Ze stond in de finale van Project Catwalk.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Leuk programma!
Weet iemand wie die Daisy is? Dat hele lange blonde meisje.. weet zeker dat ik haar ergens van ken...!
klopt, wel raad inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ga morgen weer kijken, klopt het dat er geen reclame was?
Ik hou het niet dagelijks bij, maar yasmine en ribas zijn uit elkaar? Ik heb haar trouwens niet gezien vandaag..quote:Op maandag 9 maart 2009 20:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Yasmin oud-deelneemster van CBML doet mee met Take me out.
[ afbeelding ]
Daisey van project Catwalk doet ook mee met Take me out.
[ afbeelding ]
Elders las ik dat waarschijnlijk oud-deelnemer Fuat van CBML ook meedoet met Take me out.
Peeet1 deze foto is van RTL4, Take me out is op RTL5, ik begreep dat Yasmin met deze datingshow meedoet.quote:
ik heb gisteravond de herhaling gekeken, maar er zitten ook flink wat horken tussenquote:Dat wordt ‘n hilarische ontmoetingsshow met 30 prachtmeiden die zelf mogen bepalen
of ze die ene gozer die ik ze voorschotel nou wel of niet willen daten.
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:00 schreef beequeen het volgende:
Fluitertje, ik heb gekeken naar "Take me out". Wat een draak van een programmma en
zo niet Eddy Zoey. Hij heeft zijn ziel verkocht aan de commercie.
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:03 schreef Charmian het volgende:
Is dat het nieuwe datingprgramma? Dus we hoeven niet te kijken?
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:09 schreef beequeen het volgende:
Dat moet je zelf weten. Ik kijk het niet meer.
beequeen bedankt voor je eerlijke eigen mening, ik blijf het voorlopig wel volgen, lekker snel programma,quote:Op maandag 9 maart 2009 20:06 schreef lies1958 het volgende:
wat een flut proramma zeg. Maarja er zullen wel kijkers voor zijn in de doelgroep. Viel me wel op dat ze niet alleen op uiterlijk geselecteerd hebben dat vind ik dan wel weer vernieuwend.
Ja inderdaad, een sexy brunette, maar hij heeft wel een keukentrapje erbij nodig.quote:
dat dus. Ongeloofelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:37 schreef Ladyxima het volgende:
ik snap dat het op een dag ofzo opgenomen is, maar beetje jammer dat ik de dames die gister op date gingen er nu weer tussen zie staan...
Of ze zenden het in de verkeerde volgorde uitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:37 schreef Ladyxima het volgende:
ik snap dat het op een dag ofzo opgenomen is, maar beetje jammer dat ik de dames die gister op date gingen er nu weer tussen zie staan...
Dat zijn zusjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:37 schreef Ladyxima het volgende:
Is dit niet (bijna) exact hetzelfde idee als het programma wat Mental Theo ooit eens presenteerde op Veronica (Vrouwen zijn beesten)? Of vergis ik me nou?quote:Take Me Out’ is een volledig nieuw en origineel programma dat het genre op z’n kop zet.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:03 schreef Urquhart het volgende:
Het is vermakelijke wegkijk-tv, voor de rest niet bijzonders.
Nee, het zijn steeds dezelfde die blijven staan. Beetje vreemd of er is inderdaad een verkeerd schema van uitzending.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:18 schreef Sins het volgende:
[..]
Dat zijn zusjes, stonden gister naast elkaar.
Die lach van die meid deed echt pijn, te genant voor woorden..
Ik zou geen keuze maken als ik danny wasquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Danny uit Den Haag woont thuis gaat hij voor Alexandra of Afra?
Reclame.
Inderdaad dat kan ook nog.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:42 schreef michiel_merk het volgende:
Ik zou geen keuze maken als ik danny was
Ze staat er nogquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:50 schreef royals86 het volgende:
Hoe heet dat meisje dat maandag als eerste en date had? ( brunette? ) Volgens mij woont ze bij mij in de buurt!
Volgens mij 1 of andere Tsjechische naam ofzo...quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:50 schreef royals86 het volgende:
Hoe heet dat meisje dat maandag als eerste en date had? ( brunette? ) Volgens mij woont ze bij mij in de buurt!
Eerste aflevering?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:50 schreef royals86 het volgende:
Jaaaa de vrouwtjes zijn niet kritisch wat dat betreft, orginialiteit... NO THANKS!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:10 schreef Maanvis het volgende:
Haha, ik vind 't wel een grappig en leuk programma. Verassend verfrissend iig.
Ook frappant om te zien dat die vrouwen bij zo'n lekkere gozer meteen wegdrukken als ie iets raars doet (zoals een elvis imitatie of een plumeau dansje). Saaie wijven zijn het zeg.
Wel jammer dat het programma geadverteerd stond als een programma waarbij mannen heel veel vrouwen weg konden drukken op basis van uiterlijk.. maar klaarblijkelijk moet je al blij zijn als er uberhaupt nog 2 vrouwen over zijn om mee te daten.
Doven ondertiteling?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Bleven 2 vrouwen over, maar haken ook af.
Jeroen werkzaam in Hotel Arena kreeg geen date.
Diana kent Hotel Arena waar Jeroen werkt en is bang dat ze Jeroen niet voor zichzelf heeft,
alle vrouwen vliegen op hem af, niet dat ze zelf jaloers is, maar wel de vrouwen om haar heen.
Lilian ziet het niet zitten, om 01:00 uur begint de dag van Jeroen en haar dag eindigt om 01:00 uur.
Jeroen is er niet treurig om er stonden een paar leuke vrouwen tussen maar niet iedereen is de
smaak wat Jeroen zou willen, dingen gaan zoals ze gaan zegt hij.
Ja. Voor de mensen die niet keken. Dus niet voor jou.quote:
Ja waarom doet ie dan ook zo'n turkentot om z'n nek en kleedt ie zich zo slecht. In de filmpjes leek ie veel leuker.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Die hotelmanager van Hotel Arena krijgt gewoon geen date.
Zal het niet meer doen kloontje.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:45 schreef Honeymooner het volgende:
Lekker nuttig..
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik ben blij dat de tetten van Diana nog in de game zijn.
Die tanden vooral!!!quote:
* meldt* ik ook, zoey maakt het compleet!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:39 schreef sj18 het volgende:
Wat een vage types af en toe overig, ik vind het nu al een geweldig programma na drie afleveringen
Dat gothic-wijf was wel een type voor hem. Ze vond zichzelf alleen te dom, helaasquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:45 schreef hetismijrobbert het volgende:
mss als hij was begonnen met het feit dat hij militair is had ie wel een date gekregen![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat gothic-wijf was wel een type voor hem. Ze vond zichzelf alleen te dom, helaas
mannen zullen nooit wegstemmenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:58 schreef ukga het volgende:
hoezo heb je dit niet ook met 30 jongens die een chick keuren?
Die meisjes hebben altijd lekker hun oordeel klaar, alsof ze zelf 'all that' zijn
P.s: Deze post is voor ukga , dus niet zeiken , miepen dat ik aan doven ondertiteling doe of dat het lekker nuttig is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:58 schreef ukga het volgende:
hoezo heb je dit niet ook met 30 jongens die een chick keuren?
Die meisjes hebben altijd lekker hun oordeel klaar, alsof ze zelf 'all that' zijn
Ja, probeer je op te geven.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:58 schreef ukga het volgende:
@ tuinfluiter;
Ja maar is toch zielig gedrag dan:p
Neem die Tara, dat is een niet-bepaald-lekkerding. maar ze heeft OVERAL commentaar op. Ze mag der standaard wel eens gaan verlagen/eisen aanpassen, wil die ooit nog een vriend/scharrel vinden.
Voor de rest zitte er natuurlijk ook wel schatjes tussen
mssn moet ik me ook maar opgeven
ja mooi he die tara. weinig kritisch daar houden we vanquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:58 schreef ukga het volgende:
@ tuinfluiter;
Ja maar is toch zielig gedrag dan:p
Neem die Tara, dat is een niet-bepaald-lekkerding. maar ze heeft OVERAL commentaar op. Ze mag der standaard wel eens gaan verlagen/eisen aanpassen, wil die ooit nog een vriend/scharrel vinden.
Voor de rest zitte er natuurlijk ook wel schatjes tussen
mssn moet ik me ook maar opgeven
Ja..quote:
Ahh ja klappen en joelen......nou ja, moet er wat voor over hebben om dit tv-programma bij te wonen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:18 schreef Paul het volgende:
Hehe lijkt me wel lollig ja een keer als publiek btje schreeuwen
Zag het ja kan alleen niet vinden waar het is, zal wel hilversum zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ahh ja klappen en joelen......nou ja, moet er wat voor over hebben om dit tv-programma bij te wonen.
Wil jij als publiek aanwezig zijn bij dit nieuwe programma op RTL 5?
Klik dan snel op de site van RTL
WILLEN JULLIE NOG MANNUHHHHH????quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:18 schreef Paul het volgende:
Hehe lijkt me wel lollig ja een keer als publiek btje schreeuwen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef Starman89 het volgende:
[..]
WILLEN JULLIE NOG MANNUHHHHH????
Volgens mij heeft die ook meegedaan met X-factor met haar zus. Plaatsvervangende schaamte.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:44 schreef Nouk het volgende:
Oh god en die dikke Danielle of iets met dat haar naar achter. Prachtig type.
Dat is het sleutelwoord van de show denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die ook meegedaan met X-factor met haar zus. Plaatsvervangende schaamte.
Ik denk dat hij buiten de camera's ook wel een andere keuze gemaakt zou hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:37 schreef LeonH het volgende:
leeghoofd Jorinde en leeghoofd anabooltje zouden wel goed bij elkaar passen
UNITED Studios Hilversum 47quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kan er ook niet achter komen waar het is, Aalsmeer, Hilversum, Bussum.....
Denk dat ze op een dag 2, 3 afleveringen opnemen , zoals ook met Deal no Deal,
zeg ns Aaa........
Nou ja zie wel, ik ga echter geen geld toe geven om als publiek het bij te wonen.
Dat soort types maken het programma wel erg leuk. Net als haarband Daisy en blingbling Lilian.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:23 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
ja mooi he die tara. weinig kritisch daar houden we van
Die ene jongen die aan motorcrossen deed die op het platteland woont, die heeft wel een leuk meisje te pakken. voor de rest hebbe ze vaak draken idd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:50 schreef Maanvis het volgende:
Jammer dat je als man eigenlijk niets te kiezen hebt.. vaak blijven alleen de lelijke of oudjes over
Nee, die mannen zijn adonissenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:08 schreef ukga het volgende:
[..]
Die ene jongen die aan motorcrossen deed die op het platteland woont, die heeft wel een leuk meisje te pakken. voor de rest hebbe ze vaak draken idd.
+ die dikke putjesschepper met Julia!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:08 schreef ukga het volgende:
[..]
Die ene jongen die aan motorcrossen deed die op het platteland woont, die heeft wel een leuk meisje te pakken. voor de rest hebbe ze vaak draken idd.
Lijkt er wel op... Take Me Out = HOAXquote:
Was al zo blij dat ze weg was.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
wtf weer die hele rechtse met die korte coupe
Evelinequote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:41 schreef Ladyxima het volgende:
het zou ook wat zijn, eveline 2x in dezelfde week op date
LOL inderdaad....de smaak van die meiden is op zijn zachts gezegdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:51 schreef Maanvis het volgende:
wtf.. die kerel die WOW speelt is nu al weg, en die dikkerd die romantisch is die zit er nog.
Dit biedt hoop voor mij
Lokale heldquote:Voor het programma "Take me out" van RTL5 (elke werkdag om 19:30 uur met Eddy Zoey) heb ik mezelf een tijdje geleden opgegeven.
nu mag ik meedoen als Jongen tegenover 30 vrouwen. hiervoor willen ze ook een filmpje gaan maken over hoe ik in mijn privé leven ben!!.
en dat gaat dan eindelijk gebeuren
Aankomende Zaterdag 14 maart oplocatie van Clubdepartment aan de koningstraat te Den Helder
maar het zou helemal leuk zijn als jullie er ook allemaal bij kunnen zijn om de kroeg op te vullen!!??
Dus heb je zaterdag om 15:00uur niets op de planning staan en wil je mij hierbij helpen dan ben je van harte welkom en maak je mij blij
Voor de vrouwen is 't niet zo moeilijk om dichtbij te komenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:56 schreef Ladyxima het volgende:
Danielle weer niet op datemaar ze was zo dichtbij..
het wachten is op de keer dat ze alleen overblijft en hij wel op date moetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:56 schreef Ladyxima het volgende:
Danielle weer niet op datemaar ze was zo dichtbij..
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:37 schreef thloreg het volgende:
Pff al die RTL programma's lopen toch over van de nepheid? Zie Herrie in de Keuken ed. Men gebruikt tegenwoordig allemaal casting vee om de illussie te wekken dat het allemaal echt is terwijl het allemaal doorgestoken (hype) kaart is. Puur en alleen om feel good tv te maken. Kortom ROMMEL!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:45 schreef controlaltdelete het volgende:
ik heb het een paar keer gezien maar vond het nou niet echt bijzonder te noemen. Ik heb het idee dat het ook in scene gezet kan zijn zoals dat vaak gebeurd in tv shows. Viel me ook op dat vrouwen die al eens een date hadden weer terug zijn in de volgende show???
Zonde dat Eddy overgestapt is naar zo'n pulpzender... doet ie zichzelf afbreuk mee.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:57 schreef FashionXstar het volgende:
OMG, die Danielle met dikke (vatsige ) tieten heeft ook meegedaan met xfactor
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:25 schreef kogelbiefstuk het volgende:
Wat maakt die Jorinde toch een "blonde" indruk op me...
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Een typisch leeghoofd uit het lokale kamp of achterbuurt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:11 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom vallen dat soort ordinaire wijven toch altijd op negers.
Puur om op te scheppen tegenover hun vriendinnen hoeveel meter lul ze nu meer 's nachts naar binnen hebben gehad![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:56 schreef Friek_ het volgende:
Wat een programma weer zeg.Eddy Zoey presenteert het allemaal wel gladjes, maar die gasten zijn echt het dieptepunt af en toe. Kom op zeg, je gaat toch niet met twee van die borstels dansen, Elvis imiteren of patsen met je spierkracht?
Dan heb ik 't nog niet eens gehad over die enorme dozen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:00 schreef Friek_ het volgende:
Het valt me trouwens erg tegen dat die kale clubleider geen wijf kreeg. Het leek me wel een kerel met een gladde babbel die het enigszins voor elkaar had.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:01 schreef Dragorius het volgende:
Ze waren bang dat hij met al die andere vrouwen teveel aandacht kreeg, die in "zijn" club kwamen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef Mendeljev het volgende:
Waldo studeert Russisch en gaat er vandoor met een Russische chick!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:12 schreef Goofisch het volgende:
ja waldo![]()
Moeilijk tank van een vent die erdan vandoor gaat met een chick van 14 jaar jonger die er ook nogis niet verkeerd uitziet
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:56 schreef wikwakka2 het volgende:
En ik vind die Eddy zooey als hij opkomt wel erg irritant met zijn kreten van: 'jahaha!', 'wooeeewww!' en 'wat goed zeg!' etc.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:56 schreef MikeyMo het volgende:
en wat kreeg mikey net in zijn postdoos:
[..]
Lokale held
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:21 schreef damsco het volgende:
Die Daniëlle is zo kapot spang![]()
Met der lekkere bril. en haar lekkere volslanke figuurtje. Ja, die zou ik wel lekker willen verwennen daar tussen der benen
![]()
![]()
Zal wel zijn omdat de man weggestemd kan worden. Hij is in principe de zwakke partij en wil het liefst zoveel mogelijk vrouwen overhouden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoezo heeft dit programma eigenlijk deze naam?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:21 schreef damsco het volgende:
Die Daniëlle is zo kapot spang![]()
Met der lekkere bril. en haar lekkere volslanke figuurtje. Ja, die zou ik wel lekker willen verwennen daar tussen der benen
![]()
![]()
Die gele alien? Ze geeft bijna lichtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:01 schreef tuinfluiter het volgende:
Jorinde
[ afbeelding ]
Cap van Hetiszover uit een ander topic .
Hoe was de opname? Ik ga er zondag heen. Lijkt me wel lachenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:31 schreef superjojo het volgende:
Vandaag bij de opnames geweest, Micheal van Six Pack vroeger was ook kandidaat
Was best vermakelijk. Eddy die met een voet door het dak van de lift zakt, omdat het dak en de bodem er hetzelfde uitzienquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:37 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Hoe was de opname? Ik ga er zondag heen. Lijkt me wel lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
Een show per dag of twee?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:44 schreef superjojo het volgende:
Sowieso wel leuk om zo'n programma in de studio te zien.
Ik heb drie afleveringen gezien/bijgewoond, die werden achter elkaar doorgemaakt in ongeveer 3 uur, dus geen vijf uur. En vanochtend waren er ook al opnames, waarschijnlijk ook 2 of 3.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Een show per dag of twee?
Vijf uren is best lang voor een aflevering.
Superjojo wanneer wordt het uitgezonden?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:53 schreef superjojo het volgende:
Ik heb drie afleveringen gezien/bijgewoond, die werden achter elkaar doorgemaakt in ongeveer 3 uur, dus geen vijf uur. En vanochtend waren er ook al opnames, waarschijnlijk ook 2 of 3.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:58 schreef Lemmiwinks het volgende:
Ik vraag me af wanneer de eerste kandidaat Rick Astley als zijn unieke openingsmelodie heeft. Die krijgt 5 bazen!
Wel op Youtube zetten!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:58 schreef Lemmiwinks het volgende:
Ik vraag me af wanneer de eerste kandidaat Rick Astley als zijn unieke openingsmelodie heeft. Die krijgt 5 bazen!
quote:Mevrouw De Koning uit Almere:"Wat
een nepperij dat Take me Out,waar
vrijgezelle dames zogenaamd op zoek
gaan naar een partner.Een heleboel van
die kandidaten kennen we al uit andere
programma's.Volgens mij heeft Eddy ze
allemaal uit castingbureaus geplukt."
Dan moet je verplicht met de chick die overblijft!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 04:56 schreef ChickenMan het volgende:
Het wordt wachten op de eerste vent die met die vetklep Danielle op een date moet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo werkt het toch? Als je die als enige over blijft??
Idd is toch al een keer gebeurt dat er 1 overbleef die gans lelijk wasquote:Op zaterdag 14 maart 2009 04:56 schreef ChickenMan het volgende:
Het wordt wachten op de eerste vent die met die vetklep Danielle op een date moet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als die mannen slim zijn zeggen ze gewoon meteen dat ze niet van dik houdenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 04:56 schreef ChickenMan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was dat niet die geïmporteerde Don Juan die bij de groenteboer werkt ofzoiets?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd is toch al een keer gebeurt dat er 1 overbleef die gans lelijk was
Oeeeh ik kom zeker binnenkortquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:38 schreef yildizsiskens het volgende:
Wil jij opnames bijwonen van TAKE ME OUT ??
Mail dan je gegevens naar yildiz.siskens@bluecircle.tv
Vermeld daarin je naam, adres gegevens, telefoon nummer, met hoeveel mensen je komt en welke opnamedag je wil komen. Vermeld daar ook bij of je de ochtend opnames of de avond opnames wil komen!
Hieronder de opname data:
Zondag 15 maart van 09:30 uur tot 12:30 uur
Zondag 15 maart van 12:30 uur tot 17:30 uur
Maandag 16 maart van 09:30 uur tot 12:30 uur
Maandag 16 maart van 12:30 uur tot 17:30 uur
Vrijdag 20 maart van 09:30 uur tot 13:00 uur
Vrijdag 20 maart van 12:30 uur tot 17:30 uur
Zaterdag 21 maart van 08:30 uur tot 12:30 uur
Zaterdag 21 maart van 12:30 uur tot 17:30 uur
Zondag 22 maart van 08:30 uur tot 12:30 uur
Zondag 22 maart van 12:30 uur tot 17:30 uur
Dinsdag 24 maart van 08:30 uur tot 12:30 uur
Dinsdag 24 maart van 13:30 uur tot 17:30 uur
Woensdag 25 maart van 08:30 uur tot 12:30 uur
Woensdag 25 maart van 12:30 uur tot 17:30 uur
Donderdag 26 maart van 08:30 uur tot 12:30 uur
Donderdag 26 maart van 12:30 uur tot 17:30 uur
Zaterdag 28 maart van 09:30 uur tot 12:30 uur
Zaterdag 28 maart van 12:30 uur tot 17:30 uur
Zondag 29 maart van 09:30 uur tot 12:30 uur
Zondag 29 maart van 12:30 uur tot 17:30 uur
Maandag 30 maart van 09:30 uur tot 12:30 uur
Maandag 30 maart van 12:30 uur tot 17:30 uur
Dinsdag 31 maart van 09:30 uur tot 13:00 uur
Dinsdag 31 maart van 12:30 uur tot 17:30 uur
Word ook lid van onze hyves! http://takemeoutrtl5.hyves.nl
Tot in de studio!
zij doet aan pornoquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat gothic-wijf was wel een type voor hem. Ze vond zichzelf alleen te dom, helaas
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:11 schreef Reddiablo het volgende:
Zij heeft webcamgirl als beroep?!
Je zou maar met haar, Danielle en die dikke negerin overblijven, kies daar maar eens uit!
die goth doet idd webcammen maar ook tieners voor geld heeft ze gedaanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:11 schreef Reddiablo het volgende:
Je zou maar met haar, Danielle en die dikke negerin overblijven, kies daar maar eens uit!
Niks moet, je kan ook gewoon weglopen. De tiefus voor die lelijke wijvenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 04:56 schreef ChickenMan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, dan is dat nog een geil wijf -- bij Danielle komen de vleermuizen er waarschijnlijk uitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
die goth doet idd webcammen maar ook tieners voor geld heeft ze gedaan
Flikker toch op, dat gothic mens is een van de verschrikkelijkste gedrochten die hier rondlopen op aarde. en ze is nog een slet ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:20 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Nou ja, dan is dat nog een geil wijf -- bij Danielle komen de vleermuizen er waarschijnlijk uit
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:22 schreef Giertje het volgende:
whehhe mja idd vind die goth als ze die piercings wat minder groot had gedaan verder wel een aangename verschijning om te zien
Nou ja, flikker die piercings uit, ff een make-over en andere kleding en dan gaat 't misschien wel.... misschien ook nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:22 schreef damsco het volgende:
[..]
Flikker toch op, dat gothic mens is een van de verschrikkelijkste gedrochten die hier rondlopen op aarde. en ze is nog een slet ook.
Kom op, ze is een slet. Ze laat zich neuken voor geld op camera. Have some dignityquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:26 schreef Giertje het volgende:
whehehe mja nou ja ik heb zo mijn voorkeuren net als jij denk ik
Ehh.. neequote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:28 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Nou ja, flikker die piercings uit, ff een make-over en andere kleding en dan gaat 't misschien wel.... misschien ook niet
Die piercings komen daar niet zo maar en iemand die daar zelf voor kiest hoef ik nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:28 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Nou ja, flikker die piercings uit, ff een make-over en andere kleding en dan gaat 't misschien wel.... misschien ook niet
ik doelde niet op haar maar meer op alternatief in het algemeenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:30 schreef damsco het volgende:
[..]
Kom op, ze is een slet. Ze laat zich neuken voor geld op camera. Have some dignity
deze toch ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:38 schreef yildizsiskens het volgende:
Wil jij opnames bijwonen van TAKE ME OUT ??
Mail dan je gegevens naar yildiz.siskens@bluecircle.tv
Vermeld daarin je naam, adres gegevens, telefoon nummer, met hoeveel mensen je komt en welke opnamedag je wil komen. Vermeld daar ook bij of je de ochtend opnames of de avond opnames wil komen!
Hieronder de opname data:
Zondag 15 maart van 09:30 uur tot 12:30 uur
Zondag 15 maart van 12:30 uur tot 17:30 uur
Maandag 16 maart van 09:30 uur tot 12:30 uur
Maandag 16 maart van 12:30 uur tot 17:30 uur
Vrijdag 20 maart van 09:30 uur tot 13:00 uur
Vrijdag 20 maart van 12:30 uur tot 17:30 uur
Zaterdag 21 maart van 08:30 uur tot 12:30 uur
Zaterdag 21 maart van 12:30 uur tot 17:30 uur
Zondag 22 maart van 08:30 uur tot 12:30 uur
Zondag 22 maart van 12:30 uur tot 17:30 uur
Dinsdag 24 maart van 08:30 uur tot 12:30 uur
Dinsdag 24 maart van 13:30 uur tot 17:30 uur
Woensdag 25 maart van 08:30 uur tot 12:30 uur
Woensdag 25 maart van 12:30 uur tot 17:30 uur
Donderdag 26 maart van 08:30 uur tot 12:30 uur
Donderdag 26 maart van 12:30 uur tot 17:30 uur
Zaterdag 28 maart van 09:30 uur tot 12:30 uur
Zaterdag 28 maart van 12:30 uur tot 17:30 uur
Zondag 29 maart van 09:30 uur tot 12:30 uur
Zondag 29 maart van 12:30 uur tot 17:30 uur
Maandag 30 maart van 09:30 uur tot 12:30 uur
Maandag 30 maart van 12:30 uur tot 17:30 uur
Dinsdag 31 maart van 09:30 uur tot 13:00 uur
Dinsdag 31 maart van 12:30 uur tot 17:30 uur
Word ook lid van onze hyves! http://takemeoutrtl5.hyves.nl
Tot in de studio!
Haha jij heet dronkeykong en dat lijkt op donkeykong wist je dat dat is een aap van nintendo en jouw naam lijkt daar heel erg op ik denk ik zeg het maar even want misschien was het je je nog niet opgevallen weet jequote:
dat dikke wijf met een nieuw al te mooi hoofd die overal voor gaat. en vervolgens zichzelf 'verkoopt' met een heel dom lulverhaal omdat ze geen inhoud heeft.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:35 schreef PabloLopez het volgende:
Wie is in godsnaam die Danielle heeft iemand een pic van haar
ze leest mee. hallo don en ad/tieners voor geld meisjequote:ze praten ook over mijn piercings love it:-d
Ik vind de negatieve reacties het leukste :-p cute:-$
Ik weet ook niet wie Danielle is.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:35 schreef PabloLopez het volgende:
Wie is in godsnaam die Danielle heeft iemand een pic van haar
Zit niet zo te fappen joh!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:22 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
Danielle is de rechter op deze foto, met die lekkere doorschijnende blouse met BH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is zo lekker. Mooi koppie, lekker lichaam. Oh bohhh wat zou ik die graag willen verwennen. En ze komt ook nog eens slim overquote:
Ik meen dat die afro-head man zei 'kan ik ook weg' toen de twee dames overbleven uit wie hij moest kiezenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:11 schreef Reddiablo het volgende:
Eddy: Wie van de twee?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik meen dat die afro-head man zei 'kan ik ook weg' toen de twee dames overbleven uit wie hij moest kiezen
JA HEB JE JE EIGEN BELACHELIJKE VETTE LIJF GEZIEN. vies varken. Smerig kind, die veegt der reet zeker van voren af. best brutaal als je zo een vet secreet bent dat je dan iemand die een normaal postuur heeft af gaat kraken.quote:Hij heeft een beetje dunne beentjes
welke meisje is dit? Hoe heet ze op www.tienersvoorgeld.nl ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:10 schreef Reddiablo het volgende:
Zwaai!
ik vind d'r in dat Don & Ad filmpje nog wel gaan eigenlijk... maar ja, een paar vage screenshots van 1 bij 1 cm zeggen ook niet zo veel
er staat ergens een linkje in een spoilertag hierquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:15 schreef Kahlen het volgende:
[..]
welke meisje is dit? Hoe heet ze op www.tienersvoorgeld.nl ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
haha geweldig als je zo op tv komt, jammer dat ze haar filmpje niet laten zien bij take me outquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:20 schreef Kahlen het volgende:
Ja, maar kon haar op tieners voor geld niet vinden en als ik hem wil downloaden
Maar gevonden: http://www.tienersvoorgeld.nl/?p=998&pi=sexdrang&show=episode036
Ze ziet er wel anders uit, dat jullie haar zo herkennen?
voor mensen met usenet pay server: http://www.binsearch.net/?q=d4d.cc-mm88888jklpnmb&max=25&adv_age=99&server=
De negerin! Dan wel voor een keer... Once you did black....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:11 schreef Reddiablo het volgende:
is dat de linker? ziet er wel lief uit jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:21 schreef tuinfluiter het volgende:
Yessy lijkt mij een leuke lieve meid.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:39 schreef LeonH het volgende:
is dat de linker? ziet er wel lief uit ja
Ja, al had ze toen 1 tattoo minder in haar nek, maar het is haar inderdaad nu ik het filmpje gezien heb. Maar echt denderend is die aflevering van don en ad niet, niet dat ik een kenner ben op porno film gebied, maar echt bekoren deed het mij niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:49 schreef ukga het volgende:
Doet zij aan porno (van dat don en ad filmpje)???!?!?
[ afbeelding ]
o my god
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:49 schreef ukga het volgende:
Doet zij aan porno (van dat don en ad filmpje)???!?!?
[ afbeelding ]
o my god
Jij hebt het (hele) gratis filmpje?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ja, al had ze toen 1 tattoo minder in haar nek, maar het is haar inderdaad nu ik het filmpje gezien heb. Maar echt denderend is die aflevering van don en ad niet, niet dat ik een kenner ben op porno film gebied, maar echt bekoren deed het mij niet.
MAG het,d at wij negatief zijn. Dat is ook het enige wat al die wijfe in dat programma doen...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:04 schreef damsco het volgende:
http://takemeoutrtl5.hyve(...)ke_me_out_op_Fok_nl/
[..]
ze leest mee. hallo don en ad/tieners voor geld meisje
Het zal allebei wel geld verdienenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:55 schreef RubenSosa het volgende:
Dan ga je voor bepaalde redenen een porno filmpje doen. En dan ga je later je zelf opgeven voor een "normaal" programma. Dan spoor je niet hoor.
nee, heb niet de preview, heb de hele film van 233 mb, is te downloaden met die link op de vorige pagina als je usenet payserver hebt. Ik wil hem best ergens uploaden, maar ik heb geen idee waar ik 233 mb kan uploaden. (behalve in nieuwsgroepen dan). Filmpje duurt 23 minuten en 33 seconden, maar in het begin een boel gelul van don en ad.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:56 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Jij hebt het (hele) gratis filmpje?
torrenten deed ik eerst, maar supernova ging toen weg (jaren geleden) en toen ging ik over op usenet. Werkte toen als bijbaantje op een ict afdeling en daar deed iedereen het. Doe het nu vooral via FTD en vond ook via dat programma dit filmpje. Nadeel van usenet is wel dat het geld kost, 7 euro per maand en ik betaal nog 3 euro voor supersearch van newsleecher om bestanden te zoeken. Dus al met al 10 euro in de maand, maar werkt voor mij sneller dan torrenten en je hebt alles snel binnen (ik heb 20mbit lijn en die trek je vol).quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:59 schreef Reddiablo het volgende:
hoe kom je aan zo'n Usenet gebeuren dan eigenlijk?? Ik zit altijd als een mongool te Torrenten, weet of ik dat Usenet nodig heb - want 99 vd 100 dingen die ik zoek vind ik wel - maar toch
Giertje kwam met dit bericht:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:56 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Het zal allebei wel geld verdienenBenieuwd wat ze nu van Fok vind als ze dit over het filmpje leest
Maar nu wil ik wel weten hoe jullie haar in godsnaam herkennen van don en ad. Ze ziet er echt anders uit of ligt dat nu aan mij?
toen gegoogeld op tieners voor geld gothic en bingoquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
thx voor de infoquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:02 schreef Kahlen het volgende:
[..]
torrenten deed ik eerst, maar supernova ging toen weg (jaren geleden) en toen ging ik over op usenet. Werkte toen als bijbaantje op een ict afdeling en daar deed iedereen het. Doe het nu vooral via FTD en vond ook via dat programma dit filmpje. Nadeel van usenet is wel dat het geld kost, 7 euro per maand en ik betaal nog 3 euro voor supersearch van newsleecher om bestanden te zoeken. Dus al met al 10 euro in de maand, maar werkt voor mij sneller dan torrenten en je hebt alles snel binnen (ik heb 20mbit lijn en die trek je vol).
Maar nu lijk ik wel een computernerd![]()
Giertje kent haar vast via via ofzo dat hij (of zij?) dit weet? Vanavond maar weer eens kijken of zijn er geen herhalingen in het weekeinde?quote:
die 1ste en 3rd vind ik wel prettig om te zienquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
[sub]Cap van Goofisch.[/IMG]
Dat bericht op zijn hyves zegt al genoeg over zijn nivoquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:33 schreef Bredewout92 het volgende:
Het is een hoax
Bewijs:http://eko-j.hyves.nl/ had in aflevering 5 een "date" dan zie je een van haar krabbels:En hoe was je Date? :-p
K zat net te kijken. Dan kijk je op die persoon zijn hyves en wat zie je voor reactie? welke date, lijk ut op me type hehe
is show baby, maare zit ik er nog in of uit :-o :-o
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:33 schreef Quyxz_ het volgende:
wtf doen er alleen maar hoeren, naaktmodellen en wannabe pornosterren mee aan dat programma ofzo ?
Illustratief dit.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:22 schreef Reddiablo het volgende:
Danielle is die helemaal rechts op de 1-na-laatste foto
Het eeuwige excuus van de FAT ASSESquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:06 schreef ukga het volgende:
Monique over die afro-gast die als Michael Jackson ging dansen;
[..]
JA HEB JE JE EIGEN BELACHELIJKE VETTE LIJF GEZIEN. vies varken. Smerig kind, die veegt der reet zeker van voren af. best brutaal als je zo een vet secreet bent dat je dan iemand die een normaal postuur heeft af gaat kraken.
Zij hadden toch allebei een date?quote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Zusjes, een van hen had een date , toch kwam ze weer terug in Take Me Out.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:27 schreef LeonH het volgende:
Zij hadden toch allebei een date?
Ene met die jonge gast, en die andere toch met die anabooltje leeghoofd?
Trouwens die foto van Diana een paar posts hierboven kon ook wel zo eens van een porno site komen ofzo
Je kunt hem ook op de FOK porn server zetten natuurlijkquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:58 schreef Kahlen het volgende:
[..]
nee, heb niet de preview, heb de hele film van 233 mb, is te downloaden met die link op de vorige pagina als je usenet payserver hebt. Ik wil hem best ergens uploaden, maar ik heb geen idee waar ik 233 mb kan uploaden. (behalve in nieuwsgroepen dan). Filmpje duurt 23 minuten en 33 seconden, maar in het begin een boel gelul van don en ad.
Mag ik misschien vragen hoeveel je voor die film met don en ad betaald kreeg? En doet de tweeling nog mee? Of komen die niet meer terug na hun date?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:15 schreef BORN2DIE4U het volgende:
hehe zitten veel mensen met praatjes hier wel komisch uhm of het me iets intresseerd is het tweedeik kan er serieus alleen om lachen alleen mij vraag is als je zoveel negatieve dingen heb tevertellen over andere hoe zit je eigen leven dan inelkaar?
Beoordeel eerst jezelf voor je een ander beoordeeld en dat erbij ik vind negatieve opmerkingen leuker dan mensen die je leuk beginnen tevinden want daar heb je alleen maar meer last van
Film is van 5 jaar geleden mij heb je er totaal niet mee je mag me voor alles en nog wat uitschelden zal mij een dike worst wezenken er alleen om lachen ga zo door met de opmerkingen dan is er nog iets te doen verder mag je zo negatief zijn als e pleuris zolang je mij maar fijjn met rust laat
![]()
Give it up for me![]()
![]()
jeeeej
Ben je diegene op de foto?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:34 schreef BORN2DIE4U het volgende:
moet je blijven kijken en wat betreft je vraag over de film gaat je niks aan
Is het allemaal in scene gezet? Dat met die sjappo die 2 meisjes op een schommel op tilde enzo?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:34 schreef BORN2DIE4U het volgende:
Ja dus, anders was je hier nietquote:Op zondag 15 maart 2009 17:15 schreef BORN2DIE4U het volgende:
hehe zitten veel mensen met praatjes hier wel komisch uhm of het me iets intresseerd is het tweede![]()
Die film van don en ad vinden wij veel interessanter dan take me out, althans als ik even voor de heren hier mag sprekenquote:Op zondag 15 maart 2009 17:34 schreef BORN2DIE4U het volgende:
Dat moet hoe dan ook wel gepland zijn toch? Die schommel had ie niet zelf meegenomen neem ik aan?quote:Op zondag 15 maart 2009 17:39 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Is het allemaal in scene gezet? Dat met die sjappo die 2 meisjes op een schommel op tilde enzo?(geen eigen initiatief dus)
Maar zo'n gast in de Britse Take Me Out deed precies hetzelfde, dat bedoelde ik. Vind het sowieso niet echt een serieus programma. Ik herinner me jaren geleden (8 jaar ofzo) dat er ook zoiets was op de tv en dat vond ik toen wel leuk. Maar TMO is wel vermakelijk, met de WoW nerds en macho's.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat moet hoe dan ook wel gepland zijn toch? Die schommel had ie niet zelf meegenomen neem ik aan?
Ik denk dat het een idee was van de producer en niet van de man zelf. Die producer heeft het idee dan waarschijnlijk van de Engelse versiequote:Op zondag 15 maart 2009 18:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Take me out in Engeland.
[ afbeelding ]
Take me out Nederlandse televisie.
[ afbeelding ]
Denk ik ook.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:07 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik denk dat het een idee was van de producer en niet van de man zelf. Die producer heeft het idee dan waarschijnlijk van de Engelse versie
quote:Op zondag 15 maart 2009 18:10 schreef BORN2DIE4U het volgende:
ja ben ik op die foto en uhm ja tis weer is wat anders he een goth op tv hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |