Natuurlijk wel..quote:Op maandag 2 maart 2009 13:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij pakt toch niet weer de knuppel he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij heeft heul geen zus. das zn 3e persoonlijkheidquote:
Zo kwam het op mij niet over, vanochtend in het nieuws.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
I hope not indeed
Maar alsnog vind ik het een vaag verhaal...
Duuudeequote:Op maandag 2 maart 2009 13:52 schreef Runx het volgende:
Even voor de mensen die het gemist hebben , dit heb ik om 5 uur s'ochtends geplaatst
Kijk eens wat ik voor jullie gemaakt heb om de dag meteen goed te beginnen zodat iedereen weer zin krijgt in de nieuwe week, zeg maar
[ afbeelding ]
Mogen ze nou wel eens wat aan die gracht gaan doen als het blijkt dat de gracht dodelijk is voor die beestjes. Zoals ze al zeiden was het niet de eerste keer dat er een olifant in viel...quote:Op maandag 2 maart 2009 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo kwam het op mij niet over, vanochtend in het nieuws.
Maar ik snap je punt, in dat geval zou ik het er ook niet mee eens zijn.
moooossiequote:Op maandag 2 maart 2009 13:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Duuudee
Net iets te gay he vind je niet
Moet jij geen tekenaar van my little pony worden ofzo
Life sucksquote:Op maandag 2 maart 2009 13:55 schreef Runx het volgende:
[..]
moooossie
kut man post ik hem wordt het de laaste post van de pagina
Ruxn?quote:Op maandag 2 maart 2009 13:52 schreef Runx het volgende:
Even voor de mensen die het gemist hebben , dit heb ik om 5 uur s'ochtends geplaatst
Kijk eens wat ik voor jullie gemaakt heb om de dag meteen goed te beginnen zodat iedereen weer zin krijgt in de nieuwe week, zeg maar
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:
Debbie nog online komenquote:Op maandag 2 maart 2009 13:57 schreef Runx het volgende:
[..]
Dankjewel
nu moet debbie nog online komenkan ik mijn nummers posten
![]()
leugensquote:Op maandag 2 maart 2009 13:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Debbie nog online komen
ze is geen cam girl ofzo
lolquote:Op maandag 2 maart 2009 13:57 schreef Runx het volgende:
[..]
Dankjewel
nu moet debbie nog online komenkan ik mijn nummers posten
![]()
Ik begreep dat het een uitgedroogde gracht was oidquote:Op maandag 2 maart 2009 13:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mogen ze nou wel eens wat aan die gracht gaan doen als het blijkt dat de gracht dodelijk is voor die beestjes. Zoals ze al zeiden was het niet de eerste keer dat er een olifant in viel...
bij mij wel hoarquote:Op maandag 2 maart 2009 13:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Debbie nog online komen
ze is geen cam girl ofzo
ja om 5 uur s'nachtsquote:Op maandag 2 maart 2009 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lolje bent wel creatief bezig geweest zeg
Msn cammen is voor homo'squote:Op maandag 2 maart 2009 13:59 schreef Runx het volgende:
[..]
bij mij wel hoarmsn cammen enzo jeweets
neuh, vroeguh wel maar nu is het weer hip voor hetero's en stelletjes net zoals ik en debbiequote:Op maandag 2 maart 2009 14:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Msn cammen is voor homo's[ afbeelding ]
moossie heeft nog nooit een naakt meisje op de cam gezienquote:Op maandag 2 maart 2009 14:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Msn cammen is voor homo's[ afbeelding ]
nee de paint heb ik daarna gemaaktquote:Op maandag 2 maart 2009 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zal best ja [ afbeelding ]
Nee nooitquote:Op maandag 2 maart 2009 14:02 schreef tripack het volgende:
[..]
moossie heeft nog nooit een naakt meisje op de cam gezien
bijna 20quote:
laterzquote:Op maandag 2 maart 2009 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
Mensjes fijne dag en werkse nog even...
Zo de kids naar moeders brengen en naar de tandarts
veel plezier met je wortelkanaal behandelingquote:Op maandag 2 maart 2009 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
Mensjes fijne dag en werkse nog even...
Zo de kids naar moeders brengen en naar de tandarts
je lijkt wel een wijf met je bijnaquote:
lol, wat?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:04 schreef Runx het volgende:
[..]
be je wijfja ik ben bijna 16, wanneer wordt je 16 dan ja september
![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:04 schreef Runx het volgende:
[..]
je lijkt wel een wijf met je bijnaja ik ben bijna 16, wanneer wordt je 16 dan ja september
![]()
oh zo, ik heb het ook een keer met iemand mee gemaaktquote:Op maandag 2 maart 2009 14:04 schreef Runx het volgende:
[..]
je lijkt wel een wijf met je bijnaja ik ben bijna 16, wanneer wordt je 16 dan ja september
![]()
Over 15 gesproken, hoe is het met je meisje?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, wat?
ooh dat was met die enejaa...op vakantie
maar toen was ik 17 ofzo, dus dat mocht wel
jezelf?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh zo, ik heb het ook een keer met iemand mee gemaakt
kijk das een FAIL runx~!! dat moet je voor de daad horen, niet ernaquote:Op maandag 2 maart 2009 14:04 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]snotjonk
EN ukkie
, dussss
Muhaha :p I winz again
![]()
tja meisjes zeggen altijd bijnaquote:Op maandag 2 maart 2009 14:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh zo, ik heb het ook een keer met iemand mee gemaakt
klopt, dat had ik toen ook met eentjequote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk das een FAIL runx~!! dat moet je voor de daad horen, niet erna
[ afbeelding ]
wat?quote:
you are a mean personquote:Op maandag 2 maart 2009 14:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
veel plezier met je wortelkanaal behandeling
stelt geen donder voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
stelt geen donder voorniet liegen hé 1tje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |