quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Moet je de fout niet hier gaan neerleggen.
quote:
Wtf, al die vergelijkingen van jou.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Pelle is bepaald geen Kluivert met zijn kaats.²
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:20 schreef Omnifacer het volgende:
Die 2e was eerder een penalty
http://atdhe.net/live-tv-4382.htmlquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:24 schreef SCH het volgende:
venom,doe mij eens een streamlinkje luilak
Dirkie heeft ze zelf gevouwen denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:25 schreef Siniti het volgende:
Welke klapmongool heeft al die mensen op de tribune klapperdingetjes gegeven?
Ja, ik zie Dembélé aan de andere kant exact hetzelfde doen. Ze gaan te veel voor eigen succes.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Loop me echt dood te ergeren aan El Hamda.Alleen maar pingelen.
Daarom gaan ze bij elk licht contact in de 16 liggen, want voetballend komen ze natuurlijk tekort ten opzichte van AZ.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:34 schreef Stofje het volgende:
NAC is goed in standaardsituaties, dus daar moet je dan toch op hopen...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:38 schreef SCH het volgende:
venomsnake, heb ik al gezegd dat ik van je houd?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:38 schreef SCH het volgende:
venomsnake, heb ik al gezegd dat ik van je houd?
De AZ'ers vallen net zo makkelijk, maar die krijgen die vrije trappen wél. Ja, ze gaan gemakkelijk liggen, want je weet dat je voetballend idd kansloos bent. Maar soms (Penders in de 16) hebben ze gewoon een punt, dat had best een penalty kunnen zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
Daarom gaan ze bij elk licht contact in de 16 liggen, want voetballend komen ze natuurlijk tekort ten opzichte van AZ.
Gelukkig trapt Nijhuis niet in die valpartijtjes.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:43 schreef SCH het volgende:
VENOMSNAKE IK HOUD VAN JE, HEEL CHILI HOUDT VAN JE![]()
![]()
De eerste die aan met zijn handen begon te duwen was Penders zelf. Da's natuurlijk nooit een penalty.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
De AZ'ers vallen net zo makkelijk, maar die krijgen die vrije trappen wél. Ja, ze gaan gemakkelijk liggen, want je weet dat je voetballend idd kansloos bent. Maar soms (Penders in de 16) hebben ze gewoon een punt, dat had best een penalty kunnen zijn.
Leen van Frisiaquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:49 schreef horned_reaper het volgende:
Klapperdeklap...... welke halve gare heeft die kinderen op de tribune van dat speelgoed gegeven...
volwassenen doen net zo hard meequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:49 schreef horned_reaper het volgende:
Klapperdeklap...... welke halve gare heeft die kinderen op de tribune van dat speelgoed gegeven...
Je wordt er echt helemaal gek van héquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:49 schreef horned_reaper het volgende:
Bedankt voor de tip, maar jeugdvoetbal kan me niet echt bekoren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:48 schreef venomsnake het volgende:
Fanneke, misschien vind je dit interessant om naar te kijken:
http://atdhe.net/live-tv-4425.html
Volgens mij is het net rust..
* horned_reaper kan nog geen volwassenen vinden in het publiek.... in welk vak zitten ze ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:50 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
volwassenen doen net zo hard mee
OK..quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar jeugdvoetbal kan me niet echt bekoren.
Je lijkt wel een homo manquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:43 schreef SCH het volgende:
VENOMSNAKE IK HOUD VAN JE, HEEL CHILI HOUDT VAN JE![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |