quote:Donderdag staat het duel tussen AZ en NAC Breda in de kwartfinale van de KNVB-beker op het programma. Ondanks de goede huidige vorm van de club uit Alkmaar wil NAC opnieuw stunten tegen AZ. NAC won namelijk dit seizoen als een van de weinige clubs van AZ. In de competitie was de ploeg uit Breda in het DSB Stadion in Alkmaar met 2-1 te sterk.
Voormalig AZ-speler Nourdin Boukhari (foto, links) acht zijn ploeg dan ook zeker niet kansloos. 'We moeten gewoon lekker voetballen,' stelt de aanvaller in het Brabants Dagblad. 'Dan zijn wij in staat om voor een stunt te zorgen tegen AZ. Gewoon met zijn allen er voor tweehonderd procent op gaan, met je hart spelen. In je hoofd hebben dat je perse wilt winnen. Je bent nooit kansloos.'
Ook NAC-trainer Robert Maaskant ziet kansen voorafgaand aan de ontmoeting met AZ. 'Je gaat elke wedstrijd in om te winnen, anders kun je net zo goed thuis blijven,' aldus de oefenmeester. 'We zullen echt boven ons zelf uit moeten stijgen om er te winnen. Maar juist dát is iets waar we sterk in zijn. Dat hebben we al een aantal malen bewezen.' De wedstrijd in de kwartfinale van de KNVB-beker tussen AZ en NAC wordt donderdag om 20.45 uur in Alkmaar gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Dat scenario kan de prullenbak in Stofje, Zwaanswijk is geschorst.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:55 schreef Stofje het volgende:
4e minuut: Zwaanswijk 0-1.
Daarna 86 minuten billenknijpen met flitsende aanvallen van AZ, maar hij wil er niet in.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:59 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dat scenario kan de prullenbak in Stofje, Zwaanswijk is geschorst.
Nope, Zwaanswijk kreeg een rode kaart tegen Groningen en is dus vandaag geschorst.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:03 schreef waterrietje het volgende:
Schorsingen in de beker tellen toch ook voor de competitie?
In dat geval mogen Penders en Zwaanswijk ff een kaartje pakken, wij moeten weer eens winnen in Breda komende zondag!
Wel raar dan want de schorsing van de Guzman van zijn rode kaart telde ook voor de bekerwedstrijd tegen Top Oss, toen werd het ook weer 1 wedstrijd minder automatisch.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:52 schreef Superheld het volgende:
[..]
Nope, Zwaanswijk kreeg een rode kaart tegen Groningen en is dus vandaag geschorst.
Maar vergeet ook niet te klapperen als AZ scoortquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:43 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik ga maar richting Alkmaar. Moet niet vergeten me in te houden met juichen als NAC scoort
Van mij hoeft ie -uit respect- niet te juichen hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:29 schreef BB-King het volgende:
Beter juicht die Boukhari niet als ie tegen z'n oude club scoort.
Ga je dr niet heen? Lekker Combi "kaas" dozen scoren...quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Van mij hoeft ie -uit respect- niet te juichen hoor.
Als ie maar scoort.
Nee, er zijn wel een paar combiloosjes heen maar ik had er zelf niet zo'n trek in.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:39 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ga je dr niet heen? Lekker Combi "kaas" dozen scoren...
Zouden verboden moeten worden..quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:44 schreef venomsnake het volgende:
Erger iedere keer weer aan die klappers.
Net als Twente gisteren ?quote:
Ik mag toch hopen dat deze pot leuker is.quote:
Laat die huisvrouwen ook hun pleziertje hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:44 schreef venomsnake het volgende:
Erger iedere keer weer aan die klappers.
Op TV ben ik ook geen fan van hem. Op de radio samen met van Gelder was ie geweldig.quote:
Vond die wedstrijd toch nog wel leuk om te zien hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:55 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat deze pot leuker is.
Hoop ik met je mee. Het begin is okquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:55 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat deze pot leuker is.
556 sfeermakersquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:57 schreef Rots het volgende:
[..]
Stofje, nachtuser.![]()
Pelle gaat weer is liggen, hoeveel NAC-supporters zijn er nou int stadion?
Ik hoop ook dat Heerenveen - NEC moet worden overgespeeld.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:58 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat Nac wint en dat Twente en NEC of NAC in de finale komen, De rest heeft in Europa niks te zoeken.
Er stond zelfs een vent met zijn klapper op een programmaboekje te slaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:59 schreef venomsnake het volgende:
Gelijk al die klappers weer de lucht in
De klappers zijn gevouwen! de kaas is los!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:59 schreef venomsnake het volgende:
Gelijk al die klappers weer de lucht in
Dat zal veel lawaai makenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er stond zelfs een vent met zijn klapper op een programmaboekje te slaan
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er stond zelfs een vent met zijn klapper op een programmaboekje te slaan
Jaap?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Klavan lijkt echt een kloon van Stam.²
En de goal valt een stuk snellerquote:
Ja, kijk maar eens naar zijn mimiek/morotiek. Zijn handschrift is ook hetzelde als je goed kijkt.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:01 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Kun je dat klappergifje nog even posten trouwens?
quote:
Zo emotieloos ook. Het lijken net robots.quote:
Klavan vergelijken met Jaap Stamquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, kijk maar eens naar zijn mimiek/morotiek. Zijn handschrift is ook hetzelde als je goed kijkt.²
Toch vind ik dat het Alkmaar zich meer laat gelden dan de zgn. harde kern van Ajax.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:05 schreef Aanvoerder het volgende:
IK stoor me meer aan die klappers dan aan alle spreekkoren in heel de wereld bij elkaar.
Ik ken het. Het klinkt absoluut nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:05 schreef Aanvoerder het volgende:
IK stoor me meer aan die klappers dan aan alle spreekkoren in heel de wereld bij elkaar.
Je bedoelt dat die klappers meer lawaai maken? Zal best, sfeervol wordt het er in ieder geval niet van.. (net als bepaalde spreekkoren..)quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch vind ik dat het Alkmaar zich meer laat gelden dan de zgn. harde kern van Ajax.²
Nuchterder dan ik kom je ze niet tegen hoor. Ik ben Moslim, ik drink geen alcohol.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klavan vergelijken met Jaap Stam
Begin jij al om zes uur met bier drinken, of zuip je gewoon zo snel
Ohja, das waar ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nuchterder dan ik kom je ze niet tegen hoor. Ik ben Moslim, ik drink geen alcohol.²
Toen waren de klappers van steen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:10 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat ze destijds in het Colloseum ook klappers hadden... vet stoer dus.![]()
Moet je de fout niet hier gaan neerleggen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:13 schreef Madhouse11 het volgende:
Goh alweer 634 berichten over klappers... wordt zelfs hier vervelend.
Inderdaad, laat ze gewoon kappen met die onzin daar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:13 schreef Madhouse11 het volgende:
Goh alweer 634 berichten over klappers... wordt zelfs hier vervelend.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad, laat ze gewoon kappen met die onzin daar.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Moet je de fout niet hier gaan neerleggen.
quote:
Wtf, al die vergelijkingen van jou.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Pelle is bepaald geen Kluivert met zijn kaats.²
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:20 schreef Omnifacer het volgende:
Die 2e was eerder een penalty
http://atdhe.net/live-tv-4382.htmlquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:24 schreef SCH het volgende:
venom,doe mij eens een streamlinkje luilak
Dirkie heeft ze zelf gevouwen denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef Siniti het volgende:
Welke klapmongool heeft al die mensen op de tribune klapperdingetjes gegeven?
Ja, ik zie Dembélé aan de andere kant exact hetzelfde doen. Ze gaan te veel voor eigen succes.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Loop me echt dood te ergeren aan El Hamda.Alleen maar pingelen.
Daarom gaan ze bij elk licht contact in de 16 liggen, want voetballend komen ze natuurlijk tekort ten opzichte van AZ.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:34 schreef Stofje het volgende:
NAC is goed in standaardsituaties, dus daar moet je dan toch op hopen...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:38 schreef SCH het volgende:
venomsnake, heb ik al gezegd dat ik van je houd?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:38 schreef SCH het volgende:
venomsnake, heb ik al gezegd dat ik van je houd?
De AZ'ers vallen net zo makkelijk, maar die krijgen die vrije trappen wél. Ja, ze gaan gemakkelijk liggen, want je weet dat je voetballend idd kansloos bent. Maar soms (Penders in de 16) hebben ze gewoon een punt, dat had best een penalty kunnen zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
Daarom gaan ze bij elk licht contact in de 16 liggen, want voetballend komen ze natuurlijk tekort ten opzichte van AZ.
Gelukkig trapt Nijhuis niet in die valpartijtjes.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:43 schreef SCH het volgende:
VENOMSNAKE IK HOUD VAN JE, HEEL CHILI HOUDT VAN JE![]()
![]()
De eerste die aan met zijn handen begon te duwen was Penders zelf. Da's natuurlijk nooit een penalty.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
De AZ'ers vallen net zo makkelijk, maar die krijgen die vrije trappen wél. Ja, ze gaan gemakkelijk liggen, want je weet dat je voetballend idd kansloos bent. Maar soms (Penders in de 16) hebben ze gewoon een punt, dat had best een penalty kunnen zijn.
Leen van Frisiaquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:49 schreef horned_reaper het volgende:
Klapperdeklap...... welke halve gare heeft die kinderen op de tribune van dat speelgoed gegeven...
volwassenen doen net zo hard meequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:49 schreef horned_reaper het volgende:
Klapperdeklap...... welke halve gare heeft die kinderen op de tribune van dat speelgoed gegeven...
Je wordt er echt helemaal gek van héquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:49 schreef horned_reaper het volgende:
Bedankt voor de tip, maar jeugdvoetbal kan me niet echt bekoren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:48 schreef venomsnake het volgende:
Fanneke, misschien vind je dit interessant om naar te kijken:
http://atdhe.net/live-tv-4425.html
Volgens mij is het net rust..
* horned_reaper kan nog geen volwassenen vinden in het publiek.... in welk vak zitten ze ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:50 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
volwassenen doen net zo hard mee
OK..quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar jeugdvoetbal kan me niet echt bekoren.
Je lijkt wel een homo manquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:43 schreef SCH het volgende:
VENOMSNAKE IK HOUD VAN JE, HEEL CHILI HOUDT VAN JE![]()
![]()
Eerste wedstrijd van AZ die je ziet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:49 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom dan uberhaupt kijken naar Arsenal?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar jeugdvoetbal kan me niet echt bekoren.
Voor mij wel, dit is bijna net zo erg als die fluitende turken bij Galatasary/Fenerbahce etc.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:55 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd van AZ die je ziet?
Hoezo Luijckx? Romero moet die bal gewoon hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:.
Wat een blunders van Luyckx en Romero.
En ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:29 schreef BB-King het volgende:
Beter juicht die Boukhari niet als ie tegen z'n oude club scoort.
gister nogquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:59 schreef aadspagaat het volgende:
ach ja van de sar heeft ze ook weleens gemaakt in de loop der jaren
Zo de bal uitverdedigen is vragen om problemen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:58 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hoezo Luijckx? Romero moet die bal gewoon hebben.
Hij schiet die bal zo in de voeten van Boukhari en dat tussen twee AZ-spelers door. Terwijl hij alle tijd en ruimte had om een goede lange bal te geven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:58 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hoezo Luijckx? Romero moet die bal gewoon hebben.
Waar, maar dat is meer ongelukkig, niet zo'n blunder als het vervolg.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij schiet die bal zo in de voeten van Boukhari en dat tussen twee AZ-spelers door. Terwijl hij alle tijd en ruimte had om een goede lange bal te geven.
Ik niet ik zie de halve finales zo:quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef Robinhoo het volgende:
ik voorzie weer een Twente - Nac als halve finale
Neh, ik gok:quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:06 schreef Robinhoo het volgende:
ik voorzie weer een Twente - Nac als halve finale
Tuurliojkquote:
waaronder ik...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:07 schreef tong80 het volgende:
Iedereen die riep dat dit een makkie voor AZ vonden
GGMM ziet NEC nog wel in de halve finale komen postte ie netquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:07 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Ik niet ik zie de halve finales zo:
FC Volendam - SC Heerenveen
AZ - FC Twente
Ik spang me niet, het wordt 3-1 voor AZ, let maar op.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:07 schreef tong80 het volgende:
Het is de beker Ritchiequote:
Ik let opquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik spang me niet, het wordt 3-1 voor AZ, let maar op.²
Scorebord-postquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:07 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:12 schreef joupee het volgende:
kramer als pinchhitter straks en dan twente uit loten
Ja en nu ?quote:
Oh ja, joh?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
het wordt 3-1 voor AZ, let maar op.²
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef RayMania het volgende:
AZ zal wel scoren en ook nog een keer in de verlenging. En loot dan Volendam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moeten ze dan zingen ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
De NAC supporters zingen nu al '' we gaan met z'n alle naar De Kuip ''
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef Palmboom313 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volendam staat voor dus? leuk
![]()
Als ie maar voor NAC is danquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef bixister het volgende:
[..]
hmmzzz.. enige troost: als je goed kijkt zie je GHaven in 't publiek.
Dat is niet meer mogelijk helaas. Nac maakt zojuist de 1-2.quote:
Hou je mondquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef venomsnake het volgende:
AZ zal wel weer scoren in de 92 minuut ofzo..
klappersquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef Palmboom313 het volgende:
Waar zijn die kankers nou ??
Biertje?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef Stofje het volgende:
Morgen om half 5 gaat de wekker, maar hoe de fuck kan ik vanavond slapen? Ik zit om 2 uur nog vol adrenaline...
Als die klappers massaal vertrekken, dan klappen ook hun klapstoeltjes, waardoor ze alsnog hun befaamde klappend geluid producerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |