abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:56:57 #226
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_66645455
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 10:39 schreef DJMarcel.nl het volgende:
En vanavond in DWDD eist Giel ook al de credits op.
Ja Pirania zo gaat dat.

Ach, ik had niets anders verwacht. Het begon met de telegraaf al
pi_66645598
quote:
'Een knoopje meer open of niet?'

Door MARK LANGESLAG
HILVERSUM/ROTTERDAM - De NOS betreurt het dat onbedoeld beelden zijn vertoond van de voorbereidingen van journaallezeres Eva Jinek op een uitzending.

Daarin prepareert Jinek uitvoerig haar decolleté. ,,Als je ze hebt, moet je ze ook laten zien'', zegt ze in het zeven minuten durende fragment dat op internet circuleert. En verder momelt ze: ,,Moet er een knoopje meer open, of niet?''

De NOS is niet blij dat de beelden van de journaalrepetitie zijn uitgezonden. ,,Ontzettend vervelend. Het is nooit de bedoeling geweest dit te laten zien. Het is per ongeluk gebeurd'', aldus NOS-woordvoerder Marc van Hal.

Volgens hem zijn de beelden per abuis uitgezonden op het digitale kanaal NOS Journaal 24. ,,Het spreekt voor zich dat Jinek niet blij is met de beelden. Maar we zullen er alles aan doen om te voorkomen dat dit weer gebeurt'', aldus Van Hal.
http://www.ad.nl/cultuur/(...)er_open_of_niet.html

leugenaars
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:03:28 #228
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_66645633
quote:
Idd. Hoe kansloos .
  Moderator dinsdag 3 maart 2009 @ 11:04:08 #229
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_66645659
doofpot
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_66645664
De NOS zet zichzelf weer eens voor schut
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:10:59 #231
136730 PiRANiA
pi_66645869
Evers had ook een item hier over
Even luisteren
pi_66645900
quote:
Ook zonder bronvermedling dus.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:15:46 #233
136730 PiRANiA
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:32:33 #234
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_66646631
quote:
Journaal-presentatrice te kijk gezet op Youtube

dinsdag 3 maart 2009 10:53

Er is maandagavond een filmpje op Youtube opgedoken waarop te zien is hoe NOS-presentatrice Eva Jinek met haar regisseur overlegt over de knoopjes van haar blouse; of deze open of dicht moeten.

Eva Jinek stoeit met haar knoopjes Eva Jinek stoeit met haar knoopjes

De opnames zijn gemaakt vlak voor een nieuwsuitzending. Het is nog niet bekend hoe de video is uitgelekt.

Glimlachen
Volgens hoofdredacteur Hans Laroes van de NOS op radiozender 3FM dinsdagochtend kan de nieuwslezeres 'goed glimlachen' om het incident.

Verder zei Laroes stappen te willen ondernemen tegen het bedrijf of persoon die het filmpje online heeft gezet.

De bewuste video is inmiddels bijna 30.000 keer bekeken op Youtube.
http://www.elsevier.nl/we(...)gezet-op-Youtube.htm

ik geloof er niets van.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_66646667
het is simpel. de volgende keer moet je in dit soort materiaal een permanente watermerk plaatsen en evt een jingle van fok erdoorheen. :-)
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:36:30 #237
136730 PiRANiA
pi_66646679
quote:
Verder zei Laroes stappen te willen ondernemen tegen het bedrijf of persoon die het filmpje online heeft gezet.
Bron: Elsevier

Ik geloof het ook niet.
  PR/Manusje van alles dinsdag 3 maart 2009 @ 11:39:11 #238
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_66646770
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 11:36 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Ik geloof het ook niet.
Wat willen ze doen dan... het was vrij te downloaden en te streamen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_66646830
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 11:36 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Ik geloof het ook niet.
Heeft hij wel degelijk gezegd, maar het gaat hier om het bedrijf / werknemer van het bedrijf die dit heeft opgenomen en online heeft gezet.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:46:36 #241
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_66647012
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 10:39 schreef DJMarcel.nl het volgende:
En vanavond in DWDD eist Giel ook al de credits op.
Ja Pirania zo gaat dat.

Tof, vond hem al een lul maar ook nog bronnen gaan vervalsen dan wordt het helemaal leuk prutser
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:47:07 #242
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_66647030
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:48:06 #243
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_66647058
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 11:40 schreef alexis_ het volgende:

[..]

Heeft hij wel degelijk gezegd, maar het gaat hier om het bedrijf / werknemer van het bedrijf die dit heeft opgenomen en online heeft gezet.
de ict man van hunzelf dan
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:49:19 #244
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_66647091
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 11:36 schreef alexis_ het volgende:
het is simpel. de volgende keer moet je in dit soort materiaal een permanente watermerk plaatsen en evt een jingle van fok erdoorheen. :-)
wel jammer dat het zo moet maar als de journalistiek zo laag gezakt is in het vermelden van bronnen dan zijn ze de naam niet waardig.

Als ik dat op de Tu flik wordt ik een jaar geschorst
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:49:36 #245
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_66647096
http://www.ad.nl/cultuur/(...)r_technisch_lek.html
quote:
NOS speurt naar 'technisch lek'
HILVERSUM - De NOS onderzoekt hoe het mogelijk is dat er in de afgelopen week beeld- en geluidsfragmenten van discussies van NOS-medewerkers die buiten de uitzending plaatshadden, uitlekten naar websites en andere tv-programma's.
,,Een aantal technische mensen zit bovenop deze kwestie'', vertelde een NOS-woordvoerster dinsdag. Volgens haar betreft het een technisch probleem en heeft de omroep geen redenen om aan te nemen dat NOS-mensen deze beelden lekken naar andere media.
Verleden week, tijdens de vliegramp bij Schiphol, kon een NOS-medewerker geen goede straalverbinding krijgen met de studio in Hilversum. Dat liet hij in niet mis te verstane woorden weten en 's avonds waren die woorden te horen in De Wereld Draait Door (Ned. 3). Deze week circuleert een filmpje op internet waarin is te zien hoe nieuwslezer Eva Jinek voor het begin van een uitzending haar decolleté schikt. Daarbij geeft ze ook commentaar.
,,Het is duidelijk dat dit een zeer ernstige fout is en dat we intern gaan uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren'', aldus de NOS-zegsvrouw. ,,Dit mag nooit meer gebeuren, we zullen er zeker wat aan gaan doen.''
Tering, hoe dom zijn ze daar Wat is er zo lastig aan je directories met data simpel edoch afdoende te beveiligen
pi_66647213
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 11:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

wel jammer dat het zo moet maar als de journalistiek zo laag gezakt is in het vermelden van bronnen dan zijn ze de naam niet waardig.

Als ik dat op de Tu flik wordt ik een jaar geschorst
Journalistiek / Media gaat tegenwoordig over lijken. Dat hebben we ook vorige week tijdens de vliegramp kunnen zien.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:53:58 #247
136730 PiRANiA
pi_66647232
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.ad.nl/cultuur/(...)r_technisch_lek.html
[..]

Tering, hoe dom zijn ze daar Wat is er zo lastig aan je directories met data simpel edoch afdoende te beveiligen
.htaccess....
pi_66647234
ik weet weinig van internetbeveiliging maar door enkel index.html in de directories zetten waren ze al een heel eind geweest.

verschillende sites staan nog gewoon open trouwens.
http://download.omroep.nl/rvu/
pi_66647285
Ik vind overigens dat functioneringgsgesprekrapport veel erger dan een journaallezer die haar truitje fatsoeneert en het over d'r boebies heeft...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66647311
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 11:53 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

.htaccess....
Of nog mooier. In de Virtual Host
-Indexes ofzo

of leest er een systeembehereder van de Omroep mee?
Trouwens, die uploadsite was zelfs in Google te vinden ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')