quote:Donderdag staat het duel tussen AZ en NAC Breda in de kwartfinale van de KNVB-beker op het programma. Ondanks de goede huidige vorm van de club uit Alkmaar wil NAC opnieuw stunten tegen AZ. NAC won namelijk dit seizoen als een van de weinige clubs van AZ. In de competitie was de ploeg uit Breda in het DSB Stadion in Alkmaar met 2-1 te sterk.
Voormalig AZ-speler Nourdin Boukhari (foto, links) acht zijn ploeg dan ook zeker niet kansloos. 'We moeten gewoon lekker voetballen,' stelt de aanvaller in het Brabants Dagblad. 'Dan zijn wij in staat om voor een stunt te zorgen tegen AZ. Gewoon met zijn allen er voor tweehonderd procent op gaan, met je hart spelen. In je hoofd hebben dat je perse wilt winnen. Je bent nooit kansloos.'
Ook NAC-trainer Robert Maaskant ziet kansen voorafgaand aan de ontmoeting met AZ. 'Je gaat elke wedstrijd in om te winnen, anders kun je net zo goed thuis blijven,' aldus de oefenmeester. 'We zullen echt boven ons zelf uit moeten stijgen om er te winnen. Maar juist dát is iets waar we sterk in zijn. Dat hebben we al een aantal malen bewezen.' De wedstrijd in de kwartfinale van de KNVB-beker tussen AZ en NAC wordt donderdag om 20.45 uur in Alkmaar gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Dat scenario kan de prullenbak in Stofje, Zwaanswijk is geschorst.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:55 schreef Stofje het volgende:
4e minuut: Zwaanswijk 0-1.
Daarna 86 minuten billenknijpen met flitsende aanvallen van AZ, maar hij wil er niet in.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:59 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dat scenario kan de prullenbak in Stofje, Zwaanswijk is geschorst.
Nope, Zwaanswijk kreeg een rode kaart tegen Groningen en is dus vandaag geschorst.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:03 schreef waterrietje het volgende:
Schorsingen in de beker tellen toch ook voor de competitie?
In dat geval mogen Penders en Zwaanswijk ff een kaartje pakken, wij moeten weer eens winnen in Breda komende zondag!
Wel raar dan want de schorsing van de Guzman van zijn rode kaart telde ook voor de bekerwedstrijd tegen Top Oss, toen werd het ook weer 1 wedstrijd minder automatisch.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:52 schreef Superheld het volgende:
[..]
Nope, Zwaanswijk kreeg een rode kaart tegen Groningen en is dus vandaag geschorst.
Maar vergeet ook niet te klapperen als AZ scoortquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:43 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik ga maar richting Alkmaar. Moet niet vergeten me in te houden met juichen als NAC scoort
Van mij hoeft ie -uit respect- niet te juichen hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:29 schreef BB-King het volgende:
Beter juicht die Boukhari niet als ie tegen z'n oude club scoort.
Ga je dr niet heen? Lekker Combi "kaas" dozen scoren...quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Van mij hoeft ie -uit respect- niet te juichen hoor.
Als ie maar scoort.
Nee, er zijn wel een paar combiloosjes heen maar ik had er zelf niet zo'n trek in.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:39 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ga je dr niet heen? Lekker Combi "kaas" dozen scoren...
Zouden verboden moeten worden..quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:44 schreef venomsnake het volgende:
Erger iedere keer weer aan die klappers.
Net als Twente gisteren ?quote:
Ik mag toch hopen dat deze pot leuker is.quote:
Laat die huisvrouwen ook hun pleziertje hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:44 schreef venomsnake het volgende:
Erger iedere keer weer aan die klappers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |