abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:53:44 #1
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_66674999
Maak hier het verhaaltje af !
Voorbeelden zijn ontstaan uit de VBL SC:
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 14:55 schreef M0NTANA het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er 4 plaatjes, in plaats van 5. Ik vraag aan die cassiere waar is die vijfde? Zegt ze : Oh dat is Suarez .... die ligt op de grond.
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 15:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er 4 hele plaatjes en 1 gescheurde, in plaats van 5 hele. Ik vraag aan die cassiere hoe zit dat? Zegt ze : Oh Bouaouzan zit in dat pakje.
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:24 schreef Prosac het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er 2 plaatjes aan elkaar vastgeplakt. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Oh dan zit vast Stefan Postma in dat pakje"
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:27 schreef Prosac het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik echt een twee keer zo dik pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er toch maar 5 plaatjes in. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Oh dan zit Jeroen Verhoeven in dat pakje"
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zag ik dat er 2 waren gebruikt als vloeipapier. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Oh dan zit Purrel Frankel in dat pakje"
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:59:22 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_66675192
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er 4 plaatjes, in plaats van 5. Ik vraag aan die cassiere hoe zit dat? Zegt ze: "Oh dat is Perez, die zal wel weer gewisseld zijn van pakje."
pi_66675259
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zag ik dat er een plaatje niet goed wilde plakken. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze: "Oh, dat is Gertjan Verbeek, zijn lijm heeft geen chemie met de pagina"

pi_66675327
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte had ik opeens zo'n jeuk. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Oh, dan heb je Platjes. "
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:03:31 #5
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_66675369
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, blijkt het dat het dicht is om middernacht
AFC AJAX
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:03:33 #6
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_66675374
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte bleken alle kaartjes gescheurd te zijn. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Oh, dat is een pakje gesponsord door de medische staf van FC Groningen"

pi_66675420
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte bleek er 272 keer Paul Matthijs in te zitten. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Oh, dat pakje is door Ron Jans samengesteld".

pi_66675463
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte werd ik door iets in mijn gezicht geraakt. Ik vraag aan die cassiere, wat is dat? Zegt ze: "Oh, dat is Christian Kum, shot.
pi_66675467
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte bleken alle kaartjes zeiknat te zijn. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Oh, dat is een huillie-pakje met Leonardo, Suarez, Sulejmani en twe keer Lazovic.

Mijn god, tijd om naar bed te gaan
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:08:06 #10
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_66675538
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte bleken alle kaartjes vergeeld en vreselijk oud te zijn. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Oh, dat is het pakje met de selectie van Feyenoord"
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:09:47 #11
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_66675586
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte kwam er allemaal witte poeder uit. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Oh, Maikel Aerts zit in dat pakje."
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:35:05 #12
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_66676254
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:02 schreef Blawh het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte had ik opeens zo'n jeuk. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Oh, dan heb je Platjes. "
!
pi_66676490
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zat er een Chinese vlinder tussen. Ik vraag aan die cassiere: "Hoe zit dat?" Zegt ze : Oh.. Theo Lucius zit waarschijnlijk in dat pakje.
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:49:43 #14
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66676543
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zat er alleen 1x Leonardo in.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66676617
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte bleken alle kaartjes weg te zijn. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Oh, dat is een pakje met Stevens, Atteveld, Huntelaar, Saeijs en Verbeek.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:54:41 #16
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_66676632
quote:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er 4 plaatjes in, in plaats van 5. Ik vraag aan die cassiere waar is die vijfde? Begint ze te zingen: Singing aj Ais-sati is van ons, singing aj Ais-sati is van ons...
Wat een kutgrappen allemaal...
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:59:08 #17
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_66676689
Ik ging net boodschappen doen bij de AH, was ie dicht
pi_66676702
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:53 schreef Houniet het volgende:
Maak hier het verhaaltje af !
Voorbeelden zijn ontstaan uit de VBL SC:
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Is de AH nog zo laat open daar dan?
  woensdag 4 maart 2009 @ 01:00:50 #19
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_66676703
Deze moet stiekem eigenlijk in ONZ staan.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_66676869
Ja, maar als een mod hem opent vinden ze het allemaal goed hiero. Wel echt slechte grappen de meeste, vond die van Platjes dan wel weer leuk.
  woensdag 4 maart 2009 @ 01:45:03 #21
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66677250
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 01:11 schreef Rots het volgende:
Ja, maar als een mod hem opent vinden ze het allemaal goed hiero. Wel echt slechte grappen de meeste, vond die van Platjes dan wel weer leuk.
Ze horen juist slecht te zijn.
  woensdag 4 maart 2009 @ 01:49:05 #22
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_66677291
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik geen pakje voetbalplaatjes erbij. Dus ik zo tegen die cassiere waarom krijg ik geen plaatjes en de rest van FOK! wel?
Zegt ze: Moet je eerst boodschappen doen voor 10 euro
En dat kan zomaar.....?
  woensdag 4 maart 2009 @ 01:50:11 #23
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_66677307
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Het pakje gaf licht. Ik vraag aan die cassiere : waarom geeft deze licht ? Zegt ze tegen me : Zitten alleen maar PSVers in...

Jezus wat slecht

Weltrusten
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 4 maart 2009 @ 01:56:46 #24
202014 JJH
Knetter. O+
pi_66677393
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte kwam er een sterke frituurlucht uit. Ik vraag aan de cassiere hoe dat zit. Zegt ze: Dat is de selectie van FC Zwolle, die hebben wel bitterballen gehad.

Zeer slechte tvp.
  woensdag 4 maart 2009 @ 02:01:00 #25
237059 Twerk
The Spurs
pi_66677446
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er 4 plaatjes, in plaats van 5. Ik vraag aan die cassiere waar is die vijfde? Zegt ze : "Oh dat is Ruud Boymans van Fortuna Sittard, die heeft z'n eigen plaatje opgegeten, want ze hebben alweer geen salaris gehad."
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66677517
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn in Amsterdam, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij. Toen ik hem open maakte bleek er helemaal niets in te zitten. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Helemaal niets in Amsterdam".
pi_66677566
  woensdag 4 maart 2009 @ 02:22:39 #28
237059 Twerk
The Spurs
pi_66677640
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 02:07 schreef i-VII-VI het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn in Amsterdam, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij. Toen ik hem open maakte bleek er helemaal niets in te zitten. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Helemaal niets in Amsterdam".

The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  woensdag 4 maart 2009 @ 02:25:56 #29
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_66677654
  woensdag 4 maart 2009 @ 03:00:48 #30
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_66677836
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 02:22 schreef Twerk het volgende:

[..]

woensdag 4 maart 2009 @ 03:27:28 #31
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_66677949
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij, dus die gooide ik op de grond en begon er keihard op te stampen. Hehehe. Dus die cassiere helemaal flippen natuurlijk "mijn voetbalplaatjes wat doe je!?" Ik zo van "ja ik heb ze toch eerlijk verdiend!" hehehehe

No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  woensdag 4 maart 2009 @ 04:37:25 #32
237059 Twerk
The Spurs
pi_66678156
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 03:27 schreef Elvislives het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij, dus die gooide ik op de grond en begon er keihard op te stampen. Hehehe. Dus die cassiere helemaal flippen natuurlijk "mijn voetbalplaatjes wat doe je!?" Ik zo van "ja ik heb ze toch eerlijk verdiend!" hehehehe

pi_66678168
ik doe nooit genoeg boodschappen om er gratis plaatjes bij te krijgen.
pi_66678169
Vanaf welk bedrag krijg je die dingen?
pi_66678170
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte bleken er niet 5 maar 102 plaatjes in te zitten. Dus ik zeg tegen die cassiere . Onbegrijpelijk , dat dit zomaar kan in Nederland. Waarop ze reageerde met Oh dan heeft Aad de Mos aan de lopende band zich weer eens vergist met tellen.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_66678171
Lijkt me wel grappig om wat pubers te laten vechten erom.
  woensdag 4 maart 2009 @ 04:52:36 #37
237059 Twerk
The Spurs
pi_66678180
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 04:44 schreef sig000 het volgende:
Vanaf welk bedrag krijg je die dingen?
elke 10 euro een pakje van 5 meen ik
  woensdag 4 maart 2009 @ 04:54:35 #38
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_66678182
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 04:37 schreef Twerk het volgende:

[..]

Ken je Klassiekers

Ik ging net heul veul boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een paar pakjes voetbalplaatjes erbij. Toen ik ze open maakte zaten er alleen maar plaatjes van Heerenveen- en Groningen-spelers tussen. Ik vraag aan die cassiere waarom? Zegt ze : Oh die zijn voor Marco van Basten.
pi_66678183
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 04:52 schreef Twerk het volgende:

[..]

elke 10 euro een pakje van 5 meen ik
Telt statiegeld ook mee?
pi_66678185
Ik ging net boodschappen doen bij de Aldi, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij. Toen ik het pakje openmaakte zaten er 5 plaatjes in van Gerd Müller en begon de caissière me keihard uit te lachen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_66678188
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 04:54 schreef twi het volgende:

[..]

Ken je Klassiekers

Ik ging net heul veul boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een paar pakjes voetbalplaatjes erbij. Toen ik ze open maakte zaten er alleen maar plaatjes van Heerenveen- en Groningen-spelers tussen. Ik vraag aan die cassiere waarom? Zegt ze : Oh die zijn voor Marco van Basten.
Toch krijg ik warme gevoelens bij die plaatjes, vroeger gingen we ook ervoor om ze op meest illegale wijze het snelst te krijgen want dan was je cool.
pi_66678189
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 04:55 schreef heiden6 het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Aldi, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij. Toen ik het pakje openmaakte zaten er 5 plaatjes in van Gerd Müller en begon de caissière me keihard uit te lachen.
Bij de Aldi hebben ze heul geen voetbalplaatjes.
pi_66679251
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. De caissière trok een rubber handschoen aan, haalde het pakje onder de desk vandaan en gaf het aan mij. "Waarom doe je dat", vroeg ik. Ze antwoordde: "Ik ben bang voor kakkerlakken".
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_66679362
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zag ik dat het plaatje van Roy Beerens was aangevreten.
Ik vraag aan die cassiere : Hoe kan dat? Zegt ze :"Oh dan zal hij wel bij Sansoni in het pakje zitten."
pi_66679464
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open wilde maken, hoorde ik heel zacht: "Ga langs de McDrive! Of de Burger King! Of de FEBO! Of heb je net zelf frikandellen gekocht?" "Wat heeft dit te betekenen", vraag ik aan de cassière. Zegt ze: "Oh, dan zit Theo Janssen in dat pakje."
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_66679629
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er 3 plaatjes en 2 pannekoeken in. Ik vraag aan die cassiere hoe zit dat? Zegt ze : Oh, je hebt Marco van Basten dubbel.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:08:27 #47
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_66679797
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 08:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open wilde maken, hoorde ik heel zacht: "Ga langs de McDrive! Of de Burger King! Of de FEBO! Of heb je net zelf frikandellen gekocht?" "Wat heeft dit te betekenen", vraag ik aan de cassière. Zegt ze: "Oh, dan zit Theo Janssen in dat pakje."

Desalwelteplus tvp-waardig.. (en wie weet schiet er mij ook nog eens iets te binnen)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_66679877
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_66679923
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij.
Dus ik maak het pakje open, zie ik tot mijn grote verbazing ineens 2 vrouwen er tussen zitten.
Ik vraag aan de cassiere:"Wat heeft dit te betekenen?"
Zegt ze:"Dan heb je vast Anita en Martina van Ajax in je pakje zitten"
pi_66680447
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij.
Dus ik maak het pakje open, zie ik tot mijn grote verbazing ineens 5 gewone plaatjes en 1 ronde er tussen zitten.
Ik vraag aan de cassiere:"Wat heeft dit te betekenen?"
Zegt ze:"Michel wilde graag een andere Vorm voor zijn plaatje"

bedroevend, maar wel een tvp
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_66680801

Ik zal even denken
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:04:23 #52
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_66713500
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 02:07 schreef i-VII-VI het volgende:
Geniaal !

Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij. Toen ik hem open maakte bleek Kenneth Perez en vier andere blanke voetballers in dat pakje te zitten. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Ik wil Denneboom! Zegt ze : "Kennteh Perez houd niet zo van negers".
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_66715344
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zat er helemaal niets in. Ik vraag aan de cassiere hoe dat zit. Zegt ze: "Daar had de technische staf van 2008/2009 van Fc Utrecht in moeten zitten"
pi_66715547
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem openmaakte zat er alleen wat deeg in Ik vraag aan die cassiere hoe kan dat? Zegt ze: "Dat is het ajax-pakje, de pannenkoeken moet je zelf maar bakken".
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:56:44 #55
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_66748391
Ik zat vandaag op kassa 7. Kreeg iemand bij een andere kassa een pakje voetbalplaatjes erbij. Ze maakte m open en er zaten maar 4 plaatjes in. Vroeg ze aan die cassiere hoe kan dat? Zegt ze: Daar zat Tim de Cler in, maar die staat nu bij kassa 7!

Wou nog vragen oftie zichzelf wilde, hij had meer dan 10 euro. Toch maar niet gedaan
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:05:06 #56
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_66748841
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij. Toen ik hem open maakte bleek klonk Blueberry Hill op uit dat pakje. Ik vraag aan die cassiere Van der Gijp, hoe zit dat? Zegt ie: "Oh, dan heb je Collins John in je pakje".
De Narcis van Gabon
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:21:03 #57
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_66749546
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij. Toen ik hem open wilde maken bleek er al een groot gat in te zitten. Ik vraag aan die cassiere, wtf hoe zit dat dan? Zegt ze : " Oh, dan zat Willem van Hanegem in dat pakje".
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:21:29 #58
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_66749567
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem wilde openmaken zat er al een gat in en ik vraag aan die cassiere hoe kan dat? Zegt ze: "Oh dan is Willen van Hanegem al weg!"
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:22:49 #59
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_66749618
Bweheh, ik was eerder met die garp.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_66751153
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij. Toen ik hem open maakte bleek alleen Jeroen Verhoeven in het pakje te zitten. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze: "Oh, dan zal die de rest wel hebben opgegeten."
Koning.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 00:10:14 #61
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_66751229
!!
pi_66751638
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem wilde openmaken zaten er ook 2 pokerfiches in en ik vraag aan die cassiere hoe kan dat? Zegt ze: "Oh dan zit Mads Junker erin !"
pi_66751755
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 08:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open wilde maken, hoorde ik heel zacht: "Ga langs de McDrive! Of de Burger King! Of de FEBO! Of heb je net zelf frikandellen gekocht?" "Wat heeft dit te betekenen", vraag ik aan de cassière. Zegt ze: "Oh, dan zit Theo Janssen Johnny van de Burgerking in dat pakje."
pi_66751772
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 08:49 schreef sjimz het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zag ik dat het plaatje van Roy Beerens was aangevreten.
Ik vraag aan die cassiere : Hoe kan dat? Zegt ze :"Oh dan zal hij wel bij Sansoni in het pakje zitten."
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:37:07 #65
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_66759999
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er 2 plaatjes te weinig in. Ik vraag aan die cassiere hoe zit dat?
Zegt ze: Oh dat zijn waarschijlijk Makaay en Hofland, die willen niet meedoen totdat ze hun salaris over februari hebben ontvangen.
Wie dit leest is gek
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:44:10 #66
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_66764582
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij. Toen ik het open wilde maken vloog het echter uit mijn hand en begon als een gek tegen de muur op te beuken, en brak toen zomaar doormidden. "Wat heeft dit te betekenen", vraag ik aan die cassière. Zegt ze : " Oh, dan zit Sergio Romero in dat pakje".

[ Bericht 4% gewijzigd door Kriegel op 06-03-2009 13:49:31 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:28:05 #67
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_66781359
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik het openmaakte bleken er 6 plaatjes in te zitten. "Waarom is dat?" vraag ik aan de cassière. Zegt ze: "Oh dan zit er vast een Feyenoorder tussen, als dat het geval is doen we er een plaatje van een Veendam-speler bij. Dan kunnen ze vast wennen"
Wie dit leest is gek
pi_66782208
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik het openmaakte bleken er 5 plaatjes in te zitten. Opeens vliegt er een weg. "Waarom is dat?" vraag ik aan de cassière. Zegt ze: "Ja, ik kan er ook niks aan doen dat dat Meeuw is."
pi_66782232
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik het openmaakte bleken er 5 plaatjes in te zitten. 1 van die plaatjes is helemaal bekladderd met verf. Waarom is dat?" vraag ik aan de cassière. Zegt ze: "Ja, dat is Vermeer."
pi_66782870
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik het openmaakte bleken er 5 plaatjes in te zitten. Opeens hoor ik muziek. "Waarom is dat?" vraag ik aan de cassière. Zegt ze: "Ja, dat is Isaxofoon."

Mijn god wat slecht
  vrijdag 6 maart 2009 @ 22:21:16 #71
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_66783837
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij.
Dus ik maak het pakje open, zie ik tot mijn grote verbazing dat er op 1 plaatje een speler heel klein in de verte staat. Ik vraag aan de cassiere: "Wat heeft dit te betekenen?"
Zegt ze: "Ja dat is Matthew Amoah, die is een beetje op de achtergrond geraakt."
pi_66784123
Ik ging dus net boodschappen doen bij de AH, kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij.
Dus ik maak het pakje open en krijg ineens een slappe lul tegen mijn wang aan.
Ik vraag aan de cassiere:"Wat heeft dat te betekenen?"
Zegt ze:"Dan heb je vast Ibrahim Swaffelay in je pakje."
pi_66784558
Ik ging dus net boodschappen doen bij de AH, kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij.
Dus ik maak het pakje open en het begint ineens te sneeuwen.
Zegt ze:"Dan heb je vast Romano Denneboom en Evander Sno in je pakje."
pi_66784928
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik het openmaakte zag ik maar 4 plaatjes Waarom is dat?" vraag ik aan de cassire. Zegt ze: "Je hebt makaay."
pi_66785151
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik het openmaakte merkte ik ineens dat 10 euro uit mijn portemonnee was verdwenen.
Dus ik vraag zo aan de cassiere: Wat is dat nou?"
Zegt de cassiere:"Dan had je vast Vito Wormgoor in je pakje."
pi_66785189
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 22:35 schreef sjimz het volgende:
Dus ik maak het pakje open en het begint ineens te sneeuwen.
Zegt ze:"Dan heb je vast Romano Denneboom en Evander Sno in je pakje."
Hmm, je zou eerder verwachten dat het pakje dan heeeeeeel langzaaaaaam open ging.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_66785371
Ik ging dus net boodschappen doen bij de Albert Heijn dus ik kreeg een pakje voetbalplaatjes.
Ik maak het pakje open en ik zie ineens een naaisetje uit het pakje komen.
Dus ik zeg tegen de cassiere:"Wat is dit?"
Zegt ze tegen mij:"Dan heb je vast Anthony Lurling in je pakje."
  vrijdag 6 maart 2009 @ 23:09:51 #78
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_66786148
Ik ging dus net boodschappen doen bij de Albert Heijn dus ik kreeg een pakje voetbalplaatjes.
Ik maak het pakje open en één van de plaatjes stinkt gigantisch en is helemaal besmeurd.
Dus ik vraag aan de cassiere "waar slaat dit op?"
Zegt ze tegen me "oh daar zit vast Poep on"

No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 23:12:37 #79
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_66786259
Dus ik maak het pakje open, zie ik tot mijn grote verbazing ineens dat er maar 4 plaatjes inzitten.
Ik vraag aan de cassiere: "Wat heeft dit te betekenen?"
Zegt ze: "Oh dat is een pakje met Leonardo, maar die zit er nooit vanaf het begin in."
pi_66786484
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik het openmaakte bleken er 4 plaatjes in te zitten in plaats van 5. "Waarom is dat?" vraag ik aan de cassière. Zegt ze: "Ja, daar hoort Kennedy in te zitten, maar we konden z'n achternaam niet spellen."
pi_66786526
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij.
Dus ik maak het pakje open, zie ik tot mijn grote verbazing dat er 1 doorweekt is.
Zegt ze: "Oh dat is het logo van FC Twente, daar heeft Reker over gehuild."
pi_66786546
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 23:19 schreef Blawh het volgende:
Dus ik maak het pakje open, zie ik tot mijn grote verbazing ineens dat er 1 doorweekt is.
Zegt ze: "Oh dat is het logo van FC Twente, daar heeft Reker over gehuild."
Dus ik maak het pakje open, zie ik tot mijn grote verbazing ineens dat er 1 doorweekt is.
Zegt ze: "Oh dat is een deel van Heracles, Munsterman jankte over dat kunstgras.

pi_66786600
Dus ik ga op zaterdagavond boodschappen doen bij de AH.
Ik krijg een pakje voetbaplaatjes van de cassiere mee.
Ik maak zo het pakje open en ik zie dat het pakje leeg is.
Ik vraag aan de cassiere: Wat is dat nou ?
Zegt de cassiere: "Daar zaten de spelers van Twente in maar die komen morgen pas in het pakje"
pi_66786708
Dus ik ging laatst naar de Wallmart, krijg ik daar een pakje soccerplaatjes van de cassiere, ik maak hem zo open, zitten er maar 4 in in plaats van 5. Ik zo: Ey bitch, what the fuck, why is a card missing. Zegt ze zo: Yer, that's Beckham, he hasn't returned from his loan.'

pi_66786799
Ik loop laatst in Madrid in de plaatselijke supermercado.
Ik koop voor wat euro's boodschappen en ik krijg van de cassiere een pakje met voetbalkaartjes.
Als ik het pakje open maak zie ik dat er maar 4 kaartjes in zitten.
Ik zeg zo"Que?!?!?!?!!"
Zegt de cassiere: "Si, Rafael van de Kaart"
pi_66786899
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 23:27 schreef sjimz het volgende:
Ik loop laatst in Madrid in de plaatselijke supermercado.
Ik koop voor wat euro's boodschappen en ik krijg van de cassiere een pakje met voetbalkaartjes.
Als ik het pakje open maak zie ik dat er maar 4 kaartjes in zitten.
Ik zeg zo"Que?!?!?!?!!"
Zegt de cassiere: "Si, Rafael van de Kaart"

Ik ging laatst zo naar Bilbao in de plaatselijke supermercado ( ).
Ik koop wat boodschappen, krijg pakje met futbolcarta. Zit Urzaiz er tussen.

Ik zo: Que?
pi_66788065
Dus ik maak het pakje open, zie ik tot mijn grote verbazing ineens dat er 2 plaatjes al geen stickervel meer hebben
Zegt ze: "Oh daar zaten twee spelers van Nec, maar toen ze doorkregen dat ze geselecteerd waren voor dit pakje hebben ze uit vreugde zich gelijk los gemaakt van het vel"
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_66788330
Er zitten geweldig flauwe tussen

Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zat er 1 neger en 20 onbekenden in. Ik vraag aan die cassiere wat is dit dan? Zegt ze: Oh, dan heb je waarschijnlijk Leroy George

(die is ook heel slecht he? )
pi_66788382
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik het openmaakte bleken er 4 plaatjes in te zitten in plaats van 5. "Waarom is dat?" vraag ik aan de cassière. Zegt ze: "Oh daar hoort Patrick Zwaanswijk, maar die is even praten met een topclub nadat hij 1 goede pass gaf"
pi_66788399
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik het openmaakte bleken er 5 plaatjes in te zitten die buitenspel stonden. "Waarom is dat?" vraag ik aan de cassière. Zegt ze: "Ah, daar is het pakje wat door Kloeg is samengesteld!"
pi_66788415
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 23:30 schreef Rumille het volgende:

[..]

Ik ging laatst zo naar Bilbao in de plaatselijke supermercado ( ).
Ik koop wat boodschappen, krijg pakje met futbolcarta. Zit Urzaiz er tussen.

Ik zo: Que?
[ afbeelding ]
wat een foto!
pi_66788460
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik het openmaakte bleken er 5 pannekoeken in te zitten. "Waarom is dat?" vraag ik aan de cassière. Zegt ze: "marco kwam even langs"
pi_66788686
Dus ik maak het pakje open, zie ik tot mijn grote verbazing ineens dat er maar 4 plaatjes in zitten
Zegt ze: "Oh dan mis je een speler van Feyenoord. Die is op dit moment tegen de pers aan het lekken over de zware omstandigheden in het pakje"
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zaterdag 7 maart 2009 @ 00:35:39 #94
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_66788798
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 22:48 schreef sjimz het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik het openmaakte merkte ik ineens dat 10 euro uit mijn portemonnee was verdwenen.
Dus ik vraag zo aan de cassiere: Wat is dat nou?"
Zegt de cassiere:"Dan had je vast Vito Wormgoor in je pakje."
!!!
  zaterdag 7 maart 2009 @ 00:39:25 #95
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_66788860
SLECHT
WOS'ser for life.
pi_66792680
Dus ik maak het pakje open, zie ik tot mijn grote verbazing dat er een maandverbandje bij zit.
Zegt ze: "Oh dan heb je FC Groningen, die zijn vleugellam.''
pi_66792693
Dus ik maak het pakje open, zie ik tot mijn grote verbazing dat er maar 4 inzitten.
Zegt ze: "Oh, dan heb je Dominique van Dijk, die zit nog in de kast.''
pi_66792869
Ik ging net boodschappen bij Der Supermarkt, du weisst, krijg ik een pakje Fußballkarten.
Maak ik het pakje open, zie ik opeens dat 1 kaartje los is geraakt.
Ik vraag aan de cassiere: "Ey, was ist los dame, im Westen nicht neues oder?
Zegt ze: 'Oh, das Engelaar, die zit niet lekker in zijn vel.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')