klopt. sommige reacties zijn soms ook wat overdreven, omdat bepaalde documenten ed wel grappig zijn, maar niet schokkend.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:16 schreef Apekoek het volgende:
mwa geen heftige onthullingen of iets dergelijks, en storm in een piep klein expresso kopje.
Als ik vanavond tijd heb doe ik er nog een paarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:04 schreef Paul het volgende:
Wanneer komt de rest eens op youtube er waren veel meer beelden ook van het jeugdjournaal
Jeeeeeehquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als ik vanavond tijd heb doe ik er nog een paar
PiRANiA heeft ook nog wat filmpjes?
Wie nog meer?
Ik moest wel lachen vanochtend dat ie steeds die fragmentjes overal doorheen knaldequote:
Eerst Pinnacle maar weer eens installerenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:10 schreef Paul het volgende:
Misschien kan iemand er een puicke complitatie van monteren
Zet dan deze soundtrack er ook onderquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:21 schreef alexis_ het volgende:
Ik heb hier premiere cs4. kan eventueel ook wel wat in elkaar zetten als je mij een prive linkje geeft naar het materiaal. zorg ik meteen dat er wat fok logo's in komen.
Heb je mijn functioneringsgesprek al gevonden?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:30 schreef maarten03 het volgende:
[..]
De ophef gaat er over dat alles, maar dan ook acht alles terug te vinden is op de omroep site. Aan het begin van dit draadje onbeveiligd, nu hebben ze directory-listing uit gezet zodat het niet meer werkt. Uit met de pret zou je denken... er zitten nog genoeg gaten in het systeem!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Zet dan deze soundtrack er ook onder
http://tinyurl.com/anvsx6
Edwin Evers heeft het regiegeluid gevonden
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Zet dan deze soundtrack er ook onder
http://tinyurl.com/anvsx6
Edwin Evers heeft het regiegeluid gevonden
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En het artikel is van de AD-site verdwenen.
Ga ik niet doen, is niet legaal denk ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:23 schreef MMart het volgende:
Goede vondsten allemaal! Maar is er iemand - PiRANiA misschien - die de originele MP4 online zou kunnen zetten? Ik was te laat om hem te downloaden en ben wel benieuwd!
Ja vanochtend 07.00, en je ziet haar denken "Ik weet wat je denkt"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:28 schreef Tourniquet het volgende:
Is Eva eigenlijk nog op tv geweest vandaag?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja vanochtend 07.00, en je ziet haar denken "Ik weet wat je denkt"
Kijkt toch net ff anders
Gewoon de originele MP4, lijkt me niks illegaals aan ,immers stond het gewoon openbaarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:26 schreef GSMboy het volgende:
Welke Mp4's hebben we het nu over?
Nog meer Bloopers?
Dan gaat het ineens hard hequote:
Het is natuurlijk al vreemd dat het in de open dir staat. Dat is natuurlijk niet heel goed voor de beeldvorming ed van een 'betrouwbaar' medium als het journaal. Nu is het zo'n filmpje de volgende keer kruipt Mart Smeets onder dr deskje vandaan en dan zijn de rapen pas echt gaar...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:42 schreef Paul het volgende:
Ik snap het niet hoor, het is toch gewoon verkeerde geknipt en online gegooid
Wat willen ze er nou aan onderzoeken dan? gewoon kijken wie dat heeft gedaan van Technicolor en hem (ont)slaan
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja vanochtend 07.00, en je ziet haar denken "Ik weet wat je denkt"
Kijkt toch net ff anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |