Is dat wat, ik zoek een leuke uitdaging ben en beetje het plezier in het spel verloren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Game begonnen met (de club) San Marino.
Ja dat heb ik ook af en toe, maar dan opeens op een regenachtige dag heb ik er weer zin in en speel ik weer uren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is dat wat, ik zoek een leuke uitdaging ben en beetje het plezier in het spel verloren.
Met 4-3-1-2 heb ik met Feyenoord de Uefa Cup gewonnen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:37 schreef Happel het volgende:
Ik zit een beetje te kloten met mijn tactiek. Mijn 4-3-3 tactiek geeft niet de resultaten waar ik op gehoopt had. Speelde veel gelijk en scoorde veel te weinig. Ben met een andere bezig, maar heb nog niet iets voor ogen wat tot het beste resultaat kan leiden. Neig nu een beetje naar 4-3-1-2. Iemand daar een beetje positieve ervaringen mee?
Beginnen in de Blue Square North of South (Engeland) is altijd wel een leuke uitdaging, zo heb ik in FM08 Eastleigh in 5 seizoenen naar het Championship gebracht.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is dat wat, ik zoek een leuke uitdaging ben en beetje het plezier in het spel verloren.
China is geen aanrader. Heb het geprobeerd maar er zijn belachelijke regels.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Beginnen in de Blue Square North of South (Engeland) is altijd wel een leuke uitdaging, zo heb ik in FM08 Eastleigh in 5 seizoenen naar het Championship gebracht.
Verder kan het ook een uitdaging zijn om met de kampioen van een klein voetballand (Wit-Rusland, Denemarken, Zweden, Noorwegen, Tsjechie, etc.) de CL te winnen.
Of je begint in China aan de competitie of in Brazilië.
En je speelt in welk seizoen? Met de Graafschap neem ik aan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:48 schreef Roberto258 het volgende:
Ik ben ook van plan om ontslag te nemen, 2 dagen voor de competitiestart. Ik was nog aan het seizoen begonnen vanwege de UEFA Cup, maar dat was al snel voorbij. Verder heb ik alle goede spelers behouden en twee goede aankopen gedaan. Verder heb ik van De Graafschap een stabiele eredivisie ploeg gemaakt, ook financieel. Schalke 04 ofzo lijkt me wel wat...
China heb ik nooit geprobeerd. In Brazilie zeker wel veel wedstrijden, maar goede spelers genoeg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:09 schreef Basje_B het volgende:
[..]
China is geen aanrader. Heb het geprobeerd maar er zijn belachelijke regels.
Zo moet de keeper perse chinees zijn en maar 2 of 3 buitenlanders. Bijna niet te doen.
Brazilie is ook lastig omdat je heel veel wedstijden moet spelen. Eerst een grote poule om in de competitie te mogen spelen. Heel vaag geregeld ook met buitenlandse spelers.
Wel relaxed dat ze jonger als 18 neit weg mogen naar buitenland.
bij mij (fctwente) valt ie ook maar af en toe in en scoort ie nooit hoger als een 6jequote:Op woensdag 4 maart 2009 22:51 schreef Juk het volgende:
Doe ik iets fout met Tuyp? Overal zie ik dat hij 52 goals per seizoen scoort maar na 6 wedstrijden staat hij nog droog bij mij.
Je moet gewoon even doorbijten door het begin, op gegeven moment krijg je sympathie voor je clubje en kan je niet meer zonder.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Idd, ik ben nu zwaar Cisco roma fanquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je moet gewoon even doorbijten door het begin, op gegeven moment krijg je sympathie voor je clubje en kan je niet meer zonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |