abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66661452
Waarom ik dit op een forum wil zetten: Geen idee. Ik had gewoon de drang om mijn verhaal ergens neer te zetten, zodat ik mijn opgekropte gevoelens eindelijk eens kwijt kan.

Ik ben een getrouwde man van 48, momenteel al 18 jaar getrouwd met een schat van een vrouw en we hebben uit ons huwelijk een dochter van 18 jaar en een zoon van 14 jaar.
Ondanks dat het leven van een papa niet altijd over rozen gaat met 2 opgroeiende pubers, is er toch niks mooiers dan je kinderen zien opgroeien. Maar het is ook lastig, complex wel te verstaan.

Net zoals de meesten hier was ik in mijn jeugdjaren een echte rokkenjager. Naar de dorpsdisco op de Puch met je kameraden, pilsje pakken en zoveel mogelijk vrouwen versieren. Echter breekt er op een gegeven moment een tijd in je leven aan dat de losse relaties het verliezen van vastigheid. Ik leerde mijn (inmiddels) vrouw kennen toen ik 26 was en inmiddels zijn we al heel wat jaren getrouwd. Gelukkig getrouwd wel te verstaan. Alles loopt naar wens, de verliefdheid is er na al die jaren nog steeds.

Helaas verliest een vos niet zijn streken, en ook ik ben ondanks mijn gelukkige huwelijk nog altijd een fervent voorstander van het vrouwelijk schoon. Als vertegenwoordiger van toiletartikelen kom ik met enige regelmaat mooie dames tegen bij schoonmaakbedrijven en dan is het toch even lastig om ervan af te blijven haha. Gelukkig herinnert die mooie gouden ring aan mijn hand me aan de gelukkige tijd die ik met mijn vrouw heb. Al die jaren heb ik me kunnen beheersen, tot voor kort;

Mijn vriendin is in de zomer klaargekomen met haar HAVO examen, en studeert momenteel aan een HBO instelling in het midden des lands. Haar plattelandsvriendinnen die ik al jaren over de vloer zie komen zie ik steeds minder, ze worden stukje bij beetje ingewisselt door meiden die ze in haar studieperiode heeft leren kennen.
Zo ook R. (afkorting i.v.m. herkenning). R. is een meid van ik schat rond dezelfde leeftijd als mijn dochter, erg rondborstig, strak figuur en een leuk koppie. Alleen merk je wel dat ze weet dat ze er knap uitziet, dus loopt ze er graag mee te koop. Wanneer ik nog jong was geweest zou ik direct op haar gevallen zijn, maar helaas... sommige dingen veranderen he.
Echter merkte ik al snel dat keer op keer wanneer mijn dochter even weg wasom een studieboek te halen (of iets dergelijks) dat R. oogcontact met me zocht en met me flirte. Ik besteedde hier wijselijk geen aandacht aan, hou moeilijk ik het er af en toe ook mee had.
Tot ik afgelopen weekend een smsje kreeg:
quote:
Hallo vader van *******. Ik durfde eerst niet te smsen, maar zoals je de laatste keer naar me keek..... oeh ! Zullen we een keer wat afspreken? Ik voel dat er iets moois kan opbloeien. xxx R.
Mijn hart sloeg op frequentie 5000. Wat moest ik doen. Mijn huwelijk is goed, maar als ik nog iets wil in mijn leven dan moet het nu. Ik besloot de stoute schoenen aan te trekken en terug te smsen, zonder dat mijn vrouw en kinderen er weet van hadden. Een van de laatste smsjes die ik kreeg zag er ongeveer zo uit.
quote:
Dan zie ik je 8 Maart bij het hotel langs de A2. xxxxxx R.
Met andere woorden: Ik heb afgesproken met een van de beste vriendinnen van mijn dochter. Jullie kunnen wel raden waartoe dit gaat leiden.
Moet ik dit wel doen ? Ik bedoel ik heb een goed leven momenteel, maar soms mis ik toch die echte spanning en geilheid die zo'n jong bloempje me wel kan geven.

Klacht(en):
- Waarom worden we ouder
- Dilemma's op latere leeftijd
pi_66661538
Dit is niet slim in KLB

Ow had het niet gelezen, leuk bedacht
pi_66661554
hoax!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:45:28 #4
134304 dnn-
Ping to de wing
pi_66661559
Ow en als dat bloempje dan ook verlept is ruil je haar dan ook weer in? Je bent getrouwd eigen schuld dikke bult.
I'm prepared to scour the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
pi_66661572
Leuke kloon hoor.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:45:59 #6
122997 zquing
Drama Junk
pi_66661583
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:42 schreef mathvanderputten het volgende:
Waarom ik dit op een forum wil zetten: Geen idee. Ik had gewoon de drang om mijn verhaal ergens neer te zetten, zodat ik mijn opgekropte gevoelens eindelijk eens kwijt kan.

Ik ben een getrouwde man van 48, momenteel al 18 jaar getrouwd met een schat van een vrouw en we hebben uit ons huwelijk een dochter van 18 jaar en een zoon van 14 jaar.
Ondanks dat het leven van een papa niet altijd over rozen gaat met 2 opgroeiende pubers, is er toch niks mooiers dan je kinderen zien opgroeien. Maar het is ook lastig, complex wel te verstaan.

Net zoals de meesten hier was ik in mijn jeugdjaren een echte rokkenjager. Naar de dorpsdisco op de Puch met je kameraden, pilsje pakken en zoveel mogelijk vrouwen versieren. Echter breekt er op een gegeven moment een tijd in je leven aan dat de losse relaties het verliezen van vastigheid. Ik leerde mijn (inmiddels) vrouw kennen toen ik 26 was en inmiddels zijn we al heel wat jaren getrouwd. Gelukkig getrouwd wel te verstaan. Alles loopt naar wens, de verliefdheid is er na al die jaren nog steeds.

Helaas verliest een vos niet zijn streken, en ook ik ben ondanks mijn gelukkige huwelijk nog altijd een fervent voorstander van het vrouwelijk schoon. Als vertegenwoordiger van toiletartikelen kom ik met enige regelmaat mooie dames tegen bij schoonmaakbedrijven en dan is het toch even lastig om ervan af te blijven haha. Gelukkig herinnert die mooie gouden ring aan mijn hand me aan de gelukkige tijd die ik met mijn vrouw heb. Al die jaren heb ik me kunnen beheersen, tot voor kort;

Mijn vriendin is in de zomer klaargekomen met haar HAVO examen, en studeert momenteel aan een HBO instelling in het midden des lands. Haar plattelandsvriendinnen die ik al jaren over de vloer zie komen zie ik steeds minder, ze worden stukje bij beetje ingewisselt door meiden die ze in haar studieperiode heeft leren kennen.
Zo ook R. (afkorting i.v.m. herkenning). R. is een meid van ik schat rond dezelfde leeftijd als mijn dochter, erg rondborstig, strak figuur en een leuk koppie. Alleen merk je wel dat ze weet dat ze er knap uitziet, dus loopt ze er graag mee te koop. Wanneer ik nog jong was geweest zou ik direct op haar gevallen zijn, maar helaas... sommige dingen veranderen he.
Echter merkte ik al snel dat keer op keer wanneer mijn dochter even weg wasom een studieboek te halen (of iets dergelijks) dat R. oogcontact met me zocht en met me flirte. Ik besteedde hier wijselijk geen aandacht aan, hou moeilijk ik het er af en toe ook mee had.
Tot ik afgelopen weekend een smsje kreeg:
[..]

Mijn hart sloeg op frequentie 5000. Wat moest ik doen. Mijn huwelijk is goed, maar als ik nog iets wil in mijn leven dan moet het nu. Ik besloot de stoute schoenen aan te trekken en terug te smsen, zonder dat mijn vrouw en kinderen er weet van hadden. Een van de laatste smsjes die ik kreeg zag er ongeveer zo uit.
[..]

Met andere woorden: Ik heb afgesproken met een van de beste vriendinnen van mijn dochter. Jullie kunnen wel raden waartoe dit gaat leiden.
Moet ik dit wel doen ? Ik bedoel ik heb een goed leven momenteel, maar soms mis ik toch die echte spanning en geilheid die zo'n jong bloempje me wel kan geven.

Klacht(en):
- Waarom worden we ouder
- Dilemma's op latere leeftijd
ff quoten dan lezen
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_66661592
je vriendin is net klaar met dr havo? je dochter bedoel je.....

verder: verwacht je zinnige reacties of wilde je alleen maar klagen ?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  PR/Manusje van alles dinsdag 3 maart 2009 @ 18:46:45 #8
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_66661608
Ja sure, een samenvatting in KLB door een nieuweling. Dream on dude.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_66661614
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:46 schreef swarmahoer het volgende:

Besef dat dit een kloon is, en mik er een slotje op.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:47:02 #10
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_66661615
quote:
R. is een meid van ik schat rond dezelfde leeftijd als mijn dochter, erg rondborstig

Verder goede kloon, je heb je best gedaan op de OP.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_66661618
eerst is het je vrouw en even later je vriendin?
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_66661619
Ik hoop dat dit een hoax is.

Je moet je gezin leiden niet je laten leiden door je hormonen. Zou nogal een domme actie zijn dit...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_66661634
quote:

Scherp!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:47:27 #14
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_66661638
quote:

Nee ze is klaargekomen met haar havo
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_66661658
quote:
Mijn vriendin is in de zomer klaargekomen met haar HAVO examen, en studeert momenteel aan een HBO instelling in het midden des lands.
Moet je dochter zijn? Verder lijkt me dit beter passen in R&P, alhoewel dit ook in KLB wel leuk zou kunnen worden.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:48:07 #16
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_66661659
Als het waar is, damn dat wil ik ook wel op die leeftijd

als het niet waar is, ben je een klb hufter en verdienen wij pics van dat bloempje
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  PR/Manusje van alles dinsdag 3 maart 2009 @ 18:48:22 #17
Toezicht is gezond!
pi_66661669
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:47 schreef -SG- het volgende:

[..]

Nee ze is klaargekomen met haar havo
Ik wist dat die diploma's toch nog ergens goed voor zijn!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_66661675
American Beauty Ik geloof er overigens geen zak van.
0023
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:48:39 #19
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_66661686
Waarom toch gekozen voor KLB?
De OP ziet eruit alsof je hem in eerste instantie voor R&P typte.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_66661690
Ts heeft American Beauty te vaak gezien
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_66661693
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:45 schreef RacerDKB het volgende:
Leuke kloon hoor.
Kutzooi. Na 4 posts hebben ze me al door
En ik had er nog wel zo mijn best op gedaan. Damn.
U MAD?
pi_66661694
Even kijken. KLB, samenvatting, smsjes die iemand nooit zou sturen, check check check.

Weg ermee!
pi_66661704
Stormlooptopic.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_66661706
Iedereen is zo van slag door de OP dat nog niemand om pics heeft gevraagd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:49:09 #25
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_66661712
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ik wist dat die diploma's toch nog ergens goed voor zijn!
Leef je uit zou ik zeggen!
A little knowledge is a dangerous thing.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:50:00 #26
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_66661747
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:49 schreef koningdavid het volgende:
Iedereen is zo van slag door de OP dat nog niemand om pics heeft gevraagd.

hé? zie mijn post, eerst lezen

Maar toch PICS godverdomme!
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_66661757
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:48 schreef Fha het volgende:
Ts heeft American Beauty te vaak gezien
Het enige dat mist is dat hij nu ook graag een jointje rookt etc.
pi_66661760
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:50:16 #29
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_66661763
quote:

Dat dus..

hoax!
  PR/Manusje van alles dinsdag 3 maart 2009 @ 18:50:23 #30
Toezicht is gezond!
pi_66661766
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:48 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Kutzooi. Na 4 posts hebben ze me al door
En ik had er nog wel zo mijn best op gedaan. Damn.
Al is de_boswachter nog zo snel, KLB users achterhalen hem wel!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:50:30 #31
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_66661772
quote:
Mijn vriendin is in de zomer klaargekomen met haar HAVO examen
Lol wut?
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_66661785
Pics van R. En ik zou der voor gaan, dat recht heb je gewoon als man. Dat zal je vrouw vast wel snappen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_66661790
quote:

Het gebruik van vrouw, vriendin en dochter door elkaar heen . Erg geloofwaardig allemaal
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_66661793
dit is of nep of je bent een stomme lul die dat ding achterna loopt..

niet doen het maakt meer kapot dan je lief is!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 18:51:42 #35
131603 Afwazig
Serious business
pi_66661818
Hoezo ongeloofwaardig
pi_66661830
Oei, gewoon neuken..
De klaagbaak is een machine.
pi_66661863
Ohja en het meest slechte: de volledige naam als usernaam

Hey jongens mijn huwelijk staat op spel hier zijn m'n gegevens kijk je ook op mijn website http://www.vanderputten.com/viewguest.html
pi_66661877
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Al is de_boswachter nog zo snel, KLB users achterhalen hem wel!
U MAD?
pi_66661878
goed verhaal
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')