quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:55 schreef M0NTANA het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er 4 plaatjes, in plaats van 5. Ik vraag aan die cassiere waar is die vijfde? Zegt ze : Oh dat is Suarez .... die ligt op de grond.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er 4 hele plaatjes en 1 gescheurde, in plaats van 5 hele. Ik vraag aan die cassiere hoe zit dat? Zegt ze : Oh Bouaouzan zit in dat pakje.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:24 schreef Prosac het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er 2 plaatjes aan elkaar vastgeplakt. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Oh dan zit vast Stefan Postma in dat pakje"
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:27 schreef Prosac het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik echt een twee keer zo dik pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er toch maar 5 plaatjes in. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Oh dan zit Jeroen Verhoeven in dat pakje"
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zag ik dat er 2 waren gebruikt als vloeipapier. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Oh dan zit Purrel Frankel in dat pakje"
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:02 schreef Blawh het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte had ik opeens zo'n jeuk. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Oh, dan heb je Platjes. "
Wat een kutgrappen allemaal...quote:Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er 4 plaatjes in, in plaats van 5. Ik vraag aan die cassiere waar is die vijfde? Begint ze te zingen: Singing aj Ais-sati is van ons, singing aj Ais-sati is van ons...
Is de AH nog zo laat open daar dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:53 schreef Houniet het volgende:
Maak hier het verhaaltje af!
Voorbeelden zijn ontstaan uit de VBL SC:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ze horen juist slecht te zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:11 schreef Rots het volgende:
Ja, maar als een mod hem opent vinden ze het allemaal goed hiero. Wel echt slechte grappen de meeste, vond die van Platjes dan wel weer leuk.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 02:07 schreef i-VII-VI het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn in Amsterdam, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij. Toen ik hem open maakte bleek er helemaal niets in te zitten. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Helemaal niets in Amsterdam".
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 03:27 schreef Elvislives het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij, dus die gooide ik op de grond en begon er keihard op te stampen. Hehehe. Dus die cassiere helemaal flippen natuurlijk "mijn voetbalplaatjes wat doe je!?" Ik zo van "ja ik heb ze toch eerlijk verdiend!" hehehehe
elke 10 euro een pakje van 5 meen ikquote:
Ken je Klassiekersquote:
Toch krijg ik warme gevoelens bij die plaatjes, vroeger gingen we ook ervoor om ze op meest illegale wijze het snelst te krijgen want dan was je cool.quote:Op woensdag 4 maart 2009 04:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ken je Klassiekers
Ik ging net heul veul boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een paar pakjes voetbalplaatjes erbij. Toen ik ze open maakte zaten er alleen maar plaatjes van Heerenveen- en Groningen-spelers tussen. Ik vraag aan die cassiere waarom? Zegt ze : Oh die zijn voor Marco van Basten.
Bij de Aldi hebben ze heul geen voetbalplaatjes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 04:55 schreef heiden6 het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Aldi, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij. Toen ik het pakje openmaakte zaten er 5 plaatjes in van Gerd Müller en begon de caissière me keihard uit te lachen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open wilde maken, hoorde ik heel zacht: "Ga langs de McDrive! Of de Burger King! Of de FEBO! Of heb je net zelf frikandellen gekocht?" "Wat heeft dit te betekenen", vraag ik aan de cassière. Zegt ze: "Oh, dan zit Theo Janssen in dat pakje."
Geniaalquote:Op woensdag 4 maart 2009 02:07 schreef i-VII-VI het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn in Amsterdam, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij. Toen ik hem open maakte bleek er helemaal niets in te zitten. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Helemaal niets in Amsterdam".
quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open wilde maken, hoorde ik heel zacht: "Ga langs de McDrive! Of de Burger King! Of de FEBO! Of heb je net zelf frikandellen gekocht?" "Wat heeft dit te betekenen", vraag ik aan de cassière. Zegt ze: "Oh, dan zit Theo Janssen Johnny van de Burgerking in dat pakje."
quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:49 schreef sjimz het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zag ik dat het plaatje van Roy Beerens was aangevreten.
Ik vraag aan die cassiere : Hoe kan dat? Zegt ze :"Oh dan zal hij wel bij Sansoni in het pakje zitten."
Hmm, je zou eerder verwachten dat het pakje dan heeeeeeel langzaaaaaam open ging.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:35 schreef sjimz het volgende:
Ik ging dus net boodschappen doen bij de AH, kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij.
Dus ik maak het pakje open en het begint ineens te sneeuwen.
Ik vraag aan de cassiere:"Wat heeft dat te betekenen?"
Zegt ze:"Dan heb je vast Romano Denneboom en Evander Sno in je pakje."
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:19 schreef Blawh het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij.
Dus ik maak het pakje open, zie ik tot mijn grote verbazing ineens dat er 1 doorweekt is.
Ik vraag aan de cassiere: "Wat heeft dit te betekenen?"
Zegt ze: "Oh dat is het logo van FC Twente, daar heeft Reker over gehuild."
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:27 schreef sjimz het volgende:
Ik loop laatst in Madrid in de plaatselijke supermercado.
Ik koop voor wat euro's boodschappen en ik krijg van de cassiere een pakje met voetbalkaartjes.
Als ik het pakje open maak zie ik dat er maar 4 kaartjes in zitten.
Ik zeg zo"Que?!?!?!?!!"
Zegt de cassiere: "Si, Rafael van de Kaart"
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:30 schreef Rumille het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ging laatst zo naar Bilbao in de plaatselijke supermercado ().
Ik koop wat boodschappen, krijg pakje met futbolcarta. Zit Urzaiz er tussen.
Ik zo: Que?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:48 schreef sjimz het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik het openmaakte merkte ik ineens dat 10 euro uit mijn portemonnee was verdwenen.
Dus ik vraag zo aan de cassiere: Wat is dat nou?"
Zegt de cassiere:"Dan had je vast Vito Wormgoor in je pakje."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |