Staan er ook leuke fragmenten van Giel online en ter inzicht?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:20 schreef alexis_ het volgende:
Giel gooit die quote 'ik zie je borsen' en 'boobies' inmiddels als jingle door nummers e.d.
Ja, en het is nu al irritant. Als Eva nou even uit de radio kwam floepsen was het al een stuk acceptabeler.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:20 schreef alexis_ het volgende:
Giel gooit die quote 'ik zie je borsen' en 'boobies' inmiddels als jingle door nummers e.d.
Sure, zo is hij welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:33 schreef alexis_ het volgende:
Giel claimde net dat ie de eerste was met dit nieuws. oid. Ik luisterde niet helemaal helder.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:20 schreef alexis_ het volgende:
Giel gooit die quote 'ik zie je borsten' en 'boobies' inmiddels als jingle door nummers e.d.
Vooral dat laatste idd.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:45 schreef veldmuis het volgende:
HALLO GIEL ALS JE DIT LEEST HALLO GIEL ALS JE DIT LEEST JE HOEFT DIE BOOBIES NIET DRIE KEER DOOR ELKE PLAAT TE GOOIEN HOOR ZO GRAPPIG IS HET NIET, EN AL HELEMAAL NIET OMDAT JE DOET ALSOF JIJ DE TOFFE VINDER ERVAN BENT.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:56 schreef veldmuis het volgende:
Giel leest dit topic en hij luistert naar mij want ik heb al 10 minuten geen boobies meer gehoord.
Dat stond er vannacht al opquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:21 schreef Risce het volgende:
Het staat nu dus ook op Geenstijl. Tijd om daar even duidelijk te maken aan wie we dit te danken hebben!
http://www.dumpert.nl/med(...)n._nos_viral%5D.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |