quote:
ik weet niet wat er mis is met Sony maar zodra ik het weet, dan email ik het naar ze want voor de meeste problemen van de PSP moet je volgens mij wel bij hun wezenquote:Wat is er verder trouwens mis met sonyIk zit al 3 weken te wachten tot de webwinkel waar ik besteld heb locoroco2 weer krijgt. En in de winkels kom ik het gekke dingetje ook nooit tegen. Ik wil nu wel een keer spelen.
Ik bedoelde het niet compleet negatief. Normaal is er 1 game in de pijplijnquote:Op maandag 2 maart 2009 13:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
er zijn weer 3 potentiele toppers aangekondigd ... er komen er meer aan
echt hoor ... zo triest!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet compleet negatief. Normaal is er 1 game in de pijplijnDus dan is 3 zeggen een positieve gedachte!
Oe oe oe, vrijdag of zaterdag even naar de MM dusquote:
Misschien omdat de wereld van Assassin's Creed wel tof was en het concept achter de game ook wel, maar de uitvoering allemejzus saai en matig was uitgevoerd? Er is dus potentie!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[...] Verder is de PSP nog gewoon op sterven na dood, zelfs met Assassin's Creed. Vind het sowieso vreemd dat er naar die game uitgekeken wordt terwijl de algemene mening toch was dat die game saai was
[...]
WAs dacht ik alleen in zoetermeer. Opruiming van de meuk software. Heb zo ook wat ds/ps3 spellen voor belachelijke prijzen gehaaltquote:Op maandag 2 maart 2009 13:57 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Oe oe oe, vrijdag of zaterdag even naar de MM dus
ja dat bedoel ikquote:Op maandag 2 maart 2009 13:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Misschien omdat de wereld van Assassin's Creed wel tof was en het concept achter de game ook wel, maar de uitvoering allemejzus saai en matig was uitgevoerd? Er is dus potentie!
Little big planetquote:Op maandag 2 maart 2009 14:32 schreef Slappy het volgende:
Ik gebruik hem momenteel als portable media playerals Little big planet en Motorstorm uitkomen komt daar verandering in
Zelfde vroeg ik me af.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:21 schreef drumstickNL het volgende:
Nog goeie games uitgekomen de laatste tijd?
Ze komen 'm gratis brengen ja. Met een strikje er om heen.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:39 schreef Dasser het volgende:
Is er iemand die zijn psp bij amazon uk heeft gekocht? Daar kost de psp 2000 123 euries en de 3000 ¤151lijkt me niet echt duur
Komen daar verder nog kosten bij? er staat niks bij over verzendkosten etc.
Ik denk dat handheld gamen voor mij gewoon niet weggelegd is. Ik neem de PSP nooit mee en als ik thuis ben speel ik veel liever op de PS3. Beeld, geluid en vooral ook de besturing zijn gewoon veel beter en zorgen dus ook voor een veel betere ervaring.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, ja, iedereen moet gamen wat hij wil natuurlijk, maar toch vind ik het een apart gebeuren![]()
Het probleem van de PSP ligt ook gedeeltelijk bij mezelf hoor. Ik zou ook niet weten wat ik nou écht op de PSP zou willen gamen... Als ik dat vergelijk met de DS is het daar zo anders, tientallen games die écht de moeite zijn!
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:39 schreef Dasser het volgende:
Is er iemand die zijn psp bij amazon uk heeft gekocht? Daar kost de psp 2000 123 euries en de 3000 ¤151lijkt me niet echt duur
Komen daar verder nog kosten bij? er staat niks bij over verzendkosten etc.
Daar stopte ik met lezenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:26 schreef Meike26 het volgende:
Wat voor mij afbreuk aan het speelplezier doet is de ergonomie van de PSP. Ik had van Sony, die met de controllers van de Playstation One/2 en 3 uiterst lekker in de hand liggen
Ziet er gaaf uit!quote:Op maandag 2 maart 2009 20:15 schreef voetballeh het volgende:
Is deze topper al genoemd?
http://www.nogravitythegame.com/psp/
Wie had gedacht dat het kon voor maar $10.-
Eindelijk eens een normale prijs voor een spel.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar stopte ik met lezenDe draadloze Logitech PS2 controllers liggen nog lekkerder in de hand dan een dualschok
Wel een foute persoonlijke mening!quote:
En van dat linkerpookje krijg je kramp in je duim. Die zit echt klote.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:26 schreef Meike26 het volgende:
Wat voor mij afbreuk aan het speelplezier doet is de ergonomie van de PSP. Ik had van Sony, die met de controllers van de Playstation One/2 en 3 uiterst lekker in de hand liggen, ook wel verwacht dat de PSP een lekker in de hand liggend apparaat zou zijn geweest. Dat viel mij voornamelijk tegen, plus dat het lampje van de accu precies onder je rechter duim zit bij het spelen. Ook wel irritant als je om de zoveel tijd wil kijken hoe het met de accu is.
Maarja, misschien moet ik voor m'n eerste probleem maar eens gaan shoppen voor iets als dit:
[ afbeelding ]
Zo'n gekke vraag is dat toch niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze komen 'm gratis brengen ja. Met een strikje er om heen.
(Wat denk je zelf?Exacte verzendkosten zie je overigens pas als je de PSP in je mandje gooit en de bestelling afrond tot de bevestiging)
Ik krijg altijd kramp van de triggers, wanneer ik met ook het pookje aan het gamen ben.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En van dat linkerpookje krijg je kramp in je duim. Die zit echt klote.
Je kan geen console met andere media drager uitbrengen onder dezelde naam. Dat is dat nieuwe dvd spelers op laserdisks gaan werkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
4000 'slide scherm, geen UMD' (geruchten nog)
Als ik zo op internet lees wordt er bij de huidige PSP ook door niemand meer UMD gebruiktquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:00 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je kan geen console met andere media drager uitbrengen onder dezelde naam. Dat is dat nieuwe dvd spelers op laserdisks gaan werken
Dan is het een psp2.
Heel het internet is een hype en bestaat in mijn ogen nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik zo op internet lees wordt er bij de huidige PSP ook door niemand meer UMD gebruikt
Als ze het verhaal nog kunnen stoppen in de trilogie, zoals CoO dat was, dan mag het. Het moet niet té worden, daarvoor is GoW een te toffe serie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
GoW 2 op de PSP?
http://psp.ign.com/articles/958/958262p1.html
QFT!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ready at Dawn moet de engine gaan faciliteren
Galaxys end heb ik zelfs aangemeld bij IGN. Helaas kunnen ze geen uitgever vinden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
QFT!!
en licenties doorverkopen van dat ding aan andere developers!!
mits ze het zelf ontwikkeld hebben dan, dat weet ik niet maar ik ben niet per se tegen meer spellen die er zo uit zien
weet niet of deze al voorbij is gekomen maar:
zal er alleen wel nooit komen maar het ziet er best geinig uit
God wil gewoon niet dat ik game op mijn PSPquote:Thanks for placing your order with us at TheHut.com, order number ***.
We're sorry that your order for the product(s) below has not yet been sent.
* Star Ocean: First Departure
We're still following this up with our suppliers and we'll keep you updated on the status of your order.
^^ mijn 2 gewonnen spelletjes van de veiling zijn wel binnen gekomenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
God wil gewoon niet dat ik game op mijn PSP
Ik heb dat ding maar hij is maar ruk hoor. De aansluitingen zijn niet goed waardoor je moet friemelen om 'm te laten werken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:48 schreef ukga het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7247
Het lijkt me leuk op die batterypack in te bouwen op de plek wara me umd druive zit. (gebruik umd toch nooit)
iemand ervaring mee?
lolquote:
wil ik ook wel wetenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:52 schreef Wunny het volgende:
Is het ook bekend wanneer Assassins Creed uitkomt?
Ik speel trouwens alleen maar Pokémon op me PSP
Ja als console shop het zegt is het waar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:04 schreef Sjaak3 het volgende:
[..]
http://www.consoleshop.nl/product/53595/duke-nukem-psp.html
Jeanne d'Arc!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:40 schreef Nebo het volgende:
Locoroco
Patapon
Killzone Liberation
Daxter
Crisis Core: Final Fantasy VII
Tekken: Dark Resurrection
Metal Gear Solid: Portable Ops
Lumines
Wipeout Pure
GTA Games
God of War: Chains of Olympus
Syphon Filterquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:40 schreef Nebo het volgende:
Locoroco
Patapon
Killzone Liberation
Daxter
Crisis Core: Final Fantasy VII
Tekken: Dark Resurrection
Metal Gear Solid: Portable Ops
Lumines
Wipeout Pure
GTA Games
God of War: Chains of Olympus
Kortom, genoeg te doen voor nieuwe instappers.
Ik vind Patapon geweldig, het was een van de redenen om een PSP te kopen. Maar goed, ik vind de stemmetjes ook haske leuk (heb inmiddels ook een Patapon ringtone op mijn mobiel), dus misschien heb je niet zoveel aan mijn meningquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:26 schreef sp3c het volgende:
anyways, wat vinden we eigenlijk van Patapon?
ik wil het leuk vinden want het is origineel en het ziet er grappig uit maar die stemmetjes zijn zo irritant en volgens mij wordt het spel vervelend na een tijdje (demo is heel kort)
PSP 3000quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:02 schreef Dasser het volgende:
Is het normaal dat je PSP een soort ratel geluid maakt als hij met de UMD bezig is?
Heb er even een filmpje van gemaakt:
Bekijk deze YouTube-video
Hij maakt het geluid alleen als hij plat ligt, als ik hem gewoon vasthou voel je de UMD wel zachtjes draaien maar hoor je verder niks...
het was trouwens Brothers in Arms D-day obviouslyquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef sp3c het volgende:
ze moeten het gewoon op de psp store zetten
mwah ik heb band of brothers D-day gevonden onder een hoop kranten, kan me niet herinneren dat ik het ook ooit daadwerkelijk gespeeld heb dus ik ga dat is proberen!
Okquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee, das niet normaal hij loopt duidelijk ergens aan. Mijn PSP 1000 hoor ik niet draaien.
fifa street is leuk. maar na 200 potjes gespeelt te hebben is het wel veel van het zlfde werk. zelfde truukjes om steed te scorenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb pas geleden fifa street 2 tweedehands gekocht. Is dat wat?
Mijn collectie is inderdaad ook groter dan de lokale FRS.
Dan heb je dus helemaal geen collectie helder licht.quote:[b]Op zaterdag 14 maart 2009 14:04 schreef ukga het
Mijn collectie word ook steeds groter, heb nu zo een 45 spellen voor psp(op harde schijf)
Omdat dat niet kan op de PSP 3000quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:32 schreef ukga het volgende:
Waarom rip je die UMD nit gewoon naar je geheugekaart, dan hoor je helemaal NIETS
want?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan heb je dus helemaal geen collectie helder licht.
Omdat rood mijn lievelingskleur isquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:59 schreef ukga het volgende:
[..]
oke
waarom heb je eigenlijk gekozen voor een 3000.?
PSP 2000 gekocht van me neefje in perfecte staat, voor 50 euroquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:38 schreef Vendris het volgende:
Hm wacht nog even af wat die nieuwe revisie nog meer brengt, thanks
En je download niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:25 schreef Vendris het volgende:
[..]
PSP 2000 gekocht van me neefje in perfecte staat, voor 50 euro![]()
Is geflashed met 5.0.0 M33-6 zodat ik die umd niet hoef te gebruiken met de games die ik gewoon legaal heb, umd zuigt die batterij leeg.
GTA LCS
GTA VCS
God of War
FF7 Crisis Core zaten er bij
Nee, misschien komt het raar over om hem te flashen en vervolgens alsnog je games te kopen, maar zo ben ik.quote:
Het probleem is inmiddeels opgelost, bleek een niet goed functionerende PRX module te zijn (cheatdevice voor gta liberty city stories) welke de psp zwaar glitched had, home en volume buttons werkte ook niet meer.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:32 schreef ukga het volgende:
misschien staat je instelling van je M33-6 menu neit goed
druk eens op SELECT als je in je xmb zit, en dan 'UMD ISO' mode op 'M33 driver' zetten
Want "collectie" houdt in dat je er moeite voor doet. Veertig games illegaal downloaden kan iedereen, dat telt dus niet. Een museum hangt geen veertig reproducties van schilderijen op voor een tentoonstelling. Een postzegelverzamelaar is niet trots op veertig kleurenkopietjes van zeldzame postzegels. Veertig spellen kopen, dat is een (begin van een) collectie.quote:
dit dusquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:22 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Want "collectie" houdt in dat je er moeite voor doet. Veertig games illegaal downloaden kan iedereen, dat telt dus niet. Een museum hangt geen veertig reproducties van schilderijen op voor een tentoonstelling. Een postzegelverzamelaar is niet trots op veertig kleurenkopietjes van zeldzame postzegels. Veertig spellen kopen, dat is een (begin van een) collectie.
En das de reden waarom ik me games wel legaal koop maar toch rip en via memstick speel, puur omdat ik trots ben op me collectie.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:22 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Want "collectie" houdt in dat je er moeite voor doet. Veertig games illegaal downloaden kan iedereen, dat telt dus niet. Een museum hangt geen veertig reproducties van schilderijen op voor een tentoonstelling. Een postzegelverzamelaar is niet trots op veertig kleurenkopietjes van zeldzame postzegels. Veertig spellen kopen, dat is een (begin van een) collectie.
ow 'dat telt niet' gelukkig dat jij dat bepaalt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:22 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Want "collectie" houdt in dat je er moeite voor doet. Veertig games illegaal downloaden kan iedereen, dat telt dus niet.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:25 schreef ukga het volgende:
Waar staat btw dat ik ze ilegaal gedownload heb.
Dat mag allemaal wel zo zijn, maar je mag de software/games niet eens kopieren. Als je trots wil zijn op je collectie kan je ze ook beter spelen dan dat je allemaal 'thuiskopietjes' op een memcard hebt, persoonlijk zou ik nl geen games gaan kopen om ze daarna niet aan te raken omdat ze mssn voor een aardig bedrag te kunnen verkopen(wat met 99 van de 100 spellen toch niet zal gebeuren,ookal zijn ze nog on-geopend/beschadigd of zonder handleiding/doosje).quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:31 schreef Vendris het volgende:
[..]
En das de reden waarom ik me games wel legaal koop maar toch rip en via memstick speel, puur omdat ik trots ben op me collectie.
Wel voor eigen gebruik.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat mag allemaal wel zo zijn, maar je mag de software/games niet eens kopieren.
Nee, software en games mag je niet kopieren voor eigen gebruik, die regeling is er alleen voor films en muziek.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:29 schreef ukga het volgende:
[..]
Wel voor eigen gebruik.
En al mag het niet, who gives a fuck
Wij. Plus de policy van FOK!, dus vanaf nu gaan we het hier niet meer over hebben anders gaat dit topic gewoon op slot.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:29 schreef ukga het volgende:
[..]
Wel voor eigen gebruik.
En al mag het niet, who gives a fuck
Noh meer? We zijn de laatste maand verwend met de aankondigingen.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:16 schreef Buttercup het volgende:
Motorstorm en LittleBigPlanet komen naar de PSPIk kijk wel uit naar wat meer releases op de handheld
Nou gezien de aankondigen in het laatste jaar zal ik daar maar niet teveel op rekenen als ik jou was. Zeker niet als we de afgelopen maand al een stuk of 5 grote titels aangekondigd hebben gekregen.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:22 schreef Buttercup het volgende:
Ze zullen echt wel iets bewaard hebben, ik zou zeggen check nog eens terug hier nadat de E3 en de andere beurzen eenmaal geweest zijn
Dudequote:Op zondag 15 maart 2009 09:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Wij. Plus de policy van FOK!, dus vanaf nu gaan we het hier niet meer over hebben anders gaat dit topic gewoon op slot.
nou, de laadtijd is sneller wanneer ik sommige spellen vanaf me memory stick speelquote:Op zondag 15 maart 2009 08:40 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Waarom moet dat "op harde schijf" er in vredesnaam bij, vind je dat stoer? Wij niet namelijk...
C&C3 mobilequote:Op zondag 15 maart 2009 10:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, ik hoop op mirrors edge of C&C3 voor de PSP maar ik zie het niet gebeuren.
Ach RTS en handheld consoles gaan ook niet echt goed samen, er zijn naar mijn mening maar zeer weinig console/handheld RTSsen die gameplay technisch een beetje lekker wegspelen. Wat ik zelf wel een beetje jammer vind is dat ze allerlei andere titels uitmelken door er matige TBS spinoffs van te maken, waardoor de goede titels een beetje op de achtergrond rond blijven zwerven.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:51 schreef sp3c het volgende:
het is de schuld van Advance Wars, dat was zo'n hit op de GBA dat het nu allemaal weer ineens turnbased moet zijn want het is toch op de handhelds
wordt een beetje vervelend want er is een goede reden voor dat dat genre bijna was uitgestorven
Ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat turnbased zich veel meer leent voor een handheld dan real time, met een handheld moet je vaak rekening houden met korte speelsessies waardoor je met turn based ook overzicht behoud als je bijv quicksaved om die sessie bij de volgende treinrit weer op te pakken, dat lijkt mij bij een RTS een stuk lastiger, laatstaan dat de meeste levels in een TBS hooguit een kwartiertje duren, terwijl dat bij RTS vaak al minimaal het dubbele is.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:15 schreef sp3c het volgende:
omdat men ipv een RTS te ontwikkelen voor de handhelds probeert PC hits van 20 jaar geleden te klonen ... je hebt nu eenmaal geen muis en maar een beperkt aantal knopjes, daar moet rekening mee gehouden worden tijdens de ontwikkeling
ik weet zeker dat bv Goblin Commander heel goed speelbaar zou kunnen zijn op de PSP
De originele C&C was prima speelbaar op mijn Sega Saturn, die standaard geen enkele analoge controller had.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:15 schreef sp3c het volgende:
omdat men ipv een RTS te ontwikkelen voor de handhelds probeert PC hits van 20 jaar geleden te klonen ... je hebt nu eenmaal geen muis en maar een beperkt aantal knopjes, daar moet rekening mee gehouden worden tijdens de ontwikkeling
ik weet zeker dat bv Goblin Commander heel goed speelbaar zou kunnen zijn op de PSP
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener, dat handhelds alleen of zelfs voornamelijk onderweg gespeeld zouden worden. Ik denk dat het je zou verbazen hoeveel mensen dat ding als primaire console gebruiken.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat turnbased zich veel meer leent voor een handheld dan real time, met een handheld moet je vaak rekening houden met korte speelsessies waardoor je met turn based ook overzicht behoud als je bijv quicksaved om die sessie bij de volgende treinrit weer op te pakken, dat lijkt mij bij een RTS een stuk lastiger, laatstaan dat de meeste levels in een TBS hooguit een kwartiertje duren, terwijl dat bij RTS vaak al minimaal het dubbele is.
ik denk dat een groot gedeelte van de mensen die een handheld als primaire console gebruiken dat niet doen om bijvoorbeeld RTS of FPS games te spelen maar eerder om speltypen te spelen die op de PC amper te vinden zijn, dat is wat mijn situatie betrefd ook een reden geweest om indertijd een GBA aan te schaffen.(daarna ben ik overgestapt naar de consoles) Als ik de keuze heb om een RTS op mn DS/PSP te spelen of op de PC dan is mijn keuze snel gemaakt iig, en er zijn natuurlijk wel aardige RTS games op de console te vinden die op bijv een PSP ook speelbaar kunnen zijn(C&C serie is daar een goed voorbeeld van alsmede Goblin Commander of bijv The Horde(3DO/saturn)).quote:Op zondag 15 maart 2009 14:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener, dat handhelds alleen of zelfs voornamelijk onderweg gespeeld zouden worden. Ik denk dat het je zou verbazen hoeveel mensen dat ding als primaire console gebruiken.
Nou voor mij is dat zeker niet de reden. Ik ben niet op zoek naar bijzondere speltypen, dan had ik wel een DS gekocht. Ik wil gewoon mainstream games met goede grafische weergave op een handheld kunnen spelen. Volgens voldoet de psp aan die eisen... op enkele games naquote:Op zondag 15 maart 2009 14:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik denk dat een groot gedeelte van de mensen die een handheld als primaire console gebruiken dat niet doen om bijvoorbeeld RTS of FPS games te spelen maar eerder om speltypen te spelen die op de PC amper te vinden zijn, dat is wat mijn situatie betrefd ook een reden geweest om indertijd een GBA aan te schaffen.(daarna ben ik overgestapt naar de consoles) Als ik de keuze heb om een RTS op mn DS/PSP te spelen of op de PC dan is mijn keuze snel gemaakt iig, en er zijn natuurlijk wel aardige RTS games op de console te vinden die op bijv een PSP ook speelbaar kunnen zijn(C&C serie is daar een goed voorbeeld van alsmede Goblin Commander of bijv The Horde(3DO/saturn)).
Tsja, voor bepaalde titels wil ik wel een PSP aanschaffen maar als ik kijk hoe de buitenkant van mn Dssen beschadigd zijn, en de PSP niet echt een pocket formaat betrefd en bepaalde games die ik er op wil spelen ook op de PS2 beschikbaar zijn, heb ik deze nog niet aangeschaft.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou voor mij is dat zeker niet de reden. Ik ben niet op zoek naar bijzondere speltypen, dan had ik wel een DS gekocht. Ik wil gewoon mainstream games met goede grafische weergave op een handheld kunnen spelen. Volgens voldoet de psp aan die eisen... op enkele games na
mwaaaah als ik het op de PC niet zou spelen dan speel ik het op mijn psp ook nietquote:Op zondag 15 maart 2009 14:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik denk dat een groot gedeelte van de mensen die een handheld als primaire console gebruiken dat niet doen om bijvoorbeeld RTS of FPS games te spelen maar eerder om speltypen te spelen die op de PC amper te vinden zijn, dat is wat mijn situatie betrefd ook een reden geweest om indertijd een GBA aan te schaffen.(daarna ben ik overgestapt naar de consoles) Als ik de keuze heb om een RTS op mn DS/PSP te spelen of op de PC dan is mijn keuze snel gemaakt iig, en er zijn natuurlijk wel aardige RTS games op de console te vinden die op bijv een PSP ook speelbaar kunnen zijn(C&C serie is daar een goed voorbeeld van alsmede Goblin Commander of bijv The Horde(3DO/saturn)).
die demo iig wel maar voor de vakpers lijkt het een gruwelijk obstakel te zijn waar ze nauwelijks overheen komenquote:Op zondag 22 maart 2009 20:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ben nog te druk bezig met star ocean first departure ,speelt resistance een beetje lekker zonder 2e analoge stick?
The Hut heeft mijn exemplaar nog steeds niet verzondenquote:Op zondag 22 maart 2009 20:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ben nog te druk bezig met star ocean first departure
Kingpin is wel erg GTA'erig natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:38 schreef sp3c het volgende:
half-life!
of Kingpin
[..]
die demo iig wel maar voor de vakpers lijkt het een gruwelijk obstakel te zijn waar ze nauwelijks overheen komen
Volgens mij zijn het voornamelijk verslechteringen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:31 schreef Zeiksnor het volgende:
Ik zoek nog een PSP, liefst slim&lite editie omdat het een nieuwere versie is, maar is er veel verschil tussen de dikke en de dunne.
ik zie de specificaties wel, maar zijn de verbeteringen in de praktijk goed merkbaar?
dat klinkt niet best, maar ik kan dus beter voor de dikke kiezen?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het voornamelijk verslechteringen.
Wat is er fijner aan dan behalve de minimale verbetering in draagbaarheid? Kloterige UMD klepje itt de PSP1000.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een Slim&Lite (PSP2000) en ben er tevreden mee! Hij is fijner dan de dikke PSP (PSP1000). Ik zou overigens niet de aller nieuwste versie kopen (PSP3000) in verband met interlacing op het scherm bij sommige games.
Jouw scherm is niet beter dan mijn Japanse PSP1000quote:Op maandag 23 maart 2009 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het scherm is beter, d-pad is beter, 'vierkantje' is beter, snellere laadtijden bij nieuwe games en inderdaad, het formaat. Minpunten zijn er verder ook ja, UMD en geheugenklepjes zijn slechter/fragieler.
ja maar dan zonder auto's en vrijheid en het vrolijke sfeertjequote:Op zondag 22 maart 2009 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kingpin is wel erg GTA'erig natuurlijk.
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
The Hut heeft mijn exemplaar nog steeds niet verzonden
Naja, ze hebben leveringsproblemen. Tot die tijd vermaak ik me wel met Dragon Quest op de DSquote:
Heb de bestelling daar geannuleerd, ik kijk wel of ik 'm ergens anders nog voor <20 kan vinden.quote:
Als je er mee klaar ben neem ik 'm wel over voor een tientje ok.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:36 schreef sp3c het volgende:
bijna klaar met Resistance denk ik
maar ik speel af en toe thuis stiekem een beetje omdat ik wil weten hoe het verder gaat
ik vind het echt de coolste game aller tijden!!!
nu ja dat nu ook weer niet, iig de beste PSP shooter die er is
het lijkt eigenlijk het meest op een fps uit de tijd van Halflife qua gameplay (behalve dat het niet first person is maar die camera zit er zo strak op dat dat niet zo heel veel uit had gemaakt), niet echt speciaal verder ... je loopt een kamer in, schiet wat mannekes overhoop, drukt op een knop, deur gaat open, aliengorilla's stromen naar buiten die je vervolgens kapot schiet, vervolgens krijg je een stukje ingame film voor het verhaal en begint het weer op nieuw.
Daar zit dan afwisseling tussen waarbij je bv iemand moet beschermen of met die mechwarrior uit de demo gaat stappen (dat is nog fps ook) of een helikopter moet beschermen tot hij op kan stijgen etc.
maar echt precies goed tot in de puntjes uitgewerkt en de hoofdrolspelers leven ook een beetje met elk hun eigen plannetjes en beweegredenen
en de loopgraven in Luxemburg zijn teh c00lest
echt als je van schieten houd dan moet je het kopen/al gekocht hebben maar anders moet je er echt met een grote boog omheen want aan het begin van het spel druk je op de schietknop en die laat je pas los als het spel over is volgens mij ... het is niet God of War of zo waar iedereen in principe wel van kan genieten denk ik
hmz, dat is wel een dippie ja. Zal wel een hack of cheat voor komen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:50 schreef sp3c het volgende:
nee ik ga ermee trouwen, bovendien moet ik het nog een paar keer spelen om wat dingetjes te unlocken geloof ik
over unlocken gesproken trouwens, die infected mode vind ik echt de grootste naaistreek aller tijden!!
althans het is nog net niet de Duitse inval in 1940 maar toch ... moet ik een PS3 EN Resistance 2 kopen om content te kunnen spelen die nu al op mijn UMD staat en waar ik gewoon voor betaald heb
Dat is één van de delen ja. Schijnen best goed te zijnquote:
ijshockey toch?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
GOCAM = Kansloos
Ding heeft maar 1,3 megapixel.
Dan moet jouw gsm alleen een VGA camera hebben wil je nog slechter gaan , en dat betekend dus dat je een crappy gsm heb.![]()
Crappy gsm staat weer voor weinig geld
Weinig geld staat weer voor Thuis wonen
Thuis wonen staat voor afreageren op andere dingen
Afreageren staat voor Sport
Sport staat voor Hockey , zo zie je maar Meike alles staat met elkaar in verbinding![]()
Summary , niet kopen![]()
quote:The legendary duo are back in action for Jak and DaxterTM: The Lost Frontier on both PSPTM (PlayStation®Portable) and PlayStation®2
London, 01st April 2009: Hero Jak and his mischievous sidekick Daxter are back together… and for the first time-ever they’ve joined forces on PSP™ (PlayStation®Portable). Get set for the latest addition to the smash-hit Jak and Daxter™ series, Jak and Daxter™: The Lost Frontier from Sony Computer Entertainment Europe. Prepare for non-stop action and adventure as the duo travel across mysterious lands and take to the sky on a mission to save their planet from destruction. Take this incredible adventure with you anywhere on your PSP™, or play it at home with PlayStation®2 – both out this autumn for PAL territories.
Picking up from where the original Jak and Daxter trilogy left off, Jak and furry friend Daxter team up with their friend Kiera on her quest to become a Sage and save their world from the threat of darkness. As the environment of their planet slowly dies, our two worldly heroes embark on a mission to protect their world from the threat of “dark eco”.
Beginning on foot, you’ll run and jump across undiscovered lands, before taking flight in one of five different aircrafts. With cheeky Daxter and our serious Hero Jak together on the adventure, fun and laugher is never far away. Blast airborne enemies and battle sky pirates with your powerful Gunstaff – a brand-new weapon that can transform into other new weapons.
Since launching in 2001, the Jak and Daxter franchise is an ongoing success story with nearly 6 million units sold across PAL territories and seven Guinness World Records under its belt. All five titles, including the Jak and Daxter trilogy, follow Jak and Daxter’s journey as they strive to strike a balance between the light and dark eco on their planet.
The latest installment takes players to the long awaited “Lost Frontier” reached by the much-loved Jak and Daxter. Get set for a sky-high, laugh out loud and colourful new adventure with Jak and Daxter: The Lost Frontier. The future of their planet is in your hands with PSP - or save the day at home with PlayStation 2. Jak and Daxter: The Lost Frontier will be released on both platforms this Autumn. To find out more, please visit www.playstation.com
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
GOCAM = Kansloos
Ding heeft maar 1,3 megapixel.
Dan moet jouw gsm alleen een VGA camera hebben wil je nog slechter gaan , en dat betekend dus dat je een crappy gsm heb.![]()
Crappy gsm staat weer voor weinig geld
Weinig geld staat weer voor Thuis wonen
Thuis wonen staat voor afreageren op andere dingen
Afreageren staat voor Sport
Sport staat voor Hockey , zo zie je maar Meike alles staat met elkaar in verbinding![]()
Summary , niet kopen![]()
lol @ die SCEA gastquote:Op vrijdag 3 april 2009 06:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF Dissidia US Trailer: http://www.gametrailers.com/player/47585.html
PSP krijgt veel aandacht op E3: http://www.gamespot.com/n(...)estheadlines;title;1
Ik weet het ook niet... Over twee maanden is de E3, dus nog ff geduld, dan zien we welke plannen Sony nou ECHT heeft!quote:
De auteur heeft blijkbaar geen vertrouwen in apogeequote:Op zaterdag 4 april 2009 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi PSP 2009 overzicht:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=357478
wat heb je en waar houd je van?quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:50 schreef Edwinuss het volgende:
Ding ligt hier echt stof te happen.. Iemand tips voor games?
Er is toch al een (prima) silent hill?quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:37 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, binnenkort misschien toch weer eens mijn PSP afstoffen. Monster Hunter Unite en een remake van Silent Hill komen dit najaar!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
http://www.pocketgamer.co(...)e+2/news.asp?c=12612quote:Whether it's labelled the PSP 4000 or the PSP 2, there's been a lot of rumour recently about an imminent successor to Sony's handheld console. There's also been a lot of talk about how Sony might react to the competition on offer from the phenomenal success of Apple's iPhone and iPod touch.
Unsurprisingly the console manufacturer has been comparatively mute in both cases, denying the existence of a PSP sequel and any threat from Apple. However, having spoken to an insider source – who's not Dave Perry, but is a developer working on the new hardware – we can reveal that the new handheld will arrive before Christmas and will be far more similar to the iPhone than the current device.
Like Apple's newcomer, the PSP 2 will be a compact device with a large touchscreen. However, where Sony's machine has the edge is when the touchscreen is slid open as it reveals familiar buttons, D-pads and – praise the Lord of Handhelds – dual analogue controls.
This new format should allow for both existing hardcore console titles as well as simpler touchscreen games along the lines of those currently available in the App Store. And like the App Store, (and in the absence of UMD), the games will all be available for digital download via the PlayStation Store.
Although this hasn't been confirmed, our speculation is that Sony's initial plans for a small upgrade to a PSP 4000 model have since been accelerated by the success of the iPhone and arrival of Nintendo DSi.
As yet those are all the details we have, but we understand the full specs and pricing will be unveiled at E3 in June.
een DS klap je ook open, en er zijn nog genoeg phones met touchscreen incl een echt toetsenbord...quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:39 schreef disjfa het volgende:
Ik vind het nog steeds een beetje falend overkomen. Nintendo en nu appels hebben veel meuk en touchscreens. Dus nu probeert sony erachteraan te rennen. En een uitschuifscherm met daaronder twee analoge knoppen. Hoe dit gaat dat wel niet worden
En daarbij hebben ze net een hele lijst games aangekondigt. betekend dat dat die naar de nieuwe handheld gaan en niet de psp. Dat zou wel naar zijn voor de gebruikers.
ik had het niet over het in/uit klappen. Ik had het over deze eronder:quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:21 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
een DS klap je ook open, en er zijn nog genoeg phones met touchscreen incl een echt toetsenbord...
Ja maar dit is gewoon deel 1 remake ik hoop stiekem op deel 2 op Psp man man van die game heb ik slapeloze nachten gekregenquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er is toch al een (prima) silent hill?
ah ja, op die manier zou het wel heel groot worden jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:25 schreef disjfa het volgende:
[..]
ik had het niet over het in/uit klappen. Ik had het over deze eronder:
[ afbeelding ]
Nou weet ik wel dat er nubs zitten op oa de pandorra en daar past het allemaal lekker, maar die heeft enorm platte nubs. En de psp heeft al wat tastelijkere knopjes. Dat lijkt me best een hoogte die daar gebruikt word
Nou, ik kwam ook weer van een koude kermis thuis. Vanuit het werk direct door naar het plaatselijke winkelcentrum. Daar zit een FRS, E-Plaza, Dixons en Intertoys. Keus genoeg zou je denken. Ik kom om 10 over half 6 bij E-Plaza.... dicht. Niet aan het opruimen, maar rolluiken naar beneden dicht. Dixons... dicht, intertoys... dicht. Uiteindelijk bij FRS. 44,95. Yeah rightquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga ook resistance maar even scoren
E-Plaza? Staat daar voor 39,90 op de website inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:46 schreef sp3c het volgende:
31 euro!
ik betaalde 8 euro 90 meer en moest het zelf ophalen
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:09 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wat een reactie
Tuurlijk woon ik thuis, anders is het mijn thuis ook niet... goeie argumentatie.
En crappy gsm heb je misschien wel gelijk in, ben behoorlijk teleurgesteld in de Omnia.![]()
dat was incl. BTW!quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
E-Plaza? Staat daar voor 39,90 op de website inderdaad.
www.videogamesplus.ca is vaak wel goedkoper.
Als je pech hebt moet je nog BTW betalen.
Tip voor de volgende keer:quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb hem nu bij play.com besteld. Ik koop games meestal 2e hands.
Ook free shipping in Europa?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer:
Blahdvd
Geheid binnen twee dagen op je deurmat.
Ik hou 'm in gedachte.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Komt nog 2 pond bij.
Bestel nu nergens anders meer dan bij hun. Puike service/levering.
Ja, die zit wel ergens verstopt. Maar voor dat soort zaken gebruik ik budgetgaming.nlquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik hou 'm in gedachte.
Is er eigenlijk een centraal topic met webshop ervaringen?
http://www.holybadman.com/quote:Hello everyone, my name is Nao Zook from NIS America. Today, we are very excited to announce our upcoming PSP title!
It’s called “Holy Invasion of Privacy, Badman! What Did I Do To Deserve This?” Now, I know the title is super long. In fact, it just might be the longest, and craziest, title in videogame history! But actually, we at NISA are pretty happy with this name.
So anyway, you must be wondering what this game is all about.
screenshot_yuusha_usa_0078
“Holy Invasion of Privacy, Badman!” is a strategy game with an RPG feel to it. You play as the God of Destruction, and you must save Badman, the underground overlord from various heroes. Badman is helpless and whiny, but once in a while he finds the cajones to question your actions. Sounds like Badman is a real pain in the butt, huh? But he’s also got some hilarious lines, so we’re sure you’ll have fun with him.
Now, in the actual game you appear as a pickaxe. Okay, we know, it’s just a pickaxe. But you’re the friggin’ God of Destruction! It’s your duty to crush all these pesky heroes invading YOUR underground turf! In order to defeat them, you just dig and dig and dig…this is how you produce the monsters and demons that will serve and fight for you. They have their own Demon Ecosystem, so as they eat each other they will grow and reproduce. The key to this ecosystem is keeping things balanced. Once the balance in the ecosystem breaks, you will lose a great amount of your fighting force to use against the heroes. So you have to pay attention to what happens to your demon army.
screenshot_yuusha_usa_0058
This game is very simple, but still offers plenty of depth. (Literally! You have to dig pretty deep to save Badman’s empire!)
“Holy Invasion of Privacy, Badman!” boasts a retro-style visual flair that matches its throwback game style perfectly. And we think lots of people will be attracted to Badman, and won’t be able to stop themselves from spending many sleepless nights with him!
Finally, we are planning to release a demo version of the game on PSN soon, so keep your eyes open!
Here is the tentative package art and a few screenshots from “Holy Invasion of Privacy, Badman!”
inderdaad en dimplusquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:48 schreef R4m0n_46 het volgende:
nedgame is ook wel een goede site om games aan te schaffen
quote:Guildford, UK., 8th April- Harmonix, the world’s leading developer of music-based games, MTV Games, a part of Viacom’s MTV Networks (NYSE: VIA, VIA.B), and distribution partner Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) announced plans today to release Rock Band Unplugged exclusively for the PSP (PlayStation®Portable) system. The game will be available in North America and Europe beginning June 9, 2009, with software retailing for Ł24.99 in the United Kingdom.
“Rock Band Unplugged reinvents band gameplay while staying true to the authentic feel of the Rock Band console games,” said Bob Picunko, Senior Vice President of Electronic Games for MTV Games. “Harmonix delivers innovation with every game they develop and we are excited to continue our long-list of industry firsts with the Rock Band in-game wireless music store on the PSP system.”
Rock Band Unplugged creates a full band experience in the palm of your hand by combining traditional beat match gameplay with key elements from both Rock Band and Rock Band 2, such as overdrive and chords. Your hands are the “peripherals” in Rock Band Unplugged, allowing you to take direct control of the lead/bass guitars, drums and vocals. In addition, players can expect a rich Rock Band experience with fully functional modes like World Tour, Band Survival and Warm Up and a robust character creator for full customization.
Rock Band Unplugged will feature over 40 master-recordings including nine exclusive new songs that will debut on the PSP system before being offered as downloadable content for console versions of Rock Band. Plus, Rock Band Unplugged will include the first fully-featured in-game store for downloadable content on the PSP system in the North American and European markets, leveraging the PSP system’s wireless capabilities. The in-game store will be powered by PlayStation®Network, and players will be able to use their existing PlayStation Network account to purchase tracks, similar to the Rock Band console experience. PSP system owners will also have the option of purchasing tracks via PlayStation®Store on the PC.
The following tracks will launch exclusively through Rock Band Unplugged on the PSP system for a limited time before becoming downloadable content for the other platforms:
• 3 Doors Down - "Kryptonite"
• AFI - "Miss Murder"
• Alice in Chains - "Would?"
• Audioslave - "Gasoline"
• Black Tide - "Show Me the Way"
• Blink 182 - "What's My Age Again"
• Freezepop - "Less Talk More Rokk"
• Jackson 5 - "ABC"
• Tenacious D - "Rock Your Socks"
Rock Band is the ultimate platform for music fans and gamers to interact with music like never before. The game challenges players to put together a band and tour for fame and fortune – all while learning to master lead/bass guitar, drums and vocals. Featuring the most master recordings of any music game ever by the world’s biggest rock artists, Rock Band includes tracks that span every genre of rock ranging from alternative and classic rock, to heavy metal and punk.
Rock Band Unplugged is developed by Harmonix in partnership with Backbone Entertainment, a Foundation 9 Entertainment studio, and based on the award-winning Rock Band series of games.
For more information on Rock Band Unplugged and Harmonix Music Systems please visit www.rockband.com.
Dit lijkt wel op DJ Max Portable. Beetje dance dance revolution, guitar hero achtige game.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rock Band
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
x2quote:Op woensdag 8 april 2009 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Lijkt een beetje op een versimpelde dungeon keeper geloof ik
Resistance is donderdag door play op de post gedaan. Dus ik denk dat hij woensdag of donderdag binnen is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
x2
waarom gba graphics!
verder lijkt het me wel leuk
heb je resistance al binnen?
ik zit nu die intel dingetjes te zoeken
Europees gezien heb je minimaal 2 jaar garantie. Je hebt er niets mee te maken welk product het is. Je gaat gewoon terug naar je leverancier of winkel.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:25 schreef mini-lellan het volgende:
Hoelang heeft een PSP garantie? Ik wil hem namelijk opsturen, hij speelt geen spellen meer af.
Gekocht: 03-01-2008
En ik kan hem bij de winkel afleveren? of een belletje geven naar Sony?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Europees gezien heb je minimaal 2 jaar garantie. Je hebt er niets mee te maken welk product het is. Je gaat gewoon terug naar je leverancier of winkel.
In principe heb jij helemaal niets met sony te maken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:11 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
En ik kan hem bij de winkel afleveren? of een belletje geven naar Sony?
Omdat je in Nederland LANGER garantie hebt dan 2 jaar. Wat is daar niet goed aan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:51 schreef Coam het volgende:
Bij de winkel vanmorgen zeiden ze een jaar garantie.. Mij is het uberhaupt een raadsel waarom Nederland niet meegaat met de europese standaarden.
Bij al mijn elektronica (tv, xbox, psp, imac, camera, telefoon) etc staat er 1 jaar in de voorwaarden.. En toen mijn telefoon net na het jaar kapot ging werd er niks vergoed, omdat het jaar was verstreken? Dit heb ik overigens alleen in Nederland gehad. In de UK hielden ze zich netjes aan de 2 jaar en vaak langer.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat je in Nederland LANGER garantie hebt dan 2 jaar. Wat is daar niet goed aan?
En die winkelier kan zoveel zeggen.
Op de eerste plaats, wat zegt dat over de pspquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:02 schreef linuxje het volgende:
de TT....PSP leeft weer? Als ik dat bericht op fok!games lees heeft Nintendo de games markt toch in handen! 9 van de 10 best verkopende games kwamen van Nintendo.
Je gaat hem verkopen maar vind het een tof ding?quote:Anyways, ik ben de PSP 3000 maar gaan verkopen en ik moet zeggen: tof ding! Ik krijg alleen snel kramp in mijn handen, hebben jullie daar ook last van?
Dat is de fabrieksgarantie en daar heb je als consument in Nederland helemaal niets mee te maken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:10 schreef Coam het volgende:
[..]
Bij al mijn elektronica (tv, xbox, psp, imac, camera, telefoon) etc staat er 1 jaar in de voorwaarden..
Tja dat jij je met een kluitje in het riet laat sturen zegt natuurlijk niets over de daadwerkelijke garantie voorwaarden.quote:En toen mijn telefoon net na het jaar kapot ging werd er niks vergoed, omdat het jaar was verstreken?
Ik ken de regels in de UK niet. Europees gezien is 2 jaar het minimum.quote:Dit heb ik overigens alleen in Nederland gehad. In de UK hielden ze zich netjes aan de 2 jaar en vaak langer.
quote:Voor Europa is bepaald dat iedereen volgens de wet twee jaar garantie heeft. Dit staat in de Europese Richtlijn Koop en Garantie. Die twee jaar is een minimum. Het kan dus zijn dat in sommige Europese landen de garantieperiode langer is.
In de Nederlandse wet staat niet hoeveel jaar garantie u hebt. Maar in Nederland hebt u vaak langer dan twee jaar garantie. Hoe lang u garantie hebt, hangt af van het product dat u koopt. Voor een paar schoenen voor uw kind hebt u bijvoorbeeld korter garantie dan voor een wasmachine. Gaat uw wasmachine na vier jaar stuk, en is het niet uw schuld? Dan hebt u volgens de wet nog steeds garantie. U kunt dus nog teruggaan naar de winkel.
bron
Ik verkoop hem aan consumenten (inkoop, verkoop), mijn eigen psp gaat niet weg!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op de eerste plaats, wat zegt dat over de psp![]()
Op de tweede plaats gaat dat alleen over de Nederlandse markt.
[..]
Je gaat hem verkopen maar vind het een tof ding?
Nouja, ik ga ervan uit dat bedrijven waarbij ik een product koop me correct informeren over alle voorwaarden. Maar ik ben blij dat ik dit nu weet. Bij Xbox kreeg ik inderdaad netjes een nieuwe, maar de winkel kon hierin niks voor me betekenen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is de fabrieksgarantie en daar heb je als consument in Nederland helemaal niets mee te maken.
[..]
Tja dat jij je met een kluitje in het riet laat sturen zegt natuurlijk niets over de daadwerkelijke garantie voorwaarden.
[..]
Ik ken de regels in de UK niet. Europees gezien is 2 jaar het minimum.
hoe dan ook
[..]
Bedrijven verkopen je veel liever 'extra garantie'.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:26 schreef Coam het volgende:
[..]
Nouja, ik ga ervan uit dat bedrijven waarbij ik een product koop me correct informeren over alle voorwaarden. Maar ik ben blij dat ik dit nu weet. Bij Xbox kreeg ik inderdaad netjes een nieuwe, maar de winkel kon hierin niks voor me betekenen.
de TT zegt dan ook niet dat de PSP de markt in handen heeft of wel?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:02 schreef linuxje het volgende:
de TT....PSP leeft weer? Als ik dat bericht op fok!games lees heeft Nintendo de games markt toch in handen! 9 van de 10 best verkopende games kwamen van Nintendo.
GamesIndustry.bizquote:Sony promises more big franchises for PSP
Sony is preparing to hit consumers with more major videogame franchises as it continues its renewed focus on the PSP format.
While industry rumour has centred on hardware revisions for the handheld, Sony itself is concentrating on new software, with heavyweight brands promised to be revealed for the PSP in the coming months.
"There's a lot of software coming. We're really focused on software, and I don't think that's a big surprise given that it's going to be the best software year the PSP has ever had, there's no doubt," said John Koller, director of hardware marketing for SCEA, in an exclusive interview published today.
"You can think of some of the major franchises on console that would come over to PSP and people are going to be very excited."
In February Sony unveiled a batch of new titles to help the PSP combat market pressure from Nintendo's new DSi and Apple's iPhone, including new LittleBigPlanet and MotorStorm games from internal studios, and third-party support from the likes Ubisoft's Assassin's Creed and EA's Rock Band.
"The fruits of the labour is pouring out this year, and we've been talking about it a lot, but we've only mentioned about the first half of the line-up," said Koller. "There's another half to maybe three quarters that we're going to be announcing in the months leading up to E3. There's a lot of big franchises to come."
Sony is confidently taking control of the PSPs direction, letting publishing partners know what doesn't sell following consumer feedback.
"They haven't demanded as much new IP, they have demanded larger franchise games that are unique for PSP, and they don't want ports," revealed Koller.
"And they want to be able to find these games because of a lack of marketing behind many of the PSP titles. If you can't find games on the shelf, and consumers don't know they exist, it's hard for them to sell,2 he said, repeating previous admissions by Sony that it had under-supported the format in the past.
And Koller is bullish on the PSPs success this year, noting that in 2008 the format enjoyed its most successful 12 months despite a thin portfolio of titles.
"Last year was the best sales year for PSP, and that was with a limited software line-up. How high is high when we have a much better software line-up for this year?"
The full interview with John Koller, where he discusses new PSP hardware, the uptake of digital downloads and the continued support for UMD, can be read here.
Rossdale is helemaal happy-de-peppyquote:Vandaag laat Codemasters, de ontwikkelaar en uitgever van bekroonde race-games, weten nog dit jaar te komen met een nieuwe generatie FORMULE ÉÉN-games waarin succesvolle coureurs als Sebastian Vettel, Lewis Hamilton en Fernando Alonso een hoofdrol spelen. Het spel is ontwikkeld op basis van een exclusieve overeenkomst met Formula One Administration Limited en ook de teams en circuits uit de 2009 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™ hebben een prominente plaats gekregen in deze nieuwe serie.
De eerste titel, F1 2009™ komt dit najaar uit voor de Wii™ en PSP® en is een authentieke en toegankelijke weergave van het huidige Formule Eén-seizoen. F1 2009™ is bovendien uniek te noemen omdat de spelers voor de allereerste keer de kans krijgen om in FORMULE ÉÉN game de spectaculaire nachtrace door Singapore beleven. Bekijk nu de trailer op de nieuwe thuisbasis die Codemasters voor de game heeft gecreëerd: www.formula1-game.com
mjah eigenlijk is het hem net niet nee ... maar ik kan er wel goed mee werkenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ook optie 2 vind ik niet ideaal. Het is niet zo'n overweldigende game ervaring als GoW was.
Uiteraard wel een topgame
nais, wel zin in een nieuwe f1quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:03 schreef Rossdale het volgende:
Nieuwe F1 voor de PSP in aantocht
[..]
Rossdale is helemaal happy-de-peppy
Denk alleen wel dat ik de Wii-versie ga kopen. Speelt toch net wat gemakkelijker ! Maar inderdaad, ik ben ook helemaal happy hiermee!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:03 schreef Rossdale het volgende:
Nieuwe F1 voor de PSP in aantocht
[..]
Rossdale is helemaal happy-de-peppy
Gebruik je dan wel of niet het Wii Wheel? Want dat speelt juist moeilijker (is ook door Nintendo erkend).quote:Op maandag 27 april 2009 17:09 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Denk alleen wel dat ik de Wii-versie ga kopen. Speelt toch net wat gemakkelijker !
Bovendien weer wat games voor de PSP erbij:quote:Rumors of a major PSP hardware redesign have repeatedly bubbled to the surface over the last several months -- some claiming the removal of the system's UMD disc drive, and others pointing to a second analog stick and sliding screen. According to sources directly involved with the new system, we have learned that Sony will quell those rumors by unveiling their revamped PSP at this year's E3 conference in June.
Many have speculated that the update would be called either the PSP 2 or PSP-4000, but our sources claim Sony will forgo a numerical moniker in favor of a subtitle. We've heard various rumored code names for the project (including PSP Slide, PSP Flip, and PSP Go!), but given that Sony has introduced the Go! brand of add-ons (the Go!View video on-demand service and 1.3 megapixel Go!Cam) for the European PSP, it seems likely that the new system will in fact be called the PSP Go! Our sources further confirm that this redesign will be available in two SKUs, with either eight or 16 GB of built-in flash memory. The system is set for release in Japan this September with a U.S. debut coming in either late October or early November.
In addition, since the UMD is going away, Sony will have over 100 classic and new PSP titles available for download at launch (Gran Turismo Mobile is said to be one of the premier launch titles). As for the hardware itself, the redesign will include a d-pad, analog nub, and face buttons as part of a sliding unit sticking out below the screen (as seen in our mockup above). Unfortunately for those looking for twin-stick shooter controls, the new system will not have a second analog stick, but instead will remain consistent with the current control configuration.
When asked about any of these details, Sony, of course, stated that it "does not comment on rumors or speculation."
As a bit of speculation, we wouldn't be surprised to see Sony borrow many design features from their Mylo 2 handheld Internet device, which is seemingly dead in the water. This could provide an 800x480 pixel touch screen for the system, as well as a camera on the system's backside.
Between the redesign and a strong lineup of recently announced PSP titles (see: Tekken 6 and Soul Calibur: Broken Destiny), Sony is clearly attempting to assert their relevance in the wake of the DSi's release and success of the iPhone as a gaming platform. It'll be interesting to see what sort of a splash Sony makes and the reaction the new hardware receives when it debuts at E3, which is only a month away. Preloading every PSP Go! with a copy of LittleBigPlanet would certainly make some waves.
Mjah, dan moeten ze er maar een conversie programma bijleveren ofzo vind je niet. Ze kunnen natuurlijk niet zomaar hun install base schofferen.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
Moet ik dan al mijn oude games opnieuw kopen?
Hmm, dat wordt de PSP dus weer onder het stof vandaan halen voor rasechte SoulCal-hoeren zoals ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bovendien weer wat games voor de PSP erbij:
Soul Calibur
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
*wijst subtiel naar de PS2 backwards compatibility van de PS3*quote:Op woensdag 29 april 2009 09:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, dan moeten ze er maar een conversie programma bijleveren ofzo vind je niet. Ze kunnen natuurlijk niet zomaar hun install base schofferen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |