abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66677517
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn in Amsterdam, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij. Toen ik hem open maakte bleek er helemaal niets in te zitten. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Helemaal niets in Amsterdam".
pi_66677566
  woensdag 4 maart 2009 @ 02:22:39 #28
237059 Twerk
The Spurs
pi_66677640
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 02:07 schreef i-VII-VI het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn in Amsterdam, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij. Toen ik hem open maakte bleek er helemaal niets in te zitten. Ik vraag aan die cassiere, hoe zit dat? Zegt ze : "Helemaal niets in Amsterdam".

The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  woensdag 4 maart 2009 @ 02:25:56 #29
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_66677654
  woensdag 4 maart 2009 @ 03:00:48 #30
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_66677836
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 02:22 schreef Twerk het volgende:

[..]

AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 4 maart 2009 @ 03:27:28 #31
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_66677949
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij, dus die gooide ik op de grond en begon er keihard op te stampen. Hehehe. Dus die cassiere helemaal flippen natuurlijk "mijn voetbalplaatjes wat doe je!?" Ik zo van "ja ik heb ze toch eerlijk verdiend!" hehehehe

No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  woensdag 4 maart 2009 @ 04:37:25 #32
237059 Twerk
The Spurs
pi_66678156
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 03:27 schreef Elvislives het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij, dus die gooide ik op de grond en begon er keihard op te stampen. Hehehe. Dus die cassiere helemaal flippen natuurlijk "mijn voetbalplaatjes wat doe je!?" Ik zo van "ja ik heb ze toch eerlijk verdiend!" hehehehe

The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66678168
ik doe nooit genoeg boodschappen om er gratis plaatjes bij te krijgen.
pi_66678169
Vanaf welk bedrag krijg je die dingen?
pi_66678170
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte bleken er niet 5 maar 102 plaatjes in te zitten. Dus ik zeg tegen die cassiere . Onbegrijpelijk , dat dit zomaar kan in Nederland. Waarop ze reageerde met Oh dan heeft Aad de Mos aan de lopende band zich weer eens vergist met tellen.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_66678171
Lijkt me wel grappig om wat pubers te laten vechten erom.
  woensdag 4 maart 2009 @ 04:52:36 #37
237059 Twerk
The Spurs
pi_66678180
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 04:44 schreef sig000 het volgende:
Vanaf welk bedrag krijg je die dingen?
elke 10 euro een pakje van 5 meen ik
  woensdag 4 maart 2009 @ 04:54:35 #38
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_66678182
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 04:37 schreef Twerk het volgende:

[..]

Ken je Klassiekers

Ik ging net heul veul boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een paar pakjes voetbalplaatjes erbij. Toen ik ze open maakte zaten er alleen maar plaatjes van Heerenveen- en Groningen-spelers tussen. Ik vraag aan die cassiere waarom? Zegt ze : Oh die zijn voor Marco van Basten.
pi_66678183
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 04:52 schreef Twerk het volgende:

[..]

elke 10 euro een pakje van 5 meen ik
Telt statiegeld ook mee?
pi_66678185
Ik ging net boodschappen doen bij de Aldi, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij. Toen ik het pakje openmaakte zaten er 5 plaatjes in van Gerd Müller en begon de caissière me keihard uit te lachen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_66678188
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 04:54 schreef twi het volgende:

[..]

Ken je Klassiekers

Ik ging net heul veul boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een paar pakjes voetbalplaatjes erbij. Toen ik ze open maakte zaten er alleen maar plaatjes van Heerenveen- en Groningen-spelers tussen. Ik vraag aan die cassiere waarom? Zegt ze : Oh die zijn voor Marco van Basten.
Toch krijg ik warme gevoelens bij die plaatjes, vroeger gingen we ook ervoor om ze op meest illegale wijze het snelst te krijgen want dan was je cool.
pi_66678189
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 04:55 schreef heiden6 het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Aldi, kreeg ik er een pakje voetbalplaatjes bij. Toen ik het pakje openmaakte zaten er 5 plaatjes in van Gerd Müller en begon de caissière me keihard uit te lachen.
Bij de Aldi hebben ze heul geen voetbalplaatjes.
pi_66679251
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. De caissière trok een rubber handschoen aan, haalde het pakje onder de desk vandaan en gaf het aan mij. "Waarom doe je dat", vroeg ik. Ze antwoordde: "Ik ben bang voor kakkerlakken".
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_66679362
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zag ik dat het plaatje van Roy Beerens was aangevreten.
Ik vraag aan die cassiere : Hoe kan dat? Zegt ze :"Oh dan zal hij wel bij Sansoni in het pakje zitten."
pi_66679464
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open wilde maken, hoorde ik heel zacht: "Ga langs de McDrive! Of de Burger King! Of de FEBO! Of heb je net zelf frikandellen gekocht?" "Wat heeft dit te betekenen", vraag ik aan de cassière. Zegt ze: "Oh, dan zit Theo Janssen in dat pakje."
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_66679629
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn, kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open maakte zaten er 3 plaatjes en 2 pannekoeken in. Ik vraag aan die cassiere hoe zit dat? Zegt ze : Oh, je hebt Marco van Basten dubbel.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:08:27 #47
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_66679797
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 08:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij. Toen ik hem open wilde maken, hoorde ik heel zacht: "Ga langs de McDrive! Of de Burger King! Of de FEBO! Of heb je net zelf frikandellen gekocht?" "Wat heeft dit te betekenen", vraag ik aan de cassière. Zegt ze: "Oh, dan zit Theo Janssen in dat pakje."

Desalwelteplus tvp-waardig.. (en wie weet schiet er mij ook nog eens iets te binnen)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_66679877
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_66679923
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij.
Dus ik maak het pakje open, zie ik tot mijn grote verbazing ineens 2 vrouwen er tussen zitten.
Ik vraag aan de cassiere:"Wat heeft dit te betekenen?"
Zegt ze:"Dan heb je vast Anita en Martina van Ajax in je pakje zitten"
pi_66680447
Ik ging net boodschappen doen bij de Albert Heijn,kreeg ik een pakje voetbalplaatjes erbij.
Dus ik maak het pakje open, zie ik tot mijn grote verbazing ineens 5 gewone plaatjes en 1 ronde er tussen zitten.
Ik vraag aan de cassiere:"Wat heeft dit te betekenen?"
Zegt ze:"Michel wilde graag een andere Vorm voor zijn plaatje"

bedroevend, maar wel een tvp
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')