Ik ben ze ook aan het bestellen, kun je er op liggen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
gezien het m'n backup dopjes zijn ga ik er best ruw mee om als ik ze gebruik (ik gooi ermee enzo)
en ze doen het nog prima, weet niet hoe jij er mee om gaat ?
Hi Jackquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:59 schreef DealPerfect het volgende:
Hello,I am jack,from www.dealperfect.com ,any one know me ?
Dion,where are you?
jup, kan primaquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:28 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik ben ze ook aan het bestellen, kun je er op liggen?
(Wat elke nacht bij mijn oordopjes gebeurd)
ik heb ze sinds november, een maand lang zo ongeveer elke dag gebruikt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:26 schreef Wunny het volgende:
[..]
ik fiets iedere dag ermee naar school, 30 mins heen en terug..
Uit me zak -> in me zak etc.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
@Stinoss
die kitmarkers, zijn dat eigenlijk echte Betalight kitmarkers ?
ik heb op DX kitmarkers voor 9 dollar gezien met dezelfde verpakking (Firefly) en Betalight voor veel meer
Omdat het een of andere grapjas is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:04 schreef raaavi het volgende:
Hoe weten we eigenlijk dat dat Jack is
en niet een of andere grapjas?
quote:
Jawel... Er zitten IR-leds op. Jij gaat dus voor de duurdere? Omdat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:22 schreef raaavi het volgende:
Voor die 10 euro verschil zou ik het niet laten
Die duurdere heeft geen nightview?
De goedkoopste omdat? En mijn camper is geen camper, dat is een bang bus.quote:
staat niets voor niets doorgestreept.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:47 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Jawel... Er zitten IR-leds op. Jij gaat dus voor de duurdere? Omdat?
Uitgaande van de specificaties lijkt me dat de meest logische keuze.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:47 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
De goedkoopste omdat? En mijn camper is geen camper, dat is een bang bus.
Already made 190 orders from focal so keep up the good workquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:54 schreef FocalPrice.com het volgende:
That is good to hear, we have been busy al day.
Ik had Jack vroeger al verteld over deze forum toen hij daar nog werkte op o.a. de DOA afdelingquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:22 schreef Kadooosh het volgende:
Zou best goed kunnen dat die focalprice/jack echt zijn.. neem aan dat ze wel zie van waar hun traffic vandaan komt en misschien zorgt fok toch voor beste veel hits.
[..]
Already made 190 orders from focal so keep up the good work.
Ik wil de fucking goede, geen verdomde vergoedingquote:Dear customer,
We are so sorry for the trouble. How about refund you the price difference $5.59?
Waiting for your reply!
Sincerely,
Cherry
ik ook!quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wil de fucking goede, geen verdomde vergoeding
Wehequote:Op donderdag 5 maart 2009 09:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wil de fucking goede, geen verdomde vergoeding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |