quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja ik ben op dit moment niet thuis, en vanavond ook niet. Dus zal morgen even mijn best doen
oordopjes de Soundmagic PL-30quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:36 schreef drummerdude het volgende:
Wat is het beste oordopje, als je let op prijs/kwaliteit?
OK, Super! Soundmagic net besteld, en koptelefoon+ 8 gig nep iPod op wishlist. Altijd irritant, op je loon moeten wachtenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:39 schreef Andyy het volgende:
[..]
oordopjes de Soundmagic PL-30
koptelefoon de namaak Audio technica ON-3
allebei op FP
http://www.head-fi.org/fo(...)rice-genuine-411130/
[ afbeelding ]
Both fakequote:Op woensdag 4 maart 2009 14:39 schreef Andyy het volgende:
[..]
oordopjes de Soundmagic PL-30
koptelefoon de namaak Audio technica ON-3
allebei op FP
http://www.head-fi.org/fo(...)rice-genuine-411130/
[ afbeelding ]
jup, bedanktquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:55 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Both fake.
Kitmarker ontvangen btw?
Preciesquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:52 schreef Esnader het volgende:
Heb ook de nep ipod binnen van Focalprice icm met de Soundmagic PL-30. Heb de oordopjes nog niet ingespeeld maar vind ze tot nu toe beetje blikkerig klinken, vind m'n sony ex-71 beter klinken. Ze zitten overigens wel erg fijn, blijven goed zitten. Maar verder de Ipod clone, ja hij werkt wel goed het clickwheel werkt, en hij roteert verder niet waar sommigen het over hadden. Geluid dat eruit komt is op zich wel prima te noemen, het is geen geweldige kwaliteit maar je kan met de equalizer opties toch wel wat leuks eruit krijgen. '
Het is dus zeker geen miskoop, 8 gig voor een leuk prijsje in een leuk jasje.
Over welke iPod clone heb je het nu, ik ben namelijk wellicht ook wel geïnteresseerd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:52 schreef Esnader het volgende:
Heb ook de nep ipod binnen van Focalprice icm met de Soundmagic PL-30. Heb de oordopjes nog niet ingespeeld maar vind ze tot nu toe beetje blikkerig klinken, vind m'n sony ex-71 beter klinken. Ze zitten overigens wel erg fijn, blijven goed zitten. Maar verder de Ipod clone, ja hij werkt wel goed het clickwheel werkt, en hij roteert verder niet waar sommigen het over hadden. Geluid dat eruit komt is op zich wel prima te noemen, het is geen geweldige kwaliteit maar je kan met de equalizer opties toch wel wat leuks eruit krijgen. '
laat 'm op z'n minst een nacht inbranden, in het begin klinkt die echt crap ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:52 schreef Esnader het volgende:
Yeah I know you, I'm Doméniquequote:Op woensdag 4 maart 2009 15:59 schreef DealPerfect het volgende:
Hello,I am jack,from www.dealperfect.com ,any one know me ?
Dion,where are you?
Ja precies, dit is niet diegene die afgebeeld stond! 100% zekerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:08 schreef Negentien het volgende:
Bedankt voor je reactie- en afbeeldingen!
Hmm.. beetje teleurstellend inderdaad. Het menu is wel beter als het vorige (op die andere iPod clones). Maar het voorbeeldplaatje is natuurlijk wel stukken beter!
Misschien toch maar voor de Shuffle clone gaan..
Hi Jack.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:59 schreef DealPerfect het volgende:
Hello,I am jack,from www.dealperfect.com ,any one know me ?
Oh ja wtf is dat nou :S ziet er echt niet uit dit menu.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:02 schreef mstr het volgende:
Ik heb hem binnen, de 4GB 1.8" TFT MP4 Media Player (Silver)
http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=7629
Maar hij is totaal niet hetzelfde als de foto?
Wat ik binnen kreeg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft dus een totaal ander menu
En geen shake-to-next-number
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:01 schreef g0dz0r het volgende:
Het einde van het vorige topic.
1 vraag, waarom?
idd, hij werkt verder wel goed, maar het is niet wat ik wilde!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:12 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Oh ja wtf is dat nou :S ziet er echt niet uit dit menu.
Gelukkig heb ik hem nog niet besteld(verkocht).. ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |