Ok, de laatste dan. Hebben we allebei 2 keer gereageerd

quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:38 schreef Mikkie het volgende:Natuurlijk zakken er mensen, ik zeg alleen dat er nog veel mensen slagen die wat mij betreft mogen blijven zakken. Ben je nou zo dom dat je alles zwart/wit wil zien?
Geen van beide. Ik ga af op wat jij zegt. Tuurlijk weet ik dat het niet zo is zoals jij beweerde. Vandaar dat ik er tegenin ga. Je hebt het gewoon ongelukkig geformuleerd.
quote:
Waarbij je vervolgens ook nog eens de mist in gaat, getuige enkele posts na je. Als je iemand verbetert, zorg dan dat je het goed doet. Want je hele navolgende theorie gaat onderuit op het feit dat nu ineens zo'n 33% van de vragen fout beantwoord mag worden.
Tja, misschien zat ik fout misschien niet. Geen idee, maar de info had ik van mijn rij-instructeur en heb het zelf niet gecontroleerd.
quote:
Inmiddels hebben we het over 33%. Dat lijkt me vrij veel. Wil je nog steeds wetenschappelijke cijfers erbij omdat je te star bent om je iets in te beelden? Succes met zoeken

.
Inmiddels ja. Echter ging jij uit van 12% en niet van de bovengenoemde 33%. En ik kan mij prima zaken inbeelden. Beter dan dat jij beweringen kan onderbouwen

Mits jij onderbuikgevoelens en meningen als een valide onderbouwing ziet natuurlijk.
quote:
De overheid zou het CBR eigenlijk moeten opheffen, want het is een monopolist. En de overheid kan echt wel zaken opleggen aan het CBR. Eurlings wil toch ook laten rijden vanaf 17 jaar? Dan kan Eurlings samen met Bos ook besluiten dat van elk theorie-examen 50% van de opbrengst naar de staat gaat.
Ik heb nergens gezegd dat het niet kan. Ik zei dat het niet zomaar kan. Klein nuanceverschil. Anders was het het idee van Eurlings al doorgevoerd toch?
quote:
Daar gaan elk jaar miljarden bij, ja, daar ben ik me van bewust. Dus moeten de prijzen dusdanig reëel worden dat dat niet meer hoeft. Dat is een kwestie van marktonderzoek.
Jij zet het wel erg simplistisch neer. Doet me een beetje denken aan de mensen die zeggen "Alle buitenlanders het land uit en dan hebben we geen problemen meer". Jij overziet de consequenties niet van jouw plannen. Althans, zo kom je over.
quote:
Maar ik stel voor dat we er over ophouden. Het topic ging hier niet over

.
Prima, we hebben beide ons zegje kunnen doen nu

Ik ga er dus ook vanuit dat jij hier niet op reageert