Maar ook gadgets die er zo op het eerste oog wel OK uitzien en heel redelijk geprijst zijn blijven rotzooi. Bijvoorbeeld een iPod docking station dat slecht afgewerkt is en geen adaptor voor een iPod Touch heeft, of een leuke goedkope lederen hoes die een op de afbeelding niet zichtbare hinderlijke clip aansluiting aan de achterzijde heeft.quote:V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.
Jep, heb het gezien. Die 2 kleine bedragen van PayPal doorlinken was de oorzaak. Dom, dom, dom.quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Goeiemorgen DX'ers!
Hebben jullie toevallig gister Kassa/Radar gezien op tv over iemand die is opgelicht via Paypall? Was wel interesant. Iemand had een site en kreeg ene mail dat iemand een donatie wilde doen omdat zijn bankrekening op de site stond. Die "donateur" wilde alleen effe ter controle de 2 kleine bedragen weten die op zijn rekening waren gestort zodat hij zeker wist dat hij de goeie rekening had...reken de rest maar uit.
Gewoon 1x per bestelling.quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:33 schreef Chrizzly2 het volgende:
Ik wil al een tijdje spullen bestellen van DX maar heb het nog niet aangedurft.
Bedankt voor de tip over de Drop Shipment and Gift Service. Moet je dit 1x bestellen of voor elk product dat je koopt? Wordt alles in 1 pakketje verstuurd of gebeurt dit los?
idd, moet niet gekker worden. ach nou heeft Raavi ook z'n eeuwige roem als TS in #46quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:01 schreef g0dz0r het volgende:
Het einde van het vorige topic.
1 vraag, waarom?
Nou ja, mocht dit topic weer meer verzendgezeik opleveren of weer zo eindigen dan denk ik toch echt dat ik deze reeks ga mijden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:21 schreef mcwops het volgende:
[..]
idd, moet niet gekker worden. ach nou heeft Raavi ook z'n eeuwige roem als TS in #46
Mwa, kwestie van de goede dingen bestellen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 04:40 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Maar ook gadgets die er zo op het eerste oog wel OK uitzien en heel redelijk geprijst zijn blijven rotzooi. Bijvoorbeeld een iPod docking station dat slecht afgewerkt is en geen adaptor voor een iPod Touch heeft, of een leuke goedkope lederen hoes die een op de afbeelding niet zichtbare hinderlijke clip aansluiting aan de achterzijde heeft.
Voor mij is Deal Extreme eens maar nooit meer. Dan toch maar wat meer uitgeven voor originele accesoires.
Idd, waarom kan deze reeks, het gaat verdomme over een webshopje, nou niet normaal? Er is constant wel iets te zeiken hier.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:01 schreef g0dz0r het volgende:
1 vraag, waarom?
Of je houdt er rekening mee wat je bestelt, leest reviews enz. Voor het geld dat sommige dingen kosten moet je ook geen wonderen verwachten. Bij mij voldoen nog alle DX producten tot nog toe en nee, ook niet alles was perfect afgewerkt, maar boeit mij dat iets bij een KVM-switch die ik nauwelijks zal gebruiken en verder achter de TV ligt? Of een geheugenkaartlezer voor in de PC die ook niet helemaal goed afgewerkt is, maar voor die enkele keer dat ik zoiets gebruik is het perfect!quote:Op woensdag 4 maart 2009 04:40 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Maar ook gadgets die er zo op het eerste oog wel OK uitzien en heel redelijk geprijst zijn blijven rotzooi. Bijvoorbeeld een iPod docking station dat slecht afgewerkt is en geen adaptor voor een iPod Touch heeft, of een leuke goedkope lederen hoes die een op de afbeelding niet zichtbare hinderlijke clip aansluiting aan de achterzijde heeft.
Voor mij is Deal Extreme eens maar nooit meer. Dan toch maar wat meer uitgeven voor originele accesoires.
Nog niet, maar Mcwops en ik hebben er allebei eentje besteld, en de mijne komt morgen en die van hem vandaag. Dus even afwachtenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:28 schreef makkie88 het volgende:
tvp
en nep ipodje besteld bij focal, voor 33 euro 8 gb, schijnt de echte aansluiting te hebben, iemand die dit kan conformeren?
[ afbeelding ]
http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=7630
en gelijk dat hoesje voor 1 cent er bij besteld
Dat denk ik dus niet, iPod is nou niet zo geweldig. Oordopjes die erbij zitten zullen wel slecht zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:49 schreef Dionysiou het volgende:
Ik denk dat de geluidskwaliteit in vergelijking met de echte iPod zal tegenvallen.
Is inderdaad zo, al die led lampjes, aanstekers, sleutelhangers, nep mp3 spelers/telefoons en weet ik het allemaal vind ik ook rotzooi.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:21 schreef lezut het volgende:
Dat DX rotzooi verkoopt is zeker waar, maar je moet gewoon een beetje opletten met wat je koopt.
Mijn kamer ligt helemaal vol met dingen die ik bij DX heb gekocht en het meeste werkt ook nog goed ook.
Bij mij wordt het gewoon meteen van mijn rekening afgeschreven iigquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:28 schreef n8n het volgende:
Even over PayPal, is het verplicht eerst saldo op je account te zetten, of kan je ook eerst kopen waarna PayPal het zelf van je rekening afschrijft?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:28 schreef n8n het volgende:
Even over PayPal, is het verplicht eerst saldo op je account te zetten, of kan je ook eerst kopen waarna PayPal het zelf van je rekening afschrijft?
Bij mij gebeurt het laatste!quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:28 schreef n8n het volgende:
chillquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij mij wordt het gewoon meteen van mijn rekening afgeschreven iig.
katerquote:
Even geduld, is wel eens vakerquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:17 schreef Asgard het volgende:
Ligt het aan mij of doen de plaatjes het bij DX bij jullie ook niet?
Zowel als in Google Chrome als in IE7 doen de plaatjes het niet :/
Zeker weten dat je niet rood stond / staat? Dan wordt dat bedrag er bij opgeteld namelijk...quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:.
Net een afschrijving van mijn rekening a 31,40.... Voor die ipod nano clone van Focal price. Dat is gewoon meer dan het ding kost in dollars..
Hoe komt dit? Is het doordat het met een e check betaald is? (het is geen samenvoeging van meerdere paypal betalingen iig.
Ik stond wel rood ja, maar dat had ik zelf al weer teruggezet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:25 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Zeker weten dat je niet rood stond / staat? Dan wordt dat bedrag er bij opgeteld namelijk...
In sommige gevallen althans, bij mij gebeurt het wel bij FP en KD, maar bij DX dus niet, lekker weird, daar kan ik gewoon niks kopen tot ik weer op 0 sta.
Dat heb ik op dit moment ook, drie dagen geleden is het geld al van m'n rekening afgeschreven, maar tot op heden sta ik rood bij PayPal, de verwerking is vrij traag...quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik stond wel rood ja, maar dat had ik zelf al weer teruggezet.
Denk dat het dan een vertraging is van PayPal registratie.
De 8 gb versie kost 44 dollar, dan klopt het toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:
.
Net een afschrijving van mijn rekening a 31,40.... Voor die ipod nano clone van Focal price. Dat is gewoon meer dan het ding kost in dollars..
Hoe komt dit? Is het doordat het met een e check betaald is? (het is geen samenvoeging van meerdere paypal betalingen iig.
Ik heb de 4 gig versie besteld.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
De 8 gb versie kost 44 dollar, dan klopt het toch?
Bij mij klopt het iig wel.
das wel algemeen bekend,maar als je kwaliteitsdopjes aansluit is het geluid hetzelfde!quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet, iPod is nou niet zo geweldig. Oordopjes die erbij zitten zullen wel slecht zijn.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja ik ben op dit moment niet thuis, en vanavond ook niet. Dus zal morgen even mijn best doen
oordopjes de Soundmagic PL-30quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:36 schreef drummerdude het volgende:
Wat is het beste oordopje, als je let op prijs/kwaliteit?
OK, Super! Soundmagic net besteld, en koptelefoon+ 8 gig nep iPod op wishlist. Altijd irritant, op je loon moeten wachtenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:39 schreef Andyy het volgende:
[..]
oordopjes de Soundmagic PL-30
koptelefoon de namaak Audio technica ON-3
allebei op FP
http://www.head-fi.org/fo(...)rice-genuine-411130/
[ afbeelding ]
Both fakequote:Op woensdag 4 maart 2009 14:39 schreef Andyy het volgende:
[..]
oordopjes de Soundmagic PL-30
koptelefoon de namaak Audio technica ON-3
allebei op FP
http://www.head-fi.org/fo(...)rice-genuine-411130/
[ afbeelding ]
jup, bedanktquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:55 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Both fake.
Kitmarker ontvangen btw?
Preciesquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:52 schreef Esnader het volgende:
Heb ook de nep ipod binnen van Focalprice icm met de Soundmagic PL-30. Heb de oordopjes nog niet ingespeeld maar vind ze tot nu toe beetje blikkerig klinken, vind m'n sony ex-71 beter klinken. Ze zitten overigens wel erg fijn, blijven goed zitten. Maar verder de Ipod clone, ja hij werkt wel goed het clickwheel werkt, en hij roteert verder niet waar sommigen het over hadden. Geluid dat eruit komt is op zich wel prima te noemen, het is geen geweldige kwaliteit maar je kan met de equalizer opties toch wel wat leuks eruit krijgen. '
Het is dus zeker geen miskoop, 8 gig voor een leuk prijsje in een leuk jasje.
Over welke iPod clone heb je het nu, ik ben namelijk wellicht ook wel geïnteresseerd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:52 schreef Esnader het volgende:
Heb ook de nep ipod binnen van Focalprice icm met de Soundmagic PL-30. Heb de oordopjes nog niet ingespeeld maar vind ze tot nu toe beetje blikkerig klinken, vind m'n sony ex-71 beter klinken. Ze zitten overigens wel erg fijn, blijven goed zitten. Maar verder de Ipod clone, ja hij werkt wel goed het clickwheel werkt, en hij roteert verder niet waar sommigen het over hadden. Geluid dat eruit komt is op zich wel prima te noemen, het is geen geweldige kwaliteit maar je kan met de equalizer opties toch wel wat leuks eruit krijgen. '
laat 'm op z'n minst een nacht inbranden, in het begin klinkt die echt crap ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:52 schreef Esnader het volgende:
Yeah I know you, I'm Doméniquequote:Op woensdag 4 maart 2009 15:59 schreef DealPerfect het volgende:
Hello,I am jack,from www.dealperfect.com ,any one know me ?
Dion,where are you?
Ja precies, dit is niet diegene die afgebeeld stond! 100% zekerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:08 schreef Negentien het volgende:
Bedankt voor je reactie- en afbeeldingen!
Hmm.. beetje teleurstellend inderdaad. Het menu is wel beter als het vorige (op die andere iPod clones). Maar het voorbeeldplaatje is natuurlijk wel stukken beter!
Misschien toch maar voor de Shuffle clone gaan..
Hi Jack.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:59 schreef DealPerfect het volgende:
Oh ja wtf is dat nou :S ziet er echt niet uit dit menu.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:02 schreef mstr het volgende:
Ik heb hem binnen, de 4GB 1.8" TFT MP4 Media Player (Silver)
http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=7629
Maar hij is totaal niet hetzelfde als de foto?
Wat ik binnen kreeg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft dus een totaal ander menu
En geen shake-to-next-number
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:01 schreef g0dz0r het volgende:
1 vraag, waarom?
idd, hij werkt verder wel goed, maar het is niet wat ik wilde!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:12 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Oh ja wtf is dat nou :S ziet er echt niet uit dit menu.
Gelukkig heb ik hem nog niet besteld(verkocht).. ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Ja dat werkt wel fatsoenlijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:19 schreef Syrena het volgende:
Nee toch, alweer zo'n kutmenuWerkt het clickwheel wel fatsoenlijk?
dropshippen heeft niks met douane te makenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:22 schreef Negentien het volgende:
Even een vraagje tussendoor:
- Iemand ervaringen met die shuffle clones op FP?
- En moet je bij FP er ook zo'n dropshipservice bij doen i.v.m. douane, of kan dat daar niet?
Eeuwige dank!![]()
Oh mooi, want dat vond ik dus het grote euvel aan m'n Nano van DX.quote:
Maar deze hoort geen clickwheel te hebben?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:27 schreef mstr het volgende:
Ik ben er achter, ze hebben me deze opgestuurd:
http://www.focalprice.com(...)ver_EM161S_5312.html
Zie ook onderaan de gaten voor de koptelefoon en de USB-aansluiting, die zitten omgedraaid daar
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
Maar deze hoort geen clickwheel te hebben?
Ik ga er maar vanuit dat de mijne ook dat schijtmenu heeft, dan valt het niet tegen.
Staat ie wel meteen op Engels? Ik heb de vorige keer een dag zitten kloten om 'm van Japans op Engels te krijgen
Mijn vader heeft zo'n ding, niet uit China, maar wel dezelfde (denk ik). Werkt super, en voor de prijs hoef je het niet te latenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:30 schreef Andyy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.81
iemand ervaring daarmee ?
of een andere leeslamp
m'n moeder vraagt ook steeds vaker om dingen van DX
Die taalinstelling?quote:
Jep, dat Nederlands slaat helemaal nergens op. Ik heb hem ergens in de vensterbank liggen. Als iemand interesse heeft... Hij is ook te gebruiken als USB stick, vraagprijs, ¤7,50 + verzendkostenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die taalinstelling?
Ik had 'm ook eens op NL gezetJe lacht je dood.
Ik ook, vind het wel jammerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:35 schreef Negentien het volgende:
Erg snel! Ik dacht dat, dat echt lang duurde altijd. Hoop dat het op een nette manier wordt opgelost mstr.
Over welke Nano gaat het dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:34 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Jep, dat Nederlands slaat helemaal nergens op. Ik heb hem ergens in de vensterbank liggen. Als iemand interesse heeft... Hij is ook te gebruiken als USB stick, vraagprijs, ¤7,50 + verzendkosten
Link
Of ze lezen stiekem hier mee en zijn bang dat iedereen hem canceltquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:36 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb nog nooit reactie op een Ticket gehad
Zippo.com kan je niet bestellen, is US, Alaska en Hawai alleen, volgens mij dan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:11 schreef Granaatappel het volgende:
RacerDKB, jij hebt ook echte Zippo's zei je toch?
Ik overweeg toch om een originele te kopen, tricks met deze Team Pistol gaan een beetje moeizaam, het wieltje om te sparken is nogal stroef en dus niet echt geschikt voor tricks heb ik het idee.
Nu wil ik gewoon gaan voor de Brushed Chrome Zippo.
Op DX en Zippo.com beiden $15.95.
Zippo.com
DX
Beste dat ik dan maar gewoon voor Zippo.com ga?
Zie linkquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:36 schreef Negentien het volgende:
[..]
Over welke Nano gaat het dan?
Want er zijn zoveel verschillende in omloop
FP/Cherry:quote:I received today my MP4-player, but so far I can see, it's a different one?
I ordered EM236S, and if I compare the pictures, they are not the same?
Pictures of my MP4 player:
http://i669.photobucket.com/albums/vv56/TheMstr/P1030509.jpg
And
http://i669.photobucket.com/albums/vv56/TheMstr/P1030511.jpg
Mstr:quote:Dear customer,
We are so sorry to hear that. But could you please send us more photos of the products? We can see it more clearly.
Thanks for your understanding and corporation.
Sincerely,
Cherry
quote:You gave me this one: http://www.focalprice.com(...)ver_EM161S_5312.html
If you take a look at the bottom, you can see the usb-connector and the headphone-connector are switched.
Look at here: http://i669.photobucket.com/albums/vv56/TheMstr/P1030516.jpg
And here a picture of the beginning screen: http://i669.photobucket.com/albums/vv56/TheMstr/P1030517.jpg
Which one is different of the one I ordered if you take a look at this movie at Youtube:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:49 schreef Negentien het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:49 schreef Negentien het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.Nee, en jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi! Hartstikke bedankt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zippo.com kan je niet bestellen, is US, Alaska en Hawai alleen, volgens mij dan.
Ik bestel meestal op eBay, bij een van mijn favoriete verkopers
Dit is die ene dit jij zoekt.
Dan ben je inclusief shipping maar $14,60 kwijt, en hij is allicht sneller als DX.
En zeker als je er 2 koopt, dan is het inclusief shipping nog maar $12.95 per stuk. En geloof mij, die dingen verkoop je makkelijk voor ¤20 in Nederland
Ik heb al een aantal Zippo's bij die gast gekocht, stuk of 6-7 denk ik. En hij heeft ook echte steentjes en wicks voor $1 per pakje.
Echte vloeistof in echte zippo's,wasbenzine in Team Pistol dingen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:57 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Mooi! Hartstikke bedankt.
Gebruik jij trouwens originele Zippo vloeistof of ook gewoon wasbenzine?
Hmm ok, beetje lastig om aan die originele vloeistof te komen, heb niet het idee dat ze die hier in mijn dorp verkopen. Ben dus nu even aan het rondneuzen op eBay voor die fluid.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Echte vloeistof in echte zippo's,wasbenzine in Team Pistol dingen.
Zoals het hoort dus.
Dan betaal je meer aan verzendkosten dan aan de vloeistof zelfquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:03 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Hmm ok, beetje lastig om aan die originele vloeistof te komen, heb niet het idee dat ze die hier in mijn dorp verkopen. Ben dus nu even aan het rondneuzen op eBay voor die fluid.
Primera zelfs! Die zit hier ook, zal maar eens even langsgaan dan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dan betaal je meer aan verzendkosten dan aan de vloeistof zelf
Hier in de stad is het overal te koop, tabakszaken, Primera, etc. Legerdump zaken verkopen het ook vaak.
KUT bij mij ook.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:35 schreef mstr het volgende:
Ik heb al reactie terug van FP:
Dear customer,
We are so sorry to hear that. But could you please send us more photos of the products? We can see it more clearly.
Sincerely,
Cherry
Goed bezigquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:13 schreef mcwops het volgende:
[..]
KUT bij mij ook.
deze moet t zijn: http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=7629
heb ook geen 1 × 100-250V Adapter en t klopt: ander schermmenu, andere pinaansluiting
ik ga jouw foto's gebruiken
edit: @mstr: waar heb je dat ticket aangemaakt?
My account --> my message --> Submit a Ticket (Ergens rechtsbovenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
My account --> my message --> submit
Hi..! We know you, cause your very famous over here..!quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:59 schreef DealPerfect het volgende:
Dion,where are you?
done it! afwachtenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:27 schreef mstr het volgende:
[..]
My account --> my message --> Submit a Ticket (Ergens rechtsboven)
pffff, ff stressen. maar ik vertrouw op een goede afloop. speler zit weer in de plastic doosje, doosje in envelopjequote:Op woensdag 4 maart 2009 17:45 schreef Bhuddy het volgende:
Ehh, dat hoop ik dan maar..Kheb ook een ticket gestuurd.
Dit kreeg ik, maar ik vertrouw 't niet helemaal..quote:Dear customer,
We will send out the product you ordered.
Any question, please contact us again.
Sincerely,
Cherry
minstens 2 (me + mstr)quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:53 schreef g0dz0r het volgende:
Maak elkaar nou niet gek, 1 persoon heeft het verkeerde item ontvangen.
quote:Dear customer,
We are so sorry to hear that. But could you please send us photos of the parcel including products? You can use URL or just send it to info@focalprice.com. Please let us know after you send it. We will deal with it as soon as we receive it.
Sincerely,
Cherry.
Mja hij moet inderdaad sowieso op de ps 1 en 2 werken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:24 schreef neo2000 het volgende:
Uhm.. Bij Dealextreme?
Of moet ie op ps1/2 EN 3 werken..? Dan wordt het nml nogal lastig lijkt me..
Ik heb ook maar een ticket aangemaakt, want idd die connectie punten zitten anders dan ze zouden moeten zitten. Hoop dat de echte versie wat beter is, qua menu enzo. En of ze al die dingen nu laten terug sturen en die 'goede' weer gaan opsturen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:49 schreef mcwops het volgende:
[..]
pffff, ff stressen. maar ik vertrouw op een goede afloop. speler zit weer in de plastic doosje, doosje in envelopje
Mooi ding, linkje?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:31 schreef Maruna het volgende:
Vandaag
[ afbeelding ]
telefoonhoesje (nokiasok)
Zou de N95 ook passen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)ack_MS201B_4302.html
gezien het m'n backup dopjes zijn ga ik er best ruw mee om als ik ze gebruik (ik gooi ermee enzoquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:57 schreef Wunny het volgende:Ik heb oordopjes nodig, gaan die Soundmagic dingen een beetje lang mee?
Sound Magic PL30 bedoel ik hiermee.
ik fiets iedere dag ermee naar school, 30 mins heen en terug..quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
gezien het m'n backup dopjes zijn ga ik er best ruw mee om als ik ze gebruik (ik gooi ermee enzo)
en ze doen het nog prima, weet niet hoe jij er mee om gaat ?
Ik ben ze ook aan het bestellen, kun je er op liggen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
gezien het m'n backup dopjes zijn ga ik er best ruw mee om als ik ze gebruik (ik gooi ermee enzo)
en ze doen het nog prima, weet niet hoe jij er mee om gaat ?
Hi Jackquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:59 schreef DealPerfect het volgende:
Dion,where are you?
jup, kan primaquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:28 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik ben ze ook aan het bestellen, kun je er op liggen?
(Wat elke nacht bij mijn oordopjes gebeurd)
ik heb ze sinds november, een maand lang zo ongeveer elke dag gebruikt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:26 schreef Wunny het volgende:
[..]
ik fiets iedere dag ermee naar school, 30 mins heen en terug..
Uit me zak -> in me zak etc.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
@Stinoss
die kitmarkers, zijn dat eigenlijk echte Betalight kitmarkers ?
ik heb op DX kitmarkers voor 9 dollar gezien met dezelfde verpakking (Firefly) en Betalight voor veel meer
Omdat het een of andere grapjas is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:04 schreef raaavi het volgende:
Hoe weten we eigenlijk dat dat Jack is
en niet een of andere grapjas?
quote:
Jawel... Er zitten IR-leds op. Jij gaat dus voor de duurdere? Omdat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:22 schreef raaavi het volgende:
Voor die 10 euro verschil zou ik het niet laten
Die duurdere heeft geen nightview?
De goedkoopste omdat? En mijn camper is geen camper, dat is een bang bus.quote:
staat niets voor niets doorgestreept.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:47 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Jawel... Er zitten IR-leds op. Jij gaat dus voor de duurdere? Omdat?
Uitgaande van de specificaties lijkt me dat de meest logische keuze.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:47 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
De goedkoopste omdat? En mijn camper is geen camper, dat is een bang bus.
Already made 190 orders from focal so keep up the good workquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:54 schreef FocalPrice.com het volgende:
That is good to hear, we have been busy al day.
Ik had Jack vroeger al verteld over deze forum toen hij daar nog werkte op o.a. de DOA afdelingquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:22 schreef Kadooosh het volgende:
Zou best goed kunnen dat die focalprice/jack echt zijn.. neem aan dat ze wel zie van waar hun traffic vandaan komt en misschien zorgt fok toch voor beste veel hits.
[..]
Already made 190 orders from focal so keep up the good work.
Ik wil de fucking goede, geen verdomde vergoedingquote:Dear customer,
We are so sorry for the trouble. How about refund you the price difference $5.59?
Waiting for your reply!
Sincerely,
Cherry
ik ook!quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wil de fucking goede, geen verdomde vergoeding
Wehequote:Op donderdag 5 maart 2009 09:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wil de fucking goede, geen verdomde vergoeding
Niet dat ik twijfel maar jij kan zien of uitzoeken of het klonen zijn toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Pfffff, ik moet hier elke dag wel komen mekkeren?
Nok nou gewoon eens met die ongein. Klonen zijn OOK niet grappig nee. Waarom kan hier nou niet gewoon over Dx en aanverwanten gebabbeld worden?
DealPerfect is echt Jack, ik heb het hem gevraagdquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Pfffff, ik moet hier elke dag wel komen mekkeren?
Nok nou gewoon eens met die ongein. Klonen zijn OOK niet grappig nee. Waarom kan hier nou niet gewoon over Dx en aanverwanten gebabbeld worden?
Wat ga jij terugsturen of heb jij terug gestuurd?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:46 schreef mcwops het volgende:
[..]
ik ook!dus GEEN refund. laten we (= gedupeerden
) ook hier even een gezamenlijk standpunt innemen, dan staan we sterker
Ja, wat doet hij hierquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:20 schreef mstr het volgende:
[..]
DealPerfect is echt Jack, ik heb het hem gevraagd
Ik kan het laten nagaan ja, en ik kan volstaan met de mededeling dat dat dus ook gedaan is, en we het dus weten lijkt me.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:18 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Niet dat ik twijfel maar jij kan zien of uitzoeken of het klonen zijn toch?
Ligt eraan wat je gekocht hebt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:24 schreef Saak het volgende:
Is het veel om in 2 maanden ¤118,24 uit te geven aan prulletjes?
ik moet met een gewone camera detailfoto's maken van de player zelfquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat ga jij terugsturen of heb jij terug gestuurd?
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:22 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ja, wat doet hij hier? Irritatant Chineesje met dollartekens in zijn ogen.
![]()
Die stond er inderdaad niet op, maar beetje raar..quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:29 schreef mcwops het volgende:
[..]
ik moet met een gewone camera detailfoto's maken van de player zelf, telefooncamera pics (die toch best scherp waren) zijn onvoldoende volgens Cherry. ze vroegen of er een nummer/sticker op de player zelf stond., niet dus
Dat verstuur ik nu.quote:I'm not satisfied with this solution, I want the mp4-player I ordered.
Not a refund for a mistake you made.
So maybe you could send the one I ordered?
Or make another offer?
Jammer, was leuk geweest als het geen kloon was.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan het laten nagaan ja, en ik kan volstaan met de mededeling dat dat dus ook gedaan is, en we het dus weten lijkt me..
Moet ik dus 5,70 gaan betalen omdat hun iets fout opsturen?quote:Dear customer,
We are sorry about that.
Would you please kindly send it back for replacement.
Our address as below:
Manli Li
6/F,Building No.3,ZhongHe Industrial Park
ShaHe Road,NanShan District
ShenZhen,GuangDong,
518053
China
When we received it, we'll send new again.
Please tell us when you send it back.
Thanks for your patience and cooperation.
Sincerely,
Yolanda
Lekkere zin ook, die laatste, zie ik nuquote:And what about the shipping costs?
They are EUR 5,70, that's around USD 7.
And if I make a picture of the package, and give it to you, you'll send it as soon as you can?
Or when you received it and checked it?
Staat ook bij de voorwaarden druif:quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet ik dus 5,70 gaan betalen omdat hun iets fout opsturen?
Hè kutquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:10 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Staat ook bij de voorwaarden druif:
"Please note: Focalprice.com does not pay the return shipping cost."
laat ze dan voor dat bedrag alsnog een refund maken. weten ze zeker dat je dat besteed in hun shop.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:10 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Staat ook bij de voorwaarden druif:
"Please note: Focalprice.com does not pay the return shipping cost."
Heb nu bijna de hele FP helpdesk gehad?quote:Dear customer,
Thanks for being in touch.
For the back shipping, you should pay for it, and we will resend you free shipping.
We will arrange the delivery after we receive the returned parcel.
Thanks for your understanding and support.
Sincerely,
Lily
Iets meer uitleg?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:54 schreef Poepoog het volgende:
Dien dan een klacht in bij PP, krijg je het hele bedrag terug. Werkt een stuk beter, niet sneller overigens...
Niet doen, gewoon terugsturen en bij FP zelf gaan zeiken om compensatie voor de verzendkosten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Iets meer uitleg?
Moet ik het product dan nog wel terug sturen?
En dan is het tijdelijk niet mogelijk om wat te betalen met PP?
Vind het wel heel kutquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:59 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Niet doen, gewoon terugsturen en bij FP zelf gaan zeiken om compensatie voor de verzendkosten.
Lijkt mij ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Eigenlijk hoort FP gewoon de verzendkosten terug te betalen, omdat het een fout van FP is, het is niet alsof jij iets hebt besteld, niet mooi vindt, en het daarom terug wil sturen voor een refund.
Zij zouden dus, omdat zij een verkeerd product hebben geleverd, alle kosten moeten vergoeden.
quote:Isn't there anything you can do for me?
I mean, it isn't my fault you gave me this one.
So in my opinion, you should take care over the costs.
Or this is the last time I ordered by Focalprice.
Engrish ftwquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Lijkt mij ook
Laatste eruit gestuurd:
[..]
Inderdaad, al is het Engrish van mstr dan wel wat beter dan die van DX, die reageert soms gewoon net alsof ze de ticket niet hebben gelezenquote:
quote:
Ik kan wel correct engels, maar gewoon geen zin in om over na te denken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Inderdaad, al is het Engrish van mstr dan wel wat beter dan die van DX, die reageert soms gewoon net alsof ze de ticket niet hebben gelezen.
Moet je er dan zolang over nadenkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:29 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Ik kan wel correct engels, maar gewoon geen zin in om over na te denken.
En zo snappen zij het ook beter
Maar bij DX is het soms écht om te janken ja
Nee, maar ik denk nu gewoon totaal niet over naquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:31 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Moet je er dan zolang over nadenken?
![]()
Dat geven ze toch niet, of ze doen heel moeilijk. Gewoon bij PayPal kijken naar je betaling staat een knop problemen melden en dan zeg je dat je een heel ander product hebt ontvangen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:59 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Niet doen, gewoon terugsturen en bij FP zelf gaan zeiken om compensatie voor de verzendkosten.
Met PP geschillen heb ik niet al te beste ervaringen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dat geven ze toch niet, of ze doen heel moeilijk. Gewoon bij PayPal kijken naar je betaling staat een knop problemen melden en dan zeg je dat je een heel ander product hebt ontvangen.
Werkt perfect.
quote:Dear customer,
We are so sorry for the trouble. Then how about refund your the price difference and give you a discount?
Waiting for your reply!
Sincerely,
Cherry
Ik wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:18 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Met PP geschillen heb ik niet al te beste ervaringen.
Je moet gewoon uiteindelijk voor dezelfde prijs die goede speler kunnen bestellen, en of ze nou korting op die nieuwe speler geven en jou de verzendkosten laten betalen of iets anders doet er dan niet toe. Het zou alleen dan weer irritant zijn dat het weer 2 weken duurt voor je het weer binnen hebt. Maar ik probeer nu iig ook via tickets wat sympathie op te wekken. Heb alleen geen camera hier en ze lopen steeds over foto's te zeuren, terwijl ze zelf ook echt wel snappen dat het de verkeerde is na al dat geklaag.quote:
Mja als je hem wilt omruilen weet ik bijna zeker dat FP vraagt of je hem terug wilt sturen, heb nog nooit gehad dat ze gewoon zeggen dat ze een nieuwe sturen... zo makkelijk als DX zijn ze niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:50 schreef lezut het volgende:
Hmm, net een pakketje van FocalPrice binnen gekregen, maar ook niet helemaal zoals verwacht. Had deze besteld:
http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=6710
Maar ik heb deze gekregen:
http://www.focalprice.com(...)_4G_MF096B_6212.html
Ik twijfel een beetje of ik tickets aan moet gaan maken, het is natuurlijk maar een miniem prijsverschil. Maar toch, wel weer slordig.
For the FocalPrice-account @ fok: I ordered the first product, but I got the second.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |