Meestal is het anders.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:43 schreef tompie63 het volgende:
Niets is wat het lijkt.
ze is zekers een dappertje !! vooral met het doorzetten van haar rijbewijs ....quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:25 schreef ditisHuub het volgende:
ik vind Amanda een dappertje, ze doet het toch maar allemaal, precies zoals ik haar ken en ook waardeer!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:54 schreef tompie63 het volgende:
kwam van de week nadia tegen , hier in de appie in nijmegen , met der moeder in der eeuwige bodywarmer ,en haar prinsesje op de erwt , wat een stelletje aandachtsgekken !! en maar kijken of iemand ze herkende ......mensen ik zal jullie op de hoogte houden want ik zie haar regelmatig , ze woont hier om de hoek
zal ik je zeggen dat ik door mensen al op zoveel acties ben aangesproken in de kooi maar nog nooit op het feit dat ik een aanrander zou zijn? Eigenlijk grappig als je er over nadenkt, stond er niet meer bij stil maar heb ik nooit wat van gehoord. Blijkbaar weinig tot niet in beeld gebracht in de uitzendingen....quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:36 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik gun Amanda alle goeds ,maaaaar ik zit nog steeds te wachten op een rectificatie "in de Televaag"betreffende het "aanrandings/verhaal..Dat Huub er niet mee zit moge duidelijk zijn ,maar als ze heel eerlijk is weet ze dat ze die grote fabel uit de wereld kan helpen en kijken daardoor veel mensen ook anders tegen Hubert aan.Dan pas heb ik respect voor mannie,die ik verder wel ok vind en blij voor haar ben dat ze van Brian af is. Dus dat.
![]()
nou ja, ze komt er toch al bijna een jaar rond vanquote:Op donderdag 12 maart 2009 04:18 schreef snetje het volgende:
[..]
ze is zekers een dappertje !! vooral met het doorzetten van haar rijbewijs ....
maar ook een dom dappertje ... ze verdienen ergens een paar euro mee en noemen het gelijk hun werk
ik heb nog steeds twijfel over haar paaldans carriere, maar ondertussen doet ze het toch maar even, en dat is al langer dan ik dacht toen ik die twijfel hier uitte. En ik zit nooit NIET aan de drankquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:58 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Niet lang geleden had jij nog wel twijfel over haar paaldanscarriere en nu schrijf jij dit. Of zit jij weer aan de drank?
stel je voor,quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:54 schreef tompie63 het volgende:
kwam van de week nadia tegen , hier in de appie in nijmegen , met der moeder in der eeuwige bodywarmer ,en haar prinsesje op de erwt , wat een stelletje aandachtsgekken !! en maar kijken of iemand ze herkende ......mensen ik zal jullie op de hoogte houden want ik zie haar regelmatig , ze woont hier om de hoek
Och, als dat alles is... Kunnen we best nóg een keer mee doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
stel je voor,
overal waar je loopt is gefluister,
overal waar je binnenkomt stokken gesprekken,
iederere wachtkamer waar je binnenkomt voel je die blikken,
Overal fluisteren mensen je naam,
Van een afstandje schreeuwen randgroepjongeren praktisch altijd je naam,
geloof mij, daar wordt je enorm paranoide van en dan ga je vanzelf altijd beetje schichtig om je heen kijken.
heeft ze nu eindelijk al zelf een rekening betaald ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 07:54 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou ja, ze komt er toch al bijna een jaar rond van
priceless! We stonden bij de paardenbak, zij dacht dat je rekeningen bij t postkantoor meost betalen omdat der moeder dan zei: ja moet nog ff naar t postkantoor om rekeningen te betalen....quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:53 schreef snetje het volgende:
[..]
heeft ze nu eindelijk al zelf een rekening betaald ?
ik moest toen zo lachen ! toen jij het haar uitlegde hoe zoiets in zijn werk ging ...
Huub : "Dan krijg je een acceptgiro en dan kun je het overmaken ....."
Amanda : "Wat is een acceptgiro en wat is overmaken ??? "
![]()
![]()
ja eigenlijk welquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Och, als dat alles is... Kunnen we best nóg een keer mee doen
En daar geloof ik nou weer helemaal niks van. Dat zal voor een paar van hen gelden en voor een heleboel ook niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
stel je voor,
overal waar je loopt is gefluister,
overal waar je binnenkomt stokken gesprekken,
iederere wachtkamer waar je binnenkomt voel je die blikken,
Overal fluisteren mensen je naam,
Van een afstandje schreeuwen randgroepjongeren praktisch altijd je naam,
geloof mij, daar wordt je enorm paranoide van en dan ga je vanzelf altijd beetje schichtig om je heen kijken.
Ik durf te wedden dat iedereen van DGK de bekendheid zo zou willen inruilen, je weet niet wat je roept in je post. En tuurlijk, streelt het je ego ook wel. en zijn er ook hele leuke dingen bij,
vannacht liep ik naar mijn huis vanaf mijn werk en wilt er nog iemand perse een hand en bedankt je dan,
maar toch, denk eens na voor je wat post
je mag je opgeven voor de bunker, maar ik weet niet of je door de selectie komtquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:28 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja eigenlijk welzullen we x samen meedoen Bart? Hotel Gouden Kooi ofzo
heh hehquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:45 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp precies wat je bedoelt tompie63, zie het gewoon voor me. Dat mens is zo gestoord als een deur en een enorme dramaqueen. Huub zoekt gewoon wat aandacht.![]()
Hoe bekend ben jij???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |