abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 maart 2009 @ 21:04:23 #126
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_66667717
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:15 schreef Le_Grand het volgende:

[..]

Ik noem de feiten.
Misschien dat het autobiografisch is, want anders vraag ik me af waar je je feiten vandaan haalt . Of bedoel je gewoon je eigen vooroordelen?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_66668057
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:04 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Misschien dat het autobiografisch is, want anders vraag ik me af waar je je feiten vandaan haalt . Of bedoel je gewoon je eigen vooroordelen?
Wou je zeggen dat op Fok het grootste deel bestaat uit vlotte sportieve jongens met veel vrienden en een vriendin?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 21:17:06 #128
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_66668166
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:59 schreef Skylark. het volgende:
Of van die mensen die het materiaal altijd de schuld geven van hun fouten.

"Ja, ik viel met skiën want deze ski's snijden niet goed/m'n skischoenen zaten te strak/ik werd afgesneden".
Of bij een dikke onvoldoende voor een tentamen: "Jaaa maar ik had een blackout!"
Live vanuit Frankrijk!
Jongens jongens toch, nou ik geef het je te doen, hoor.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 21:17:42 #129
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_66668196
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:14 schreef Le_Grand het volgende:

[..]

Wou je zeggen dat op Fok het grootste deel bestaat uit vlotte sportieve jongens met veel vrienden en een vriendin?
Zover wil ik niet gaan, maar zo makkelijk als jij iedereen over één kam scheert is volstrekt irreëel. Of ik moet dan de uitzondering zijn die de regel bevestigt .
Zerg schreef:
pi_66668338
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:17 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Zover wil ik niet gaan, maar zo makkelijk als jij iedereen over één kam scheert is volstrekt irreëel. Of ik moet dan de uitzondering zijn die de regel bevestigt .
Ik heb het niet over iedereen, maar over een groot deel.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 21:32:27 #131
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_66668797
"Ik had wel dit-of-dat kunnen doen maar..."

DOE HET DAN GODVERDOMME!!!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:30:37 #132
158452 IQM
I am the one
pi_66674117
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:47 schreef HEROINchic het volgende:

[..]

Is dat zo?

Ik heb afgelopen mei m'n vmbo diploma gehaald (met magere 6jes op mijn eindlijst), ik doe nu vwo, en ben de beste leerlinge van de vwo-afdeling op school, sta gemiddeld een 8,5 ongeveer.

Besteed per dag eigenlijk nooit meer dan 20 minuten aan leer/huiswerk.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  woensdag 4 maart 2009 @ 02:32:20 #133
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_66677692
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:21 schreef Le_Grand het volgende:

[..]

Ik heb het niet over iedereen, maar over een groot deel.
Juist daarom zeg ik dat je niet iedereen over één kam moet scheren, want je gaat wat kort door de bocht nu .
Zerg schreef:
  woensdag 4 maart 2009 @ 05:16:38 #134
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_66678209
DIT IS OOK ECHT EEN WEKELIJKS TOPIC OF NIET? Damn.
It's you my love, you who are the stranger
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:09:07 #135
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_66687139
Ok, de laatste dan. Hebben we allebei 2 keer gereageerd
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:38 schreef Mikkie het volgende:
Natuurlijk zakken er mensen, ik zeg alleen dat er nog veel mensen slagen die wat mij betreft mogen blijven zakken. Ben je nou zo dom dat je alles zwart/wit wil zien?
Geen van beide. Ik ga af op wat jij zegt. Tuurlijk weet ik dat het niet zo is zoals jij beweerde. Vandaar dat ik er tegenin ga. Je hebt het gewoon ongelukkig geformuleerd.
quote:
Waarbij je vervolgens ook nog eens de mist in gaat, getuige enkele posts na je. Als je iemand verbetert, zorg dan dat je het goed doet. Want je hele navolgende theorie gaat onderuit op het feit dat nu ineens zo'n 33% van de vragen fout beantwoord mag worden.
Tja, misschien zat ik fout misschien niet. Geen idee, maar de info had ik van mijn rij-instructeur en heb het zelf niet gecontroleerd.
quote:
Inmiddels hebben we het over 33%. Dat lijkt me vrij veel. Wil je nog steeds wetenschappelijke cijfers erbij omdat je te star bent om je iets in te beelden? Succes met zoeken .
Inmiddels ja. Echter ging jij uit van 12% en niet van de bovengenoemde 33%. En ik kan mij prima zaken inbeelden. Beter dan dat jij beweringen kan onderbouwen

Mits jij onderbuikgevoelens en meningen als een valide onderbouwing ziet natuurlijk.
quote:
De overheid zou het CBR eigenlijk moeten opheffen, want het is een monopolist. En de overheid kan echt wel zaken opleggen aan het CBR. Eurlings wil toch ook laten rijden vanaf 17 jaar? Dan kan Eurlings samen met Bos ook besluiten dat van elk theorie-examen 50% van de opbrengst naar de staat gaat.
Ik heb nergens gezegd dat het niet kan. Ik zei dat het niet zomaar kan. Klein nuanceverschil. Anders was het het idee van Eurlings al doorgevoerd toch?
quote:
Daar gaan elk jaar miljarden bij, ja, daar ben ik me van bewust. Dus moeten de prijzen dusdanig reëel worden dat dat niet meer hoeft. Dat is een kwestie van marktonderzoek.
Jij zet het wel erg simplistisch neer. Doet me een beetje denken aan de mensen die zeggen "Alle buitenlanders het land uit en dan hebben we geen problemen meer". Jij overziet de consequenties niet van jouw plannen. Althans, zo kom je over.
quote:
Maar ik stel voor dat we er over ophouden. Het topic ging hier niet over .
Prima, we hebben beide ons zegje kunnen doen nu Ik ga er dus ook vanuit dat jij hier niet op reageert
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')