In het menu bij de statistics staat wel je mission progress percentage per 'opdrachtgever'quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:32 schreef Metonae het volgende:
Is het ook mogelijk om terug te zien welke missies je klaar hebt? *Wil 100% checklist gaan bijhouden*
Haha wat gaafquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:32 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben sinds gisteren een nieuwe game gestart, trophy run (eerst binnen 30 uur uitspelen, daarna alle andere trophies) en daarna maar eens een nieuwe "leuke" game doen. Maar wat een geniaal spel is het toch ook, ben nu 1 missie voor Snow storm, weet dat ik daar de 1e keer wat moeite mee had dus ga t morgen doen, maar zit dr weer helemaal inWat trouwens ook erg leuk is mocht je er weer in willen komen!:
De topics van iets voor de release tot iets na de release, erg gaaf om terug te lezen! (ik keek toen ook al mee):
[Multi] GTA IV #34 Waarin GTA IV eindelijk launched!
[Multi] GTA IV #35 - Rellen, trekken en duwen om GTA IV
[Multi] GTA IV #36: Echte nerds hebben hem!
[Multi] GTA IV #37 - Waar we Michelle neuken
[Multi] GTA IV #38 - Waar we voor moeilijke keuzes staan
[Multi] GTA IV #39 Spoiler galore!
[Multi] GTA IV #40 Soviet Connection!
[MULTI]GTAIV#41 waar we niet in telefoonpalen kunnen klimmen
[MULTI] GTAIV#42 Ik wil ook een Bellic zijn!
De eerste 5 zijn allemaal binnen 48 uur geopend
Ik ging ook voor de 30 uur trophy en heb wel alles weggedrukt om em in iets van 18 uur uit te spelen. En dan nog betrapte ik mezelf er meer dan eens op dat ik stiekem toch de cutscenes zat te kijken en af en toe gewoon wat zat te kutten in de stad, dus er zit genoeg speling in. (Hielp ook wel dat ik de 2e keer wel wist wat ik moest doen.)quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:39 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb net de snowstorm gehaald en ook gelijk destuction for beginners en photo shoot.
Nou zou ik gebeld moeten worden door mallorie omdat Roman ontvoerd is, ik word wel gebeld, dat hij gister avond niet thuis is gekomen, en nu? Afwachten??
PS ik zit op 6 uur nu, binnen 30 uur moet nog makkelijk kunnen toch?
Is binnen 30 uur ook te halen als je wel cutscenes kijkt? Ik vind het wegdrukken best jammer
Ok, ik speel nu ook de 2e keer, en als ik ga kutten in de stad save ik niet. Dus dan red ik het wel denk ik als ik alleen de cutscenes kijk van de mooiste missiesquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:43 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Ik ging ook voor de 30 uur trophy en heb wel alles weggedrukt om em in iets van 18 uur uit te spelen. En dan nog betrapte ik mezelf er meer dan eens op dat ik stiekem toch de cutscenes zat te kijken en af en toe gewoon wat zat te kutten in de stad, dus er zit genoeg speling in. (Hielp ook wel dat ik de 2e keer wel wist wat ik moest doen.)
hehequote:Op dinsdag 29 april 2008 10:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik anti-console heb een Xbox 360 gekocht met GTA 4.
IK KON NIET MEER WACHTEN NONDEPU!
En nu ben ik out
Kijk, en dat is dus precies de bedoeling geweest, ik heb er ook een PS3 voor gekocht, en heb nu, *telt* 20 PS3 games op BD, en ook zo iets aan gedownloade games denk ik. Wel slim van ze dusquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
hehe
Nu heb ik ... *telt* .... 21 Xbox 360 games![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of ik ben gewoon zo'n ontzettende n00b
wat moet je daar precies doen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:37 schreef Metonae het volgende:
Ik kom die eerste missie van Packie nie voorbij. Harboring a Grudge is dat. Kolere zeg... mn truck word steeds gemolt =(
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:39 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Het is wel 1 van de moeilijkere missies... ik heb er een hoop horen klagen hier
euhm als je heb wat je hebben moet kan je via de achterkant bij het water een bootje bereiken..dat is de makkelijkste manier heb ik hier gelezen (meen ik mij te herinneren)
ik ben gewoon schietend naar buiten gegaan... buiten een sprint getrokken naar een gereedstaande politieauto (bedankt nog Miss Officer) en gevlucht
dat is toch die waar je de drugs van een tafeltje moet pakken? in een oud gesloopt gebouw?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]is er ook een achteruitgang. Die dan toch maar eens zoeken.
Vervolgens gestart, via achterkant (lange trap) naar binnen gegaan, paar dealers afgeknalt vanuit cover zonder ook maar een beetje heath of armor te verliezen, naar de 3e kamer gelopen, drugs gepakt, politie kwam, 3 polities afgeknalt maar toch weg gekomen met 2 sterren, dacht ik, gebouw uit werd de 3e ster toegevoegd (gescript) vervolgens bootje in gesprongen en binnen 10 sec ontlopen. Health nog vol armor half vol.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:32 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben sinds gisteren een nieuwe game gestart, trophy run (eerst binnen 30 uur uitspelen, daarna alle andere trophies) en daarna maar eens een nieuwe "leuke" game doen. Maar wat een geniaal spel is het toch ook, ben nu 1 missie voor Snow storm, weet dat ik daar de 1e keer wat moeite mee had dus ga t morgen doen, maar zit dr weer helemaal inWat trouwens ook erg leuk is mocht je er weer in willen komen!:
De topics van iets voor de release tot iets na de release, erg gaaf om terug te lezen! (ik keek toen ook al mee):
[Multi] GTA IV #34 Waarin GTA IV eindelijk launched!
[Multi] GTA IV #35 - Rellen, trekken en duwen om GTA IV
[Multi] GTA IV #36: Echte nerds hebben hem!
[Multi] GTA IV #37 - Waar we Michelle neuken
[Multi] GTA IV #38 - Waar we voor moeilijke keuzes staan
[Multi] GTA IV #39 Spoiler galore!
[Multi] GTA IV #40 Soviet Connection!
[MULTI]GTAIV#41 waar we niet in telefoonpalen kunnen klimmen
[MULTI] GTAIV#42 Ik wil ook een Bellic zijn!
De eerste 5 zijn allemaal binnen 48 uur geopend
Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:03 schreef lkb9000 het volgende:
Is snow storm nou die in dat gebouw zonder dak?
Dat zeg ik, alleen dr zijn heel wat malloten in de wereld (en daarbij bedoel ik voornamelijk de mensen op gamefaqs) die niet met cover kunnen omgaan en daarom maar klagen dat de missie te moeilijk isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:08 schreef lkb9000 het volgende:
Die vond ik helemaal niet zo lastig, aangezien je overal wel cover hebt. Alleen het ontsnappen kan vervelend, daar had ik toen mn auto nog mooi voor neergezet om meteen weg te crossen, maar dat is dus niet eens nodig
Valt tegen, want die zelfde malloten spammen met grenade launchers...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
die zijn online ook altijd zo makkelijk dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |