een uitzending die pas om 18:00 vandaag wordt uitgezonden bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:54 schreef Caesu het volgende:
ik weet weinig van internetbeveiliging maar door enkel index.html in de directories zetten waren ze al een heel eind geweest.
verschillende sites staan nog gewoon open trouwens.
dat stond allemaal al online.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind overigens dat functioneringgsgesprekrapport veel erger dan een journaallezer die haar truitje fatsoeneert en het over d'r boebies heeft...
Dat functioneringsgesprek is gewoon een 'openbaar' document hoor. Gaat ook niet om een NOS-medewerker ofzo. http://sites.nps.nl/jerom(...)fm?c=RozeRijkArchiefquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind overigens dat functioneringgsgesprekrapport veel erger dan een journaallezer die haar truitje fatsoeneert en het over d'r boebies heeft...
link daar maar niet naar joh, dat is nergens goed voor..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:57 schreef Caesu het volgende:
[..]
hier een uitzending die pas om 18:00 vandaag wordt uitgezonden.
En het artikel is van de AD-site verdwenenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.ad.nl/cultuur/(...)r_technisch_lek.html
[..]
Tering, hoe dom zijn ze daarWat is er zo lastig aan je directories met data simpel edoch afdoende te beveiligen
klopt. sommige reacties zijn soms ook wat overdreven, omdat bepaalde documenten ed wel grappig zijn, maar niet schokkend.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:16 schreef Apekoek het volgende:
mwa geen heftige onthullingen of iets dergelijks, en storm in een piep klein expresso kopje.
Als ik vanavond tijd heb doe ik er nog een paarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:04 schreef Paul het volgende:
Wanneer komt de rest eens op youtube er waren veel meer beelden ook van het jeugdjournaal
Jeeeeeehquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als ik vanavond tijd heb doe ik er nog een paar
PiRANiA heeft ook nog wat filmpjes?
Wie nog meer?
Ik moest wel lachen vanochtend dat ie steeds die fragmentjes overal doorheen knaldequote:
Eerst Pinnacle maar weer eens installerenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:10 schreef Paul het volgende:
Misschien kan iemand er een puicke complitatie van monteren
Zet dan deze soundtrack er ook onderquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:21 schreef alexis_ het volgende:
Ik heb hier premiere cs4. kan eventueel ook wel wat in elkaar zetten als je mij een prive linkje geeft naar het materiaal. zorg ik meteen dat er wat fok logo's in komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |