Vond die wedstrijd toch nog wel leuk om te zien hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:55 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat deze pot leuker is.
Hoop ik met je mee. Het begin is okquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:55 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat deze pot leuker is.
556 sfeermakersquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:57 schreef Rots het volgende:
[..]
Stofje, nachtuser.![]()
Pelle gaat weer is liggen, hoeveel NAC-supporters zijn er nou int stadion?
Ik hoop ook dat Heerenveen - NEC moet worden overgespeeld.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:58 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop dat Nac wint en dat Twente en NEC of NAC in de finale komen, De rest heeft in Europa niks te zoeken.
Er stond zelfs een vent met zijn klapper op een programmaboekje te slaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:59 schreef venomsnake het volgende:
Gelijk al die klappers weer de lucht in
De klappers zijn gevouwen! de kaas is los!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:59 schreef venomsnake het volgende:
Gelijk al die klappers weer de lucht in
Dat zal veel lawaai makenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er stond zelfs een vent met zijn klapper op een programmaboekje te slaan
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er stond zelfs een vent met zijn klapper op een programmaboekje te slaan
Jaap?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Klavan lijkt echt een kloon van Stam.²
En de goal valt een stuk snellerquote:
Ja, kijk maar eens naar zijn mimiek/morotiek. Zijn handschrift is ook hetzelde als je goed kijkt.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:01 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Kun je dat klappergifje nog even posten trouwens?
quote:
Zo emotieloos ook. Het lijken net robots.quote:
Klavan vergelijken met Jaap Stamquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, kijk maar eens naar zijn mimiek/morotiek. Zijn handschrift is ook hetzelde als je goed kijkt.²
Toch vind ik dat het Alkmaar zich meer laat gelden dan de zgn. harde kern van Ajax.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:05 schreef Aanvoerder het volgende:
IK stoor me meer aan die klappers dan aan alle spreekkoren in heel de wereld bij elkaar.
Ik ken het. Het klinkt absoluut nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:05 schreef Aanvoerder het volgende:
IK stoor me meer aan die klappers dan aan alle spreekkoren in heel de wereld bij elkaar.
Je bedoelt dat die klappers meer lawaai maken? Zal best, sfeervol wordt het er in ieder geval niet van.. (net als bepaalde spreekkoren..)quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch vind ik dat het Alkmaar zich meer laat gelden dan de zgn. harde kern van Ajax.²
Nuchterder dan ik kom je ze niet tegen hoor. Ik ben Moslim, ik drink geen alcohol.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klavan vergelijken met Jaap Stam
Begin jij al om zes uur met bier drinken, of zuip je gewoon zo snel
Ohja, das waar ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nuchterder dan ik kom je ze niet tegen hoor. Ik ben Moslim, ik drink geen alcohol.²
Toen waren de klappers van steen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:10 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat ze destijds in het Colloseum ook klappers hadden... vet stoer dus.![]()
Moet je de fout niet hier gaan neerleggen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:13 schreef Madhouse11 het volgende:
Goh alweer 634 berichten over klappers... wordt zelfs hier vervelend.
Inderdaad, laat ze gewoon kappen met die onzin daar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:13 schreef Madhouse11 het volgende:
Goh alweer 634 berichten over klappers... wordt zelfs hier vervelend.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad, laat ze gewoon kappen met die onzin daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |