quote:
ik weet niet wat er mis is met Sony maar zodra ik het weet, dan email ik het naar ze want voor de meeste problemen van de PSP moet je volgens mij wel bij hun wezenquote:Wat is er verder trouwens mis met sonyIk zit al 3 weken te wachten tot de webwinkel waar ik besteld heb locoroco2 weer krijgt. En in de winkels kom ik het gekke dingetje ook nooit tegen. Ik wil nu wel een keer spelen.
Ik bedoelde het niet compleet negatief. Normaal is er 1 game in de pijplijnquote:Op maandag 2 maart 2009 13:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
er zijn weer 3 potentiele toppers aangekondigd ... er komen er meer aan
echt hoor ... zo triest!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet compleet negatief. Normaal is er 1 game in de pijplijnDus dan is 3 zeggen een positieve gedachte!
Oe oe oe, vrijdag of zaterdag even naar de MM dusquote:
Misschien omdat de wereld van Assassin's Creed wel tof was en het concept achter de game ook wel, maar de uitvoering allemejzus saai en matig was uitgevoerd? Er is dus potentie!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[...] Verder is de PSP nog gewoon op sterven na dood, zelfs met Assassin's Creed. Vind het sowieso vreemd dat er naar die game uitgekeken wordt terwijl de algemene mening toch was dat die game saai was
[...]
WAs dacht ik alleen in zoetermeer. Opruiming van de meuk software. Heb zo ook wat ds/ps3 spellen voor belachelijke prijzen gehaaltquote:Op maandag 2 maart 2009 13:57 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Oe oe oe, vrijdag of zaterdag even naar de MM dus
ja dat bedoel ikquote:Op maandag 2 maart 2009 13:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Misschien omdat de wereld van Assassin's Creed wel tof was en het concept achter de game ook wel, maar de uitvoering allemejzus saai en matig was uitgevoerd? Er is dus potentie!
Little big planetquote:Op maandag 2 maart 2009 14:32 schreef Slappy het volgende:
Ik gebruik hem momenteel als portable media playerals Little big planet en Motorstorm uitkomen komt daar verandering in
Zelfde vroeg ik me af.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:21 schreef drumstickNL het volgende:
Nog goeie games uitgekomen de laatste tijd?
Ze komen 'm gratis brengen ja. Met een strikje er om heen.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:39 schreef Dasser het volgende:
Is er iemand die zijn psp bij amazon uk heeft gekocht? Daar kost de psp 2000 123 euries en de 3000 ¤151lijkt me niet echt duur
Komen daar verder nog kosten bij? er staat niks bij over verzendkosten etc.
Ik denk dat handheld gamen voor mij gewoon niet weggelegd is. Ik neem de PSP nooit mee en als ik thuis ben speel ik veel liever op de PS3. Beeld, geluid en vooral ook de besturing zijn gewoon veel beter en zorgen dus ook voor een veel betere ervaring.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, ja, iedereen moet gamen wat hij wil natuurlijk, maar toch vind ik het een apart gebeuren![]()
Het probleem van de PSP ligt ook gedeeltelijk bij mezelf hoor. Ik zou ook niet weten wat ik nou écht op de PSP zou willen gamen... Als ik dat vergelijk met de DS is het daar zo anders, tientallen games die écht de moeite zijn!
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:39 schreef Dasser het volgende:
Is er iemand die zijn psp bij amazon uk heeft gekocht? Daar kost de psp 2000 123 euries en de 3000 ¤151lijkt me niet echt duur
Komen daar verder nog kosten bij? er staat niks bij over verzendkosten etc.
Daar stopte ik met lezenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:26 schreef Meike26 het volgende:
Wat voor mij afbreuk aan het speelplezier doet is de ergonomie van de PSP. Ik had van Sony, die met de controllers van de Playstation One/2 en 3 uiterst lekker in de hand liggen
Ziet er gaaf uit!quote:Op maandag 2 maart 2009 20:15 schreef voetballeh het volgende:
Is deze topper al genoemd?
http://www.nogravitythegame.com/psp/
Wie had gedacht dat het kon voor maar $10.-
Eindelijk eens een normale prijs voor een spel.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar stopte ik met lezenDe draadloze Logitech PS2 controllers liggen nog lekkerder in de hand dan een dualschok
Wel een foute persoonlijke mening!quote:
En van dat linkerpookje krijg je kramp in je duim. Die zit echt klote.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:26 schreef Meike26 het volgende:
Wat voor mij afbreuk aan het speelplezier doet is de ergonomie van de PSP. Ik had van Sony, die met de controllers van de Playstation One/2 en 3 uiterst lekker in de hand liggen, ook wel verwacht dat de PSP een lekker in de hand liggend apparaat zou zijn geweest. Dat viel mij voornamelijk tegen, plus dat het lampje van de accu precies onder je rechter duim zit bij het spelen. Ook wel irritant als je om de zoveel tijd wil kijken hoe het met de accu is.
Maarja, misschien moet ik voor m'n eerste probleem maar eens gaan shoppen voor iets als dit:
[ afbeelding ]
Zo'n gekke vraag is dat toch niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze komen 'm gratis brengen ja. Met een strikje er om heen.
(Wat denk je zelf?Exacte verzendkosten zie je overigens pas als je de PSP in je mandje gooit en de bestelling afrond tot de bevestiging)
Ik krijg altijd kramp van de triggers, wanneer ik met ook het pookje aan het gamen ben.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En van dat linkerpookje krijg je kramp in je duim. Die zit echt klote.
Je kan geen console met andere media drager uitbrengen onder dezelde naam. Dat is dat nieuwe dvd spelers op laserdisks gaan werkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
4000 'slide scherm, geen UMD' (geruchten nog)
Als ik zo op internet lees wordt er bij de huidige PSP ook door niemand meer UMD gebruiktquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:00 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je kan geen console met andere media drager uitbrengen onder dezelde naam. Dat is dat nieuwe dvd spelers op laserdisks gaan werken
Dan is het een psp2.
Heel het internet is een hype en bestaat in mijn ogen nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik zo op internet lees wordt er bij de huidige PSP ook door niemand meer UMD gebruikt
Als ze het verhaal nog kunnen stoppen in de trilogie, zoals CoO dat was, dan mag het. Het moet niet té worden, daarvoor is GoW een te toffe serie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
GoW 2 op de PSP?
http://psp.ign.com/articles/958/958262p1.html
QFT!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ready at Dawn moet de engine gaan faciliteren
Galaxys end heb ik zelfs aangemeld bij IGN. Helaas kunnen ze geen uitgever vinden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
QFT!!
en licenties doorverkopen van dat ding aan andere developers!!
mits ze het zelf ontwikkeld hebben dan, dat weet ik niet maar ik ben niet per se tegen meer spellen die er zo uit zien
weet niet of deze al voorbij is gekomen maar:
zal er alleen wel nooit komen maar het ziet er best geinig uit
God wil gewoon niet dat ik game op mijn PSPquote:Thanks for placing your order with us at TheHut.com, order number ***.
We're sorry that your order for the product(s) below has not yet been sent.
* Star Ocean: First Departure
We're still following this up with our suppliers and we'll keep you updated on the status of your order.
^^ mijn 2 gewonnen spelletjes van de veiling zijn wel binnen gekomenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
God wil gewoon niet dat ik game op mijn PSP
Ik heb dat ding maar hij is maar ruk hoor. De aansluitingen zijn niet goed waardoor je moet friemelen om 'm te laten werken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:48 schreef ukga het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7247
Het lijkt me leuk op die batterypack in te bouwen op de plek wara me umd druive zit. (gebruik umd toch nooit)
iemand ervaring mee?
lolquote:
wil ik ook wel wetenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:52 schreef Wunny het volgende:
Is het ook bekend wanneer Assassins Creed uitkomt?
Ik speel trouwens alleen maar Pokémon op me PSP
Ja als console shop het zegt is het waar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:04 schreef Sjaak3 het volgende:
[..]
http://www.consoleshop.nl/product/53595/duke-nukem-psp.html
Jeanne d'Arc!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:40 schreef Nebo het volgende:
Locoroco
Patapon
Killzone Liberation
Daxter
Crisis Core: Final Fantasy VII
Tekken: Dark Resurrection
Metal Gear Solid: Portable Ops
Lumines
Wipeout Pure
GTA Games
God of War: Chains of Olympus
Syphon Filterquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:40 schreef Nebo het volgende:
Locoroco
Patapon
Killzone Liberation
Daxter
Crisis Core: Final Fantasy VII
Tekken: Dark Resurrection
Metal Gear Solid: Portable Ops
Lumines
Wipeout Pure
GTA Games
God of War: Chains of Olympus
Kortom, genoeg te doen voor nieuwe instappers.
Ik vind Patapon geweldig, het was een van de redenen om een PSP te kopen. Maar goed, ik vind de stemmetjes ook haske leuk (heb inmiddels ook een Patapon ringtone op mijn mobiel), dus misschien heb je niet zoveel aan mijn meningquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:26 schreef sp3c het volgende:
anyways, wat vinden we eigenlijk van Patapon?
ik wil het leuk vinden want het is origineel en het ziet er grappig uit maar die stemmetjes zijn zo irritant en volgens mij wordt het spel vervelend na een tijdje (demo is heel kort)
PSP 3000quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:02 schreef Dasser het volgende:
Is het normaal dat je PSP een soort ratel geluid maakt als hij met de UMD bezig is?
Heb er even een filmpje van gemaakt:
Bekijk deze YouTube-video
Hij maakt het geluid alleen als hij plat ligt, als ik hem gewoon vasthou voel je de UMD wel zachtjes draaien maar hoor je verder niks...
het was trouwens Brothers in Arms D-day obviouslyquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:54 schreef sp3c het volgende:
ze moeten het gewoon op de psp store zetten
mwah ik heb band of brothers D-day gevonden onder een hoop kranten, kan me niet herinneren dat ik het ook ooit daadwerkelijk gespeeld heb dus ik ga dat is proberen!
Okquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee, das niet normaal hij loopt duidelijk ergens aan. Mijn PSP 1000 hoor ik niet draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |