Feli ElizabethR en Robinquote:foto Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef Xilantof het volgende:
En de winnaars zijn bekend!
Op de eerste plek:
ElizabethR 47
[ afbeelding ]
Op de 2e plek:
RobinOok 43
[ afbeelding ]
De lijst:
littlepsycho 41
sugar 35
Chanty 26
Morninghasbroken 26
-Marjo- 24
dvogel 22
Ronalld 20
Noxa 19
tommeketom 17
Ynske 13
Schaapjesophetdroge 10
P_B 8
pinquit 7
Dutch-mama 5
MAhn 3
Bluezz 3
Aline1 2
Nigelator 2
Chicolate 1
Peri 0
topperrr 0
emme-r-tje 0
mrblow 0
Anonymouscoward 0
cels1us 0
Zubbzirro 0
Jullie missen nu de derde prijs
Dat klopt. Door wat afwezigheid en moeten wennen aan de 3e prijs is deze achter de schermen nog niet bepaald. Dat is er gewoon bij ingeschoten om van te voren even te doen met de groep. Deze zal morgen bekend worden gemaakt.
Ik vond hem mooi hoor!quote:
+1 oplettend.quote:foto Op zondag 3 mei 2009 13:00 schreef littlepsycho het volgende:
Wat is er eigenlijk met de winnar van de derde plaats? Word die nog bekend gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop