abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67372660
Hier nog een probeersel:

Of de cookies?
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:04:12 #122
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67373231
Je cookies, Marjo! Veeeeeel beter/mooier/leuker/lekkerder!
Ik hou erg van die foto!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 25 maart 2009 @ 00:51:41 #123
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_67379854
Ik vind de cookies ook veel leuker Marjo. Veel frisser, sprankelender en gewoon mooier!!

Mijn foto tot nu toe. Ik wilde perse in mijn eigen stijl blijven, een watervalletjes-landschapje dus.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 25 maart 2009 @ 03:31:29 #124
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_67381137
Niet dat ik mee ga doen met deze wedstrijd, maar ik post wel ff gauw iets:

Een "gerecht" naar aanleiding van een gedicht dat ik voor een schoolopdracht moet visualiseren met video:
Dit is dus slechts een onderdeel van het gehele project

Verukkelijke kwade koorts

Klikbaar

Eet smakelijk!
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
  woensdag 25 maart 2009 @ 07:01:06 #125
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67381427
ElizabethR! Wat cool gedaan, origineel én eigen! Leuk joh!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 25 maart 2009 @ 07:35:38 #126
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_67381564
ER superplaat Al ziet het er als voedsel niet zo smakelijk uit
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 25 maart 2009 @ 08:13:58 #127
204731 SchaapjesOpHetDroge
Door de wol geverfd
pi_67381839
@ElizabethR, erg origineel, creatief en moet wel ff wat tijd hebben gekost, ik ben alleen minder te spreken over het inflitsen, ziet er beetje kunstmatig uit, waardoor het minder natuurlijk overkomt,(in hoeverre je dit natuurlijk wilt) had je misschien mee kunnen spelen (zoals zonsondergang/opgang bijv).

@-Marjo-, leuk idee, geinig gespeelt met het diafragma, ik had misschien gekozen voor een lager standpunt vanaf het begin van de bami, het stukje/2zijdige dof voor de bami leid wat af.

Ik zou ook voor de cookies gaan
pi_67382581
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vind de cookies ook veel leuker Marjo. Veel frisser, sprankelender en gewoon mooier!!

Mijn foto tot nu toe. Ik wilde perse in mijn eigen stijl blijven, een watervalletjes-landschapje dus.

[ afbeelding ]

Deze foto is denk ik nog wel de investering waard om in de nabewerking de kleuren wat sprankelender te krijgen.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:58:20 #129
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_67385737
Dankjewel iedereen. Schaapje, ik heb niet geflitst.

Het was wel een hele onderneming. Ik heb een en ander als miniatuurtje opgebouwd in een ovenschaal. Met sla, gedroogde pruimen en abrikozen, broccoli, de blaadjes van broccoli, een stengel van trostomaatjes, een minibakkie gekleurd water, en de waterval is van sliertjes zuurkool. Toen heb ik hem recht van boven en zodanig van de zijkant belicht dat er geen schaduwen kwamen. En de waterval heb ik extra belicht met een minizaklampje. Vastgehouden door zoonlief, terwijl ik de foto nam.

Ben er nog niet tevreden over hoor. en ben dan ook nog niet klaar.
pi_67394096
@-Marjo- : Dat je uberhaupt twijfelt! De koekjes zijn hartstikke leuk. Scherptediepte klopt en het pakketje springt er echt uit door de lekkere paarse achtergrond. Mooi dat die kleur in het strikje als detail weer terugkomt. De structuur van het kader vind ik ook een hele leuke toevoeging. Hoe heb je dat precies gedaan? Ik weet niet of de foto makkelijk te reproduceren is maar door een hapje uit het bovenste koekje te nemen (en eventueel wat kruimels richting een van de onderste hoeken) geef je er misschien nog een extra draai aan, een beetje een knipoog. En je versterkt ook nog eens wat het onderwerp van de foto is: eten.

@ElizabethR : Niks dan bakken respect voor je creativiteit! Heel, heel mooi gedaan hoe je de foto hebt opgebouwd met de verschillende etenswaren en alle structuren die dat geeft. Wel ben ik het eens met SchaapjesOpHetDroge: de foto komt niet heel natuurlijk over. De opmerking over zonsopgang / ondergang gaf me ook een idee: waarom niet een sinaasappel opensnijden (met schil eromheen) en die als zon in de linkerbovenhoek ophangen / neerleggen boven de horizon. Belichten aan de achterkant (als je nog een paar handen overhebt natuurlijk... ) waardoor er licht uit lijkt te komen en ik denk dat dat wel een gaaf effect geeft. Maar nogmaals: dit is al erg tof.
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:00:17 #131
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_67402958
Dankjewel P_B. Ik snap wat je bedoelde. Ik ben vandaag weer aan de gang geweest, en het volgende moet het denk ik toch wel worden. Volgens mij zijn hierbij de kleuren in ieder geval een stuk beter.

Dus....
Deze keer gebruik gemaakt van twee broden als bergen, een viertal kruiden als bomen en struiken, wederom de broccoli, de gedroogde pruimen en abrikozen als rotsjes, de zuurkool als waterval en gedroogde erwten, linzen en andere rotzooi waar je broth mee maakt.

Ik hoop dat deze goed genoeg is???

[ Bericht 13% gewijzigd door ElizabethR op 25-03-2009 19:06:22 ]
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:02:10 #132
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_67403023
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Geen idee, maar hij is in maart ingezonden, en het is niet juist om foto's te weigeren omdat ze niet met het onderwerp te maken zouden hebben .
maar een foto die een lust voor het oog is. iets waar sommige mensen hun tanden in wil zetten

tja dat mag blijkbaar niet

mail:
quote:
Hallo,

Wegens moedwillig verzieken van de FOT-wedstrijd ben je bij dezen uitgesloten van deelname voor de wedstrijd in maart en april.

Groet,
Tha_Erik
FOT-moderator

dus een abstracte foto mag wel? wat echt niks met eten/drinken te maken heeft.
maar een foto wat bestaat uit vlees bot en veeeel water. dat mag niet.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 25 maart 2009 @ 19:03:23 #133
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67403070
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:00 schreef ElizabethR het volgende:
Dankjewel P_B. Ik snap wat je bedoelde. Ik ben vandaag weer aan de gang geweest, en het volgende moet het denk ik toch wel worden. Volgens mij zijn hierbij de kleuren in ieder geval een stuk beter.

[ link | afbeelding ]

Dus....
k vind de broden hier wel mooi op uitkomen. maar de ik denk zeewier dat op de voorgrond gebruikt is, komt ietwat onsmakelijk op me over.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:08:27 #134
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_67403238
Zeewier? Nee hoor, wat bedoel je precies? Ik heb een kiezelstrandje trachten te realiseren met gedroogde erwten en linzen enzo.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 25 maart 2009 @ 19:10:01 #135
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67403295
het zwarte dat in t midden en iets naar links zit
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_67403376
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:00 schreef ElizabethR het volgende:

[ link | afbeelding ]

Dus....
Deze keer gebruik gemaakt van twee broden als bergen, een viertal kruiden als bomen en struiken, wederom de broccoli, de gedroogde pruimen en abrikozen als rotsjes, de zuurkool als waterval en gedroogde erwten, linzen en andere rotzooi waar je broth mee maakt.

Ik hoop dat deze goed genoeg is???
Doet mij een beetje aan paaseiland denken
Hoe heb je de wolken gedaan? Foto buiten genomen ofzo?
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:12:37 #137
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_67403391
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:10 schreef Ynske het volgende:
het zwarte dat in t midden en iets naar links zit
Dat zijn natgemaakte gedroogde pruimen
Die moeten rotsen voorstellen.
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:14:39 #138
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_67403459
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:12 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Doet mij een beetje aan paaseiland denken
Hoe heb je de wolken gedaan? Foto buiten genomen ofzo?
De wolken staan op een foto van mij die ik erachter gezet heb.
Heel het zooitje deze keer op tafel opgebouwd, en dat fotoschilderij van mij erachter gezet op een stoel. Dus de wolken heb ik ook gefotografeerd.
pi_67403661
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:14 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Heel het zooitje deze keer op tafel opgebouwd, en dat fotoschilderij van mij erachter gezet op een stoel. Dus de wolken heb ik ook gefotografeerd.
Slim
Woeiii - Blog
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:27:23 #140
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_67403896
@ElizabethR
Ik vind je eerste foto toch beter overkomen. Duidelijker wat het moet voorstellen imo.
In ieder geval alleen maar lof voor je foto's. In 1 woord: Super!

@PK
heb je die dame ingestuurd en dat is de reden dat je niet mee mag doen? Niet erg netjes van het team om dan die andere foto wel toe te laten (Of mijn foto)
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:29:27 #141
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_67403992
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:27 schreef Emme-r-tje het volgende:
........
@PK
heb je die dame ingestuurd en dat is de reden dat je niet mee mag doen? Niet erg netjes van het team om dan die andere foto wel toe te laten (Of mijn foto)
foto van de dame...
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:31:20 #142
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_67404064
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:29 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

foto van de dame...
ghehe, dat bedoel ik....
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:32:14 #143
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_67404113
ow, voor ik het vergeet:

@ Marjo:
Ik vind ook jouw eerste foto beter geslaagd. Maarja, dat is slechts mijn mening
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:32:27 #144
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67404126
Graag ontopic, discussie over de (overigens geheel terecht) geweigerde foto in het FB-topic.
Huilen dan.
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:38:46 #145
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_67404388
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:32 schreef Isdatzo het volgende:
Graag ontopic, discussie over de (overigens geheel terecht) geweigerde foto in het FB-topic.

Wat is er niet ontopic aan de post over een foto die wordt geweigerd voor de fotowedstrijd in het topic over de fotowedstrijd??
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:48:18 #146
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_67404760
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 @ 19:14 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Wouw, wat slim! Erg leuk idee en toffe uitwerking
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:49:47 #147
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67404820
Ik vind het echt heel leuk. Vooral omdat het gewoon echt bij ER past, heel leuk gevonden.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:51:15 #148
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67404892
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:38 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Wat is er niet ontopic aan de post over een foto die wordt geweigerd voor de fotowedstrijd in het topic over de fotowedstrijd??
Het is dat het over de foto's gaat die wél gepost zijn, of eventueel gepost gaan worden, ideeën, inspiratie, whatever. Niet over foto's die geweigerd zijn omdat ze totaal niks met het onderwerp van doen hebben, maar enkel en alleen om te 'kutten'. En jouw post had ook in het FB-topic gehoord. Dit is de laatste post hierover in dit topic.
Huilen dan.
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:26:39 #149
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_67423426
En gisterenavond rond 19:30 ingestuurd, en nog later het linkje erachter aan naar de grotere versie, die was ik vergeten
pi_67426096
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 00:38 schreef PKfotografie het volgende:

wat meer afstand nemen.

hoe meer afstand hoe meer er normaal scherp is op de foto.
(en scherp stellen op het middelste product)

wat ook kan is alleen de voorste scherp en dat ze naar achter onscherp worden.

dit oogt wat raar als je er naar kijkt. verder wel netjes
Weer gespeeld met iets vandaag

Titel : een vreemde eend in de bijt

pi_67426162
@ ER ik vind de eerste leuker, maar de 2e mooier van opzet.
Alleen het zwarte erin vind ik niet zo mooi overkomen. (pruimen of zo?)
Wel échte ER foto's dat wel
  donderdag 26 maart 2009 @ 12:56:09 #152
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_67426557
Dankje Bluezz. Ik heb toch de tweede ingestuurd aangezien ik die zelf mooier vind. Bovendien heb ik aan die het meeste lol beleefd met opzetten, slappe lach enzo, jeweetzzzzz

Ik vind jouw foto grappig!! Echt heel leuk idee. Alleen jammer van de schaduwen van de oren van de kopjes op de voorgrond. En misschien een beetje meer contract erin? Nu komt ie wat grauwig over.
pi_67426905
Ja! Het bedenken en maken enzo is hardstikke leuk, ik kreeg een brainwave met melk inschenken, dus lekker zitten kliederen in de keuken, en toen zag ik die kommetjes dus daar weer mee aan de slag. Leuk toch
Ik heb geen photoshop ER Dus ik rommel met paint en irfanview. Wat bedoel je met contract erin?
En ik heb juist die oortjes zo gedraaid dat er schaduw kwam
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:14:31 #154
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_67427261
Ach, ik bedoel natuurlijk contrast, stomme typo was dat.

Als het de bedoleing was van die schaduwen dan is het goed gelukt!! Ik vind het zelf alleen niet zo mooi, omdat de foto verder best heel strak overkomt, en dan zou ik een steriele voorgrond willen zien die daar geen afbreuk aan doet. Maar dat is puur een kwestie van smaak hoor!!!
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:17:13 #155
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_67427364
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:04 schreef Bluezz het volgende:
Ja! Het bedenken en maken enzo is hardstikke leuk, ik kreeg een brainwave met melk inschenken, dus lekker zitten kliederen in de keuken, en toen zag ik die kommetjes dus daar weer mee aan de slag. Leuk toch
Ik heb geen photoshop ER Dus ik rommel met paint en irfanview. Wat bedoel je met contract erin?
En ik heb juist die oortjes zo gedraaid dat er schaduw kwam
jammer dat je geen PS hebt, negeer dus ook maar mijn post in het CUL topic
Ik zou het wel voor je willen doen maar dat mag niet
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:18:32 #156
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_67427405
Er zijn gratis te downloaden bewerkingsprogramma's zoals bijvoorbeeld http://www.gimp.org/
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_67428077
Ik ga er even mee aan de slag erik
Tnxx voor jullie tips en trux.
Maar ik kan natuurlijk niet tippen aan de echte FOTters he, het is maar huis tuin en keuken werk
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:07:22 #158
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_67429295
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga er even mee aan de slag erik
Tnxx voor jullie tips en trux.
Maar ik kan natuurlijk niet tippen aan de echte FOTters he, het is maar huis tuin en keuken werk
kwa software en hardware misschien niet, maar talent zit tussen je oren. Je kan wel goede apparatuur hebben, maar als je geen ideeën hebt, ben je nog nergens...
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:11:19 #159
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_67429470
Ik bedenk me ineens nog een paar:

deze is denk ik teveel geshopt volgens de regels, heb een rand van de glasplaat weggekloond.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 26 maart 2009 @ 14:18:09 #160
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_67429722
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Er zijn gratis te downloaden bewerkingsprogramma's zoals bijvoorbeeld http://www.gimp.org/
wat een kut programma is het toch. ik heb het ff gedownload om te kijken of ik Bluezz een beetje kan helpen, maar de eerste twee keer wilde die al niet opstarten en de derde keer gaat bij de eerste bwerking het licht al uit en kapt die ermee

ik probeer het nog één keertje Bluezz en anders gaat ie de prullenbak in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')