quote:Op woensdag 4 maart 2009 02:07 schreef i-VII-VI het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn in Amsterdam, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij. Toen ik hem open maakte bleek er helemaal niets in te zitten. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Helemaal niets in Amsterdam".
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 03:27 schreef Elvislives het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij, dus die gooide ik op de grond en begon er keihard op te stampen. Hehehe. Dus die cassiere helemaal flippen natuurlijk "mijn voetbalplaatjes wat doe je!?" Ik zo van "ja ik heb ze toch eerlijk verdiend!" hehehehe
elke 10 euro een pakje van 5 meen ikquote:
Ken je Klassiekersquote:
Toch krijg ik warme gevoelens bij die plaatjes, vroeger gingen we ook ervoor om ze op meest illegale wijze het snelst te krijgen want dan was je cool.quote:Op woensdag 4 maart 2009 04:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ken je Klassiekers
Ik ging net heul veul boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een paar pakjes voetbalplaatjes erbij. Toen ik ze open maakte zaten er alleen maar plaatjes van Heerenveen- en Groningen-spelers tussen. Ik vraag aan die cassiere waarom? Zegt ze : Oh die zijn voor Marco van Basten.
Bij de Aldi hebben ze heul geen voetbalplaatjes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 04:55 schreef heiden6 het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Aldi, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij. Toen ik het pakje openmaakte zaten er 5 plaatjes in van Gerd Müller en begon de caissière me keihard uit te lachen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open wilde maken, hoorde ik heel zacht: "Ga langs de McDrive! Of de Burger King! Of de FEBO! Of heb je net zelf frikandellen gekocht?" "Wat heeft dit te betekenen", vraag ik aan de cassière. Zegt ze: "Oh, dan zit Theo Janssen in dat pakje."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |