog zelf de afstandsbediening van de camera bedienen? Of heeft iemand anders op het knnopje gedrukt? Ik vind hem supertof in ieder geval!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:17 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:17 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
LOLquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]zo eentje heb ik ook
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:59 schreef Xilantof het volgende:
Inzenden kan niet meer
Ik ga het stemtopic openen
Jij zei dat je er niet zou zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!!
[stemtopic] Maart - Eten & Drinken
Sorry hoor, maar wat is dit voor nare stemmingsmakerij? Alsof niet alles al een keer gefotografeerd is!! Alsof de bloemkolen van Chanty niet al veel vaker op deze wijze zijn vastgelegd, er staat notabene een voorbeeld in het discussietopic! Alsof de appel van littlepsycho niet al op soortgelijke wijze is vereeuwigd, net naalden met spelden met ritsen, noem maar op.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:45 schreef RobinOok het volgende:
5. ElizabethR (1 punt): heel fraai gebouwd, maar ook wel heel schaamteloos de Foodart-serie van Carl Warner nageaapt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |