Staan er ook leuke fragmenten van Giel online en ter inzicht?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:20 schreef alexis_ het volgende:
Giel gooit die quote 'ik zie je borsen' en 'boobies' inmiddels als jingle door nummers e.d.
Ja, en het is nu al irritant. Als Eva nou even uit de radio kwam floepsen was het al een stuk acceptabeler.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:20 schreef alexis_ het volgende:
Giel gooit die quote 'ik zie je borsen' en 'boobies' inmiddels als jingle door nummers e.d.
Sure, zo is hij welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:33 schreef alexis_ het volgende:
Giel claimde net dat ie de eerste was met dit nieuws. oid. Ik luisterde niet helemaal helder.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:20 schreef alexis_ het volgende:
Giel gooit die quote 'ik zie je borsten' en 'boobies' inmiddels als jingle door nummers e.d.
Vooral dat laatste idd.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:45 schreef veldmuis het volgende:
HALLO GIEL ALS JE DIT LEEST HALLO GIEL ALS JE DIT LEEST JE HOEFT DIE BOOBIES NIET DRIE KEER DOOR ELKE PLAAT TE GOOIEN HOOR ZO GRAPPIG IS HET NIET, EN AL HELEMAAL NIET OMDAT JE DOET ALSOF JIJ DE TOFFE VINDER ERVAN BENT.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:56 schreef veldmuis het volgende:
Giel leest dit topic en hij luistert naar mij want ik heb al 10 minuten geen boobies meer gehoord.
Dat stond er vannacht al opquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:21 schreef Risce het volgende:
Het staat nu dus ook op Geenstijl. Tijd om daar even duidelijk te maken aan wie we dit te danken hebben!
http://www.dumpert.nl/med(...)n._nos_viral%5D.html
Ach, ik had niets anders verwacht. Het begon met de telegraaf alquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:39 schreef DJMarcel.nl het volgende:
En vanavond in DWDD eist Giel ook al de credits op.
Ja Pirania zo gaat dat.
http://www.ad.nl/cultuur/(...)er_open_of_niet.htmlquote:'Een knoopje meer open of niet?'
Door MARK LANGESLAG
HILVERSUM/ROTTERDAM - De NOS betreurt het dat onbedoeld beelden zijn vertoond van de voorbereidingen van journaallezeres Eva Jinek op een uitzending.
Daarin prepareert Jinek uitvoerig haar decolleté. ,,Als je ze hebt, moet je ze ook laten zien'', zegt ze in het zeven minuten durende fragment dat op internet circuleert. En verder momelt ze: ,,Moet er een knoopje meer open, of niet?''
De NOS is niet blij dat de beelden van de journaalrepetitie zijn uitgezonden. ,,Ontzettend vervelend. Het is nooit de bedoeling geweest dit te laten zien. Het is per ongeluk gebeurd'', aldus NOS-woordvoerder Marc van Hal.
Volgens hem zijn de beelden per abuis uitgezonden op het digitale kanaal NOS Journaal 24. ,,Het spreekt voor zich dat Jinek niet blij is met de beelden. Maar we zullen er alles aan doen om te voorkomen dat dit weer gebeurt'', aldus Van Hal.
Idd. Hoe kansloosquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:02 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/cultuur/(...)er_open_of_niet.html
leugenaars
Ook zonder bronvermedling dus.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:02 schreef Caesu het volgende:
http://www.ad.nl/cultuur/(...)er_open_of_niet.html
leugenaars
http://www.elsevier.nl/we(...)gezet-op-Youtube.htmquote:Journaal-presentatrice te kijk gezet op Youtube
dinsdag 3 maart 2009 10:53
Er is maandagavond een filmpje op Youtube opgedoken waarop te zien is hoe NOS-presentatrice Eva Jinek met haar regisseur overlegt over de knoopjes van haar blouse; of deze open of dicht moeten.
Eva Jinek stoeit met haar knoopjes Eva Jinek stoeit met haar knoopjes
De opnames zijn gemaakt vlak voor een nieuwsuitzending. Het is nog niet bekend hoe de video is uitgelekt.
Glimlachen
Volgens hoofdredacteur Hans Laroes van de NOS op radiozender 3FM dinsdagochtend kan de nieuwslezeres 'goed glimlachen' om het incident.
Verder zei Laroes stappen te willen ondernemen tegen het bedrijf of persoon die het filmpje online heeft gezet.
De bewuste video is inmiddels bijna 30.000 keer bekeken op Youtube.
Bron: Elsevierquote:Verder zei Laroes stappen te willen ondernemen tegen het bedrijf of persoon die het filmpje online heeft gezet.
Wat willen ze doen dan... het was vrij te downloaden en te streamen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bron: Elsevier
Ik geloof het ook niet.
Heeft hij wel degelijk gezegd, maar het gaat hier om het bedrijf / werknemer van het bedrijf die dit heeft opgenomen en online heeft gezet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bron: Elsevier
Ik geloof het ook niet.
Tof, vond hem al een lul maar ook nog bronnen gaan vervalsen dan wordt het helemaal leuk prutserquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:39 schreef DJMarcel.nl het volgende:
En vanavond in DWDD eist Giel ook al de credits op.
Ja Pirania zo gaat dat.
de ict man van hunzelf danquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:40 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Heeft hij wel degelijk gezegd, maar het gaat hier om het bedrijf / werknemer van het bedrijf die dit heeft opgenomen en online heeft gezet.
wel jammer dat het zo moet maar als de journalistiek zo laag gezakt is in het vermelden van bronnen dan zijn ze de naam niet waardig.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:36 schreef alexis_ het volgende:
het is simpel. de volgende keer moet je in dit soort materiaal een permanente watermerk plaatsen en evt een jingle van fok erdoorheen. :-)
Tering, hoe dom zijn ze daarquote:NOS speurt naar 'technisch lek'
HILVERSUM - De NOS onderzoekt hoe het mogelijk is dat er in de afgelopen week beeld- en geluidsfragmenten van discussies van NOS-medewerkers die buiten de uitzending plaatshadden, uitlekten naar websites en andere tv-programma's.
,,Een aantal technische mensen zit bovenop deze kwestie'', vertelde een NOS-woordvoerster dinsdag. Volgens haar betreft het een technisch probleem en heeft de omroep geen redenen om aan te nemen dat NOS-mensen deze beelden lekken naar andere media.
Verleden week, tijdens de vliegramp bij Schiphol, kon een NOS-medewerker geen goede straalverbinding krijgen met de studio in Hilversum. Dat liet hij in niet mis te verstane woorden weten en 's avonds waren die woorden te horen in De Wereld Draait Door (Ned. 3). Deze week circuleert een filmpje op internet waarin is te zien hoe nieuwslezer Eva Jinek voor het begin van een uitzending haar decolleté schikt. Daarbij geeft ze ook commentaar.
,,Het is duidelijk dat dit een zeer ernstige fout is en dat we intern gaan uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren'', aldus de NOS-zegsvrouw. ,,Dit mag nooit meer gebeuren, we zullen er zeker wat aan gaan doen.''
Journalistiek / Media gaat tegenwoordig over lijken. Dat hebben we ook vorige week tijdens de vliegramp kunnen zien.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wel jammer dat het zo moet maar als de journalistiek zo laag gezakt is in het vermelden van bronnen dan zijn ze de naam niet waardig.
Als ik dat op de Tu flik wordt ik een jaar geschorst
.htaccess....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.ad.nl/cultuur/(...)r_technisch_lek.html
[..]
Tering, hoe dom zijn ze daarWat is er zo lastig aan je directories met data simpel edoch afdoende te beveiligen
Of nog mooier. In de Virtual Hostquote:
een uitzending die pas om 18:00 vandaag wordt uitgezonden bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:54 schreef Caesu het volgende:
ik weet weinig van internetbeveiliging maar door enkel index.html in de directories zetten waren ze al een heel eind geweest.
verschillende sites staan nog gewoon open trouwens.
dat stond allemaal al online.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind overigens dat functioneringgsgesprekrapport veel erger dan een journaallezer die haar truitje fatsoeneert en het over d'r boebies heeft...
Dat functioneringsgesprek is gewoon een 'openbaar' document hoor. Gaat ook niet om een NOS-medewerker ofzo. http://sites.nps.nl/jerom(...)fm?c=RozeRijkArchiefquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind overigens dat functioneringgsgesprekrapport veel erger dan een journaallezer die haar truitje fatsoeneert en het over d'r boebies heeft...
link daar maar niet naar joh, dat is nergens goed voor..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:57 schreef Caesu het volgende:
[..]
hier een uitzending die pas om 18:00 vandaag wordt uitgezonden.
En het artikel is van de AD-site verdwenenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.ad.nl/cultuur/(...)r_technisch_lek.html
[..]
Tering, hoe dom zijn ze daarWat is er zo lastig aan je directories met data simpel edoch afdoende te beveiligen
klopt. sommige reacties zijn soms ook wat overdreven, omdat bepaalde documenten ed wel grappig zijn, maar niet schokkend.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:16 schreef Apekoek het volgende:
mwa geen heftige onthullingen of iets dergelijks, en storm in een piep klein expresso kopje.
Als ik vanavond tijd heb doe ik er nog een paarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:04 schreef Paul het volgende:
Wanneer komt de rest eens op youtube er waren veel meer beelden ook van het jeugdjournaal
Jeeeeeehquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als ik vanavond tijd heb doe ik er nog een paar
PiRANiA heeft ook nog wat filmpjes?
Wie nog meer?
Ik moest wel lachen vanochtend dat ie steeds die fragmentjes overal doorheen knaldequote:
Eerst Pinnacle maar weer eens installerenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:10 schreef Paul het volgende:
Misschien kan iemand er een puicke complitatie van monteren
Zet dan deze soundtrack er ook onderquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:21 schreef alexis_ het volgende:
Ik heb hier premiere cs4. kan eventueel ook wel wat in elkaar zetten als je mij een prive linkje geeft naar het materiaal. zorg ik meteen dat er wat fok logo's in komen.
Heb je mijn functioneringsgesprek al gevonden?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:30 schreef maarten03 het volgende:
[..]
De ophef gaat er over dat alles, maar dan ook acht alles terug te vinden is op de omroep site. Aan het begin van dit draadje onbeveiligd, nu hebben ze directory-listing uit gezet zodat het niet meer werkt. Uit met de pret zou je denken... er zitten nog genoeg gaten in het systeem!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Zet dan deze soundtrack er ook onder
http://tinyurl.com/anvsx6
Edwin Evers heeft het regiegeluid gevonden
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Zet dan deze soundtrack er ook onder
http://tinyurl.com/anvsx6
Edwin Evers heeft het regiegeluid gevonden
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En het artikel is van de AD-site verdwenen.
Ga ik niet doen, is niet legaal denk ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:23 schreef MMart het volgende:
Goede vondsten allemaal! Maar is er iemand - PiRANiA misschien - die de originele MP4 online zou kunnen zetten? Ik was te laat om hem te downloaden en ben wel benieuwd!
Ja vanochtend 07.00, en je ziet haar denken "Ik weet wat je denkt"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:28 schreef Tourniquet het volgende:
Is Eva eigenlijk nog op tv geweest vandaag?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja vanochtend 07.00, en je ziet haar denken "Ik weet wat je denkt"
Kijkt toch net ff anders
Gewoon de originele MP4, lijkt me niks illegaals aan ,immers stond het gewoon openbaarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:26 schreef GSMboy het volgende:
Welke Mp4's hebben we het nu over?
Nog meer Bloopers?
Dan gaat het ineens hard hequote:
Het is natuurlijk al vreemd dat het in de open dir staat. Dat is natuurlijk niet heel goed voor de beeldvorming ed van een 'betrouwbaar' medium als het journaal. Nu is het zo'n filmpje de volgende keer kruipt Mart Smeets onder dr deskje vandaan en dan zijn de rapen pas echt gaar...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:42 schreef Paul het volgende:
Ik snap het niet hoor, het is toch gewoon verkeerde geknipt en online gegooid
Wat willen ze er nou aan onderzoeken dan? gewoon kijken wie dat heeft gedaan van Technicolor en hem (ont)slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |