Meestal is het anders.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:43 schreef tompie63 het volgende:
Niets is wat het lijkt.
ze is zekers een dappertje !! vooral met het doorzetten van haar rijbewijs ....quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:25 schreef ditisHuub het volgende:
ik vind Amanda een dappertje, ze doet het toch maar allemaal, precies zoals ik haar ken en ook waardeer!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:54 schreef tompie63 het volgende:
kwam van de week nadia tegen , hier in de appie in nijmegen , met der moeder in der eeuwige bodywarmer ,en haar prinsesje op de erwt , wat een stelletje aandachtsgekken !! en maar kijken of iemand ze herkende ......mensen ik zal jullie op de hoogte houden want ik zie haar regelmatig , ze woont hier om de hoek
zal ik je zeggen dat ik door mensen al op zoveel acties ben aangesproken in de kooi maar nog nooit op het feit dat ik een aanrander zou zijn? Eigenlijk grappig als je er over nadenkt, stond er niet meer bij stil maar heb ik nooit wat van gehoord. Blijkbaar weinig tot niet in beeld gebracht in de uitzendingen....quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:36 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik gun Amanda alle goeds ,maaaaar ik zit nog steeds te wachten op een rectificatie "in de Televaag"betreffende het "aanrandings/verhaal..Dat Huub er niet mee zit moge duidelijk zijn ,maar als ze heel eerlijk is weet ze dat ze die grote fabel uit de wereld kan helpen en kijken daardoor veel mensen ook anders tegen Hubert aan.Dan pas heb ik respect voor mannie,die ik verder wel ok vind en blij voor haar ben dat ze van Brian af is. Dus dat.
![]()
nou ja, ze komt er toch al bijna een jaar rond vanquote:Op donderdag 12 maart 2009 04:18 schreef snetje het volgende:
[..]
ze is zekers een dappertje !! vooral met het doorzetten van haar rijbewijs ....
maar ook een dom dappertje ... ze verdienen ergens een paar euro mee en noemen het gelijk hun werk
ik heb nog steeds twijfel over haar paaldans carriere, maar ondertussen doet ze het toch maar even, en dat is al langer dan ik dacht toen ik die twijfel hier uitte. En ik zit nooit NIET aan de drankquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:58 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Niet lang geleden had jij nog wel twijfel over haar paaldanscarriere en nu schrijf jij dit. Of zit jij weer aan de drank?
stel je voor,quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:54 schreef tompie63 het volgende:
kwam van de week nadia tegen , hier in de appie in nijmegen , met der moeder in der eeuwige bodywarmer ,en haar prinsesje op de erwt , wat een stelletje aandachtsgekken !! en maar kijken of iemand ze herkende ......mensen ik zal jullie op de hoogte houden want ik zie haar regelmatig , ze woont hier om de hoek
Och, als dat alles is... Kunnen we best nóg een keer mee doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
stel je voor,
overal waar je loopt is gefluister,
overal waar je binnenkomt stokken gesprekken,
iederere wachtkamer waar je binnenkomt voel je die blikken,
Overal fluisteren mensen je naam,
Van een afstandje schreeuwen randgroepjongeren praktisch altijd je naam,
geloof mij, daar wordt je enorm paranoide van en dan ga je vanzelf altijd beetje schichtig om je heen kijken.
heeft ze nu eindelijk al zelf een rekening betaald ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 07:54 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou ja, ze komt er toch al bijna een jaar rond van
priceless! We stonden bij de paardenbak, zij dacht dat je rekeningen bij t postkantoor meost betalen omdat der moeder dan zei: ja moet nog ff naar t postkantoor om rekeningen te betalen....quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:53 schreef snetje het volgende:
[..]
heeft ze nu eindelijk al zelf een rekening betaald ?
ik moest toen zo lachen ! toen jij het haar uitlegde hoe zoiets in zijn werk ging ...
Huub : "Dan krijg je een acceptgiro en dan kun je het overmaken ....."
Amanda : "Wat is een acceptgiro en wat is overmaken ??? "
![]()
![]()
ja eigenlijk welquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Och, als dat alles is... Kunnen we best nóg een keer mee doen
En daar geloof ik nou weer helemaal niks van. Dat zal voor een paar van hen gelden en voor een heleboel ook niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
stel je voor,
overal waar je loopt is gefluister,
overal waar je binnenkomt stokken gesprekken,
iederere wachtkamer waar je binnenkomt voel je die blikken,
Overal fluisteren mensen je naam,
Van een afstandje schreeuwen randgroepjongeren praktisch altijd je naam,
geloof mij, daar wordt je enorm paranoide van en dan ga je vanzelf altijd beetje schichtig om je heen kijken.
Ik durf te wedden dat iedereen van DGK de bekendheid zo zou willen inruilen, je weet niet wat je roept in je post. En tuurlijk, streelt het je ego ook wel. en zijn er ook hele leuke dingen bij,
vannacht liep ik naar mijn huis vanaf mijn werk en wilt er nog iemand perse een hand en bedankt je dan,
maar toch, denk eens na voor je wat post
je mag je opgeven voor de bunker, maar ik weet niet of je door de selectie komtquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:28 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja eigenlijk welzullen we x samen meedoen Bart? Hotel Gouden Kooi ofzo
heh hehquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:45 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp precies wat je bedoelt tompie63, zie het gewoon voor me. Dat mens is zo gestoord als een deur en een enorme dramaqueen. Huub zoekt gewoon wat aandacht.![]()
Hoe bekend ben jij???
Jij doet een aantal aannames die jij niet kan maken,quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:29 schreef tompie63 het volgende:
huub denk zelf eens na voor je wat post ....ik zal het je uitleggen, ik woon bij nadia in de wijk , zie haar dus regelmatig en ik observeer graag ....wat ik bij haar en haar moeder ( ze zitten nl aan elkaar vastgegroeid schijnt het ) zie is een niet te stoppen roep om aandacht . zo verschijnt ze bv op de open dag van mijn dochtertje op de groenschool en gaat met allerlei mensen op de foto en maar om zich heen kijken zo van zien jullie me ? aandachtsgeil dus en daar is niks mis mee , alleen zeg het dan gewoon en ga me niet vertellen huub dat we nu medelijden moeten krijgen met de selfmade !!! bekende nedelander ....kijk jij komt er gewoon voor uit dat je er van geniet en dat waardeer ik wel maar die nadia enne als je op de vmbo-t hebt gezeten zoals nadia ,kan je toch nooit zo jong al stewardess zijn geweest . wat een leugenachtig wijf is het ...maar ja je zei het al en zo is het : niets is wat lijkt groetjes uit nijmegen , by the way we hebben hier allemaal op jou gestemd hoor skattie ! xxxxxxx
ik hou van aandachtquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:45 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp precies wat je bedoelt tompie63, zie het gewoon voor me. Dat mens is zo gestoord als een deur en een enorme dramaqueen. Huub zoekt gewoon wat aandacht.![]()
Hoe bekend ben jij???
hoe kan je dit nou weten, ken jij 1 van ons persoonlijk? Ik spreek praktisch iedereen en praktisch iedereen zou dat zo willen stopzetten, believe me, maar goedquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:43 schreef 2live het volgende:
[..]
En daar geloof ik nou weer helemaal niks van. Dat zal voor een paar van hen gelden en voor een heleboel ook niet.
Mwoah, FOK! is natuurlijk een stuk anoniemer dan nationale televisie. Weinig mensen die de echte persoon achter mijn nick kennen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:16 schreef ditisHuub het volgende:
ik hou van aandachtmaarre zoeken we allemaal eigenlijk neit een beetje aandacht door op FOK te posten en hele gesprekken aan te gaan met mensen die we eigenlijk niet kennen?
tuurlijk een stuk anoniemer, maar er werd toch een post van mij op FOK ter discussie gesteld?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, FOK! is natuurlijk een stuk anoniemer dan nationale televisie. Weinig mensen die de echte persoon achter mijn nick kennen.
Eigenlijk ben ik een man. Met overgewicht en zonder leven.
Ik geloof dat wel, dat dat irritant kan zijn, maar ik denk ook dat het soms leuk is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hoe kan je dit nou weten, ken jij 1 van ons persoonlijk? Ik spreek praktisch iedereen en praktisch iedereen zou dat zo willen stopzetten, believe me, maar goed
maar ja, jij hebt (waarschijnlijk) gestreamd, dus jij kent ons van haver tot gort, dus jij weet het beter!
Oh ja. Ik trok het in een wat breder verbandquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:20 schreef ditisHuub het volgende:
tuurlijk een stuk anoniemer, maar er werd toch een post van mij op FOK ter discussie gesteld?
in de zin van dat ik aandacht aan het zoeken ben
geeft niets btw, ik ken er wel meer
Hier moet ik je toch even corrigeren: als er iemand zich afzijdig houdt van mediabelangstelling is het Lieke wel. Voor haar is DGK echt passé. Ze is zo'n beetje de enige van de oud-bewoners (van de tweede helft van het programma) die niet haar poten breekt om in de belangstelling te staan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:52 schreef tompie63 het volgende:
inderdaad , enne ga mij niet vertellen dat ze hun bekendheid in willen ruilen ...wat blijft er dan over van een dennis ,amanda, , lieke, ricardo , en de rest . zij leven bij de gratie van hun bekendheid en dat is helemaal niet erg ! maar niet zeiken als iemand een handje vraagt , kom op zeg ......en even over nadia dusssss ik ken haar al van voor de kooi en toen was ze al zo .....het zit waarschijnlijk gewoon in haar karakter
Op deze post zat ik dus al jaren te wachten. Ik wist het wel, ouwe rammerquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, FOK! is natuurlijk een stuk anoniemer dan nationale televisie. Weinig mensen die de echte persoon achter mijn nick kennen.
Eigenlijk ben ik een man. Met overgewicht en zonder leven.
te makkelijk die heb ik al 10.000 keer gehoord,quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
nou huub dat praktisch iedereen het zou willen stopzetten....sorry hoor maar das moeilijk te geloven . anders ga je ook niet in een huis zitten waar je 24\7 op livestreams te volgen bent ...
Correctie: jij kent ons niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik hou van aandachtmaarre zoeken we allemaal eigenlijk neit een beetje aandacht door op FOK te posten en hele gesprekken aan te gaan met mensen die we eigenlijk niet kennen?
Ik denk dat de enige die het echt vervelend vindt Jaap is. Die vindt volgens mij sowieso dat er zo'n slordige 6.79 miljard mensen teveel op de aardkloot rondlopen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof dat wel, dat dat irritant kan zijn, maar ik denk ook dat het soms leuk is.
Of ervaar je het echt alleen maar als vervelend?
Nou ik wel hoor,en nog later zou het een verkrachting zijn wat je zou hebben gedaan,maar ja die woorden kwamen van Brianquote:Op donderdag 12 maart 2009 07:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zal ik je zeggen dat ik door mensen al op zoveel acties ben aangesproken in de kooi maar nog nooit op het feit dat ik een aanrander zou zijn? Eigenlijk grappig als je er over nadenkt, stond er niet meer bij stilmaar heb ik nooit wat van gehoord. Blijkbaar weinig tot niet in beeld gebracht in de uitzendingen....
geoeiemorgen trwns, ik ben alweer aan het werk, gisteravond tot uurtje of 3 door en nu al weer bezig
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat de enige die het echt vervelend vindt Jaap is. Die vindt volgens mij sowieso dat er zo'n slordige 6.79 miljard mensen teveel op de aardkloot rondlopen.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Op deze post zat ik dus al jaren te wachten. Ik wist het wel, ouwe rammer.
Ik ga wel weer WOWen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:38 schreef k_i_m het volgende:
Op deze post zat ik dus al jaren te wachten. Ik wist het wel, ouwe rammer.
Jij begint ook al een aardige dramaqueen te worden zeg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
te makkelijk die heb ik al 10.000 keer gehoord,
je weet niet wat het is, bekend zijn klinkt leuk, maar als je het bent is het totaal anders dan je ooit had verwacht, geloof mij. Ik spreek uit ervaring van mijzelf en van tientallen BN-ers waarmee ik inmiddels hierover heb gesproken
quote:
OMG hij is echt veel dikker dan dat ie in DGK was, echt zieligquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:35 schreef beequeen het volgende:
Holy shit, die Jaap.
[ afbeelding ]
Cap Stranger van VOL.
Valt ook wel mee toch als ik naar de foto's kijk die ze plaatst op haar hyves van de feestjes die ze meemaakt met amanda en ricardo.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier moet ik je toch even corrigeren: als er iemand zich afzijdig houdt van mediabelangstelling is het Lieke wel. Voor haar is DGK echt passé. Ze is zo'n beetje de enige van de oud-bewoners (van de tweede helft van het programma) die niet haar poten breekt om in de belangstelling te staan.
Daarom wordt het hoog tijd dat Bart (lees je mee, Bart?) haar eens interviewt voor zijn Fruit en Zuivel. Zij is de enige van de oud-deelnemers die wellicht nog iets opzienbarends te vertellen heeft.
dat doen 2 miljoen nederlanders.. hun belevenissen zetten op hyvesquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:07 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee toch als ik naar de foto's kijk die ze plaatst op haar hyves van de feestjes die ze meemaakt met amanda en ricardo.
En daar heb jij weer gelijk in.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat doen 2 miljoen nederlanders.. hun belevenissen zetten op hyves![]()
![]()
Jij kunt ook een Hyvespagina aanmaken als je wilt. Als je dat leuk vindt kan je dan ook voor je vrienden foto's plaatsen van jezelf tijdens het uitgaan of tijdens bezoek aan de kantklosclub ofzo.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:07 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee toch als ik naar de foto's kijk die ze plaatst op haar hyves van de feestjes die ze meemaakt met amanda en ricardo.
Iemand die niet gaat zitten verzuren achter een computer van een muffe kantoorbalie (of als koffieschenker door het gebouw sjokt), maar gewoon durft te zoeken tot ze haar draai heeft gevonden is doorgaans inderdaad iemand die interessante dingen te vertellen heeft.quote:En inderdaad misschien wel iets opzienbarends te vertellen nu ze weer baanloos is en carriere nummer 20 gaat zoeken.
Dat kan natuurlijk een verassing gaan worden.
Daartoe zou Lieke zich toch nooit verlagen...... die is helemaal Zen....quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij kunt ook een Hyvespagina aanmaken als je wilt. Als je dat leuk vindt kan je dan ook voor je vrienden foto's plaatsen van jezelf tijdens het uitgaan of tijdens bezoek aan de kantklosclub ofzo.![]()
[..]
Iemand die niet gaat zitten verzuren achter een computer van een muffe kantoorbalie (of als koffieschenker door het gebouw sjokt), maar gewoon durft te zoeken tot ze haar draai heeft gevonden is doorgaans inderdaad iemand die interessante dingen te vertellen heeft.
Maar ik doel eigenlijk meer op een beetje vuile kooiwas die kan worden buitengehangen.![]()
Namasté.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:20 schreef mootie het volgende:
Daartoe zou Lieke zich toch nooit verlagen...... die is helemaal Zen....
Vrouwtje??zelfstandige meid hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:02 schreef sgattie het volgende:
Huub das pas een vent..gewoon Ikea meubeltjes ,maar hij woont wel samen met zijn vrouwtje,die blijven tenminste gewoon.Nadia moet geen ikea ..dus dennis werkt zijn eigen de pleurus!!
Ja vast wel.sorryquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:05 schreef mevrouwdebok het volgende:
misschien vrouwtje lief bedoeld ?
momentje .... omg !! ..................nog even .... ...............quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier moet ik je toch even corrigeren: als er iemand zich afzijdig houdt van mediabelangstelling is het Lieke wel. Voor haar is DGK echt passé. Ze is zo'n beetje de enige van de oud-bewoners (van de tweede helft van het programma) die niet haar poten breekt om in de belangstelling te staan.
Daarom wordt het hoog tijd dat Bart (lees je mee, Bart?) haar eens interviewt voor zijn Fruit en Zuivel. Zij is de enige van de oud-deelnemers die wellicht nog iets opzienbarends te vertellen heeft.
ik heb geen hyves ..... ben ik nu normaal of abnormaal ...?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:11 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat doen 2 miljoen nederlanders.. hun belevenissen zetten op hyves![]()
![]()
wat een rare reacties allemaal inene tegen Nadia en Dennis ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:02 schreef sgattie het volgende:
Huub das pas een vent..gewoon Ikea meubeltjes ,maar hij woont wel samen met zijn vrouwtje,die blijven tenminste gewoon.Nadia moet geen ikea ..dus dennis werkt zijn eigen de pleurus!!
Ik ben geen huubsopper, dus ik heb eigenlijk geen idee hoe moeilijk het is om die aanslag weg te krijgen, maar ik geloof zo maar dat dat nog een hele klus is. Maar geen nood, de commercie springt overal op in.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:48 schreef snetje het volgende:
[..]
momentje .... omg !! ..................nog even .... ...............
he he ! ..... ik zit weer op mijn stoel !
wil je me nooit meer zo laten lachen !!...enig idee hoeveel werk dat is om je stoel weer schoon te krijgen ?
Al lang niet meer, ze is te triest voor woorden.quote:
Gelukkig houden anderen het intelligentiepeil hier hoog..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Al lang niet meer, ze is te triest voor woorden.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:34 schreef mooiiiiii het volgende:
En zo is het Huub,Jij bent de winnaar van DGK
Citaatjes uit het filmpje.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:34 schreef mooiiiiii het volgende:
En zo is het Huub,Jij bent de winnaar van DGK
Dat is natuurlijk spel en zijn loverboypraktijken zijn echt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Citaatjes uit het filmpje.
De volgende dingen spreekt Huub uit z'n hart:
"Laat iedereen een terminale ziekte krijgen tot op het bot, net zo lang tot ze er dood aan creperen."
"Iedereen kan de bloedspugende maagkanker krijgen."
Lieke scheen er anders geen moeite mee te hebben, maanden lang kleefde ze aan die Tokkie, en liet zich ook nog eens on stream door hem nemen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG...
PMGO (Puking my guts out)....
Zich zestien maanden als Über-Tokkie gedragen en daarmee maandelijks 50% van de appreciatiestemmen winnen om vervolgens de laatste twee maanden een vrije val in de polls te maken en als eerste uit de finale geschopt te worden...
Maar hij is wel de winnaar....![]()
Tsja, gelukkig heeft ze haar verstand op tijd gebruikt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:29 schreef Deliana het volgende:
[..]
Lieke scheen er anders geen moeite mee te hebben, maanden lang kleefde ze aan die Tokkie, en liet zich ook nog eens on stream door hem nemen.
Als ze dat had gedaan was ze nooit met Huub in zee gegaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, gelukkig heeft ze haar verstand op tijd gebruikt.
Klopt, maar je zie dit vaker, jammer maar helaas. Beter ten halve gekeerd dan ten heele gedwaald.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als ze dat had gedaan was ze nooit met Huub in zee gegaan.
Tja, verliefdheid doet gekke dingen met mensen. Daarbij moet wel gezegd worden dat Huub in het begin van het programma nog een masker droeg. Dat viel op een gegeven moment wel af.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:29 schreef Deliana het volgende:
[..]
Lieke scheen er anders geen moeite mee te hebben, maanden lang kleefde ze aan die Tokkie, en liet zich ook nog eens on stream door hem nemen.
Daar moet je toch niet aan denken. 25 dagen met 8 personen in een donkere oude bunker door brengen. Zonder eten, en afhankelijk van de kijkers zijn, of ze je eten gunnen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:02 schreef enjoybram het volgende:
nieuwe promo en teaser! www.thebunkeronline.tv
Knap he, dat je tot het allerlaatst in je rol kan blijvenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Citaatjes uit het filmpje.
De volgende dingen spreekt Huub uit z'n hart:
"Laat iedereen een terminale ziekte krijgen tot op het bot, net zo lang tot ze er dood aan creperen."
"Iedereen kan de bloedspugende maagkanker krijgen."
Het was natuurlijk allemaal spel...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
Knap he, dat je tot het allerlaatst in je rol kan blijven
Nee, ken niemand persoonlijk maar lijkt me simpel;quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hoe kan je dit nou weten, ken jij 1 van ons persoonlijk? Ik spreek praktisch iedereen en praktisch iedereen zou dat zo willen stopzetten, believe me, maar goed
maar ja, jij hebt (waarschijnlijk) gestreamd, dus jij kent ons van haver tot gort, dus jij weet het beter!
scrollennnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het was natuurlijk allemaal spel...
Het is stil.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |