quote:
dus welquote:
echte breezah sletjes drinken smirnoff icequote:
neej... er staat een biermeisje 8 keer in de OPquote:
waarom maak jij daar eigenlijk zo'n probleem van ?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
neej... er staat een biermeisje 8 keer in de OP
Ik heb het over Moos..quote:Op maandag 2 maart 2009 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
neej... er staat een biermeisje 8 keer in de OP
Hi 3pack!quote:
hij is net DD(donald duckquote:Op maandag 2 maart 2009 12:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waarom maak jij daar eigenlijk zo'n probleem van ?
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hij is net DD(donald duck)
*snater snater snater*
voel je je zo vereerd, dat IK dat grappig vind?quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hij is net DD(donald duck)
*snater snater snater*
ontzettendquote:Op maandag 2 maart 2009 12:32 schreef Tally het volgende:
Ik heb een niet zo'n geheime aanbidder..Lief he
dan mag je ook wel bekent maken wie dat isquote:Op maandag 2 maart 2009 12:32 schreef Tally het volgende:
Ik heb een niet zo'n geheime aanbidder..Lief he
eenschquote:Op maandag 2 maart 2009 12:32 schreef tripack het volgende:
[..]
dan mag je ook wel bekent maken wie dat is
Hij is voor mij niet onbekendquote:Op maandag 2 maart 2009 12:32 schreef tripack het volgende:
[..]
dan mag je ook wel bekent maken wie dat is
quote:
naja het zou flauw zijn als het om je vriendje zou gaanquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:36 schreef tripack het volgende:
[..]
naja het zou flauw zijn als het om je vriendje zou gaan
is BCC weer aant slettebakken??
gaat jouw geen ene donder aanquote:Op maandag 2 maart 2009 12:36 schreef Klonk het volgende:
welke breezahslet is verantwoordelijk voor die TT...
* tripack geeft bril aan Klonkquote:Op maandag 2 maart 2009 12:36 schreef Klonk het volgende:
houd je smoel joh snotjonk !quote:
wel eens van een retorische vraag gehoord ?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:38 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack geeft bril aan Klonk
wil je deze even lenen?
jawel, jij wel eens van domme vragen?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
wel eens van een retorische vraag gehoord ?
bestaan nietquote:Op maandag 2 maart 2009 12:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jawel, jij wel eens van domme vragen?
oh...my....godquote:Op maandag 2 maart 2009 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
Love is in the air.. lalala
lief zijn jochies
jawel hoorquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:36 schreef Klonk het volgende:
Mijn man is niet mijn aanbidderquote:Op maandag 2 maart 2009 12:36 schreef tripack het volgende:
[..]
naja het zou flauw zijn als het om je vriendje zou gaan
is BCC weer aant slettebakken??
ik neuk madskillz elke week in zijn kontquote:Op maandag 2 maart 2009 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
Love is in the air.. lalala
lief zijn jochies
alleen open deurenquote:
Dat verklaart waarom hij zo nors isquote:Op maandag 2 maart 2009 12:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik neuk madskillz elke week in zijn kont
... arme jongenquote:Op maandag 2 maart 2009 12:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik neuk madskillz elke week in zijn kont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
glijmiddel was op de laatste keer...quote:Op maandag 2 maart 2009 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom hij zo nors is
pardon?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom hij zo nors is
een roze carebear. gay hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 12:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dus zeg het maar gewoon
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
... arme jongenpietlutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
tjah zo maak je het wel heel moeilijk voor onsquote:Op maandag 2 maart 2009 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man is niet mijn aanbidderOf ja ook.. Maar niet die ik bedoel..
En nee ook BCC niet.. Die doet het toch openbaar.. Hoef je niet te raden..
quote:
waar ben je wezen bowlen danquote:Op maandag 2 maart 2009 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb dit zaterdag ook gedaan.
[ afbeelding ]
in schiedam. gewoon boven een tankstation. ik weet niet hoe het heet daar. aardig lam enzoquote:
nooit geweestquote:Op maandag 2 maart 2009 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
in schiedam. gewoon boven een tankstation. ik weet niet hoe het heet daar. aardig lam enzo
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:54 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die is toch wel goedquote:
altijdquote:Op maandag 2 maart 2009 13:09 schreef Crazy-p het volgende:
is het nog nuttig om een tvp te plaatsen?
the (topic) killers op de radioquote:
volgens mij nietquote:
MD, aangezien je nu al een paar dagen mijn vraag ontwijkt, zou ik nu graag een antwoord willen aub.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
tsss... mij een beetje zwart maken hier...
*snater snater snater*
goedemorgenquote:
die post hier toch nooit... ik zet mn vrouw toch ook niet in de OP...quote:Op maandag 2 maart 2009 13:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
MD, aangezien je nu al een paar dagen mijn vraag ontwijkt, zou ik nu graag een antwoord willen aub.
Wat heb jij tegen het biermeisje in de OP?
Hij kan het niet hebben dat hij haar niet kan scorenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
MD, aangezien je nu al een paar dagen mijn vraag ontwijkt, zou ik nu graag een antwoord willen aub.
Jij kan der ook niet scorenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij kan het niet hebben dat hij haar niet kan scoren
dat slaat echt helemaal nergens opquote:Op maandag 2 maart 2009 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die post hier toch nooit... ik zet mn vrouw toch ook niet in de OP...
Kleinste slaap veelquote:Op maandag 2 maart 2009 13:33 schreef tripack het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
hoe gaat het? en met de kids?
* tripack paast potje pilletjes naar moosquote:
Hoe vernietigen ze die plantjes? Steken ze het in de fik?quote:De plantjes en de kwekerijspullen zijn inmiddels vernietigd.
Zijn dat nieuwe snoepjes?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:39 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack paast potje pilletjes naar moos![]()
neem deze dan daar word je rustig van
het biermeisje moet dood. dood zeg ik jequote:Op maandag 2 maart 2009 13:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Wtf na een paar uur al beslissen het beestje in te laten slapenquote:Na uren proberen kon ze nog niet op haar poten staan, de verzorgens hebben besloten haar in te laten slapen.
das wel vervelend.. vroeger ook veel gehad...ook buisjes enzo gehadquote:Op maandag 2 maart 2009 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kleinste slaap veel
de oudste ligt een beetje voor pampus op de bank (oorontsteking)
die gaan een verbrandingsoven in. over kapitaalsvernietiging gesproken. de apperatuur wordt gewoon verkochtquote:Op maandag 2 maart 2009 13:39 schreef Moozzie het volgende:
Hennepplantage opgerold dankzij ongeruste buren
[..]
Hoe vernietigen ze die plantjes? Steken ze het in de fik?
jahquote:
Ze was 45jr... das best wat als je bekijkt dat olifanten tussen de 50 en 70 jaar worden (in "normale omstandigheden")quote:Op maandag 2 maart 2009 13:42 schreef Moozzie het volgende:
[upd] Olifant Annabel overleden
[..]
Wtf na een paar uur al beslissen het beestje in te laten slapentering heey...
Dus die gasten zitten daar allemaal stoned te zijnquote:Op maandag 2 maart 2009 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die gaan een verbrandingsoven in. over kapitaalsvernietiging gesproken. de apperatuur wordt gewoon verkocht
Dat vind ik me toch een bagger redenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze was 45jr... das best wat als je bekijkt dat olifanten tussen de 50 en 70 jaar worden (in "normale omstandigheden")
stiekem wordt je nu gedrogeertquote:
Spannendquote:Op maandag 2 maart 2009 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
stiekem wordt je nu gedrogeert
Ik ontken allesquote:Op maandag 2 maart 2009 12:36 schreef Klonk het volgende:
het was je zusjequote:
Ik zou maar bekennen als ik jou wasquote:
Zoals??quote:Op maandag 2 maart 2009 13:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zou maar bekennen als ik jou was
Hij komt er toch wel achter en misschien mildert hij zijn straf als je bekend..
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou misschien gebruikt hij dan dit keer wel vaseline
Ze zullen het echt niet zomaar hebben gedaan. Als ze dachten dat ze het nog zou halen hadden ze geen spuitje gegeven natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat vind ik me toch een bagger reden
Als jij flikkert en je kan na een paar uur nog niet lopen gaan we je toch ook geen spuitje geven
Of iemand van 60, ahh hij is toch al 60 dat is best oud hoor paas um maar een spuitje
I hope not indeedquote:Op maandag 2 maart 2009 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zullen het echt niet zomaar hebben gedaan. Als ze dachten dat ze het nog zou halen hadden ze geen spuitje gegeven natuurlijk.
Natuurlijk wel..quote:Op maandag 2 maart 2009 13:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij pakt toch niet weer de knuppel he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij heeft heul geen zus. das zn 3e persoonlijkheidquote:
Zo kwam het op mij niet over, vanochtend in het nieuws.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
I hope not indeed
Maar alsnog vind ik het een vaag verhaal...
Duuudeequote:Op maandag 2 maart 2009 13:52 schreef Runx het volgende:
Even voor de mensen die het gemist hebben , dit heb ik om 5 uur s'ochtends geplaatst
Kijk eens wat ik voor jullie gemaakt heb om de dag meteen goed te beginnen zodat iedereen weer zin krijgt in de nieuwe week, zeg maar
[ afbeelding ]
Mogen ze nou wel eens wat aan die gracht gaan doen als het blijkt dat de gracht dodelijk is voor die beestjes. Zoals ze al zeiden was het niet de eerste keer dat er een olifant in viel...quote:Op maandag 2 maart 2009 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo kwam het op mij niet over, vanochtend in het nieuws.
Maar ik snap je punt, in dat geval zou ik het er ook niet mee eens zijn.
moooossiequote:Op maandag 2 maart 2009 13:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Duuudee
Net iets te gay he vind je niet
Moet jij geen tekenaar van my little pony worden ofzo
Life sucksquote:Op maandag 2 maart 2009 13:55 schreef Runx het volgende:
[..]
moooossie
kut man post ik hem wordt het de laaste post van de pagina
Ruxn?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:52 schreef Runx het volgende:
Even voor de mensen die het gemist hebben , dit heb ik om 5 uur s'ochtends geplaatst
Kijk eens wat ik voor jullie gemaakt heb om de dag meteen goed te beginnen zodat iedereen weer zin krijgt in de nieuwe week, zeg maar
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:
Debbie nog online komenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:57 schreef Runx het volgende:
[..]
Dankjewel
nu moet debbie nog online komenkan ik mijn nummers posten
![]()
leugensquote:Op maandag 2 maart 2009 13:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Debbie nog online komen
ze is geen cam girl ofzo
lolquote:Op maandag 2 maart 2009 13:57 schreef Runx het volgende:
[..]
Dankjewel
nu moet debbie nog online komenkan ik mijn nummers posten
![]()
Ik begreep dat het een uitgedroogde gracht was oidquote:Op maandag 2 maart 2009 13:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mogen ze nou wel eens wat aan die gracht gaan doen als het blijkt dat de gracht dodelijk is voor die beestjes. Zoals ze al zeiden was het niet de eerste keer dat er een olifant in viel...
bij mij wel hoarquote:Op maandag 2 maart 2009 13:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Debbie nog online komen
ze is geen cam girl ofzo
ja om 5 uur s'nachtsquote:Op maandag 2 maart 2009 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lolje bent wel creatief bezig geweest zeg
Msn cammen is voor homo'squote:Op maandag 2 maart 2009 13:59 schreef Runx het volgende:
[..]
bij mij wel hoarmsn cammen enzo jeweets
neuh, vroeguh wel maar nu is het weer hip voor hetero's en stelletjes net zoals ik en debbiequote:Op maandag 2 maart 2009 14:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Msn cammen is voor homo's[ afbeelding ]
moossie heeft nog nooit een naakt meisje op de cam gezienquote:Op maandag 2 maart 2009 14:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Msn cammen is voor homo's[ afbeelding ]
nee de paint heb ik daarna gemaaktquote:Op maandag 2 maart 2009 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zal best ja [ afbeelding ]
Nee nooitquote:Op maandag 2 maart 2009 14:02 schreef tripack het volgende:
[..]
moossie heeft nog nooit een naakt meisje op de cam gezien
bijna 20quote:
laterzquote:Op maandag 2 maart 2009 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
Mensjes fijne dag en werkse nog even...
Zo de kids naar moeders brengen en naar de tandarts
veel plezier met je wortelkanaal behandelingquote:Op maandag 2 maart 2009 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
Mensjes fijne dag en werkse nog even...
Zo de kids naar moeders brengen en naar de tandarts
je lijkt wel een wijf met je bijnaquote:
lol, wat?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:04 schreef Runx het volgende:
[..]
be je wijfja ik ben bijna 16, wanneer wordt je 16 dan ja september
![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:04 schreef Runx het volgende:
[..]
je lijkt wel een wijf met je bijnaja ik ben bijna 16, wanneer wordt je 16 dan ja september
![]()
oh zo, ik heb het ook een keer met iemand mee gemaaktquote:Op maandag 2 maart 2009 14:04 schreef Runx het volgende:
[..]
je lijkt wel een wijf met je bijnaja ik ben bijna 16, wanneer wordt je 16 dan ja september
![]()
Over 15 gesproken, hoe is het met je meisje?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, wat?
ooh dat was met die enejaa...op vakantie
maar toen was ik 17 ofzo, dus dat mocht wel
jezelf?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh zo, ik heb het ook een keer met iemand mee gemaakt
kijk das een FAIL runx~!! dat moet je voor de daad horen, niet ernaquote:Op maandag 2 maart 2009 14:04 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]snotjonk
EN ukkie
, dussss
Muhaha :p I winz again
![]()
tja meisjes zeggen altijd bijnaquote:Op maandag 2 maart 2009 14:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh zo, ik heb het ook een keer met iemand mee gemaakt
klopt, dat had ik toen ook met eentjequote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk das een FAIL runx~!! dat moet je voor de daad horen, niet erna
[ afbeelding ]
wat?quote:
you are a mean personquote:Op maandag 2 maart 2009 14:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
veel plezier met je wortelkanaal behandeling
stelt geen donder voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
stelt geen donder voorniet liegen hé 1tje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
toen zat er ontsteking onder mijn kiesquote:
ja maar je hebt er dan wel eenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
toen zat er ontsteking onder mijn kies
quote:
dat was een BIJNA ontsteking onder de kiesquote:
quote:
bijna even oud danquote:Op maandag 2 maart 2009 14:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]snotjonk
EN ukkie
, dussss
Muhaha
I winz again
![]()
quote:
leugensquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:14 schreef Crazy-p het volgende:
jullie zijn allemaal veel te jong*ahum...offfff.... jij te oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
quote:
Lolquote:Op maandag 2 maart 2009 14:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik haal nu 2 aanvallers eruit, en 2 verdedigers erbij
Ja ik schoot naastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wacht maar tot je zo oud bent als ik..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:21 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
wacht maar tot je zo oud bent als ik..* tripack is stiekem benieuwd naar de leeftijd van onze crazy-pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
word dit jaar nog maar 27quote:Op maandag 2 maart 2009 14:23 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack is stiekem benieuwd naar de leeftijd van onze crazy-p
ow dat scheelt nog geen 3 jaarquote:
zou ik wel doen als ik jou wasquote:Op maandag 2 maart 2009 14:27 schreef tripack het volgende:
[..]
ow dat scheelt nog geen 3 jaar....hmm moet ik me nou ook oud gaan voelen
nu pasquote:Op maandag 2 maart 2009 14:28 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
zou ik wel doen als ik jou was
anyway.. lunch tijd![]()
grassssquote:
hihihihi das wiet in het duits volgens mijquote:
nee man... die roken echt gras..quote:Op maandag 2 maart 2009 14:38 schreef Runx het volgende:
[..]
hihihihi das wiet in het duits volgens mij![]()
moet jij zeggen met je 12 jaarquote:
quote:
later vind ik ook niet erg hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 14:30 schreef tripack het volgende:
[..]
nu pas![]()
nou ik w8 nog even met oud voelen
brainz... we want brainzzzquote:Op maandag 2 maart 2009 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
zo voel ik me ookthe walking undead
wat tap je later?quote:
dan heb ik zoveel gedronken in mn leven, dan tapt men gewoon uit mijquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan heb ik zoveel gedronken in mn leven, dan tapt men gewoon uit mij
whehehequote:
ow die ken ik nietquote:Op maandag 2 maart 2009 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wheheheja dat kun je het laatste jaar wel verwachten, alhoewel ik vh weekend ander bier op heb . vd aldi.
nee als eht verkeerd valt al helemaal nietquote:Op maandag 2 maart 2009 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ook niet. misschien dat ik daardoor verhoert ben zeg. is gewoon niet leuk zo
wel es gemerkt ja...dat het met die nieuwe niet altijd overal doetquote:
lolquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
loldan toch maar langs gaan bij debbie ?
ja als je nou een cam had hehquote:
ik heb hier ook die nieuwe msnquote:
die nieuwe msn is fakking gay echtquote:
ik ben blij dat ik thuis nog de oude hebtquote:Op maandag 2 maart 2009 15:39 schreef Runx het volgende:
[..]
die nieuwe msn is fakking gay echtik heb hem ook fakking lelijk, kut msn
jullie zien binnen kort wel waar het voor isquote:Op maandag 2 maart 2009 15:40 schreef Runx het volgende:
ik moet een pic hebben van de achterkant van een schaap, maar dan wel dat de achtergrond wit isof als iemand zin heeft om hem uit te knippen
vast voor je msn of je avatar hierquote:Op maandag 2 maart 2009 15:41 schreef Runx het volgende:
[..]
jullie zien binnen kort wel waar het voor isanders krijg je misschien rare gedachten
dude weet je verschil tussen voorkant en de achterkant van een schaap nietquote:Op maandag 2 maart 2009 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
deze is zeker niets ?
[ afbeelding ]
nee sorry. ik ken schapen alleen van plaatjesquote:Op maandag 2 maart 2009 15:49 schreef Runx het volgende:
[..]
dude weet je verschil tussen voorkant en de achterkant van een schaap niet
have breakquote:Op maandag 2 maart 2009 16:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ff gestopt met php troep die zooi maar wel nuttig
nou even kijken of ik deze kan gebruiken voor mijn kunstwerkquote:
echt he that stuff is growing new stuffquote:Op maandag 2 maart 2009 16:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat is wel een hele oude verpakking geloof ik
ik weet wel wat ik weg geef hehquote:Op maandag 2 maart 2009 16:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat is wel een hele oude verpakking geloof ik
ik sta nu al te watertrappelen om jouw creatieve uiting van vandaagquote:Op maandag 2 maart 2009 16:16 schreef Runx het volgende:
WL hij past in mijn kunstwerkdank u voor de pic
jullie zien straks of morgen wel wat mijn kunstwerk inhoud
zeg , wie wat bewaart heeft watquote:Op maandag 2 maart 2009 16:14 schreef Crazy-p het volgende:
die verpakking is gewoon ouder als dat ik ben..
ik ben benieuwd... of bang ... ik weet het nog nietquote:Op maandag 2 maart 2009 16:16 schreef Runx het volgende:
WL hij past in mijn kunstwerkdank u voor de pic
jullie zien straks of morgen wel wat mijn kunstwerk inhoud
quote:
ik zit te wachten man... iedereen zit in spanning te wachtenquote:Op maandag 2 maart 2009 16:51 schreef Runx het volgende:
naja laat mijn kunstwerk maar zitten hoar als niemand er is![]()
ok bereid je voooorquote:Op maandag 2 maart 2009 16:55 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zit te wachten man... iedereen zit in spanning te wachten
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:00 schreef Runx het volgende:
Hier bij presenteer ik jullie mijn Nieuwe en eerste album van schaap recordslove songs genaamd
Voor nu presenteer ik alleen de covers van de CD de nummers komen als debbie er is, waar de nummers ook over gaan
aanschouw mijn pracht en praal![]()
Voorkant
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
dank heb ik hard aan gewerkt, maar daar mag die dan ook wezenquote:
ik ben benieuwd... link de nummers ff doorquote:Op maandag 2 maart 2009 17:05 schreef Runx het volgende:
[..]
dank heb ik hard aan gewerkt, maar daar mag die dan ook wezen
als debbie komt komen de nummers online ik heb ze al af
nee, anders is het niet leuk, heeft iedereen de nummers al gelezenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:08 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben benieuwd... link de nummers ff door
nadat debby het heeft gelezenquote:Op maandag 2 maart 2009 17:09 schreef Runx het volgende:
[..]
nee, anders is het niet leuk, heeft iedereen de nummers al gelezen![]()
laterz jij ook een fijne avondquote:Op maandag 2 maart 2009 17:13 schreef tripack het volgende:
[..]
nadat debby het heeft gelezen
ik ben er vandoorrrr![]()
fijne avond
Hier bij presenteer ik jullie mijn Nieuwe en eerste album van schaap recordslove songs genaamd
Voor nu presenteer ik alleen de covers van de CD de nummers komen als debbie er is, waar de nummers ook over gaan
Voorkant
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
Voorkant
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
Omfgquote:Op maandag 2 maart 2009 17:00 schreef Runx het volgende:
Voorkant
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
maar dan wil ik geen neger president zijn ok ?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Runx 4 President!
omg ik had niet verwacht dat ik er in zou staanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 07:41 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh! 1st post of the day
Plaats / aantal berichten / gebruiker
21. 144 Moozzie
42. 098 -Madskillz28TH
46. 090 Klonk
50. 082 tripack
61. 077 BarraCupraCuda
85. 065 WhiteLightning
90. 064 LovelyLady
6 stuks, met Klonk erbij 7... niet slechte...
Gefeliciteerd dan!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omg ik had niet verwacht dat ik er in zou staan![]()
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Ja voor mij is het ook weer zover dat ik moet werken... maar ja volgende week 3,5 dag cursus buiten de deur, incl overnachtingen, dus dat word weer genieten!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He bah, vandaag wel werken![]()
Vervelend hoor koffie drinken bij een ander
Mogguh mads!quote:
mogguh manquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
hebben jullie beide al een pagina terug gekeken ?onderaan de pagina?
Gaat ie echt een cd maken dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Runx is bezig aan DE grap van het Millenium
*runx zijn grap wordt ondersteund door -Madskillz28TH, Garage Records en Moozzie
working on itquote:
nou dag danquote:
check mijn posts hierboven eens...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
Als jullie net zoveel zin hebben vandaag als ik...dan is dat heel weinig zin
heb jij al onderaan de vorige pagina gekeken? (mits je de indeling op 50 posts per pagina hebt)quote:
Dat van Runx bedoel je?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb jij al onderaan de vorige pagina gekeken? (mits je de indeling op 50 posts per pagina hebt)
Zeker jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
lekker genoten van je lange weekend ?
ja, hij had al op msn gezegt of niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |