abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 maart 2009 @ 23:18:19 #103
248314 tompie63
niets is wat het lijkt
pi_66954302
  woensdag 11 maart 2009 @ 23:41:43 #104
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_66955227
  woensdag 11 maart 2009 @ 23:43:38 #105
248314 tompie63
niets is wat het lijkt
pi_66955282
Niets is wat het lijkt.
  woensdag 11 maart 2009 @ 23:53:04 #106
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_66955580
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 23:43 schreef tompie63 het volgende:
Niets is wat het lijkt.
Meestal is het anders.
  donderdag 12 maart 2009 @ 01:36:02 #107
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_66957451
Ik gun Amanda alle goeds ,maaaaar ik zit nog steeds te wachten op een rectificatie "in de Televaag" betreffende het "aanrandings/verhaal..Dat Huub er niet mee zit moge duidelijk zijn ,maar als ze heel eerlijk is weet ze dat ze die grote fabel uit de wereld kan helpen en kijken daardoor veel mensen ook anders tegen Hubert aan.Dan pas heb ik respect voor mannie,die ik verder wel ok vind en blij voor haar ben dat ze van Brian af is. Dus dat.
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  donderdag 12 maart 2009 @ 04:18:22 #108
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_66958195
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:25 schreef ditisHuub het volgende:
ik vind Amanda een dappertje, ze doet het toch maar allemaal, precies zoals ik haar ken en ook waardeer!
ze is zekers een dappertje !! vooral met het doorzetten van haar rijbewijs ....

maar ook een dom dappertje ... ze verdienen ergens een paar euro mee en noemen het gelijk hun werk
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 12 maart 2009 @ 05:55:46 #109
111260 Charmian
a little joy
pi_66958362
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:54 schreef tompie63 het volgende:
kwam van de week nadia tegen , hier in de appie in nijmegen , met der moeder in der eeuwige bodywarmer ,en haar prinsesje op de erwt , wat een stelletje aandachtsgekken !! en maar kijken of iemand ze herkende ......mensen ik zal jullie op de hoogte houden want ik zie haar regelmatig , ze woont hier om de hoek

Zonder Dennis?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_66958745
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 01:36 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik gun Amanda alle goeds ,maaaaar ik zit nog steeds te wachten op een rectificatie "in de Televaag" betreffende het "aanrandings/verhaal..Dat Huub er niet mee zit moge duidelijk zijn ,maar als ze heel eerlijk is weet ze dat ze die grote fabel uit de wereld kan helpen en kijken daardoor veel mensen ook anders tegen Hubert aan.Dan pas heb ik respect voor mannie,die ik verder wel ok vind en blij voor haar ben dat ze van Brian af is. Dus dat.
zal ik je zeggen dat ik door mensen al op zoveel acties ben aangesproken in de kooi maar nog nooit op het feit dat ik een aanrander zou zijn? Eigenlijk grappig als je er over nadenkt, stond er niet meer bij stil maar heb ik nooit wat van gehoord. Blijkbaar weinig tot niet in beeld gebracht in de uitzendingen....

geoeiemorgen trwns, ik ben alweer aan het werk, gisteravond tot uurtje of 3 door en nu al weer bezig
pi_66958750
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 04:18 schreef snetje het volgende:

[..]

ze is zekers een dappertje !! vooral met het doorzetten van haar rijbewijs ....

maar ook een dom dappertje ... ze verdienen ergens een paar euro mee en noemen het gelijk hun werk
nou ja, ze komt er toch al bijna een jaar rond van
pi_66958762
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:58 schreef Guillaume85 het volgende:

[..]

Niet lang geleden had jij nog wel twijfel over haar paaldanscarriere en nu schrijf jij dit. Of zit jij weer aan de drank?
ik heb nog steeds twijfel over haar paaldans carriere, maar ondertussen doet ze het toch maar even, en dat is al langer dan ik dacht toen ik die twijfel hier uitte. En ik zit nooit NIET aan de drank
pi_66958803
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:54 schreef tompie63 het volgende:
kwam van de week nadia tegen , hier in de appie in nijmegen , met der moeder in der eeuwige bodywarmer ,en haar prinsesje op de erwt , wat een stelletje aandachtsgekken !! en maar kijken of iemand ze herkende ......mensen ik zal jullie op de hoogte houden want ik zie haar regelmatig , ze woont hier om de hoek
stel je voor,

overal waar je loopt is gefluister,

overal waar je binnenkomt stokken gesprekken,

iederere wachtkamer waar je binnenkomt voel je die blikken,

Overal fluisteren mensen je naam,

Van een afstandje schreeuwen randgroepjongeren praktisch altijd je naam,

geloof mij, daar wordt je enorm paranoide van en dan ga je vanzelf altijd beetje schichtig om je heen kijken.

Ik durf te wedden dat iedereen van DGK de bekendheid zo zou willen inruilen, je weet niet wat je roept in je post. En tuurlijk, streelt het je ego ook wel. en zijn er ook hele leuke dingen bij,

vannacht liep ik naar mijn huis vanaf mijn werk en wilt er nog iemand perse een hand en bedankt je dan,

maar toch, denk eens na voor je wat post
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:03:42 #114
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_66963143
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:01 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

stel je voor,

geloof mij, daar wordt je enorm paranoide van en dan ga je vanzelf altijd beetje schichtig om je heen kijken.
Och, als dat alles is... Kunnen we best nóg een keer mee doen
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:53:36 #115
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_66964997
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 07:54 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

nou ja, ze komt er toch al bijna een jaar rond van
heeft ze nu eindelijk al zelf een rekening betaald ?

ik moest toen zo lachen ! toen jij het haar uitlegde hoe zoiets in zijn werk ging ...

Huub : "Dan krijg je een acceptgiro en dan kun je het overmaken ....."
Amanda : "Wat is een acceptgiro en wat is overmaken ??? "
pi_66966185
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:53 schreef snetje het volgende:

[..]

heeft ze nu eindelijk al zelf een rekening betaald ?

ik moest toen zo lachen ! toen jij het haar uitlegde hoe zoiets in zijn werk ging ...

Huub : "Dan krijg je een acceptgiro en dan kun je het overmaken ....."
Amanda : "Wat is een acceptgiro en wat is overmaken ??? "

priceless! We stonden bij de paardenbak, zij dacht dat je rekeningen bij t postkantoor meost betalen omdat der moeder dan zei: ja moet nog ff naar t postkantoor om rekeningen te betalen....

Echt versteld stond ik ervan. Of dat ze niet wist dat HIVeen SOA was.... ze dacht net zoiets als griep
pi_66966229
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:03 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Och, als dat alles is... Kunnen we best nóg een keer mee doen
ja eigenlijk wel zullen we x samen meedoen Bart? Hotel Gouden Kooi ofzo
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:29:07 #118
248314 tompie63
niets is wat het lijkt
pi_66966257
huub denk zelf eens na voor je wat post ....ik zal het je uitleggen, ik woon bij nadia in de wijk , zie haar dus regelmatig en ik observeer graag ....wat ik bij haar en haar moeder ( ze zitten nl aan elkaar vastgegroeid schijnt het ) zie is een niet te stoppen roep om aandacht . zo verschijnt ze bv op de open dag van mijn dochtertje op de groenschool en gaat met allerlei mensen op de foto en maar om zich heen kijken zo van zien jullie me ? aandachtsgeil dus en daar is niks mis mee , alleen zeg het dan gewoon en ga me niet vertellen huub dat we nu medelijden moeten krijgen met de selfmade !!! bekende nedelander ....kijk jij komt er gewoon voor uit dat je er van geniet en dat waardeer ik wel maar die nadia enne als je op de vmbo-t hebt gezeten zoals nadia ,kan je toch nooit zo jong al stewardess zijn geweest . wat een leugenachtig wijf is het ...maar ja je zei het al en zo is het : niets is wat lijkt groetjes uit nijmegen , by the way we hebben hier allemaal op jou gestemd hoor skattie ! xxxxxxx
pi_66966659
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:01 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

stel je voor,

Ik durf te wedden dat iedereen van DGK de bekendheid zo zou willen inruilen, je weet niet wat je roept in je post. En tuurlijk, streelt het je ego ook wel. en zijn er ook hele leuke dingen bij,

vannacht liep ik naar mijn huis vanaf mijn werk en wilt er nog iemand perse een hand en bedankt je dan,

maar toch, denk eens na voor je wat post
En daar geloof ik nou weer helemaal niks van. Dat zal voor een paar van hen gelden en voor een heleboel ook niet.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:44:27 #120
je weet wel
pi_66966715
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:28 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ja eigenlijk wel zullen we x samen meedoen Bart? Hotel Gouden Kooi ofzo
je mag je opgeven voor de bunker, maar ik weet niet of je door de selectie komt
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2009 @ 12:45:38 #121
135305 beequeen
Lost.
pi_66966750
Ik begrijp precies wat je bedoelt tompie63, zie het gewoon voor me. Dat mens is zo gestoord als een deur en een enorme dramaqueen. Huub zoekt gewoon wat aandacht.

Hoe bekend ben jij???
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:52:11 #122
248314 tompie63
niets is wat het lijkt
pi_66966948
inderdaad , enne ga mij niet vertellen dat ze hun bekendheid in willen ruilen ...wat blijft er dan over van een dennis ,amanda, , lieke, ricardo , en de rest . zij leven bij de gratie van hun bekendheid en dat is helemaal niet erg ! maar niet zeiken als iemand een handje vraagt , kom op zeg ......en even over nadia dusssss ik ken haar al van voor de kooi en toen was ze al zo .....het zit waarschijnlijk gewoon in haar karakter
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2009 @ 13:01:56 #123
135305 beequeen
Lost.
pi_66967223
Over Ricardo/Rachel gesproken. Hoe dan?????

― Mark Twain
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:02:13 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66967233
Woont ze niet meer in Alphen, met Dennis en zijn vader?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:08:42 #125
je weet wel
pi_66967429
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:45 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp precies wat je bedoelt tompie63, zie het gewoon voor me. Dat mens is zo gestoord als een deur en een enorme dramaqueen. Huub zoekt gewoon wat aandacht.

Hoe bekend ben jij???
heh heh
pi_66967655
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:29 schreef tompie63 het volgende:
huub denk zelf eens na voor je wat post ....ik zal het je uitleggen, ik woon bij nadia in de wijk , zie haar dus regelmatig en ik observeer graag ....wat ik bij haar en haar moeder ( ze zitten nl aan elkaar vastgegroeid schijnt het ) zie is een niet te stoppen roep om aandacht . zo verschijnt ze bv op de open dag van mijn dochtertje op de groenschool en gaat met allerlei mensen op de foto en maar om zich heen kijken zo van zien jullie me ? aandachtsgeil dus en daar is niks mis mee , alleen zeg het dan gewoon en ga me niet vertellen huub dat we nu medelijden moeten krijgen met de selfmade !!! bekende nedelander ....kijk jij komt er gewoon voor uit dat je er van geniet en dat waardeer ik wel maar die nadia enne als je op de vmbo-t hebt gezeten zoals nadia ,kan je toch nooit zo jong al stewardess zijn geweest . wat een leugenachtig wijf is het ...maar ja je zei het al en zo is het : niets is wat lijkt groetjes uit nijmegen , by the way we hebben hier allemaal op jou gestemd hoor skattie ! xxxxxxx
Jij doet een aantal aannames die jij niet kan maken,

ze kijken om zich heen en dan weet jij dat ze denken: "zie je me?"

ik snap niet waar je die conspiracy theorie vandaan haalt dat ze geen stewardess was

en ja ik ben het wel met je eens, ze is een drama queen en houdt van aandacht.

Ik bedoel niet te zeggen dat je medelijden meot hebben, met neimand van ons, want we zijn allemaal verantwoordelijk voor onze eigen keuzes. Wij wilden zo graag beroemd/bekend/berucht worden, so face it.

Alleen vond je vorige post gewoon kort door de bocht,

bedankt voor de stemmen btw
pi_66967673
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:45 schreef beequeen het volgende:

Hoe bekend ben jij???
ik hou van aandacht maarre zoeken we allemaal eigenlijk neit een beetje aandacht door op FOK te posten en hele gesprekken aan te gaan met mensen die we eigenlijk niet kennen?
pi_66967760
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:43 schreef 2live het volgende:

[..]

En daar geloof ik nou weer helemaal niks van. Dat zal voor een paar van hen gelden en voor een heleboel ook niet.
hoe kan je dit nou weten, ken jij 1 van ons persoonlijk? Ik spreek praktisch iedereen en praktisch iedereen zou dat zo willen stopzetten, believe me, maar goed

maar ja, jij hebt (waarschijnlijk) gestreamd, dus jij kent ons van haver tot gort, dus jij weet het beter!
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:19:48 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66967799
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:16 schreef ditisHuub het volgende:
ik hou van aandacht maarre zoeken we allemaal eigenlijk neit een beetje aandacht door op FOK te posten en hele gesprekken aan te gaan met mensen die we eigenlijk niet kennen?
Mwoah, FOK! is natuurlijk een stuk anoniemer dan nationale televisie. Weinig mensen die de echte persoon achter mijn nick kennen.
Eigenlijk ben ik een man. Met overgewicht en zonder leven.
pi_66967823
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mwoah, FOK! is natuurlijk een stuk anoniemer dan nationale televisie. Weinig mensen die de echte persoon achter mijn nick kennen.
tuurlijk een stuk anoniemer, maar er werd toch een post van mij op FOK ter discussie gesteld?
in de zin van dat ik aandacht aan het zoeken ben

geeft niets btw, ik ken er wel meer
  One tough cookie donderdag 12 maart 2009 @ 13:21:16 #131
169210 liesje1979
pi_66967861
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:18 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

hoe kan je dit nou weten, ken jij 1 van ons persoonlijk? Ik spreek praktisch iedereen en praktisch iedereen zou dat zo willen stopzetten, believe me, maar goed

maar ja, jij hebt (waarschijnlijk) gestreamd, dus jij kent ons van haver tot gort, dus jij weet het beter!
Ik geloof dat wel, dat dat irritant kan zijn, maar ik denk ook dat het soms leuk is.
Of ervaar je het echt alleen maar als vervelend?
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:22:39 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66967913
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:20 schreef ditisHuub het volgende:
tuurlijk een stuk anoniemer, maar er werd toch een post van mij op FOK ter discussie gesteld?
in de zin van dat ik aandacht aan het zoeken ben

geeft niets btw, ik ken er wel meer
Oh ja. Ik trok het in een wat breder verband .
Ergens heb je natuurlijk wel een punt. Want met mijn posts wil ik ook mezelf laten horen. Als de vrouw die ik graag zou willen zijn.
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:31:20 #133
248314 tompie63
niets is wat het lijkt
pi_66968219
idd Huub,kort door de bocht,maar wel een sherpe bocht
..
pi_66968254
nou huub dat praktisch iedereen het zou willen stopzetten....sorry hoor maar das moeilijk te geloven . anders ga je ook niet in een huis zitten waar je 24\7 op livestreams te volgen bent ...
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:38:44 #135
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66968477
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:52 schreef tompie63 het volgende:
inderdaad , enne ga mij niet vertellen dat ze hun bekendheid in willen ruilen ...wat blijft er dan over van een dennis ,amanda, , lieke, ricardo , en de rest . zij leven bij de gratie van hun bekendheid en dat is helemaal niet erg ! maar niet zeiken als iemand een handje vraagt , kom op zeg ......en even over nadia dusssss ik ken haar al van voor de kooi en toen was ze al zo .....het zit waarschijnlijk gewoon in haar karakter
Hier moet ik je toch even corrigeren: als er iemand zich afzijdig houdt van mediabelangstelling is het Lieke wel. Voor haar is DGK echt passé. Ze is zo'n beetje de enige van de oud-bewoners (van de tweede helft van het programma) die niet haar poten breekt om in de belangstelling te staan.

Daarom wordt het hoog tijd dat Bart (lees je mee, Bart?) haar eens interviewt voor zijn Fruit en Zuivel. Zij is de enige van de oud-deelnemers die wellicht nog iets opzienbarends te vertellen heeft.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:38:48 #136
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66968483
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Op deze post zat ik dus al jaren te wachten. Ik wist het wel, ouwe rammer .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66968519
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
nou huub dat praktisch iedereen het zou willen stopzetten....sorry hoor maar das moeilijk te geloven . anders ga je ook niet in een huis zitten waar je 24\7 op livestreams te volgen bent ...
te makkelijk die heb ik al 10.000 keer gehoord,

je weet niet wat het is, bekend zijn klinkt leuk, maar als je het bent is het totaal anders dan je ooit had verwacht, geloof mij. Ik spreek uit ervaring van mijzelf en van tientallen BN-ers waarmee ik inmiddels hierover heb gesproken
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:41:39 #138
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66968606
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:16 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Correctie: jij kent ons niet.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_66968765
hahahha juist pearlbitch
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:45:58 #140
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66968770
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:21 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik geloof dat wel, dat dat irritant kan zijn, maar ik denk ook dat het soms leuk is.
Of ervaar je het echt alleen maar als vervelend?
Ik denk dat de enige die het echt vervelend vindt Jaap is. Die vindt volgens mij sowieso dat er zo'n slordige 6.79 miljard mensen teveel op de aardkloot rondlopen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:46:26 #141
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_66968792
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 07:53 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

zal ik je zeggen dat ik door mensen al op zoveel acties ben aangesproken in de kooi maar nog nooit op het feit dat ik een aanrander zou zijn? Eigenlijk grappig als je er over nadenkt, stond er niet meer bij stilmaar heb ik nooit wat van gehoord. Blijkbaar weinig tot niet in beeld gebracht in de uitzendingen....

geoeiemorgen trwns, ik ben alweer aan het werk, gisteravond tot uurtje of 3 door en nu al weer bezig
Nou ik wel hoor,en nog later zou het een verkrachting zijn wat je zou hebben gedaan,maar ja die woorden kwamen van Brian Jeetje ,wat kon die haar manipuleren
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  One tough cookie donderdag 12 maart 2009 @ 13:48:04 #142
169210 liesje1979
pi_66968856
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:45 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik denk dat de enige die het echt vervelend vindt Jaap is. Die vindt volgens mij sowieso dat er zo'n slordige 6.79 miljard mensen teveel op de aardkloot rondlopen.

Jaap!
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:49:55 #143
je weet wel
pi_66968916
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:38 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Jij let goed op!
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:51:55 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66968988
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:38 schreef k_i_m het volgende:

Ik ga wel weer WOWen.
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:54:00 #145
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66969031
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:39 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

te makkelijk die heb ik al 10.000 keer gehoord,

je weet niet wat het is, bekend zijn klinkt leuk, maar als je het bent is het totaal anders dan je ooit had verwacht, geloof mij. Ik spreek uit ervaring van mijzelf en van tientallen BN-ers waarmee ik inmiddels hierover heb gesproken
Jij begint ook al een aardige dramaqueen te worden zeg.
Wat is bekend... Als je je heil zoekt in uitgaansgelegenheden voor de doelgroep van het programma wel ja, maar ik kan je hier in Den Haag zat plaatsen wijzen waar ze nog nooit van jou gehoord hebben. Maar iets zegt me dat je dat niet eens zou kunnen waarderen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:57:06 #146
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_66969131
Die tekst..

Hij houdt niet van een afgelikte boterham

[ Bericht 17% gewijzigd door mooiiiiii op 12-03-2009 14:03:30 ]
pi_66969192
mag ik een teiltje????
  donderdag 12 maart 2009 @ 14:00:22 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66969261
Jij bent als een stukje fruit.
Want dat rijmt op sluit. En uit. Vette buit!
  donderdag 12 maart 2009 @ 14:00:30 #149
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66969273
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ga wel weer WOWen.
.

En om me (nu ik hier toch ben) ook nog maar even in de discussie te mengen;

Er zullen best wel een hoop "bekende" mensen zijn die ervan balen. Maar ik heb op mijn werk ook vaak genoeg naar mijn hoofd gekregen "weet jij wel wie ik ben eigenlijk" om er in sommige situaties een hele dikke korrel zout naast te leggen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 12 maart 2009 @ 14:59:41 #150
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_66971259
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:35 schreef beequeen het volgende:
Holy shit, die Jaap.

[ afbeelding ]

Cap Stranger van VOL.
OMG hij is echt veel dikker dan dat ie in DGK was, echt zielig
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_66972030
Hello,sgatties
Ik zeg ik hou der van
pi_66972104
Ja erg hoor ,die kan niet veel genieten van zijn geld,moet straks mee de kist in..
Ik zeg ik hou der van
pi_66972117
Maar ik vind hem super lief.
Ik zeg ik hou der van
pi_66972173
Ja zo kan ie ook niet lang genieten van zijn geld!
Ik zeg ik hou der van
  donderdag 12 maart 2009 @ 15:44:28 #155
248314 tompie63
niets is wat het lijkt
pi_66972746
goed zo Bart,jij slaat precies de spijker op zijn kop.
pi_66975807
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:38 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Hier moet ik je toch even corrigeren: als er iemand zich afzijdig houdt van mediabelangstelling is het Lieke wel. Voor haar is DGK echt passé. Ze is zo'n beetje de enige van de oud-bewoners (van de tweede helft van het programma) die niet haar poten breekt om in de belangstelling te staan.

Daarom wordt het hoog tijd dat Bart (lees je mee, Bart?) haar eens interviewt voor zijn Fruit en Zuivel. Zij is de enige van de oud-deelnemers die wellicht nog iets opzienbarends te vertellen heeft.
Valt ook wel mee toch als ik naar de foto's kijk die ze plaatst op haar hyves van de feestjes die ze meemaakt met amanda en ricardo.
En inderdaad misschien wel iets opzienbarends te vertellen nu ze weer baanloos is en carriere nummer 20 gaat zoeken.
Dat kan natuurlijk een verassing gaan worden.
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:11:23 #157
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_66975953
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:07 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Valt ook wel mee toch als ik naar de foto's kijk die ze plaatst op haar hyves van de feestjes die ze meemaakt met amanda en ricardo.
dat doen 2 miljoen nederlanders.. hun belevenissen zetten op hyves
pi_66976217
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:11 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

En daar heb jij weer gelijk in.
  donderdag 12 maart 2009 @ 18:06:12 #159
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66977692
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:07 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Jij kunt ook een Hyvespagina aanmaken als je wilt. Als je dat leuk vindt kan je dan ook voor je vrienden foto's plaatsen van jezelf tijdens het uitgaan of tijdens bezoek aan de kantklosclub ofzo.
quote:
En inderdaad misschien wel iets opzienbarends te vertellen nu ze weer baanloos is en carriere nummer 20 gaat zoeken.
Dat kan natuurlijk een verassing gaan worden.
Iemand die niet gaat zitten verzuren achter een computer van een muffe kantoorbalie (of als koffieschenker door het gebouw sjokt), maar gewoon durft te zoeken tot ze haar draai heeft gevonden is doorgaans inderdaad iemand die interessante dingen te vertellen heeft.

Maar ik doel eigenlijk meer op een beetje vuile kooiwas die kan worden buitengehangen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_66980123
Nu weet ik nog steeds niet of Dennis en Nadia samen wonen of dat ze nu bij haar moeder ingetrokken zijn.
pi_66980148
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Jij kunt ook een Hyvespagina aanmaken als je wilt. Als je dat leuk vindt kan je dan ook voor je vrienden foto's plaatsen van jezelf tijdens het uitgaan of tijdens bezoek aan de kantklosclub ofzo.
[..]

Iemand die niet gaat zitten verzuren achter een computer van een muffe kantoorbalie (of als koffieschenker door het gebouw sjokt), maar gewoon durft te zoeken tot ze haar draai heeft gevonden is doorgaans inderdaad iemand die interessante dingen te vertellen heeft.

Maar ik doel eigenlijk meer op een beetje vuile kooiwas die kan worden buitengehangen.
Daartoe zou Lieke zich toch nooit verlagen...... die is helemaal Zen....
pi_66981919
Lieke Zen haha ...
Ik zeg ik hou der van
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2009 @ 20:26:40 #163
135305 beequeen
Lost.
pi_66982632
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 19:20 schreef mootie het volgende:

Daartoe zou Lieke zich toch nooit verlagen...... die is helemaal Zen....
Namasté.

― Mark Twain
pi_66986279
nou mootie , ik heb het sterke vermoeden dat ze helemaal niet samenwonen ...
pi_66987856
Mootie trust me,en misses bok echt he..dennis moet eerst euro,s verdienen en dan pas samenwonen,ze zit nog lekker bij der moeder..of in het tuinhuisje in de tuin,mwahhhahaha
Ik zeg ik hou der van
pi_66988027
Huub das pas een vent..gewoon Ikea meubeltjes ,maar hij woont wel samen met zijn vrouwtje,die blijven tenminste gewoon.Nadia moet geen ikea ..dus dennis werkt zijn eigen de pleurus!!
Ik zeg ik hou der van
pi_66988060
ok i trust you ...ik weet nl dat dat waar is
  donderdag 12 maart 2009 @ 22:54:46 #168
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_66991055
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:02 schreef sgattie het volgende:
Huub das pas een vent..gewoon Ikea meubeltjes ,maar hij woont wel samen met zijn vrouwtje,die blijven tenminste gewoon.Nadia moet geen ikea ..dus dennis werkt zijn eigen de pleurus!!
Vrouwtje??zelfstandige meid hoor. Hoe is het eigenlijk afgelopen met "explosiegevaar Ikea Amsterdam?"Sollie oftopic
pi_66991650
misschien vrouwtje lief bedoeld ?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:48:37 #170
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_66994870
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 23:05 schreef mevrouwdebok het volgende:
misschien vrouwtje lief bedoeld ?
Ja vast wel.sorry
  vrijdag 13 maart 2009 @ 02:48:41 #171
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_66996118
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:38 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

momentje .... omg !! ..................nog even .... ...............

he he ! ..... ik zit weer op mijn stoel !

wil je me nooit meer zo laten lachen !! ...enig idee hoeveel werk dat is om je stoel weer schoon te krijgen ?

Lieke is dus iemand die in jouw ogen .. der eigen compleet afzijdig houdt van alle mediabelangstelling ?
waarom doe jij dan zoveel moeite om haar er weer in te proppen via alle fora's ?
laat haar met rust !! zou ik dan zeggen .... (stalkster ! )

Ze is zo'n beetje de enige oud-bewoner die niet haar (benen) breekt om in de belangstelling te komen ?
nee dat breken kunnen we gerust aan jou overlaten ....

daarom wordt het hoog tijd !! ja Bart lees je ff MEE !! dat je Lieke ff intervieuwd !! voor parelgeval Fruit & Zuivel ...zij is de enigste van de oud deelnemers die nog wat kan "bewerkstelligen" bij pearl bitch ....
  vrijdag 13 maart 2009 @ 02:56:40 #172
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_66996155
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:11 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ik heb geen hyves ..... ben ik nu normaal of abnormaal ...?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 03:11:49 #173
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_66996192
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 22:02 schreef sgattie het volgende:
wat een rare reacties allemaal inene tegen Nadia en Dennis ?

je bent dus pas een vent als je urenlang in een fille gaat staan voor de Ikea ? voor een paar meubeltjes ...

ja inderdaad ! als ik Yoep moet geloven wel ja

laat Dennis zich lekker de pleuris werken !! ook al vind ik het niks ! hij doet het toch maar ff ...
  vrijdag 13 maart 2009 @ 06:58:42 #174
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66996592
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 02:48 schreef snetje het volgende:

[..]

momentje .... omg !! ..................nog even .... ...............

he he ! ..... ik zit weer op mijn stoel !

wil je me nooit meer zo laten lachen !! ...enig idee hoeveel werk dat is om je stoel weer schoon te krijgen ?
Ik ben geen huubsopper, dus ik heb eigenlijk geen idee hoe moeilijk het is om die aanslag weg te krijgen, maar ik geloof zo maar dat dat nog een hele klus is. Maar geen nood, de commercie springt overal op in.

Nu is er het HUUBSOPPERSPAKKET. Exclusief te bestellen bij Tel Sell.

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_67005379
en waar is het liekesopperspakket te bestellen ?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 13:16:01 #176
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_67006057
Bij Pearl....specialist in brillen met moderne roze glazen.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  vrijdag 13 maart 2009 @ 13:25:26 #177
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_67006399
dat jullie nog op haar reageren
  vrijdag 13 maart 2009 @ 14:04:39 #178
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_67007627
de slappe lach !
  vrijdag 13 maart 2009 @ 16:46:21 #179
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_67013427
Eind april start een nieuw streamprogramma. "De bunker". 8 kandidaten 25 dagen in een bunker. Met tussenpose elke 25 dagen nieuwe kandidaten. Het spel en verloop wordt door de kijker bepaald. Trailer http://www.thebunkeronline.tv Van Enjoymedia.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  vrijdag 13 maart 2009 @ 17:17:14 #180
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_67014437
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 13:25 schreef Suikeroom het volgende:
dat jullie nog op haar reageren
Al lang niet meer, ze is te triest voor woorden.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 13 maart 2009 @ 17:55:31 #181
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_67015603
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 17:17 schreef mazaru het volgende:

[..]

Al lang niet meer, ze is te triest voor woorden.
Gelukkig houden anderen het intelligentiepeil hier hoog..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 14 maart 2009 @ 00:01:21 #182
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_67027836
Up
  zaterdag 14 maart 2009 @ 00:34:57 #183
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_67028687
En zo is het Huub,Jij bent de winnaar van DGK
  zaterdag 14 maart 2009 @ 02:46:44 #184
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_67030751
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:34 schreef mooiiiiii het volgende:

OMG...

PMGO (Puking my guts out)....

Zich zestien maanden als Über-Tokkie gedragen en daarmee maandelijks 50% van de appreciatiestemmen winnen om vervolgens de laatste twee maanden een vrije val in de polls te maken en als eerste uit de finale geschopt te worden...

Maar hij is wel de winnaar....
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 14 maart 2009 @ 03:01:59 #185
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_67030811
Huub kletst lekker mee hier af en toe,gezellie,en zijn fans,aanhangersook af en toe met op en aanmerkingen....Op een gezonde manier,, Ik houdervan!.Lieke "fans" zijn in de minderheid...helemaal geweldig..Zo hoort het! Trustehh
Mooie ,ouderwetse afsluiter

[ Bericht 20% gewijzigd door mooiiiiii op 14-03-2009 03:20:11 ]
  zaterdag 14 maart 2009 @ 11:15:22 #186
248314 tompie63
niets is wat het lijkt
pi_67033951
Het liekesopperspakket is al uit verkocht.!!!!
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:27:31 #187
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_67035467
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:34 schreef mooiiiiii het volgende:

Citaatjes uit het filmpje.

De volgende dingen spreekt Huub uit z'n hart:

"Laat iedereen een terminale ziekte krijgen tot op het bot, net zo lang tot ze er dood aan creperen."

"Iedereen kan de bloedspugende maagkanker krijgen."

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 14 maart 2009 @ 18:05:54 #188
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_67045315
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:27 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

"Laat iedereen een terminale ziekte krijgen tot op het bot, net zo lang tot ze er dood aan creperen."

Dat is natuurlijk spel en zijn loverboypraktijken zijn echt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_67045915
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 02:46 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

OMG...

PMGO (Puking my guts out)....

Zich zestien maanden als Über-Tokkie gedragen en daarmee maandelijks 50% van de appreciatiestemmen winnen om vervolgens de laatste twee maanden een vrije val in de polls te maken en als eerste uit de finale geschopt te worden...

Maar hij is wel de winnaar....
Lieke scheen er anders geen moeite mee te hebben, maanden lang kleefde ze aan die Tokkie, en liet zich ook nog eens on stream door hem nemen.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 19:38:06 #190
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_67048000
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:29 schreef Deliana het volgende:

[..]

Lieke scheen er anders geen moeite mee te hebben, maanden lang kleefde ze aan die Tokkie, en liet zich ook nog eens on stream door hem nemen.
Tsja, gelukkig heeft ze haar verstand op tijd gebruikt.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 19:53:24 #191
111260 Charmian
a little joy
pi_67048500
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 19:38 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Tsja, gelukkig heeft ze haar verstand op tijd gebruikt.
Als ze dat had gedaan was ze nooit met Huub in zee gegaan.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 14 maart 2009 @ 20:15:51 #192
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_67049255
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 19:53 schreef Charmian het volgende:

[..]

Als ze dat had gedaan was ze nooit met Huub in zee gegaan.
Klopt, maar je zie dit vaker, jammer maar helaas. Beter ten halve gekeerd dan ten heele gedwaald.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 14-03-2009 20:33:39 ]
  zaterdag 14 maart 2009 @ 20:17:05 #193
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_67049302
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 18:29 schreef Deliana het volgende:

[..]

Tja, verliefdheid doet gekke dingen met mensen. Daarbij moet wel gezegd worden dat Huub in het begin van het programma nog een masker droeg. Dat viel op een gegeven moment wel af.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 14 maart 2009 @ 21:02:51 #194
245577 enjoybram
of niet soms?
pi_67050739
nieuwe promo en teaser! www.thebunkeronline.tv
pi_67053858
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 21:02 schreef enjoybram het volgende:
nieuwe promo en teaser! www.thebunkeronline.tv
Daar moet je toch niet aan denken. 25 dagen met 8 personen in een donkere oude bunker door brengen. Zonder eten, en afhankelijk van de kijkers zijn, of ze je eten gunnen.
Ik dacht dat het na DGK niet gekker meer kon worden

Ik ben heel erg benieuwd wat hier nou weer voor mensen op af komen.....
pi_67053936
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:27 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Knap he, dat je tot het allerlaatst in je rol kan blijven
  † In Memoriam † zaterdag 14 maart 2009 @ 22:37:56 #197
135305 beequeen
Lost.
pi_67054111
Ah, de zonnetjes zijn weer in huis.
― Mark Twain
  zaterdag 14 maart 2009 @ 22:50:04 #198
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_67054495
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 22:32 schreef coldstar het volgende:

[..]

Knap he, dat je tot het allerlaatst in je rol kan blijven
Het was natuurlijk allemaal spel...
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 14 maart 2009 @ 22:53:24 #199
38396 mazaru
pi_67054585
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 22:37 schreef beequeen het volgende:
Ah, de zonnetjes zijn weer in huis.
meer de zonsverduisteringen
pi_67054645
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 13:18 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Nee, ken niemand persoonlijk maar lijkt me simpel;
als je zo'n moeite hebt met de bekendheid dan moet je ook geen dingen doen die die bekendheid in stand houden.......en daar zijn een aantal oud DGK-ers wel mee bezig....dus daar is mijn overtuiging op gebaseerd.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  zaterdag 14 maart 2009 @ 23:15:25 #201
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_67055250
Na 50 keer Lieke geknipperd te zien hebben ben ik gestopt met tellen.Fokking niet normaal. Wat een jaloerse Trien!Ha ha ha !

Na wederom veel geknipper na 3 minuten geeft Lieke toe dat ze in de schaduw van Huub staat .ha ha

[ Bericht 41% gewijzigd door mooiiiiii op 14-03-2009 23:37:29 ]
pi_67055558
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 22:50 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Het was natuurlijk allemaal spel...
scrollennnnnnnnnnnnnnnnnn
  zaterdag 14 maart 2009 @ 23:46:05 #203
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_67056231
Liever een Tokkie als een takke w..f
  zondag 15 maart 2009 @ 00:34:52 #204
38396 mazaru
pi_67057687
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 23:46 schreef mooiiiiii het volgende:
Liever een Tokkie als een takke w..f
Het is stil.....
Dan nog maar even wat herinneringen ophalen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties