quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:05 schreef _Led_ het volgende:
FAKE !!!!
Je had 'm al lang verkocht heb je zelf gezegd !!!!!
Zie Andere auto gekocht, welke achterspoiler??
Topicreport, poging tot fraude.
Hij moet toch om de 2 jaar gekeurd worden?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:10 schreef Keiichi het volgende:
Vervaldatum APK Info 06-03-2010
Heb je ter bevestiging ook je keuringsrapport? Of misschien heeft iemand 'm ondertussen al apk laten keuren.
Nee hoor. Gewoon om het jaar.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:14 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Hij moet toch om de 2 jaar gekeurd worden?
Auto's ouder als 25jr hoeven niet elk jaar gekeurd te worden. Er is zelfs een grens waarna helemaal niet meer gekeurd hoeft te worden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:19 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon om het jaar.
Als APK afloopt en hij liet hem vorige week keuren verschuift de vervaldatum gewoon een jaar.
jezus wat kut zeg. Waar woon je in de buurt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:32 schreef 68Chevelle het volgende:
geen grap... en ik zal die auto vinden... alles op alles
moest ik ook aan denken...quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Overhaulin'
Rampkraakquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:45 schreef BroesWillems het volgende:
Tering, dat is minder....
....ik denk niet dat je hem weer vind, helaas.
voor een paar jaar geleden is van mijn kameraad zijn Golf II GTI (niet "getuned" voor de bashers). We dachten allemaal, dat ding komt wel weer boven water, zo'n oude auto zal wel voor een rampkraak gebruikt worden.
Helaas, nooit weer gezien... enkeltje Polen denk ik....
kut...quote:
Het is de enige in NL. daarom verwacht ik hem altijd in een grote straal van de BeNeLux terug te kunnen vinden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:52 schreef loveli het volgende:
Jemig, da's fors balen! Ik hoop dat 'ie snel boven water komt. Gelukkig valt 'ie op, mensen zullen het zich herinneren als ze hem hebben zien langsrijden.
Het mooie van Fok is dat het direct gelinkt staat met google, dus het serienummer van mijn auto: 13369HX101670 is binnenkort op google besmet alszijnde gestolen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Hij staat in ieder geval niet op marktplaats en speurders
Misschien slim om in je openingspost ook het verhaal in het Engels neer te zetten en eventueel in het Duits, dan snappen de buitenlandse kopers ook het verhaal.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:06 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Het mooie van Fok is dat het direct gelinkt staat met google, dus het serienummer van mijn auto: 13369HX101670 is binnenkort op google besmet alszijnde gestolen.
Ieder beetje slimme koper struint internet toch wel af, dus serienummer is bij deze onbruikbaar voor Dhr dief.
Tenzij je auto wordt omgekat of uit elkaar gesloopt als onderdelen wordt verkocht... maar we houden onze ogen open!quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:06 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Het mooie van Fok is dat het direct gelinkt staat met google, dus het serienummer van mijn auto: 13369HX101670 is binnenkort op google besmet alszijnde gestolen.
Ieder beetje slimme koper struint internet toch wel af, dus serienummer is bij deze onbruikbaar voor Dhr dief.
Oh wat goed.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:49 schreef 68Chevelle het volgende:
Ik heb enkele verdomd gedetailleerde getuigenverslagen.
De nieuwe "eigenaar" (40+ jaar) zou in het bezit zijn van een eigen bedrijfje op de Mercuriusweg in Schiedam en zelf rondrijden in een Blauwe Opel Zafira, model 2004, zijn maatje, ong. zelfde leeftijd en een groene Opel Zafira of een model 2004 ??Ford Cemax?? dit volgens een gesprek tussen 2 personen die de getuige opviel.
Tevens zijn er camerabeelden van het hele toneelstuk, makkelijker dan dit gaat het niet worden.
Dat zou wel heel mooi zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:49 schreef 68Chevelle het volgende:
De nieuwe "eigenaar" (40+ jaar) zou in het bezit zijn van een eigen bedrijfje op de Mercuriusweg in Schiedam en zelf rondrijden in een Blauwe Opel Zafira, model 2004, zijn maatje, ong. zelfde leeftijd en een groene Opel Zafira of een model 2004 ??Ford Cemax?? dit volgens een gesprek tussen 2 personen die de getuige opviel.
Tevens zijn er camerabeelden van het hele toneelstuk, makkelijker dan dit gaat het niet worden.
Ga je nu echt zeggen dat die lui terwijl ze jouw auto aan het jatten waren zo'n soort gesprek voerden ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:49 schreef 68Chevelle het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ga je nu echt zeggen dat die lui terwijl ze jouw auto aan het jatten waren zo'n soort gesprek voerden ?
"Zeg kerel, weet je nog de jaren zestig, toen jij zo'n beetje opgroeide ?"
"Ja... Toen was ik zo'n jaar of 8. Joh, ik had toen niet kunnen weten dat ik ooit een bedrijf aan de Mercuriusweg in Schiedam zou runnen ! Hoezo ?"
"Wat hadden ze toen lelijke auto's he !!!"
"Ja nou !!! Lang niet zo mooi als mijn blauwe Opel Zafira ! Oh, en die groene van jou natuurlijk, of was dat een Ford ? Die is toch ook uit 2004 ?"
"Zoiets ja. Nou kom op, ik heb de deur open, laten we gaan !"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |