quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:05 schreef _Led_ het volgende:
FAKE !!!!
Je had 'm al lang verkocht heb je zelf gezegd !!!!!
Zie Andere auto gekocht, welke achterspoiler??
Topicreport, poging tot fraude.
Hij moet toch om de 2 jaar gekeurd worden?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:10 schreef Keiichi het volgende:
Vervaldatum APK Info 06-03-2010
Heb je ter bevestiging ook je keuringsrapport? Of misschien heeft iemand 'm ondertussen al apk laten keuren.
Nee hoor. Gewoon om het jaar.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:14 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Hij moet toch om de 2 jaar gekeurd worden?
Auto's ouder als 25jr hoeven niet elk jaar gekeurd te worden. Er is zelfs een grens waarna helemaal niet meer gekeurd hoeft te worden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:19 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon om het jaar.
Als APK afloopt en hij liet hem vorige week keuren verschuift de vervaldatum gewoon een jaar.
jezus wat kut zeg. Waar woon je in de buurt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:32 schreef 68Chevelle het volgende:
geen grap... en ik zal die auto vinden... alles op alles
moest ik ook aan denken...quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Overhaulin'
Rampkraakquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:45 schreef BroesWillems het volgende:
Tering, dat is minder....
....ik denk niet dat je hem weer vind, helaas.
voor een paar jaar geleden is van mijn kameraad zijn Golf II GTI (niet "getuned" voor de bashers). We dachten allemaal, dat ding komt wel weer boven water, zo'n oude auto zal wel voor een rampkraak gebruikt worden.
Helaas, nooit weer gezien... enkeltje Polen denk ik....
kut...quote:
Het is de enige in NL. daarom verwacht ik hem altijd in een grote straal van de BeNeLux terug te kunnen vinden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:52 schreef loveli het volgende:
Jemig, da's fors balen! Ik hoop dat 'ie snel boven water komt. Gelukkig valt 'ie op, mensen zullen het zich herinneren als ze hem hebben zien langsrijden.
Het mooie van Fok is dat het direct gelinkt staat met google, dus het serienummer van mijn auto: 13369HX101670 is binnenkort op google besmet alszijnde gestolen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Hij staat in ieder geval niet op marktplaats en speurders
Misschien slim om in je openingspost ook het verhaal in het Engels neer te zetten en eventueel in het Duits, dan snappen de buitenlandse kopers ook het verhaal.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:06 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Het mooie van Fok is dat het direct gelinkt staat met google, dus het serienummer van mijn auto: 13369HX101670 is binnenkort op google besmet alszijnde gestolen.
Ieder beetje slimme koper struint internet toch wel af, dus serienummer is bij deze onbruikbaar voor Dhr dief.
Tenzij je auto wordt omgekat of uit elkaar gesloopt als onderdelen wordt verkocht... maar we houden onze ogen open!quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:06 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Het mooie van Fok is dat het direct gelinkt staat met google, dus het serienummer van mijn auto: 13369HX101670 is binnenkort op google besmet alszijnde gestolen.
Ieder beetje slimme koper struint internet toch wel af, dus serienummer is bij deze onbruikbaar voor Dhr dief.
Oh wat goed.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:49 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik heb enkele verdomd gedetailleerde getuigenverslagen.
De nieuwe "eigenaar" (40+ jaar) zou in het bezit zijn van een eigen bedrijfje op de Mercuriusweg in Schiedam en zelf rondrijden in een Blauwe Opel Zafira, model 2004, zijn maatje, ong. zelfde leeftijd en een groene Opel Zafira of een model 2004 ??Ford Cemax?? dit volgens een gesprek tussen 2 personen die de getuige opviel.
Tevens zijn er camerabeelden van het hele toneelstuk, makkelijker dan dit gaat het niet worden.
Dat zou wel heel mooi zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:49 schreef 68Chevelle het volgende:
De nieuwe "eigenaar" (40+ jaar) zou in het bezit zijn van een eigen bedrijfje op de Mercuriusweg in Schiedam en zelf rondrijden in een Blauwe Opel Zafira, model 2004, zijn maatje, ong. zelfde leeftijd en een groene Opel Zafira of een model 2004 ??Ford Cemax?? dit volgens een gesprek tussen 2 personen die de getuige opviel.
Tevens zijn er camerabeelden van het hele toneelstuk, makkelijker dan dit gaat het niet worden.
Ga je nu echt zeggen dat die lui terwijl ze jouw auto aan het jatten waren zo'n soort gesprek voerden ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:49 schreef 68Chevelle het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ga je nu echt zeggen dat die lui terwijl ze jouw auto aan het jatten waren zo'n soort gesprek voerden ?
"Zeg kerel, weet je nog de jaren zestig, toen jij zo'n beetje opgroeide ?"
"Ja... Toen was ik zo'n jaar of 8. Joh, ik had toen niet kunnen weten dat ik ooit een bedrijf aan de Mercuriusweg in Schiedam zou runnen ! Hoezo ?"
"Wat hadden ze toen lelijke auto's he !!!"
"Ja nou !!! Lang niet zo mooi als mijn blauwe Opel Zafira ! Oh, en die groene van jou natuurlijk, of was dat een Ford ? Die is toch ook uit 2004 ?"
"Zoiets ja. Nou kom op, ik heb de deur open, laten we gaan !"
Soms heb je gewoon geluk bij pech.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ga je nu echt zeggen dat die lui terwijl ze jouw auto aan het jatten waren zo'n soort gesprek voerden ?
"Zeg kerel, weet je nog de jaren zestig, toen jij zo'n beetje opgroeide ?"
"Ja... Toen was ik zo'n jaar of 8. Joh, ik had toen niet kunnen weten dat ik ooit een bedrijf aan de Mercuriusweg in Schiedam zou runnen ! Hoezo ?"
"Wat hadden ze toen lelijke auto's he !!!"
"Ja nou !!! Lang niet zo mooi als mijn blauwe Opel Zafira ! Oh, en die groene van jou natuurlijk, of was dat een Ford ? Die is toch ook uit 2004 ?"
"Zoiets ja. Nou kom op, ik heb de deur open, laten we gaan !"
tijd voor een bezoekje met de fok knokploeg?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:49 schreef 68Chevelle het volgende:
Mits je mijn benzine betaald, dadelijk is er al meer benzine verstookt dan dat de wagen waard is...quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:01 schreef gias het volgende:
[..]
tijd voor een bezoekje met de fok knokploeg?
Mooi dat de wagen gevonden is. Maaarruh, komen er in de toekomst wel details misschien ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:39 schreef 68Chevelle het volgende:
Voertuig teruggevonden in Zuid Holland, de huidige standplaats van dit voertuig is NIET de verantwoordelijke van dit voorval.
Allemaal bedankt voor jullie aandacht, ik heb mijn auto weer terug, ik zal verder niet teveel in details treden dus gaarne er ook niet naar vragen.
Kan een MOD de toevoeging - *opgelost* geven in de TT?, ook dit wordt weer in google opgepikt.
http://www.wikihow.com/Hotwire-a-Carquote:Open the hood.
Locate the red coil wire. Both the plug and coil wires are located at the rear of almost all V-8 engines. Four-cylinder engines have them placed on the right side, near the center of the engine. Six-cylinder engines are the opposite: left side, near the center of the engine.
Locate the battery (it's the thing that looks like a battery).
Run a wire from the positive side of the battery (not negative!) to either the positive side of the coil, or the red wire that leads to the coil. This will give power to the dashboard, which is essential if you ever want it to start.
Locate the starter solenoid. On Fords, it is on the passenger-side fender well, near the battery. On GMs, it is on the starter under the steering wheel.
If under the steering wheel, enter the car without setting off any alarms. If it has standard transmission, make sure the car is in neutral and the parking brake is on.
Unlock the steering wheel by taking a flat blade screwdriver and placing it at the top center of the steering column. Push the screwdriver between the wheel and the column, then push the locking pin away from the wheel. Don't worry, you're allowed to be rough here. The locking pin will not break or set off any alarms. The solenoid should be underneath.
You will see a small wire at the top of the solenoid and the positive battery cable below. Cross the two different terminal that they are connected to with a screwdriver or pliers. This will crank the engine, giving you leave to drive. Congratulations.
Ja, dan was het bereik van TS wat groter geweest, vooral met 'beloning' in de titel....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
Had je het op de FP willen plaatsen?![]()
Maar hartstikke mooi dat-ie weer terug is
Dat snap ik. Maar het idee vond ik al erg sympathiekquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:36 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, dan was het bereik van TS wat groter geweest, vooral met 'beloning' in de titel....
Zo ben ik he. Niet alleen grappige nieuwsposts maken, maar ook de FOK!kers helpen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar het idee vond ik al erg sympathiek
ik heb er 1 in me kever verstopt.quote:omdat er steeds meer kevers(oldtimers) worden gestolen is dit misschien wat voor de kever (oldtimer)bezitter.
heb ze via me werk, zijn zonder doos (bulk)
Nooit meer iets kwijt
Met de GPS-tracker raakt u nooit meer iets kwijt. De GPS-tracker vertelt u gewoon waar het is. Maak hem vast aan uw boot, auto of fiets om uw vervoermiddel niet te verliezen. Of verlies bijvoorbeeld uw huisdieren of kinderen rustig uit het oog. De GPS-tracker vertelt u waar ze precies zijn. Bel of stuur een sms'je naar de GPS-tracker en u krijgt een sms'je terug met zijn exacte locatie. Vul deze locatie in op Google Earth en u ziet meteen waar hij is.
Handige functies
De GPS-tracker heeft nog meer mogelijkheden. Wat denkt u van een noodknop? Met een druk op deze knop wordt naar alle voor de GPS-racker bekende telefoons een sms gestuurd met de locatie. Handig voor ouderen die plotseling hulp nodig hebben. Maar hij kan ook ingesteld worden op een zogenaamde veiligheidszone. De GPS-tracker stuurt dan de locatie door wanneer hij een bepaalde afstand van zijn startpunt verwijderd is.
Meerdere gebruikers
Koppel tot vier telefoons aan de GPS-racker. Al deze gebruikers krijgen dan de locatie door bij een noodsignaal. Maar u kunt ook gewoon per aparte telefoon de locatie opvragen. Is de GPS tracker onderweg, en moeilijk te traceren? Laat hem dan om de minuut een sms sturen, zodat hij zo is opgespoord. Sluit de GPS-tracker direct aan op de voeding van uw voertuig, of gebruik hem zonder voeding om hem 72 uur mee te laten gaan.
In de doos:
Autolader
GPS-Tracker features:
Lichtgewicht GPS-tracker op zakformaat
Combinatie van GPS, GPRS/GSM-technologie
Met 4 telefoons te koppelen
Noodknop verzendt SMS met locatie
72 uur gebruikstijd met oplaadbare batterij
Melding bij verlaten "veiligheidszone"
prijs: 250 euro inc prepay simkaart naar keuze. (anders heb ik standaard vodafone)
eventuele verzending is 6 euro
Zet zoiets dan niet op een forum, als iemand hem jat gaat ie nu op zoek dus en trekt ie hem eruitquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:29 schreef T42 het volgende:
mooi zo ! er worden laaste tijd veel oudjes gejat
meeste zien hun auto dan nooit meer terug![]()
effe reclame maken voor auto-hobbyisten:
[..]
ik heb er 1 in me kever verstopt.
nou dan moet hij eerst weten welke van mijn kevers? waar in de kever? enz enzquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:25 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
Zet zoiets dan niet op een forum, als iemand hem jat gaat ie nu op zoek dus en trekt ie hem eruit
in die roestige groene ergens bij de achteras?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:53 schreef T42 het volgende:
[..]
nou dan moet hij eerst weten welke van mijn kevers? waar in de kever? enz enz![]()
en in die tijd heb ik de lokatie al binnen gok ik
Hij is al gevondenquote:Op zondag 8 maart 2009 13:50 schreef sjonge_jonge het volgende:
sjonge jonge
flinke bonus... ik zal eens kijken naar erg grote zwarte bewegende objecten
die ligt uitelkaar en de achteras is posche dus dat past niet. (deze heeft er ook nog geen)quote:Op zondag 8 maart 2009 13:51 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
in die roestige groene ergens bij de achteras?
die hebben ze altijd bij ookquote:Op zondag 8 maart 2009 13:49 schreef UberPhreak het volgende:
Dat is waar, maar je hebt van die gsm-blockers he
Ja idd, TS, vertel nou 'es hoe de vork in de steel zat?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef Mikkie het volgende:
Goed voor TS dat ie teruggevonden is, maar wel een anticlimax mbt het hele verhaal.
dan gebruik je toch de accu van de auto? pas als die uitvalt of afgesloten word blijft hij 72 uur nog werken.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:13 schreef Jimmie het volgende:
Maar wat heb je aan 72 uur standby tijd... Als ik nou een auto een paar maanden op stalling zet heb ik er dus eigenlijk niks aan?
Titels lezen is moeilijk he?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef 1517 het volgende:
Voor 1000 euro hoef je niet te verwachten dat iemand hem terug gaat brengen natuurlijk.
Maak de beloning wat hoger en bel SBS6.
Holy shit!quote:
FANTASTISCH !!!!!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:39 schreef 68Chevelle het volgende:
Voertuig teruggevonden in Zuid Holland, de huidige standplaats van dit voertuig is NIET de verantwoordelijke van dit voorval.
Allemaal bedankt voor jullie aandacht, ik heb mijn auto weer terug, ik zal verder niet teveel in details treden dus gaarne er ook niet naar vragen.
Kan een MOD de toevoeging - *opgelost* geven in de TT?, ook dit wordt weer in google opgepikt.
Wat heb ik je misdaan dat ik niks anders dan dit soort belachelijk kinderachtige teringreacties van je krijg?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
FANTASTISCH !!!!!!
Nou kun je 'm eindelijk verkopen om een auto te kopen !
Geen idee eigenlijk. Ik denk dat je gewoon pech hebt !quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:25 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Wat heb ik je misdaan dat ik niks anders dan dit soort belachelijk kinderachtige teringreacties van je krijg?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:25 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Wat heb ik je misdaan dat ik niks anders dan dit soort belachelijk kinderachtige teringreacties van je krijg?
maar wel 90kg om 'm aan te stampenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:49 schreef T42 het volgende:
[..]
die zitten hier meerdere op Fok! die dus alles moetten verneuken hier omdat ze plassert van 3 cm hebben
* _Led_ checkt fotoboek...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:37 schreef 2cv het volgende:
90kg, lichaamslengte van 1,30m en een pikkie van 3cm. Da's ook een manier om te zorgen dat je weinig last van vrouwen hebt.
T42 kijkt ook fotoboek naquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
* _Led_ checkt fotoboek...
[ afbeelding ]
w00t, de Yeti !
ben je nu alle foto's aan zoekken ofzo?quote:Laatste voyeur _Led_
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, en nu is t klaar met het wedstrijdje verpissen. De auto is terug, daar gaat het om, klaar.
Als TS geen behoefte heeft wat meer te vertellen hoe zijn gebakje weer terug is gekomen, zijn goed recht overigens; is het natuurlijk niet raar dat mensen zich verwonderen over triviale zaken als pikkies van 3 cm.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:39 schreef 68Chevelle het volgende:
...
Allemaal bedankt voor jullie aandacht, ik heb mijn auto weer terug, ik zal verder niet teveel in details treden dus gaarne er ook niet naar vragen. ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |